sobota 28. února 2015

Představení novinek Yves Rocher

V týdnu se představovala nová kolekce líčení Zero Defaut od Yves Rocher a ráda bych vám ukázala takovou první ochutnávku :) Kromě pudru, make-upu a korektoru se můžete těšit i na dva nové štětce a šťavnatý sprchový gel. Novinky budou v obchodech dostupné od 9.3 :)


Jako první tu máme make-up pro bezchybnou pleť obsahuje sjednocující fytopigmenty, které mají umožnit přirozený vzhled líčení a zároveň perfektní sjednocení odstínu pleti. Odstínově jsem se našla ve verzi 050 Rosé. Cena je 399 Kč


Korektor v tyčince je obohacený o olej z muškátové růže a v jednom kroku zamaskuje tmavé kruhy i nedostatky pleti. Pokud jste barevně podobný typ jako já, vyhovovat vám bude nejvíce asi odstín Rosé Clair, který je nejsvětlejší a lehce do růžova (na kruhy pod očima mám nejraději právě takové odstíny). Cena je 179 Kč



K make-upu a korektoru patří samozřejmě i nějaký ten pudřík a i ten se v nové kolekci najde :) Odstínově jsem se opět držela spíše narůžovělého odstínu Rosé Clair, který se mi zdá momentálně ideální. Za 8g pudru zaplatíte 419 Kč (i když ceny berte s rezervou, vzhledem k častým slevám a akcím s věrnostní kartou).



Nové jsou i dva štětce - maličký Conturing brush a make-upový Buffer brush (každý za 250 Kč). Mám už osobně zkušenost se štětci YR na tvářenku a pudr a jsem s nimi moc spokojená i po delší době používání. Ten tvářenkový je asi úplně nejoblíbenější a nejpoužívanější, ze všech, co k nanášení tvářenek mám. Tyhle jsou na první dotek heboučké a jemné. Uvidíme, co po delší době používání :)



Řada sprchových gelů Jardins du monde očekává nový přírůstek s vůní karamboly z Malajsie. Vůně je úžasně svěží a šťavnatá, takže jí vidím jako super letní vůni. V prodeji bude od 30.3 za 69 Kč.




Krásné počasí a výhled na naše nejhezčí město :)


Více dojmů z používání novinek vám budu moci říct až za nějaký čas. Zatím nemůžu hodnotit ani soudit, jen vás případně navnadit novinky omrknout, až se v obchodech objeví :)

Zajímalo by mě, jak vás nová řada produktů zaujala a zda samy používáte nějaké produkty YR při svém každodenním líčení? :)

38 komentářů:

  1. Od YR jsem měla jen ty jejich voňavé sprcháče zbožňuji je, novou vůni tedy vítám :) Překvapuje mě, že mají i štětce.
    snesek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Wow!:) Už se těším na pudr;))

    OdpovědětVymazat
  3. Na ten contouring stetec se vyrazim podivat.

    OdpovědětVymazat
  4. mě zaujal pudr s make-upem :) momentálně od yr nic nepoužívám, ale sem tam k nim na nákupy zajdu

    OdpovědětVymazat
  5. Ty novinky vypadají báječně, hlavně ty štětce. A jejich makeup jsem zatím neměla, ale chci ho brzo vyzkoušet :)

    OdpovědětVymazat
  6. Od YR som ešte nič neskúšala :/ Ale táto kolekcia má veľmi zaujala- z toho asi najviac make-up, púder a štetce :)

    OdpovědětVymazat
  7. Korektor se mi hodně zamlouvá. Asi brzy zapluju do Yves Rocher :D

    OdpovědětVymazat
  8. Korektor vypadá slibně a štětec na konturování asi budu potřebovat :).

    OdpovědětVymazat
  9. Teším sa na iích nový make up a púder :) a vlastne na všetko keďže Yves Rocher je jedna z mojich TOP značiek :)
    Krásne fotky!

    OdpovědětVymazat
  10. ten korektor vypadá dobře! :)

    OdpovědětVymazat
  11. Já mám z dekorativky myslím jen nějaké stíny a rtěnku, a kdysi jsem měla ještě řasenky. Docela mě zaujal makeup, tak se na něj zajdu asi podívat :) Je pravda, že YR má často super akce, tak se to vždycky vyplatí. Líbí se mi i ty štětce, tak na ty určitě taky mrknu. Kdysi jsem jeden měla a ten byl bohužel špatný :(

    OdpovědětVymazat
  12. Vůbec jsem netušila, že YR prodávají i štětce.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj zaujaly mě ty štětce asi si na ně zkoším :D

    OdpovědětVymazat
  14. Tak to jsem zvedava na recenze, celkem me zaujalo vsechno.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  15. Nejvice me zaujal ten make-up :-)

    OdpovědětVymazat
  16. Z dekorativky YR nemám myslím nic a ani tyhle novinky mě extra nezaujaly. Ale sprcháč bych mohla očuchat :) ten by se na takové ty dárečkové nákupy hodil :D

    OdpovědětVymazat
  17. YR jsem jednu dobu používala, pak jsem přestala, ale ten pudr vypadá báječně :)

    OdpovědětVymazat
  18. Popravdě s YR zatím moc zkušeností nemám. Mám od nich zatím jen hruškové mýdlo ze zimní edice a to je teda fakt peckový. stačí ho vážně troška a voní takovým způsobem, že bych ho nejraději snědla.
    Ani jsem nevěděla že YR má štětce, takže díky za tip. Zrovna o nějakých nových přemýšlím protože jsem děsně líná těch pár současných tak často mýt.
    http://roztomilosti.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  19. Já mám od YR celkem dost produktů, na líčení řasenku a tužky na oči a jinak odličovač na oči, sprcháče a tělová mléka a co mě zrovna zaujme :-)

    OdpovědětVymazat
  20. hodně se mi líbí ten menší štětec, na ten se určitě skočím podívat :)
    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
  21. Štětce vypadají moc pěkné. Mám ráda jejich sprcháčky, vlastním make-up a rtěnku. Kdysi jsem měla i stíny, ale moc mě neohromily...

    OdpovědětVymazat
  22. Mám moc ráda body spreje a toal vody- spršky od YR...lehoučké, svěží, na léto jako dělané:-)
    Mrknu na štětce, vypadají zajímavě..... Zatím jsem od nich žádného krasavce neměla:-)
    Přeji pohodový víkendík

    OdpovědětVymazat
  23. Korektory vypadají perfektně! Obzvlášť ten nejsvětlejší odstín, ten bych já opravdu potřebovala :)

    OdpovědětVymazat
  24. Sprchove gely od YR jsou moje nejoblibenejsi vubec, tesim se na novou vuni.

    A opravdovy holy grail u YR je svetle ruzova tuzka na oci. Videla jsem ji u spousty profi vizazistu, ma ji hromada blogeru a je fakt super. Na osvezeni pohledu na spodni vicko, nebo pod oboci a nad horni ret pro rozjasneni genialni. Hlavne za tu cenu.

    Small Everyday Joys blog

    OdpovědětVymazat
  25. Ten korektor vypadá ostínově moc dobře.. Budu muset to YR zajet na pokoukání :))

    OdpovědětVymazat
  26. vyzera to absolutne perfektne, milujem znacku Yves Rocher

    Beauty by Bellatrix

    OdpovědětVymazat
  27. Zajímal by mě ten makeup..zdá se mi za dobrou cenu...těším se na recenzi, snad bude brzy!

    OdpovědětVymazat
  28. Ten make-up vypadá dobře a rozhodně musím vyzkoušet ten nový sprcháč :)

    Giveaway - I love...Cosmetics

    OdpovědětVymazat
  29. Taky jsem na ty novinky koukala. YR absolutně zboznuju, kdybych měla sečíst všechno, asi je to má nejoblíbenější značka, používám sprchové gely, sampony, kremy, tělová mléka, vůně, laky na nehty, řasenku a hlavně balzámky na rty a se vším jsem nadmíru spokojena :3 těším se na tvé recenze :)

    OdpovědětVymazat
  30. Občas si od YR něco koupím, když mě něco zaujme na tom jejich akčním letáku, který posílají každý měsíc domů (chodí na tchyni a na manžela :-D ), ale obecně mě ta značka moc nebere a nevím o jediném výrobku, o kterém bych mohla říct, že je nejlepší... Ale jsem korektorová, takže tenhle nový možná vyzkouším!

    OdpovědětVymazat
  31. novinky mě tedy rozhodně zaujaly! :) jen jsem se chtěla zeptat, zda nevíš, pro jaký typ pleti je make-up vhodný?

    OdpovědětVymazat
  32. Já jsem na ty makeupy, pořád hledám, co si vybrat. Škoda, že v prodejnách nedávají vzorečky.

    OdpovědětVymazat
  33. Tak jednoznačně nejvíce mě zaujala nová vůně sprcháče, protože ty YR fakt umí :-) Štětce mě překvapily, pokud budou za nějakou fajn cenu, podívám se po nich. Pudr bych taky možná vyzkoušela.

    OdpovědětVymazat
  34. S YR dekoratívkou mám len dve skúsenosti /riasenka a lesk/ a spokojnosť. Akurát tie odtiene mejkapov/korektorov mi prídu trošku nevychytané, neviem... preto som sa zatiaľ neodvážila :).
    EOS giveaway

    OdpovědětVymazat
  35. Ten pudr vypadá krásně, ta cena už míň. Já mám od ledna šeříkovou toaletku, je překrásná, ale šetřím jí spíš na jaro. A před x lety jsem dostala multifunčkní paletku od YR, vím, že tam byl ještě lesk na rty, stíny teda mají nic moc pigmentace, ale bronzer, co tam je, jsem zrovna dnes použila na konturování. Teď mi domu přišly slevy, takže tam asi zavítám, oni to umí nalákat :D

    OdpovědětVymazat
  36. Z nové řady se mi nejvíc líbí ty štětce. Od YR používám korektor a jejich vůni. Jsem docela spokojená.

    OdpovědětVymazat
  37. Od YR zbožňujem sprchové veci, tá vôňa je úžasná :3 Ten makeup vyzerá celkom zaujímavo, ale mám silné podozrenie, že aj ten najsvetlejší odtieň bude na mňa tmavý
    platenikova.s@gmail.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)