středa 4. února 2015

Poo-Pourri - trochu (ne)slušná záchodová záležitost


Očekávám, že dneska možná někoho znechutím, pohorším a přivodím mu nevolnost. Od krásných šminek, voňavé kosmetiky a holčičích věcí se podíváme na něco trochu jiného a možná i trochu nechutného :) Pořád netušíte, oč se jedná? Co má na Amazonu lepší hodnocení než iPhone 5, prodalo se toho miliony kusů a může vám pomoci od psychického traumatu?


Tím slovem je Poo-Pourri! Dneska to nemusím asi okecávat, protože když si pustíte TOTO video, bude vám všechno jasné. Nemusím říkat nic, protože to mluví za vše :) Možná spadnete smíchy ze židle, jako se to stalo mě a řeknete si, že je to vlastně skvělá věc. Týká se to každého z nás, nikdo není výjimka a nikdo není ušetřený :)

Když jsem asi před půl rokem úplně poprvé viděla tuto lahvičku v časopise, říkala jsem si, co je to za novou voňavku. Název mě sice trochu zarazil, ale říkala jsem si, že je to asi recese. Po tom, co jsem si přečetla popisek, řekla jsem si, že tohle prostě chci! Mám ráda humor a nadsázku a tohle podle mě přesně do této kategorie spadá. Je to vtipné, pěkně to vypadá, má to originální propagaci a hlavně to vyřeší případná traumata každého dne :) Když se na tuhle rozkošnou lahvičku dívám, vybavuje se mi tato scénka ze Sexu ve městě a všechny podobné diskuze na toto choulostivé téma :)



Jak to vlastně funguje? Obrázky mluví myslím za vše :) Směska esenciálních olejů zajistí, že se pachy nebudou šířit do okolí a vám tak odpadne případně pocit trapnosti, pokud se nacházíte na místě, kde nechcete, aby se cokoliv nepěkného šířilo :) Prostě jen nastříkáte a pak už máte pocit, že sedíte na louce plné květin a hlavně tenhle pocit bude mít i člověk, který vás v kabince vystřídá :)







Líbí se mi i roztomilý detail v podobě přívěsku s korunkou, který můžete z lahvičky sundat. V nabídce je několik voňavých verzí, včetně těch pro pány. A uznejte, že třeba takový Dejá Poo má prostě geniální název.



Doufám, že jsou tu mezi vámi čtenářky s nadhledem a smyslem pro humor, které se nebudou pohoršovat a mít mi to za zlé :) Berte mou zmínku o Poo-Pourri jako takové voňavé zpestření a třeba inspiraci na vtipný dárek pro někoho blízkého. A jestli to funguje? Jo a báječně :) Koupila bych si další balení? Jasně! Vím, komu touhle vtipnou lahvičkou udělám někdy příště radost? Tak to si pište :)

Teď už jen aby se Poo-Pourri co nejvíce rozšířilo a začali ho lidé hojně používat, protože co si budeme nalhávat, po kytičkách budete vonět jen s tímhle :)

Tak co na to říkáte? Doufám, že se většina z vás pobavila a upřímně zasmála :)


PS: děkuji Poo-Pourri.cz za poskytnutí produktu k recenzi

46 komentářů:

  1. No tvl! :D tak to je dobrej šok hned po ránu :D ale máš pravdu, fakt je to dobrý, občas se to hodí :D

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem se teda u videa pobavila :) Za zlé to určitě nemám
    Já myslím, že je to super věcička a líbí se mi moc balení i ten název je super :D
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  3. No teda ale v té reklamě bych hrát asi nechtěla :-D

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to je geniální :D:D a reklama megavtipná :D a jo, koupila bych to, proč ne :)

    OdpovědětVymazat
  5. Video jsem si pouštěla už když jsi ho dávala na Instagram. Sranda, no. :-D A byla jsem zvědavá, jak to zhodnotíš. Tak to ráda slyším, že funguje, možná někdy taky vyzkouším. :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to je super. :D To si musím někdy pořídit. :D

    OdpovědětVymazat
  7. Tak toto je geniálny produkt :) A reklama pobavila :) Super dávka humoru takto na ráno :)

    OdpovědětVymazat
  8. Tak o tom slyším poprvé. Lahvička moc hezká, tak jsem moc nechápala ten název toho článku. Když si to odtajnila, tak jsem se musela fakt smát + "Nastříkáte....Kakáte..." :D :D No mám několik adeptů, komu lahvičku zřejmě zakoupím. :D :)

    OdpovědětVymazat
  9. Tak ta reklama je vazne vyborna :D celkem bych chtela bejt v tymu, kterej tohle vymyslel.Museli si asi uzit dost srandy.A navic to ma fakt krasny baleni :D
    Travel notes

    OdpovědětVymazat
  10. O tejto flaštičke som ešte nepočula no vyčarila mi úsmev na tvári :) Je to milá hovadinka, úplne originálny nápad a prezetovaný s takým glamourom že človek má pocit že hovničko je niečo vznešené :D Už viem čo si najbližšie objednám

    Ajush

    OdpovědětVymazat
  11. taky o tom slyším poprvé. Je to originální, a může se to hodit! :D

    OdpovědětVymazat
  12. tak z toho videa jsem odpadla :D

    OdpovědětVymazat
  13. To video mě neskutečně pobavilo :D A řekněme si to upřímně, třeba ve škole, nákupáku nebo návštěvě nechodí na trůn nikdo rád :D, tak proč si to nezjednodušit a ušetřit se nepříjemných pocitů? :) Díky za tip, vůbec jsem o tom nevěděla :D.

    OdpovědětVymazat
  14. Tak to je neco :D. To video a hlavne ty nazorne obrazky me dostaly :D.

    OdpovědětVymazat
  15. Náhodou super článek :)) mě tedy nepohoršuje smrad, když jdu po někom, kdo zrovna trůnil, protože nikdo nevoníme po fialkách, ale když někdo ten záchod není schopný po sobě vyčistit štětkou, která na každém záchodě je.

    OdpovědětVymazat
  16. Já ho mám už dlouho, je to super věc, kéž by se to naučil používat i přítel :)

    OdpovědětVymazat
  17. Ta reklama je dost dobrá :D

    OdpovědětVymazat
  18. Poprvé jsem viděla to video u Hanny B. a nestačila jsem zírat.. :D

    OdpovědětVymazat
  19. Super článek, ten mi dnes do toho šedého dne opravdu bodnul :))

    OdpovědětVymazat
  20. Tak o tom počujem prvýkrát, ale pobavila som sa, super! :D

    OdpovědětVymazat
  21. Hned mám lepší odpoledne, to video je super :D Věc je to určitě užitečná, ale nějak si nedokážu představit, že bych byla na návštěvě a chodila na záchod s kabelkou, případně s tímto v ruce :D

    OdpovědětVymazat
  22. Video je opravdu vtipné a produkt originální :-D A hlavně je to praktické :-D A tu pánskou by někteří chlapi měli používat i doma :-D

    OdpovědětVymazat
  23. Já na něj nedávám dopustit, kupovala jsem si ho hned, jak ho začali v Čechách prodávat. Za mě je to rozhodně must have třeba na cestování.

    OdpovědětVymazat
  24. Hej reklamu na toto som videla už dávnejšie :D Akože je to niekedy naozaj dobré ale tak podľa mňa tak trochu zbytočnosť... Lovely Beauty Book

    OdpovědětVymazat
  25. to video je prostě neskutečně vtipný :D už jenom kvůli němu si to objednám! vynikající nápad

    OdpovědětVymazat
  26. Reklama mě moc nebere, ale jako nějaký přestřel to určitě neberu..

    OdpovědětVymazat
  27. tohle mě během dnešního učení docela pobavilo :D ale tak pro toho, kdo s tím má problém, je tohle asi záchrana.

    OdpovědětVymazat
  28. haha, je to náhodou super vtipné a určitě i užitečné :D

    OdpovědětVymazat
  29. To video je vážně pecka! :-D U některých výrazů jsem odpadala. :-D Tohle by nám měly koupit do práce na společné wc. :-D

    OdpovědětVymazat
  30. Tak to mě dostalo :D to video je skvělé, a věřím, že to asi bude fungovat :D

    OdpovědětVymazat
  31. Mě se to video nelíbilo. Nepřijde mi to jako inteligentní humor... Myslím, že by v určitých věcech měla být diskrétnost.

    OdpovědětVymazat
  32. Nejvíc mě baví to balení..vypadá to jak něco od Kiehl's apod. =D
    Nicméně, proč něco takového nemít doma nebo nenosit s sebou v kabele na návštěvy =D =D =D

    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovědětVymazat
  33. :-) to je milé :-)
    hihi...kdo umí, ten umí :-)

    OdpovědětVymazat
  34. Jezuuus tak tohle je mega vtipny!, :-)

    OdpovědětVymazat
  35. páááni tak o týhle věcičce slyším poprvý a opravdu mě to láká :)

    OdpovědětVymazat
  36. Rendyyyyy!!! toto je naprosta bomba :) klidne vic takovychto uzitecnych clanku... aspon jeden za ctvrt roku? ;) uz se moc tesim, ze jak bude pritel reagovat na tento povedeny valentynsky darecek :) vzhledem k jeho crohnove chorobe toto bude zasah primo do cerneho.
    jeste jednou diky, diky, diiiky!!
    mucky :*

    OdpovědětVymazat
  37. tak tenhle článek mě pobavil! :D

    OdpovědětVymazat
  38. Tak o tomto slyším poprvé :D ale někdy to holt může být užitečné xD

    OdpovědětVymazat
  39. Geniální! Kompletně nejlepší nápad na dárek za poslední dobu. Škoda, že jsem na to nenarazila sama už před vánoci, ale to se prostě musí umět hledat! Nejdřív jsem se trochu lekla, jestli to není nějaká záležitost s urinoterapií, což mě občas docela děsí, ale tohle je HIT! A navíc perfektní obchodní záměr ... podívám se po mém POO na ebay a pak napíšu na svůj blog mandlovamadla.wordpress.com, jaký jsem měla s dárkem úspěch :) Díky!

    OdpovědětVymazat
  40. Mě to rozhodně nepohoršuje, přijde mi to jako dobrá věc a halvně super nápad, nic takového tady nebylo. Jen je to dost drahé...

    OdpovědětVymazat
  41. :D výborný to chci :D a v práci bych to doporučila každé druhé kolegyni :D skvělý článek, asi zase zkouknu sex ve městě

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)