sobota 14. února 2015

Rouge Bunny Rouge road show a novinky

V parfumeriích Douglas probíhá v současné době road show značky Rouge Bunny Rouge, kde se můžete nechat hýčkat vizážisty, kadeřníky, omrknout krásnou kosmetiku a získat i dárek k nákupu. Já s kamarádkou jsme byly omrknout, jak to na akci vypadá a zdokumentovaly pro vás celý průběh :)


Další termíny road show:

13.-14.2 Douglas OC Černý Most
17.-18.2 Douglas Příkopy
20.-21.2 Douglas Olympia Brno

Pro velký úspěch bude road show pokračovat i od druhé poloviny března a více info sledujte na facebooku RBR ČR


Jednou z velkých novinek RBR je 7 nových niche parfémů. Je to skvělá zpráva pro všechny milovníky netradičních vůní, protože tyhle vůně jsou vážně jedinečné a absolutně nemainstreamové. Vůně v tmavých flakoncích jsou unisexové, čili pro muže i ženy, nicméně vůně jsou opravdu tak netradiční, že bych skoro neviděla rozdíl, jestli muž použije ryze dámskou verzi a opačně. Vůně se prodávají ve velikosti 50ml za 2499 Kč a jsou k dostání v parfumerii Douglas.

Z předchozích vůních je můj favorit Vespers (kamarádka si ho dokonce už stihla pořídit v plném balení) a z nových mě zaujala Allegria a Muse. Znáte mě, jakmile jsou v něčem frézie, je to pro mě jak magnet :)


Allegria 

HLAVA
bergamot, trpký pomeranč, grapefruit, mučenka

SRDCE
listy černého rybízu, máta Nana, bazalka, buchu, eukalyptus, mimóza

ZÁKLAD
cedrové dřevo, ambra, mech, pižmo, hloh, tonkové boby

 Muse 

HLAVA
bergamot, frézie, gardenia, zelené listy

SRDCE
jasmín absolute, jasmín sambac, labdanum, mech

ZÁKLAD
Pižmo, ambra, cedrové dřevo, agarwood



Arcadia 

HLAVA
ozonic květ, olej ze semen karotky, amaretto, šafrán, švestka

SRDCE
kadidlo, pomerač Osmanthus, konvalinka, dřevo Wacapoo, tóny minerálů

ZÁKLAD
vetiver, dubový mech, cedrové dřevo

Tenera

HLAVA
černý pepř, elemi, květ tymiánu, růžové dřevo

SRDCE
rum, guajakové dřevo, pačuli, otočník

ZÁKLAD
lusk vanilky, benzoin, ambra, kůže


Tundra - unisex


HLAVA     
bergamot, růžový pepř, list vavřínu, jalovec

SRDCE
muškát, elemi, pačuli, fialka

ZÁKLAD
mech, cedrové dřevo, pižmo,vetiver


Silhouette - unisex 

HLAVA
koriandr, nové koření, muškátový oříšek, okvětní lístky růží

SRDCE
cedrové dřevo Atlas, santalové dřevo, vetiver, cedrové dřevo

ZÁKLAD
pižmo, ambra, kůže, guaiakové dřevo



Incognito - unisex 

HLAVA
koriandr, nové koření, muškátový oříšek, okvětní lístky růží

SRDCE
ylang ylang Moheli, osmanthus absolute, kosatec

ZÁKLAD
pačuli, semiš, pižmo, otočník




Ve vybraných pražských pobočkách se o vaše vlasy postarají i kadeřníci ze salonu Petry Měchurové. My s L. děkujeme Honzovi Chvojkovi za krásné vlny :)






K nákupu produktů RBR nad 2700 Kč si můžete vybrat dárek - buď jeden ze 4 odstínů očních stínů (u nás ve stálé nabídce nejsou, takže dobrá příležitost získat něco, co u nás běžně není) nebo můžete vybrat jeden ze dvou lesků na rty.



Navíc si můžete zasoutěžit a pokud se podělíte o svůj názor na nové parfémy, můžete vyhrát rozjasňovač Seas of Illuminaion. Výherci jsou losováni každý den vždy večer.





Další novinkou jsou rtěnky Sheer Lipstick (599 Kč) v 5 odstínech. Obsahují šípkové máslo, které vyplňuje a vyhlazuje rty a mají velmi příjemnou texturu. Navíc se mi líbí 3 odstíny z 5, takže to je co říct a konečně někde převládají oblíbené nude a spíše neutrální odstíny :)



Zleva odstíny: 088 - 089 - 087 - 090 - 007 



Nové jsou i dva odstíny tužek na oči Eye Khol (469 Kč). Šedý č. 062 a hnědý č. 61. Tužky jsou po zaschnutí voděodolné a mají gelovou texturu. Na první vyzkoušení jsou opravdu krásně měkké a snadno se nanášejí.




L. si vzala do parády make-up artistka a školitelka RBR Bára 


Takže teď už víte, co vás na akci čeká a stačí se jen zastavit v jedné z prodejen Douglas :) Na líčení se předem raději objednejte na www.rezervace.douglas.cz, aby se vám vizážisté mohli věnovat. A nezapomeňte omrknout i novinky a očichat nové vůně, protože jsou vážně neuvěřitelně zajímavé a jiné :)

Znáte značku RBR? Chystáte se road show zúčastnit? Máte zkušenost s jejich netradičními parfémy? :)

23 komentářů:

  1. Já jsem tuto značku zaregistrovala až nedávno u někoho na IG:)

    OdpovědětVymazat
  2. Krása, na novou kolekci jsem v Douglas už narazila, navíc s pěknou valentýnskou akcí (20% sleva na rtěnky). Ale odstíny mě tolik nenadchly :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já na tyhle netradiční vůně moc nejsem, dávám přednost klasice, ale očichat si je půjdu, třeba překvapí :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Už som na túto show pozerala, ale bohužiaľ v meste, kde sa nachádzam (Zlín), v Douglase nebude. Tak možno nabudúce :)

    OdpovědětVymazat
  5. Značku znám, ale ještě jsem nikdy nic nezkoušela. Nějak ji v douglas stále přehlížim :)

    OdpovědětVymazat
  6. To by me zajimalo jak ty parfemy voni :-) A rtenky vypadaji skvele :-)

    OdpovědětVymazat
  7. RBR znám jen díky Tvému blogu, na akci se nedostanu, ale může to být fajn.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Zaujali ma tie ruze. Skoda, ze RBR sa na Slovensku nepredava :(

    OdpovědětVymazat
  9. Škoda,že u nás nikde poblíž Douglas není :-(
    LFelbrova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Od Rouge Bunny Rouge jsem si očichávala ty parfémy, co byly v Douglasu dostupné už dřív, nejvíce se mi líbil taky Vespers. :-) A určitě si půjdu čichnout i k těm novým, mají strašně zajímavé složení.
    Ilka01@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. O této značce už jsem slyšela, ale zkušenosti s ní nemám. Ale úplně mě dostala ta barva rtěnek sheer lipstick jak je čtvrtá :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  12. Značku neznám,ale doufám,že na ni při další návštěvě v Douglasu narazím! :) I když většinou to s Douglasem dopadá tak,že vemu Batiste,odličovací ubrousky a jdu.. :D

    OdpovědětVymazat
  13. akce vypadá zajímavě a mít to blíž, tak bych se podívat určitě šla :)

    OdpovědětVymazat
  14. o značce jsem už slyšela, ale osobní zkušenost nemám. Velmi mne lákají ty parfémky

    OdpovědětVymazat
  15. Ahoj, značku neznám, ale asi se po ni v Douglasu podívám :D

    OdpovědětVymazat
  16. Značku znám jen podle názvu :-)
    Parfémky půjdu očmuchat....další kousek by se mi hodil:-)

    OdpovědětVymazat
  17. rtěnky vypadají skvěle. Jinak jsem měla jejich make-up a můžu říct že byl fajn, ale bohužel ne za tu cenu, měl na mě stejný efekt jako Rimmel match perfection za 200 :/

    OdpovědětVymazat
  18. rtěnky vypadají skvěle. Jinak jsem měla jejich make-up a můžu říct že byl fajn, ale bohužel ne za tu cenu, měl na mě stejný efekt jako Rimmel match perfection za 200 :/

    OdpovědětVymazat
  19. Jee, ten keramický zajíček s rtěnkou mě vážně dostal! :-D

    OdpovědětVymazat
  20. Od RBR nic nemám, tuhle značku znám jen z blogů..

    OdpovědětVymazat
  21. Ten keramický zajíček je skvělý..

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)