pondělí 2. února 2015

Novinky a akce v Sephoře

Dnešním dnem začíná několik akcí v Sephoře a protože možná ne všem chodí domů katalog a někoho by to mohlo zajímat, připravila jsem pro vás takový malý výcuc akcí. Z katalogu jsem vybrala několik stránek a podle mě nejzajímavějších věcí, které by vám neměly uniknout :)


Valentýnská kolekce vonící po šeříku se mi vizuálně líbí, protože není přehnaně sladká a prvoplánově valentýnská (ehm teda až na ty obří srdce, ale odpouštím jim to). Obsahuje několik produktů:

1. Love box pěna do koupele + tekuté mýdlo + houba na mytí 390 Kč
2. Tělové mléko 210 Kč
3. Pěna do koupele 220 Kč
4. Toaletní voda 290 Kč
5. Tekuté mýdlo na ruce 160 Kč
6. Kalendář lásky (obsahuje 15 šumivých srdíček do koupele) 390 Kč



Jedna z mých nejoblíbenějších akcí vůbec je Svátek Bestsellerů. V nabídce je vždy spousta produktů za poměrně příznivé ceny. Pokusím se zjistit, jaké všechny produkty se v akci nabízejí a dala bych vám vědět třeba na facebooku nebo Instagramu. Většinou mívají v akci NARS tvářenky, které bývají konečně za normální cenu, tak doufám, že tam budou i letos, protože Deep Throat už dřu o dno :)



Nová řasenka Outragenous Curl, jejíž kartáček je inspirovaný kartáčem na vlasy slibuje dramatický objem a natočení řas. No, přemýšlím nad tím kartáčkem, jestli by byl fajnový nebo úplně marný, díky svým krátkým štetinkám. Další produkt, u kterého si počkám na ohlasy a názory ostatních :)



Shourouk for Sephora je jarní limitka, která už v Sephorách je. Stihla jsem si dokonce pořídit i jedny oční stíny ale nestihla jsem je vyfotit, takže vám je ukážu někdy jindy :) Z kolekce jsem zatím viděla laky, oční stíny i rozjasňující "vexty" (sorry, vypadá to tak prostě), ale paletku ani taštičku jsem zatím neviděla. Tak nevím, jestli jsem se blbě koukala nebo ne na všech pobočkách je celá kolekce.

1. Paletka stínů 790 Kč
2. Rozjasňující tvářenka 420 Kč
3. Lak na nehty 160 Kč
4. Taštička 490 Kč
5. Oční stíny 260 Kč




1. - Sephora mono oční stíny Duo Reflects 260 Kč
4. - Sephora Rouge Infusion tekutá rtěnka nude odstíny 350 Kč
5. - Sephora fixátor obočí 190 Kč
6. - Sephora rozjasňující tužka pod obočí 190 Kč
7. - Sephora tenká linka na oči ve fixu 290 Kč
8. - Sephora make-up Teint Infusion 520 Kč
9. - Sephora Prep & Perfect  rozjasňující kompaktní pudr 390 Kč
10. - Sephora Duo Reflects oční linky 320 Kč

Z těchto věcí mě zaujala rozjasňující tužka pod obočí i fixátor obočí, který se v této podobě moc často u nás nevidí. Mám něco podobného od Milani a je to celkem praktická věc na úpravu obočí do kabelky. Rozjasňující pudr mi zase trochu evokuje podobný pudr od Nars, takže mě docela láká ho vyzkoušet.





Nová řada pleťových masek různých textur a efektů. Sephora pleťová řada mě nechávala docela dlouho chladnou, ale poslední dobou mě trochu svrbí ruka a něco bych vyzkoušela. Budu si muset některé věci trochu proklepnout a zjistit ohlasy :)



Z nabídky péče o pleť mě zaujaly tyto produkty -

5. - čistící micelární gel (360 Kč) - všechno co má v názvu micelární mě odjakživa zajímalo :)

6.Zahřívající čístící gel (270 Kč) - zajímalo by mě, jak moc hřeje a v čem je to vlastně dobré :)





MUFE představil nové báze pod make-up Step 1 Skin Equalizer a nevím proč, ale dost mě zaujaly. Nicméně si říkám, jestli stojí za to, aby za ně člověk dal skoro tisícovku. Fakt těžko říct a počkám si na nějaké recenze a postřehy dalších, co na ně říkají.



A na závěr jedna akce, která taky začíná taky dneska a kterou si možná pamatujete z minula, protože probíhá celkem pravidelně. Přinesete produkt JAKÉKOLIV značky a za něj si můžete vybrat od značky Sephora nějaký produkt s 30% slevou. Může to být dekorativní kosmetika nebo štětec a prosím neptejte se, jestli si můžete vybrat jen rtěnku za rtěnku nebo pudr za pudr. Nevím víc, než co je napsano v letáku a pokud vás zajímá víc, zeptejte se na prodejně nebo facebooky Sephory :) Mám v šuplíku pár věcí, kterých bych se ráda zbavila, tak možná akce využiju a pak případně budu chytřejší a zjistím, jak to funguje :)



Zaujalo z novinek něco vás? Chystáte se některé akce využít nebo případně už některou z novinek vlastníte a rády byste se podělily o svůj názor? :)

32 komentářů:

  1. Mě zaujala jen ta valentýnská nabídka, toho určitě využiju :D

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá to mic dobře, zaujaly mě nejvíc ty bestsellery.. Akorát nnevíš, do kdy ta akce platí? Ja jsem totiž až do konce týdne mimo a do Sephory se nedostanu..

    A moc by jsi mě potěšila, kdybys sem pak připsala, jaké produkty do té bestsellerové nabídky patří :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Mné jako obvykle katalog nepřišel :D, takže jsem ráda, že jsi takový článek sepsala. Na bestsellery se určitě zajdu podívat a třeba si něco vyberu :). A opět jim budu muset zavolat, ať mi katalog pošlou, alespoň že ho vždycky odešlou ještě ten den :).

    OdpovědětVymazat
  4. Výměnná akce s 30 % slevou je fajn, to možná využiju.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. mě zaujala ta valentýnská kolekce, miluji vůni šeříku :)

    OdpovědětVymazat
  6. Mě by zajímalo jestli je v akci třeba báze pod stíny od Too Faced :) Moc užitečný článek...možná bych měla jít odnést na výměnu nějaký ten štětec ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Já mám moc ráda svátek bestsellerů a ta poslední akce vypadá taky pěkně. Hodně mě i zaujala ta řasenka.
    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
  8. Nejsem si tedy jistá na 100%, ale minule jsem akci nemohla využít, protože jsem neměla kód :(. Bylo mi v Palládiu řečeno, že je to pouze pro ty, kterým katalog přišel (tedy držitele vyšší kartičky?). Zkusím se ale optat i na jejich fb stránkách :).

    OdpovědětVymazat
  9. Svátek bestsellerů bych využila ráda, ale zatím to odkládám na neurčito. Jinak mě ani nic nezaujalo. Což jsem vlastně i ráda, musím šetřit finance a spotřebovávat zásoby...

    OdpovědětVymazat
  10. Ten micelární gel Sephora je skvělý, krásně odličuje a neštípe v očích. S jejich micelárkou ideální kombo na každodenní odličování :)
    Díky za skvělý článek Rendy :)

    OdpovědětVymazat
  11. Je fajn, že už připravují i nabídky na Valentýna ^_^, to se hodí =)
    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovědětVymazat
  12. Nars ani Benefit tvářenky prý zařazeny nejsou

    OdpovědětVymazat
  13. Valentýnská nabídka mě zaujala nejvíce :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  14. Podľa mňa je celkom logické z obrázku, že rúž za rúž a púder za púder... len tak na doplnenie :)
    Vecičky inak vyuerajú zaujímavo a určite by som si vybrala, škoda že u nás Sephora nie je :(
    saveonbeauty

    OdpovědětVymazat
  15. Vau super novinky :) Ale ja moc v sephore nenakupujem... Lovely Beauty Book

    OdpovědětVymazat
  16. Škoda, že mám nejbližšÍ Sephoru asi 120 km.. :/ na nějaký svítek bestsellerů se chystám už od lonska, ale tentokrát mi to opět nevyjde..

    OdpovědětVymazat
  17. Díky za super článek...máme to krásně naservírováno, Rendy :-)
    Šeříky a tužka pod obočí... budu muset omrknout.
    Jj, mám to stejně..cokoliv se slovem "micelární" mě hned rozbliká majáček v hlavě....že by bylo vhodné vyzkoušet :-)
    Pěkný den přeji.

    OdpovědětVymazat
  18. V rámci šetření asi odolám...ale horko těžko teda:)

    OdpovědětVymazat
  19. Jestli budou i tvářenky Nars se slevou, tak to si musím nějakou koupit! Díky za tip:)

    OdpovědětVymazat
  20. Hmmm...ten fixátor na obočí...jaký je ten od Milani?

    OdpovědětVymazat
  21. Tohle mě nechává naprosto chladnou. Ale ještěže tak, alespoň ušetřím :D

    OdpovědětVymazat
  22. Sephoře bych se teď kvůli stavu mého konta vyhýbat, ale je tam plno lákadel! :) zajímalo by mě, jak je to tedy s tou "výměnnou" akcí - zda člověk opravdu musí mít ten kód či ne.

    OdpovědětVymazat
  23. Rendy, za kolik je prosim ve sleve Melted od TF? Prosim odpoved : petkahave@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  24. Moc se mi líbí valentýnská nabídka. Mýdel mám sice více než dost, ale srdíčka jsou roztomilé, krásné, a k valentýnu to prostě patří :)
    Veronika z Beautiful while

    OdpovědětVymazat
  25. Petra Havelková: ta bohužel v žádné akci není :(

    Kateřina Trnovská: nemám sice porovnání s něčím, co by bylo podobné, ale nosím ho v kabelce na úpravu obočí během dne. Ale fixace bohužel nevydrží celý den


    OdpovědětVymazat
  26. Shadow Insurance od Too Faced je v akci, dnes si pro něj jdu :3

    OdpovědětVymazat
  27. Plánuju dojít si pro štětec a něco z dekorativky.. a někde jsem ještě viděla leták 2. výrobek za polovinu, tak to bych vzala ještě něco :-)

    OdpovědětVymazat
  28. Ako vám tú Sephoru závidím!!!
    Shourouk for Sephora je božská kolekcia, tam by som stratila aj rozum :D

    OdpovědětVymazat
  29. Ahoj, tak jsem se těšila, kdy zase budou mít akce v Sephoře, ale nemají to na co jsem se nejvíc těšila- Nars tvářenky :(

    OdpovědětVymazat
  30. Jestli půjdeš měnit ty produkty, tak pak dej když tak vědět jak to funguje, docela by mě to zajímalo. Z katalogu se mi asi nejvíc líbí rozjasňující vexty :-) na léto by se mohly hodit.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)