středa 11. února 2015

(Ne)kosmetické nákupy poslední doby

Slibovala jsem vám nákupy za poslední týdny a ráda bych, abyste si trochu odpočinuly od ryze kosmetických článků a tak si dáme dneska i něco málo nekosmetického. Můj život se samozřejmě netočí jen kolem kosmetiky a zajímají mě u jiné věci, takže bych ráda sem tam okořenila články na blogu i podobnou inspirací :)


Obchod Nanu Nana patří mezi mé oblíbené, co se doplňků do bytu týče. Často tam najdu super věci, jako třeba písmenkové krabičky nebo mini sukulenty (které jsou umělé a nemusím se o ně starat, jupí) :) Když jsou navíc slevy a každá věc stojí jen 30 kaček, tak to člověku vykouzlí úsměv na tváři :)



Každá návštěva Ikei/y je taky velká radost a nutnost si pokaždé něco malého koupit! Nákup dalších svíček jsem si už přestala před svým svědomím obhajovat a prostě si nějakou vždycky udělám radost. Tentokrát jsem neodolala jarní kombinaci zelené a taky romantice v podobě decentního srdce (a zase tu máme nenápadný odkaz na Valentýna :) Těším se, až začne jaro a vysadím si nové bylinky. Ikea dlouho nabízela jednu verzi těchto bylinkových kelímků a teď jsem si všimla nových verzí. Funguje to suprově a bylinky mi krásně kvetly. Takže jakmile skončí topná sezona, jdu sázet :) A ještě tip pro všechny milovnice kancelářských potřeb - tato sada svorek s obrázky v pěkné dózičce.





Tchibo má teď jednu z mých nejoblíbenějších kolekcí, které řeší praktické skladování věcí. Kromě věšáku do předsíně (který jsem teda nefotila) jsem si koupila i tohle ramínko na skladování šperků. Líbí se mi dírky v horní části ramínka, kam si můžu dát náušnice, které se mi jinak povalují všude možně. Mám moc ráda podobné praktické věci a přála bych si tyhle skladovací kolekce v prodeji ještě častěji.



Neopomenula jsem ani drogerii, kde jsem neodolala novému sprcháči Dove Beauty Blossom. Voní úplně dokonale a cítím z něj jaro :) Když jsem šla kolem skoro nového stojanu Essence, tak jsem přihodila do košíku ještě dvě konturky, o kterých pořád někde čtu, jak jsou super a za 29 Kč neuvěřitelně dobré. To samé voděodolná gelová tužka v černé barvě. Chtěla jsem nějakou levnou černou tužku do kosmetické taštičky, tak jsem na ní zvědavá. Ohlasy má všude možně taky skvělé, tak uvidíme :)




O novinkách, které chystá Sephora na letošní jaro jsem vám psala už v TOMTO článku. Neodolala jsem stínu z kolekce Shourouk for Sephora v odstínu Diamonds are forever. Možná toho budu trochu litovat, protože tyhle stíny jsou spíše sušší konzistence a dost prášivé a plné třpytek. Což je vlastně trochu můj noční děs, než představa ideálního stínu. Nějak jsem v den, kdy jsem ho kupovala, potřebovala něco super lesklého a třpytivého, a nepřemýšlela jsem nad praktickýma věcma :)





Čím jste si za poslední dobu udělaly radost vy? Chodíte také rády do Tchiba nebo Nanu Nana? A co říkáte na jarní kolekci Sephora :)

PS: pro všechny kosmetické nadšenkyně - nové NARS limitované paletky stínů Dual-Intensity a paletky na tváře už dorazily do Sephory! Paletka stínů je boží a nemá chybu! Přemýšlím, jestli o paletce stínů dělat samostatný článek, když se jedná o limitku, ale pokud by vás nějaké první dojmy a více fotek zajímalo, tak mi dejte vědět. A nebojte se na prodejně zeptat, zda paletky už mají, včera třeba na Chodově ještě nebyly vystavené testery, ale paletky už naskladněné byly a měli jich celkem hodně :)

(web)

57 komentářů:

  1. Libi se mi svicky, hlavne ta srdickova :)
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
  2. Ano, ano, ano, moc chci vidět Nars paletku, v pátek budu v Sephoře, tak že by ..... :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Písmenkové krabičky jsem si v Nanu Nana taky nakoupila :))

    OdpovědětVymazat
  4. Jo, jo.. Nanu Nana, Ikea.. Ještě s Tigerem je to dokonalá trojka na všelijaké drobnosti a svíčky, které jsou tak krásné a roztomilé, že je tam člověk nemůže nechat.. :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Nanu nana mám taky ráda a chodím tam hodně často i když někdy prostě jen tak okukovat :) Moc se mi líbí ten věšák na šperky
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  6. Jé, ty svorky jsou krásné. A to jsem v Ikei byla nedávno, ale nevšimla jsem si jich :/ a to ramínko z Tchiba je také krásné :)

    OdpovědětVymazat
  7. Nanu Nana ešte nepoznám, ďakujem za tip, musím tam zájsť niekedy. Bytové doplnky ma bavia úplne najviac, a to ramínko by sa mi zišlo, nemám svoje náhrdelníky kde dávať :)

    OdpovědětVymazat
  8. Jak to tak vidím, musím zase zajet do Ikey :)

    OdpovědětVymazat
  9. Ty písmenkové krabičky jsou super dekorace! Dneska běžím omrknout, jestli je ještě mají =D

    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovědětVymazat
  10. Paletka by mě taky zajímala do detailů :)

    OdpovědětVymazat
  11. Nanu Nana absolutně neznám,jsem balík a v nejbližších městech také nevím o ničem takovém.Ale krabičky, svíčky i kaktusíky jsou moc krásné.Já jsem svíčková,takže taky vždy musím mít doma vždy nějakou.Vždy,když jedu do Rosmanna si říkám, že si musím vzít od essence nějakou konturku a na místě se mi to vždy vypaří z hlavy :-D

    OdpovědětVymazat
  12. NanuNana taky miluju :) tuhle jsem tam pořídila naprosto dokonalé hrníčky Mr. and Mrs. <3 bohužel Ikeu v Plzni nemáme :/ kytt.y@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Já strašně nutně potřebuji tu NARS paletku, musí to být má odměna za zkouškové. Doufám, že mě nezlomí cena, prosím, kolik stála?

    OdpovědětVymazat
  14. Ja by som si o ocnych tienoch NARS velmi rada precitala samostatny clanok. Vyzeraju nadherne.

    OdpovědětVymazat
  15. óóó, NARS paletka vyzerá krásne, ešteže na SVK tú Sephoru nemáme! :D
    Okolo tých essence ceruziek chodím už asi pol roka, zatiaľ som sa nikdy v tom momete necítila na to, že ich nutne potrebujem :)
    saveonbeauty

    OdpovědětVymazat
  16. Myslím, že taky brzo vyrazím na lov doplňků do Nanu Nana, mají tam fakt super a levné věci :-) Co se týče Nars.... proč proboha dělají tak úžasné věci, že bych jim vykoupila celý stojan? :D

    OdpovědětVymazat
  17. Ta paletka NARS vypadá super a článek s fotkama uvítám :) Jinak mám smůlu, protože u nás "na venkově" nemám ani Ikeu ani Nanu Nana, což mě mrzí, ale utrácím vesele i v tom, co máme tady, tedy Lidl, Kik apod. :) V lednu a kousku února jsem se docela rozšoupla, jenže ty super ceny, to se nedá odolat :))))
    blog Měj se ráda

    OdpovědětVymazat
  18. Nanu Nana a Tchibo taky miluju a stavím se tam snad pokaždé :-D maji tam super vychytavky, co jinde moc nevidam.

    OdpovědětVymazat
  19. to ramínko z tchiba vypadají fakt zajímavě, také jsem přemýšlela nad koupí

    OdpovědětVymazat
  20. Ty jo! Super článek :) ostatně jako vždycky :)

    http://bluepeppermint.thebests.eu/

    OdpovědětVymazat
  21. to ramínko na šperky je moc pěkné ;)
    to se hodí furt
    SISTERSHOODS

    OdpovědětVymazat
  22. Ty svíčky jsou úžasný, taky jim nikdy neodolám :D
    A to ramínko je zvláštní, nikdy jsem nic takovýho neviděla :)

    OdpovědětVymazat
  23. Ramínko na šperky vypadá dobře:-) A po tom sprcháči Dove určitě mrknu:-)

    OdpovědětVymazat
  24. Nanu Nana i Tchibo jsou super obchody, mám vždycky pocit, že potřebuju skoro všechno:-)
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  25. ten věšáček na šperky je skvělý!

    OdpovědětVymazat
  26. Nevím proč se nemohu přinutit zajít do Tchiba. Přitom ostatní odtud mají hezké věci :D Asi je to tou reklamou, co měli :D
    sabinmater@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  27. IKEA je moje slabost, poslední nákup svíček tam mě vyšel okolo 600,- a to už mě značně vylekalo, tak jsem tam dlouho nebyla :D když jdu v grogerce, tak si pár kousků dekorativky taky neodpustím. ikdyž ji nepotřebuju :D a essence se mi poslední dobou docela zalíbilo. konturky mám (v jiných odstínech ale) a jsem opravdu spokojená. tu gelovku asi budu taky potřebovat. jen teda Dove mě zrovna nenadchnul. jsem atopik a mám po něm vždy vyrážku :( nevím, čím to. ale Dove se prostě vyhýbám...

    OdpovědětVymazat
  28. Taky nikdy nevím, jestli Ikei nebo Ikey. Stejný problém mám s Niveou nebo Baleou. :-D Ale když tam mají takové to jejich reklamní hlášení, nikdy to neskloňují, je to prostě Ikea. Ale tak zní to trochu divně "byla jsem dnes v Ikea", že? Ale tak taky neříkáme "byla jsem v Nanu Naně". :-D No, konec češtinářského okénka. :-D
    Tchibo jsem mívala ráda a jejich nabídky s nadšením pravidelně sledovala, ale nějak mě to přestalo oslovovat. Časem jsem zjistila, že za ty ceny to zas až tak suprová kvalita není, no. Tak leda občas něco ve slevách. Ta písmenka jsem u Tebe zahlédla už dřív a líbilo se mi to, ale nenapadlo mě teda, že to jsou krabičky. Tak to je super, na to budu muset mrknout. A ten sprcháč Dove je taková staronová věc - já někdy zkraje podzimu v Rossmannovi dostala k nákupu výrobků Dove tělové mléko se stejným názvem, myslela jsem, že se zbavují nějaké letní limitky. Moc mi to teda nevonělo. Jsem zvědavá, co řekneš na ty tužky na oči od Essence. Za mě teda propadák. Já si koupila hned několik odstínů po chvále Petry LovelyHair a nechápu teda. Je to suché, o oko to dře, až se to skoro drolí.... Zůstávám u sephoráckých tužek.

    OdpovědětVymazat
  29. Ahojky, určitě o narsi paletce napiš.

    OdpovědětVymazat
  30. Ano udělej o paletě článek a ty svíčky jsou fakt roztomilé :)

    OdpovědětVymazat
  31. tie krabičky sú podarené, páčia sa mi :) aj sa dá do nich niečo uložiť?

    3znitry.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  32. Písmenka jako dekorace jsou teď hodně v módě, myslím že si taky nějaké poŕídím:)
    Šárka

    OdpovědětVymazat
  33. Ramínko na šperky vypadá pěkně, asi si ho také pořídím :)

    OdpovědětVymazat
  34. Lucie K: paletka se stíny stojí 1500 Kč (a nějaké drobné) a tvářenková paletka 1200 Kč :) Ale jako vždycky jsem uplatňovala slevu, bez ní ani ránu :)

    OdpovědětVymazat
  35. Jééé Ikea, tam nemůžu :-D minule jsem táhla tunu stužek, ozdobnejch izolep, bločků a podobnejch nesmyslů, pak jsem táhla další tašku z obchůdku s jídlem (sejry inlove)...

    OdpovědětVymazat
  36. Ikea, Nanu Nana a podobné obchody mám snad ještě radši než obchody s oblečením :D
    lucyneckaaa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  37. Ikea je závislost.Vždycky si musím koupit alespoň pár svíček :-)
    Lfelbrova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  38. Ikeu miluju, bohužel se tam podívám málokdy :(
    High Heels & the City

    OdpovědětVymazat
  39. Za recenzi bych byla ráda, klidně na obě paletky, velice o nich totiž uvažuju :)
    http://polishedandheartshaped.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  40. Přemýšlím o jedné jediné věci, která by se mi z dnešních fotek/ produktů nelíbila...a nemůžu žádnou najít :-)
    Ikea zbožňuju...v Tchibu se dají najít parádní kousky a vychytávky, Nanu nana...to je ráj na zemi...a paletky kde je nějaký fialový stín...nááádhera :-)
    Ještě nějakého drobného sponzora...a budu shopaholik :-) :-) :-)

    OdpovědětVymazat
  41. Všechno se mi líbí :) Dnes jsme jeli pro potěšení do aquaparku a cestou zpět se stavili kouknout do Sephory. Odnesla jsem si štětec jejich značky a z Douglas gelovou rtěnku Inglot (53)- mají 20% slevu na rtěnky.

    OdpovědětVymazat
  42. Já včera taky nakupovala kytičky, Primule a Jakobínii, jednu svíčku z Alberta, pěkně voní jako ty z Ikee, kdybys viděla kolik já mám kaktusů a sukulentů :P to je můj koníček

    OdpovědětVymazat
  43. Paletka Nars a první dojmy... jsem 100% pro! :-) Díky moc.
    Katka

    passion.for.cosmetics@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  44. Já tyhle blbinky do bytu zbožňuju. Nikdy jich nemám dost :-)

    OdpovědětVymazat
  45. Téda, ta paletka vypadá krásně! A vzhledem k proslulé pigmentaci těchto stínů od NARS, jedná se o velmi lákavý artikl. Škoda jen, že je to limitka :( bára.kára blog

    OdpovědětVymazat
  46. Super nákupy :-) Do Nanu Nana budu muset taky někdy nakouknout, takové dekorace mám moc ráda :-) A moc se mi líbí to ramínko na šperky, to je opravdu super věcička :-)

    OdpovědětVymazat
  47. Ramínko na šperky je skutečně krásné :) Hezké věci sis pořídila.:)

    OdpovědětVymazat
  48. o vidím to na brzkou návštěvu ikei, ta srdíčková svíčka je bezvadná i když valentýna slavit asi nebudu :)

    OdpovědětVymazat
  49. Ten věšáček je dokonalej, fakt se mi moc líbí:3. Roztomilej♥.

    OdpovědětVymazat
  50. Krásné drobnosti. :) Já teď ale nejvíc prahnu právě po téhle paletce NARS, tak snad už brzy bude moje. :)

    OdpovědětVymazat
  51. U každé zmínky o NanuNana skoro brečím, proč u nás v širém okolí nikde nejsou, to je přesně obchod, ve kterém bych se mohla parádně vyžít :))

    OdpovědětVymazat
  52. To ramínko je naprosto úžasný, asi ho musím mít taky!

    OdpovědětVymazat
  53. Na tu kolekci Shourouk jsem se hrozne tesila, protoze shourouk mam rada...ale v realu me to teda uplne odradilo :(

    OdpovědětVymazat
  54. Vždy když někde vidím vyfocený věci z Nanu Nana, tak se mi hrozně líbí. Ale když jdu do Nanu Nana osobně, tak tam nenatrefím vůbec na nic, nekvalitní předražený věci :-/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)