neděle 1. února 2015

Oční stíny Milani - propadák nebo must-have?

Oční stíny Milani Bella Eyes zaplavily před nějakým časem youtube a pomalu a jistě se šíří i českou blogosférou. Když jsem je viděla úplně poprvé, tak mě poměrně dost nadchly. Podle všeho mají mít trochu netradiční gelovo-pudrové složení. No zcela upřímně, kdybych si to nepřečetla, tak si to vůbec nemyslím a žádného gelu  bych si nevšimla. Pro mě jsou to klasické pudrové mono stíny :) Konzistencí pro mě nejsou bohužel nijak unikátní a jak se zdá, ten hype kolem nich možná není tak zcela zasloužený.




Stíny jsem kupovala v drogerii CVS v New Yorku a stíny byly zrovna v akci za 3,99 dolaru (jinak stojí něco kolem 5 dolarů). Nech je tam, že jo, když stojí takový pakatel. Absence testerů způsobila to, že jsem odstíny jen odhadovala a tipovala. Plus díky akci byly zejména ty výraznější a barevnější odstíny vybrakované. Můj výběr tedy padl na stíny, které upotřebím na každodenní nošení a žádné barevné výstřelky se nekonají. Začala bych balením, které se mi obecně u Milani nelíbí a přijde mi, že značka zamrzla v 90tkách. Plast je sice bytelný, ale jeho zlatá barva se mi prostě nelíbí a Milani není značka, kterou bych si kupovala z urtčité části kvůli obalům. O netradiční textuře jsem již trochu zapolemizovala v úvodu a stále si trvám na tom, že není nijak unikátní, zajímavá nebo netradiční. Bohužel mě trochu zklamala a čekala jsem asi něco víc měkčího a máslovějšího. I stou pigmentací mi to nepřijde tak slavné a některé stíny jsou spíš podprůměrné. Kdybych si je kupovala v ČR troufla bych si tvrdit, že se k nám zase dostal nějaký šunt třetí jakosti, ale jelikož jsem si je kupovala přímo u zdroje, tak mě to trochu zarazilo. Vážně nevím, z čeho jsou americké youtuberky odvařené, když exituje tolik lepších stínů s lepší pigmentací i zajímavější texturou. Ach jo, jsem zase nějaká vadná a divná, ale vůbec netoužím po dalších odstínech a některé z těchto spíše asi rozdám. Podotýkám, že ne všechny odstíny jsou stejné a některé mi přijdou o dost lepší, co se pigmentace a sytosti barvy týče. S bází je výdrž v pohodě, ale během dne mi přijde, že intenzita trochu bledne a není to taková hitparáda.

Pojďme se na ně podívat blíže...


01 totální nuda a odstín, který mám v každé druhé paletce jako takový ten univerzální blendící odstín. Nebaví mě a trochu lituju, že jsem si místo něj nevzala nějaký jiný. 03 je taková lehoučká hněná, intenzita je na můj vkus slabší, ale na nějaké to nenápadné denní líčení se upotřebí. 28 je naopak jeden z nejoblíbenějších a podle mě i nejzajímavějších. Je to taková ta barva ala Albatross od Nars. V základu bílá a na světle hází zlatavé odlesky. Miluju takové stíny pod obočí nebo do vnitřního koutku oka. S pigmentací je na tom lépe, než někteří jeho kolegové výše.







16 je opět taková trochu nuda a podobný odstín mám ve spoustě jiných paletek. Tím, že jsem si stíny nemohla předem vyzkoušet, tak jsem spíš jen tipovala, které by se mi mohly líbit a tenhle jsem si představovala trochu jinak. Zbytek stínů je na tom s pigmentací asi nejlépe, včetně své barevné zajímavosti. 11 je můj druhý nejoblíbenější odstín a je to takový mix šedé se stříbrným leskem a na světle hází zajímavé odlesky. 22 je trochu nazrzlá zlatá, která mi přijde zajímavá a podobnou ještě nemám. 06 je moje třetí nejoblíběnšjí odstín ve výraznější hnědé.








No, tak abych byla zcela upřímná, stíny mě neposadily na zadek tolik, jak bych očekávala. Z toho povyku okolo nich jsem čekala asi něco jiného. Jasně, tohle jsou prakticky stíny z drogerie a kéž by byla polovina těch, co se prodávají v našich drogeriích taková, ale znáte to, když vás něco trochu zklame a čekaly jste něco víc. U nás stíny můžete koupit kus za 119 Kč ZDE, ale já jsem ráda, že jsem za ně víc jak ty 3,99 dolaru nedala. Pro mě bohužel větší cenu nemají. A než si koupit 2-3 tyhle stíny (za českou cenu), tak si radši koupím jednu paletku Sleek nebo Make Up Revolution a budu mít víc muziky. Možná máte doma tyto stíny jen v jiných odstínech a jste s nimi mnohem spokojenější, je to dost možné a strašně záleží na odstínu. Polovina z těchto mých je podle mě podprůměr a nebaví mě je ani tolik používat, protože mám prostě mnohem víc lepších a zajímavějších stínů. Jsem asi jedna z mála, co z nich neskáče metr nad zem, ale tak to holt u kosmetiky bývá. Nedá se nic dělat, zázraky se nekonají každý den, ale tyhle stíny mě tolik nezaujaly a ani nedokážu říct, že bych vám je doporučila vyzkoušet a žít bez nich můžete asi v pohodě. 

Máte je vyzkoušené? Zaujaly vás nebo o nich slyšíte poprvé? :)

40 komentářů:

  1. Škoda, že jsi nepřidala tento článek už v pátek, kdy jsem si objednala deset odstínů :D ted mam strach co mi přijde. Ale ty výraznější odstíny vypadají podle fotek pěkně.

    OdpovědětVymazat
  2. Zahlédla jsem je, nevypadají na obrázku špatně, ale můj problém u mono stínů je jasný - nikdy nevím, jakou barvu si vybrat, takže já kupuji spíš celé paletky :D

    OdpovědětVymazat
  3. Presne ako píšeš..v pohode môžem bez nich žiť :D Ale odtiene sú to pekné :)

    OdpovědětVymazat
  4. Konecne nekdo, koho neposadily na zadek.. Az do ted jsem si totiz myslela, ze je proste potrebuju a nejede pres to vlak.. Takhle si to jeste rozmyslim. I kdyz me lakaji hlavne ty vyraznejsi odstiny..

    OdpovědětVymazat
  5. Ty zlaté vypadají docela hezky, ale balení se mi také moc nelíbí:)

    OdpovědětVymazat
  6. S Milani zatím zkušenosti nemám. Byla jsem zvědavá, co na ně řekneš a článek jsem otevírala s napětím. Já jsem koukala po té 28, která evidentně uspěla a tu si asi pořídím, ale jinak mé nadšení ochladlo. :/ bára.kára blog

    OdpovědětVymazat
  7. Už jsem se začínala bát, že je u mě něco špatně, ale vypadá to, že v tom nejsem sama. Dostala jsem k Vánocům dva odstíny a mám na ně podobný názor jako ty. Je to prostě vcelku fajn, ale naprosto průměrný stín. Podobných a i lepších mám plný šuplík. Takže ne že by byly špatné, ale ten povyk kolem nich nechápu.

    OdpovědětVymazat
  8. Já mám dva tyto stíny a jsem spokojená moc :). Mám teda jiné odstíny než ty a vyhovuje mi textura i pigmentace, a hlavně barvy. Podobné odstíny v žádné paletce doma nemám a uvažuju, že bych si koupila ještě nějaký :). Mně zase nevyhovují stíny od Makeup Revolution a lituju, že jsem podlehla a koupila si je :(

    OdpovědětVymazat
  9. Tak s těmi obaly u Milani to mám podobně, přesně mi připomínají devádesátky :)

    OdpovědětVymazat
  10. Ja bych chtela vyzkouset jeden odstin. Prave jejich pigmentace se mi libi. Ty na tech poslednich fotkach vypadaji dost vyrazne! A dobre.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  11. Milani kozmetika ma zatial vobec nezaujala. Ako ano, citala som par ospevnych recenzii, ale tie..obaly :/ Meh. Pridu mi strasne gycove a to ma od nakupu dost odradza :)
    Peacock & Pineapples

    OdpovědětVymazat
  12. Celkem mě zaujaly odstíny, tak snad se k nim někdy dokopu a vyzkouším je :)

    OdpovědětVymazat
  13. Nezaujaly vůbec, ať už obalem, tak po téhle recenzi... konečně mě jednou taky od něčeho odradíš a "nenutíš" mě pořád něco kupovat :D

    OdpovědětVymazat
  14. 11 a 22 jsou peckový barvy, ale pokud ti přijdou texturou průměrné, tak si asi počkám na nějakou novou paletku od Sleek :)

    OdpovědětVymazat
  15. toto sa stáva v poslednom čase často ako sa pozerám. Vidím, že komercia a reklama prevláda nad účinkom a vlastnosťami ... Lovely Beauty Book

    OdpovědětVymazat
  16. Upřímně mě ani vůbec nelákaly, ačkoliv jsou všude opěvované. Koupím si radši paletku, jak píšeš ty :). Teď mám na cestě jednu od Barry M, kterou chválila Mia na blogu :), tak snad budu spokojená :).

    OdpovědětVymazat
  17. Už delší dobu čekám na tuto recenzi, jen jsem bohužel už nevydržela a cca před týdnem stíny objednala. Mám jen 2 kousky - Silver a Taupe (chtěla jsem i Chiffon, ale pak jsem si řekla, že podobné odstíny už mám), i když jsem jich chtěla minimálně 6-8. Textura mi moc nevyhovuje, je taková zvláštně pudrově suchá, "na mokro" se mi stíny líbí daleko víc, ale zase použití na mokro moc nefandím :-( Jako pozitivum bych viděla, že stíny dobře drží, ale nutno říct, že s bází mi drží téměř všechny a ani moc nepráší. Další odstíny si už nepořídím, ale od Milani mi moc vyhovuje báze pod oční stíny a jumbo tužky na oči (ty mi dokonce vyhovují více než od Sephory)

    OdpovědětVymazat
  18. Taky musim rict ze me nejak moc nezaujaly, akorat ta bila se zlatymi odlesky a ta nazrzla zlata se mi libi :-)

    OdpovědětVymazat
  19. Viděla jsem je už u pár blogerek, které je sice vychvalovaly, ale mě osobně si nějak nezískaly. Poslední půl roku jsem si vlastně ani jeden mono stín nekoupila, mám raději paletky jako takové a nebo ty, které si případně můžu poskládat sama (třeba u Inglot), ale jinak těm mono stínům už nějak nepřicházím na chuť...možná čekám na něco ,,spešl" ;).

    OdpovědětVymazat
  20. Tezky zklamani a ac jsem nad nima dlouho vahala, tak kupovat rozhodne nebudu a taky mi ten povyk prijde trosku nadneseny.. Dik za clanek, aspon si poridim nejake, ktere za to budou stat vic..

    OdpovědětVymazat
  21. Mě teda zaujal jen ten zlatý :). Ty ostatní barvičky nejsou ničím nějak zvláštní, ani texturou.

    Zvu tě ke mně na giveaway o 2 balíčky Essence: http://laleitr.blogspot.cz/2015/02/giveaway-o-2-balicky-essence.html

    OdpovědětVymazat
  22. O téhle značce slyším poprvé, ale nějak mě nezaujaly. :)

    http://life-by-mrsjagr.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  23. Já mám tu šedivou a jsem s ní jakž takž spokojená, ale spis je to průměrný stín, další odstíny uz kupovat nebudu i kdyz jsem to měla v plánu :)

    OdpovědětVymazat
  24. Viděla jsem je u PHL...ta z nich byla celkem nadšená dost no...když už stíny, tak jsem asi spíš na paletky než na jednotlivé mono stíny...

    OdpovědětVymazat
  25. Tak to se spolu shodneme, já jsem s nimi také zažila zklamání a už jsem je poslala dál. Psala jsem o nich i článek. Můžeš mrknout :o)
    http://lsg-blog-nejen-pro-plnostihle.blogspot.cz/2014/10/zklamani-aneb-ocni-stiny-bella-eyes-od.html

    OdpovědětVymazat
  26. Tak mě obecně mono pudrové stíny neberou, takže to jde úplně mimo mě.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  27. Vybrakované barvy?To tady by zbyly naopak jenom ty výrazné.Taky bych čekala něco lepšího, když se o nich mluví.

    OdpovědětVymazat
  28. Mám radši paletky, než takhle jednotlivé stíny, ale vypadají pěkně :)

    OdpovědětVymazat
  29. Mě se líbí ten č.28, ten je moc pěkný!
    Šárka

    OdpovědětVymazat
  30. Mňa tieto mono tiene oslovili už dávno no doposiaľ som si žiaden neobjednala a teraz aj váham či vôbec objednať :/

    OdpovědětVymazat
  31. Myslím, že jsem o těchto stínech už slyšela, ale musím říct, že tato skladba barev mě moc nezaujala :)

    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  32. Velký souhlas!!! Já jsem se na ně velmi těšila a teda nic moc. Pigmentace střední nic extra a během dne se vytrácí.....

    OdpovědětVymazat
  33. No, hezké balení, ale asi je vynechám..

    OdpovědětVymazat
  34. Obal mají hezky-teda mě osobně se líbí....
    Ale zatím jsem neměla potřebu je kupovat....jsem ráda..... děkuji Ti za recenzi:-)

    OdpovědětVymazat
  35. Já na ně koukala, když je vychvalovala Péťa, nicméně na mě poměr cena/výkon nic moc.. zůstávám verná paletkám, na mona mě moc neužije :)

    OdpovědětVymazat
  36. Jsi asi první z blogerek, komu se nelíbí obal. Já s tebou souhlasím, nechápu, co na tom má být krásnýho. Z odstínů se mi líbí 28, 22, 6 :) Jinak nic moc, za tu cenu se dají sehnat lepší :)

    OdpovědětVymazat
  37. Značka Milani mě nikdy absolutně nelákala právě kvůli těm obalům. Některé ty stíny nevypadají špatně, líbí se mi ten "albatrosí" - něco podobného mám od Yves Rocher z jedné prastaré řady, která se už ani neprodává. Ale tak celkově myslím, že u Milani fakt o nic zásadního nepřicházím...

    OdpovědětVymazat
  38. Okej, takže vôbec nemusím ľutovať, že ich nemám. Ja som bola na ne totálne nažhavená, len som veľmi nemala kde kúpiť/objednať. Tešila som sa na tú konzistenciu, ale aj odtiene sa mi riadne páčili. Je z čoho vyberať. Keď sa však pozriem do svojej zbierky, pár rokov si môžem každý deň dať na oči iný tieň. Trocha preháňam, ale má to zmysel :) Radšej si nechám peniaze na kozmetiku, ktorá má aj krásny obal (tie si kupujem s veľkou radosťou...).

    OdpovědětVymazat
  39. Už jsem o nich slyšela, ale tvoje rada že raději paletku od Make up revolution, tak už mám jasno :) díky díky...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)