neděle 8. února 2015

Novinky od Yves Rocher - balzámy na rty, zelený čaj a oční roll-on

Miluju kosmetické novinky a zkoušení stále nových a neokoukaných věcí. A že těch novinek v poslední době je! Yves Rocher nedávno avizoval příchod nových balzámků na rty a hned jak jsem je viděla na fotce, věděla jsem, že je prostě vyzkouším :) Máte to taky někdy tak, když něco vidíte, že víte, že to prostě musíme zkusit? Ale balzámky nejsou jediné novinky a pokud vás zajímají i ty další, tak čtěte dál :)


Řada Un matin au Jardin má nový přírůstek! Toaletní voda vonící věrně po zeleném čaji ve spojení s citrusy, cedrem a bergamotem doplnila řadu romantických vůní šeříku, růží, konvalinek, třešňového a citrusového květu. Tato řada je známá svou jednoduchostí, protože vždy je vybraná pouze jedna rostlina, která se staví do hlavní role. Pokud milujete vůni zeleného čaje, tohle je přesně pro vás. Já zelený čaj miluju a vůně se mi opravdu líbí. Je příjemně svěží a když si k ní přivoním, cítím jaro ve vzduchu :) Nevystrnadila sice moje parfémové oblíbence, ale stříkám jí na sebe během dne, když chci ucítit svěží čajový vánek. Třeba když se v práci cítím už trochu unaveně a potřebuju trochu vzpruhu :)



Toaletní voda(100ml) - 590 Kč
Sprchový gel (200ml) - 175 Kč
Tělové mléko (200ml) - 240 Kč




Nová řada balzámů na rty nabízí 7 voňavých kousků za cenu 49 Kč. Kromě třech výše uvedených seženete ještě jahodovou, kokosovou, vanilkovou a malinovou verzi. Já jsem hned věděla, že chci zkusit karité a macadamia verzi, protože miluju jejich vůni. Třešeň je pak taková balzámová klasika. Musím říct, že všechny balzámy voní velice příjemně, decentně a hlavně nechemicky!  Třešňový je lehoučce tónující a zbylé dva bezbarvé. Velice se mi líbí i balení balzámů s vyobrazenými surovinami a zatím se zdá i bytelné, neoškrabatelné a samo se neotevírá. A jaké jsou balzámy jako takové? Velice příjemné, rty dokážou lehce hydratovat, ale nečekejte žádný wow efekt. Jestli máte rty plné šupinek nebo olezlé ze zimního počasí, tohle vám je určitě nevyléčí. Tohle jsou ideální balzámy do kapsy bundy nebo na pracovní stůl, když potřebujete rtům nutně a rychle ulevit a něčím je namazat. Podle mě jsou lepší než Labella, protože ty podle mě dělají úplné prd. Cena je velice příznivá a je to přesně ten typ produktu, který hodně lidí při nákupu strčí do košíku, protože ho bude chtít vyzkoušet nebo bude potřebovat ještě pár bodů na svou věrností kartu :)

Zajímavostí je, že více než 82% složek je rostlinného původu a balzámy mají 4,8g.




Sérum Végétal je oční roll-on, který má rozjasnit oční okolí. Já bohužel nemám ráda ani kuličkové deodoranty, natož ty pod oči. Přijde mi velice nehygienické, když kuličkou člověk přejíždí přímo po kůži a všechny nečistoty se pak hromadí uvnitř lahvičky. Bohužel mi nikdy žádný oční roll-on neučaroval a všechny mi přijdou k ničemu. Nikdy jsem neviděla žádné účinky ani výsledky, jen jsem měla ulepené oční okolí. Tento bohužel není výjimka a bez lhaní přiznávám, že ho daruji někomu jinému. Preferuji pořádné a hutné oční krémy, které oční okolí budou hydratovat a případně zpevňovat. Pokud budu chtít rozjasnit oční okolí, použiju k tomu světlý korektor. Tato novinka mě bohužel nechala absolutně chladnou a bez jakéhokoliv zájmu.





Jestli vám stejně jako mě chodí každý měsíc letáčky na slevové akce nebo do prodejen YR pravidelně chodíte, určitě vám minimálně zmínka o nových balzámkách neunikla. Podle mě jsou za hodně příznivou cenu, takže proč je nevyzkoušet (pokud od nich nebudete očekávat příliš mnoho). To samé platí o nové vůni se zeleným čajem. Roll-on bohužel není nic pro mě a není to typ produktu, který bych cíleně vyhledávala.

Otázka je jasná - co říkáte na nové balzámy a kdo z vás miluje vůni zeleného čaje? :)



PS: Karité balzám je můj vlastní, za zbytek produktů děkuji YR

40 komentářů:

  1. Vůně od YR jsem očichávala několikrát, ale bohužel mě žádná zatím nezaujala. Všechny mi přišly podobné a nezajímavé. Ale balzámky zkusím :)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc mě zaujala vůně, musím se tam někdy podívat :)

    OdpovědětVymazat
  3. tak já mám hodně věcí naopak :-D vůně zeleného čaje mě nijak neuchvacuje, naopak roll-on mám ráda a sérum vegetal mě docela zaujalo

    OdpovědětVymazat
  4. Balzám jsem si koupila jahodový (super) a kokosový (úplně na prd).

    OdpovědětVymazat
  5. Balzamy mam rada a kupuju (vetsinou opravdu kvuli bodum) skoro pokazde :-) vůně by se mi asi nelíbila

    OdpovědětVymazat
  6. Mám ten malinový balzámek a přesně jak píšeš. Určitě nezachrání rozpraskané rty, úžasně ale voní. Na mých tmavších rtech se růžové tónování vůbec neprojevuje, ale to mi vůbec nevadí. A bezva taky je, že v obchodě Yves Rocher mají testery, tak člověk může balzámy před koupí očuchat.
    Markéta

    OdpovědětVymazat
  7. Oční roll-on mě tedy také vůbec neláká, ale jinak se mi řada moc líbí :) A k toaletní vodě si určitě půjdu přičichnout :)

    OdpovědětVymazat
  8. Miluju vůni zeleného čaje a voňavku už mám doma :). Balzámky také určitě přihodím někdy příště k nákupu :).

    OdpovědětVymazat
  9. Zrovna ty balzámky mě nechávají docela chladnou. Když chci balzámek jen tak pro srandu, koupím si Baleu za 30Kč a službu mi taky udělá. Naopak velice mě zaujala ta nová řada s vůní zeleného čaje, tu půjdu rozhodně omrknout. Doma mám konvalinkovou toaletní vodu a mamka měla už šeřík a třešeň. Máme tyhle jednoduché vůně moc rády.

    OdpovědětVymazat
  10. Vuni zeleneho caje miluju, ta vune musi byt fakt super :-) A balzamky se mi taky moc libi, vybrala bych si asi macadamiu a vanilku :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Já mám od YR nějaké balzámky doma, ale nijak mě nenadchly... naopak bych byla zvědavá na ten roll-on, protože ty já používám, ráda porovnávám a zkouším nové... :)

    OdpovědětVymazat
  12. Děkuji za tipy, v týdnu se do YR chystám. :-))

    OdpovědětVymazat
  13. Tie balzamy vyzeraju skvostne aj keď isto nemaju na EOS :)

    OdpovědětVymazat
  14. Zelený čaj opravdu nerada piju, ale přípravky s jeho parfemací mi zase naopak krásně voní. Většinou.. Ovšem můj problém tkví přímo ve značce YR, přijde mi velmi nezajímavá, každý rok jakoby opakovala ty samé věci (hlavně v limitkách) a vůně mi přijdou všechny stejné + z nich cítím alkohol..

    www.inlovewithmycrazyworld.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  15. Toaletní voda by se mi mohla líbit, Green Tea od Elizabeth Arden v létě občas ráda použiju :). A balzámky? Ty vyzkouším určitě.
    http://polishedandheartshaped.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  16. Já si nedávno koupila tu šeříkovou toaletku, je to nádhera, zelený čaj určitě půjdu zkusit. A myslím, že nějakému balzámku neodolám, líbí se mi, že je to z přírodních složek :)

    OdpovědětVymazat
  17. vau skvelé produkty :) Ja milujem Yver Rocher :3 Lovely Beauty Book

    OdpovědětVymazat
  18. balzámky chci také vyzkoušet :)

    OdpovědětVymazat
  19. Ten balzám s Karité jsem měla, měli ho už dříve, jen v jiním obalu a mě hrozně vadila jeho chuť.. Jsem olizovač a jakmile má balzím chuť tak pryč s ním :D

    OdpovědětVymazat
  20. Mňa pri poslednej návšteve YR zaujala tá vôňa a taktiež aj vanilkový balzám na pery. Neviem sa dočkať kedy skončia u mňa doma :3 :D

    OdpovědětVymazat
  21. Vůně zeleného čaje- - vůbec nevím, co si pod ní představit.. zelený čaj mám moc ráda, ale jeho vůně se mi do toaletky moc nehodí.. Budu muset zajít očuchat, bez balzámu pak určitě neodejdu, láká mě kokos nebo malina :)

    OdpovědětVymazat
  22. Me zaujali ty balzamky.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  23. Balzámek jsem zatím koupila jen ségře, já ještě uvidím, jestli si taky udělám radost, protože teď mám balzámů hodně a ve větších balení :).
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  24. Mám z novinek balzám na rty (jahodový) a tak nádherně voní! Jinak musím s vlastnostmi souhlasit, taky trochu rty zabarví jako třešňová verze :)

    OdpovědětVymazat
  25. Na ty balzámky si brousím zuby hned co jsem je viděla jako novinku a teď si mě navnadila ještě na tu řadu se zeleným čajem - budu muset očichat :-)

    OdpovědětVymazat
  26. Ta toaletka voní i mě a mooooc. Ideální na jaro nebo začátek léta =)
    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovědětVymazat
  27. Taky vůni zeleného čaje miluju! Zajdu se tam podívat...i na balzámky..;)

    OdpovědětVymazat
  28. Kolem těch balzámů pořád chodím a nemůžu se rozhodnout :D

    OdpovědětVymazat
  29. Ahoj o těch balzámech silně uvažuju a doufám, že je nebudou mít vyprodané :D

    OdpovědětVymazat
  30. Ta vůně mě teda hodně láká! Asi jí budu muset dojít omrknout. No, spíš očichat :))

    OdpovědětVymazat
  31. Nějaký ten balzám asi zkusím:)

    OdpovědětVymazat
  32. Toaletní vody YR úplně miluju, ideálka na léto- osvěží a zvednou náladu.
    Brousím si zuby na zelený čaj a šeříkovou :-)
    Na balzámky na rty taky juknu... rty jako v bavlnce- a voňavé....nelze odolat.

    OdpovědětVymazat
  33. Miluju vůni zelenýho čaje. Zrovna je můj favoritní parfém Green Tea od Elizabeth Arden :-)

    OdpovědětVymazat
  34. Ta vůně je lákavá, zatím jsem žádnou vůni z této řady ani neočichala, tak mám co napravovat :-D

    OdpovědětVymazat
  35. Nejvíce mi od nich vyhovují toaletní vody :).

    OdpovědětVymazat
  36. Tak balzámy jsem si také objednala, tak se na ně moc těšim :-)

    OdpovědětVymazat
  37. Ahoj,
    tak novinky vypadají opravdu dobře. zelený čaj je moje oblíbená vůně a dokonce jednu voňavku z Yves Rocher s touto parfemací mám. Z této kolekce vůni jinak vlastním šeřík a patří mezi moje nejoblíbenější, dokonce jsem jím zrovna ted navoněná:-) Balzámky na rty mě rozhodně nalákaly, taže až budu v Praze, jdu na lov:-)

    OdpovědětVymazat
  38. Vůně i balzámky vypadají skvěle, jdu do nich:-)

    OdpovědětVymazat
  39. Balzámy od Yves Rocher mi nikdy nevyhovovaly svou (pro mě téměř nulovou) hydratací, ale uznávám, že voní krásně!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)