úterý 24. února 2015

M.A.C Toledo aneb láska na první pohled

Já a limitované kolekce, to je kapitola sama pro sebe. Mám pro ně poměrně velkou slabost a ráda je vyhledávám (možná jste si toho už všimly :) Některé kolekce kolem mě jen tak proplují a nechají mě chladnou a u jiných se mi rozbuší srdce, hned jak vidím první fotky. A to byl případ i této limitky od M.A.C - Toledo. 


Oficiální popis kolekce:

" Manželský pár TOLEDOS tvoří módní návrhářka Isabel a její manžel, grafik a kreslíř Rubens. Ona se postarala o výběr barev, on o jejich obaly. Dech beroucí balení s Rubensovými grafikami na bílém podkladu v sobě ukrývá nepřehlédnutelné odstíny."

A právě obaly jsou to, co se mi strašně líbí, protože jednoduchý obal v sobě ukrývá zářivé barvy a ten kontrast je prostě boží :)




Paletky očních stínů - 1200 Kč


Bellgreens


Moodyblu


Violentwink



Štětec 129 SE - 1260 Kč


Tužky na oči Pearlglide Intense - 490 Kč


Designer purple - duhově fialová

Chlorafill - zelená s perletí

Petrol blue - tmavá námořnická barva s perletí


Řasenka Modern Twist - 650 Kč (pouze v této kolekci)


Vynil - černá

Caligrafy - námořnická modrá

Tarot - fialová

Chlorafill - limetkově zelená


Tvářenky - 830 Kč


Ripe peach - světle korálová

Azalea blossom - světle růžová

Kindergarten red - rudá s přechodem do světlé tělové





Lesk na rty - 540 Kč


Oxblood - světle broskvová 

Barbeque - výrazná oranžovo-červená 

Victoriana - růžovo-červená 

Tenor Voice - sytá červená 

Opera - tmavě červená 

Sin - tmavá krvavě červená 





Laky na nehty - 300 Kč


Faint of heart - světlá krémová

Venus red - čistě červená

Vixen - tmavá burgundy



Rtěnky - 610 Kč


Oxblood - světle broskvová (matte)

Barbeque - výrazná oranžovo-červená (matte)

Victoriana - růžovo-červená (matte)

Tenor Voice - sytá červená (matte)

Opera - tmavě červená (matte)

Sin - tmavá krvavě červená (matte)


K nelibosti mé peněženky se mi líbí hned několik kousků. Nejvíc vedou paletky stínů a hned potom ombré tvářenky! Ty se objevily už v několika předešlých limitkách a zatím mi vždycky utekly, tak tentokrát je snad stihnu :) Barevně se mi líbí prakticky většina kolekce, což se mi už nějaký čas nestalo! Uvidíme, co barvy na živo i textura stínů a tvářenek, ale něco mi říká, že tentokrát s prázdnou neodejdu :)

Jak se kolekce líbí/nelíbí vám? Který produkt byste si vybraly vy? :)

52 komentářů:

  1. No ty tvářenky jsou úžasné! Já to vidím na některou z rtěnek, matných červených není nikdy dost! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Fakt nadherna limitka ale ja se bohuzel budu jen kochat...

    OdpovědětVymazat
  3. Zaujaly mě tvářenky, štětec a kosmetické taštičky, ale jinak tohle můj vkus moc není.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Obaly se mi moc líbí a osobně mě zaujala paletka (modro-fialovo-šedá), broskvová tvářenka a samozřejmě rtěnky. Pokud budu mít štěstí a půjdu okolo, když budou ještě limitku mít, tak něco z toho bych si klidně koupila :-)
    Stars by Lucy

    OdpovědětVymazat
  5. Tvářenky vypadají parádně a ta limetková řasenka, tomu říkám řádný odvaz.. :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Mě zaujal ten štětec a ty kosmetické taštičky..

    OdpovědětVymazat
  7. Ty obaly jsou vážně originální a krásné, jen škoda, že není nějaká paletka očních stínů v nude barvách... Jinak mě zaujaly samozřejmě tvářenky a pak lesk Victoriana :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Sic chlap, ale tohle bych chtěl mít doma kvůli tomu balení!!! Je to dokonalé!!

    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovědětVymazat
  9. Mně se osobně ty obaly až tak moc nelíbí, ale vždy je hlavní to co je vevnitř. :)
    Ty tvářenky a rtěnky vypadají skvěle ale asi si žádný produkt nekoupím :´(

    OdpovědětVymazat
  10. Tvářenky mě chytly za srdce nejvíc :)

    OdpovědětVymazat
  11. To je pěkná kolekce :)
    Mě nejvíce zaujala ta paletka s modrými odstíny a 3. rtěnka zleva i ty ombré tvářenky jsou pěkný

    OdpovědětVymazat
  12. obaly se mi nelíbí, na mě je to moc divoké, ale ta třetí tvářenka je krásná... ale nejvíc se mi líbí pan manžel, je to fešák :D

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj, líbí vybrala bych si řasenky modrou a fialovou.

    OdpovědětVymazat
  14. Mě ty obaly baví, připomíná mi to trošku jednoho moje tričko (bílý s potiskem obličeje). Líbí se mi vlastně vše, nejvíc asi tvářenky a nepohrdla bych ani rtěnkou. Tak se nezapomeň pochlubit, pokud něco ukořistíš.

    OdpovědětVymazat
  15. Ach, ty tvářenky mě ničí, jsou překrásné. I obaly mi přijdou povedené. M.A.C. u nás ale stejně nemáme, takže se nebudu zbytečně rozrušovat ;)
    snesek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Balenia z tejto sady vyzerajú famózne! Krása na ne pozrieť :)

    Patrik
    http://www.madebyboy.com

    OdpovědětVymazat
  17. Krasna! Ja sa ale tesim na limitku od Philipa Treacyho,snad sa do nasich koncin dostane..

    OdpovědětVymazat
  18. Tak to je fakt krasa, ty obaly jsou dokonaly. A libi se mi, jak jinak, fialova paletka :D
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  19. Líbí se mi ty rtěnky, tak snad nějaká na mě zbyde :)!

    OdpovědětVymazat
  20. Obaly jsou moc pěkné, nejvíc mě asi zaujaly tvářenky

    OdpovědětVymazat
  21. U paletek mi nějak nelahodí oku výběr barev a obalu...kdežto u tužek a rtěnek to je jiná, ty bych brala jen kvůli tomu, jak krásně vypadají :)

    OdpovědětVymazat
  22. Velmi zajímavé nevšední a originální obaly, které na první pohled zaujmou! Ta fialová paletka vypadá dobře a i rtěnky...

    OdpovědětVymazat
  23. Tak táto limitka má veľmi krásny obal :D Skvelý marketingový ťah zo strany spoločnosti.

    OdpovědětVymazat
  24. tá violentwink je božská! :O :) A tvárenky sú super tento "ombre" efekt sami fakt páči mám podobnú od essence, ktorá ide z ružova do oranžova ale tieto tento nápad poňali úplne inak :) Lovely Beauty Book

    OdpovědětVymazat
  25. Mně se paradoxně obaly nelíbí... Obsah sice jo, ale kvůli těm ošklivým obalům si nechám limitku ráda ujít.
    vpaon06@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  26. Hmm, to jsem vůbec neměla vidět :O

    lákají mě teda hlavně ty tužky na oči a zelená řasenka - dobrý úlet! a ten kartáček taky vypadá slibně :)

    ty taštičky budou taky v prodeji?

    OdpovědětVymazat
  27. To jsem neměla vidět! Líbí se mi celá kolekce a nejraději bych měla všechno snad krom té paletky modrých stínů, protože modrá mi vůbec nesluší. Z obalů jsem nadšená.

    OdpovědětVymazat
  28. Ooh, ty rtěnky a první paletku očních stínů bych brala! Jsou krásné :)) Skills of Art

    OdpovědětVymazat
  29. Taky jsem už předchozích kolekcí obdivovala ty ombre tvářenky, jsou úžasný, hlavně první dvě! Vidim to právě na tvářenku a červený lak na nehty, ty obaly jsou boží!! :-)

    OdpovědětVymazat
  30. Hezké věci.. jen mě zarazilo, že oxblood pojmenovali světlé odstíny.. nu což, kreativitě se meze nekladou :)

    OdpovědětVymazat
  31. Zaujali me obaly, tvarenky a ty ocni stiny.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  32. sice jsem si řekla, že v březnu nic kupovat nebudu, ale asi musíím :))

    OdpovědětVymazat
  33. mě kolekce velmi zaujala, hlavně ty barevné řasenky :) a obaly jsou také dle mého názoru povedené

    OdpovědětVymazat
  34. Ách, tvářenky a rtěnky.. Ty obaly jsou fakt krásné!

    OdpovědětVymazat
  35. Ty paletky jsou božský, ta modrá <3

    OdpovědětVymazat
  36. mě zaujaly tvářenky a rtěnky ;)

    OdpovědětVymazat
  37. To je úplně božské:-) paletka stínů ViolentWink....to je nádhera (všechny odstíny fialkové, ketré zbožňuju),.....asi ji nutně potřebuju...... :-)
    Ty obaly....to je ..... pecka, super......miluju nevšední vtipné obaly.....a když i ten obsah vypadá tak jak vypadá....
    To je vražedná kombinace. Tvářenky jsou hooodně vydařené...hlavně ta poslední....
    Nasadila si mi hezkýho brouka do hlavy, Rendy :-)
    Přeji pohodový večer

    OdpovědětVymazat
  38. Řasenky a tužky na oči mají krásné obaly, ale jinak mě, u MAC vyjimecne, tato kolekce barvickama az tak nezaujala. (jaroska1@centrum.cz)

    OdpovědětVymazat
  39. Ty obaly jsou uzasne :-) Moc se mi libi ta fialova paletka, posledni tvarenka a samozrejme rtenky :-)

    OdpovědětVymazat
  40. Tie lícenky sú nádherné a paletky tieňov tiež... škoda že nemám hnedé oči :)
    saveonbeauty

    OdpovědětVymazat
  41. totálně, ale totálně jsem se zamilovala do těch ombré tvářenek a ani nemluvím o těch rtěnkách - přesně moje barvy! <3

    OdpovědětVymazat
  42. Ombré tvářenky vypadají zajímavě, ale ty obaly se mi nijak zvlášť nelíbí. Poslední dobou si všímám, že se mi obaly u MAC limitek nelíbí snad nikdy. Ale každopádně je to něco úplně jiného, než co se vídá běžně a umím si představit, že se po tom jen zapráší. :-)

    OdpovědětVymazat
  43. Me se libi ta cervena ombre tvarenka, rtenka Sin a stiny take nejsou zle. Uvazuji o koupi te tvarenky, ale jeste uvidim.

    OdpovědětVymazat
  44. Moc povedena kolekce, navstivim MAC
    stepanbaar@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  45. Normálně mě obaly MAC neberou, ale Bože, za tyhle bych vraždila!

    OdpovědětVymazat
  46. krásna kolekcia , lícenky a rúže sú krásne , ale aj paletky sú dosť podarené

    OdpovědětVymazat
  47. Já už mám doma svůj jeden kousek :-) Kamarádka mi z Ameriky přivezla rtěnku v odstínu Barbecue. Ta barva je naprosto boží, na to, že je matná, se i dost dobře roztírá, vydrží malou svačinu i pití (ale salát v Ugo nedala). Jediná nevýhoda je, že nejsem ještě na výraznější rtěnky úplně zvyklá, takže se necítím úplně jistá, ale snad se to poddá :-) Na fotku se můžete podívat u mě na instagramu (terinkha) ;-)

    OdpovědětVymazat
  48. Krasna limitka, ty obaly jsou moc povedene

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)