úterý 17. února 2015

Kosmetika roku 2014 - péče

Jsem děsná ostuda, že s kosmetikou roku přicházím až v únoru, ale věřte mi, že je to tolik hodin práce a hledání fotek i produktů samotných, že jsem to dříve prostě nestihla :) Letos se polepším a začnu tenhle přehled připravovat už tak v srpnu, abych to do konce roku dala dohromady :) Tímto článkem tedy definitivně uzavírám kosmetický rok 2014 a pokud vás zajímá, jaká dekorativní kosmetika byla za poslední rok moje nejoblíbenější, mrkněte na předchozí článek ZDE.

Jako vždy jsem pečující kosmetiku rozdělila podle jednotlivých produktů a pokud se o zmíněné věci objevila zmínka či článek na blogu, najdete odkaz přímo v názvu produktu. Snažila jsem se vybírat jak z levnějších, tak i dražších oblíbenců, aby se mohl inspirovat úplně každý :)




Balzám na rty


Balzámy na rty jsou pro mě nejdůležitější věcí v péči. Obejdu se prakticky beze všeho, ale balzám na rty potřebuji každý den několikrát. Za rok mi jich projde rukama spousta, spoustu jich vypotřebuji a za ty nejoblíbenější a nejlepší považuji tyto:

By Terry Baume de Rose

Body Shop balzám na rty s arganovým olejem

Kiehl´s Lip Balm #1 





Odličovač na oči


Co se odličovačů očí týče, příliš neexpirementuji a jsem věrná svému odličovači Yves Rocher. Je to můj svatý grál a spotřebovala jsem již desítky balení a doma mám stále v zásobě tak 10 kusů :) Melu o něm pořád a myslím, že ho důvěrně znáte :) Jako další a jediný, který jsem minulý rok vyzkoušela byla novinka od Garnieru. Musím říct, že mě odličovač velice mile překvapil a vyhovoval i mým extra citlivým očím. Takže kdybych někdy měla krizi a YR jsem z nějakého důvodu nechtěla/nemohla používat, sáhnu po tomto od Garnier.

YR Expresní odličovač s chrpou (na obrázku je starší vzhled balení)

Garnier odličovač očí 2v1






Micelární voda


Micelárky miluju a stále zkouším nové a nové. Všechno co má v názvu micelární, to chci a musím vyzkoušet. Bez nich si svou péči o pleť neumím už představit! Královnou všech je pro mě růžová Bioderma, která byla moje první vůbec a vracím se k ní stále. Doma jí mám v zásobě neustále, ale mezitím používám samozřejmě i další značky. Všechny níže vypsané mi v loňském roce vyhovovaly, nicméně jsou pro mě na absolutně stejné úrovni a nepociťuji mezi nimi rozdíl, takže nemá cenu je jednotlivě popisovat :)










Čistící gel


Čistící gely jsou další moje obsese, co se péče o pleť týče. Jelikož jsem zastánce mokrého způsobu odličování a čištění pleti, gely používám každý večer spolu s čistícím kartáčem Clarisonic. Výběr gelů tedy do jisté míry přizpůsobuji i kartáčku a proto mám raději spíše hutnější konzistence gelů, které dobře pění a na pleti jsou příjemné. Z levnějších u mě vyhrál rozhodně Himalaya gel, který voní bezkonkurenčně skvěle a co se týče produktů dostupných v drogerii, tak u mě jasně vede. Z těch o něco dražších pak u mě bodovaly Avéne a Kiehl´s, které přesně odpovídají mým představám skvělých čistících gelů. Speciální kategorií je pak gel od Medik8, který neskutečně zatočil s černýma tečkama, jako ještě žádný gel před ním :)


Kiehl´s Calendula Deep cleansing foaming face wash 

Medik 8 Pore cleanse gel 

Himalaya Purifying Neem Face Wash

Avéne Cleanance gel





Pleťové krémy 


Pleťové krémy střídám podle ročního období a zkouším ráda nové a samozřejmě se pravidelně vracím i k těm osvědčeným. Ty, ke kterým se vracím nejraději jsou od Clarins a Benefitu, s těmi mám už delší a stále velice pozitivní zkušenost. Minulý rok jsem si velice oblíbila i novinku od Lancome, kterou jsem střídala se sérem ze stejné řady.

Clarins HydraQuench Cream 

Lancome Visionnaire 

Benefit Triple Perfoming 




Péče o vlasy

Péče o vlasy obecně je v mém případě trochu oříšek a níže si můžete kliknout na odkaz na poslední článek o mojí hair care routine. Na letošek plánuji malý update, co se používaných produktů týče a níže jsou všechny ty, co mi vyhovovaly a které mým vlasům sedly nejvíce. Záměrně tu nemám žádné stylingové přípravky, protože jich používám tak málo, že to nestojí ani za řeč :)

Paul Mitchell Lemon Sage Thickening shampoo

Bioderma Nodé

Pantene PRO-V Aqua Light

Šampuk Lush Jumping Juniper

O´Right Oil-control shampoo 

Aussie Mega Shampoo




Z olejíčků jsem si oblíbila nejvíce tyto dva. Používám je každý den na konečky a už hodně dlouho jsem neviděla žádný roztřepený koneček! Jupí :)

NUXE Huile Prodigieuse

L´Oreal Total Repair 5



Zástupce oblíbené masky na vlasy je T&G, která mě velice překvapila a kterou si plánuji koupit znovu, hned jak dodělám zásoby současných masek na vlasy.





Péče o akné / nedokonalosti pleti


Musím zaklepat, že posledních pár let nemám s pupínky tolik problémů a objevují se spíše jen občasně a daří se mi je rychle likvidovat. Občas jsou situace, kdy se pleť trochu vzbouří a vyraší trochu víc červených pupínků, než bych si přála, nicmémě už přesně vím, co na ně použít. Zelená řada Sebium od Biodermy je můj zachránce a svou funkci plní na jedničku. Večer stačí natřít lokálně Sebium Serum a do rána je pleť o dost hezčí a po 2-3 dnech je krize zažehnána definitivně. Když se kamarádce po dovolené zbláznila pleť a už si nevěděla rady, co použít, doporučila jsem jí právě tuto řadu a moc mi pak děkovala, že jí opravdu pomohla, protože nic jiného jí nepomáhalo. Na lokální pupínky mám už několik let zabijáka od Clinique a neznám nic lepšího. Urychluje celý proces od vyklubání pupínku až po jeho zahojení. Momentálně se prodává už v trochu jiném balení, tak kdybyste po něm pátraly, tak ať to víte :)






Oční krém

Oční krémy jsou další věc, kterou po 20.narozeninách (25. nejpozději!) měla používat každá z nás. Oční okolí je velice citlivé a náchylné k tvorbě vrásek a jiných neduhů a myslím, že používání očního krému je to nejmenší, jak se snažit těmto věcem předcházet nebo je určitým způsobem eliminovat. Tyto oční krémy byly v uplynulém roce mé nejoblíbenější:

Kiehl´s  Creamy eye treatment - kdo by neznal tento avokádový zázrak, který dokáže oční okolí úžasně hydratovat a pečovat o něj. Nejraději ho používám na noc a užívám si jeho hutnější textury.

Benefit It´s Potent! - pro mě ideální krém na den pod make-up. Vracím se k němu stále a vypotřebovala jsem již několik balení. Mezi očními krémy patří mezi největší stálice.

NUXE Anti-fatigue moisturizing eye cream - na pomyslném třetím místě je tento Nuxe krém, který má lehkou a zároveň velmi příjemnou texturu.





Pleťové masky a peelingy


Když trochu zapátrám v archivu, zjistím, že pleťovým maskám se příliš nevěnuju. Určitě to ale neznamená, že bych žádné masky nepoužívala. Minulý rok byly tyto dvě moje nejoblíbenější a obě jsou super na mastnější pleť, kterou dobře vyčistí. Podrobnější články se teprve objeví :)





Pleťové peelingy byly nejoblíbenější tyto dva. Himalaya Neem Scrub už docela obletěl blogosféru a je vážně skvělý. Tohle je moje druhé balení a baví mě jak příjemná vůně, tak i hutnější konzistence se slabší střední hrubostí. St.Ives můžete znát hlavně od zahraničních blogerek, protože tato značku u nás v drogeriích bohužel není. Nejznámější je asi meruňková verze, kterou jsem ale už vypotřebovala a momentálně mám tuto verzi se zeleným čajem. Tyto peelingy jsou pro mě jedny z nejlepších, které jsem kdy měla a navíc stojí pár dolarů/ korun. 




Krém na nohy


Už několik let jsem věrná tomuto krému a podle mě lepší prostě neexistuje. A pokud by se našel jiný, stejně dobrý, rozhodně nebude stát 39 Kč! Nepotřebuji experimentovat a zkoušet nějaké jiné, tohle je prostě můj svatý grál!

Balea krém na nohy s ureou





Sprchové gely / tělové peelingy

Sprchových gelů vypotřebuji za rok desítky. Miluju je, neustále mám potřebu nakupovat nové a doma jich mám v zásobě tak 15-20 určitě :) Mám několik svých oblíbených, které používám už roky a ty střídám s mnoha jinými. Minulý rok byl i ve znamení sprchových mlék, které jsem si oblíbila a staly se hlavně během léta mým must-have!

Nivea mléko do sprchy - úžasná záležitost, kterou jsem si zamilovala a začala hojně používat. Nejlepší je podle mě verze s bambuckým máslem.




Kdyby mi někdo řekl, že si musím vybrat jen jeden sprchový gel a tím se mýt do konce života, říkám, že si vyberu Palmolive Thermal Spa! Miluju jeho svěží vůni a drobné peelingové částečky, které obsahuje. Těžko bych spočítala, kolik balení jsem už vypotřebovala, ale patří k mým absolutně nejoblíbenějším gelům. Další oblíbené jsou z řady Aroma Ritual od Dermacolu. Loni to vyhrálo mango a pak verze s jahodou & rebarborou. Další mnohaletý favorit je Snow Fairy od Lush a sprchové gely Dove v různých verzích.




Tělové peelingy jsou má oblíbená kategorie. Zejména během letních měsíců je to moje závislost a brousila bych se skoro každý den :) Tyto jsou moje absolutně nejoblíbenější za poslední rok. Balea peeling s olejem je must-have roku a jakmile jsem zkusila první balení, šla jsem si koupit hned další 3 do zásoby! Rub Rub Rub je zase hodně svěží záležitost, která mi evokuje mokrý písek na pláži (má ovšem rozkošnou šmoulí barvu). Mandlová řada od L´occitane je moje srdcová záležitost a tento peeling je vhodný i na častější používání, protože není tak hrubý.

Balea olejový peeling

Lush Rub Rub Rub

L´Occitane mandlový peeling





Speciální přípravky 


Přípravky, které nemají svojí speciální škatulku, ale přesto mi celý rok pomáhaly. Prvním jsou určitě termální vody ve spreji (ať už od Biodermy, Avéne nebo LRP), které bezmezně miluji a v létě bez nich nevycházím ven. Druhým je úžasný a univerzální pomocník snad na všechny neduhy - Cicaplast od LRP. Ať se škrábnete, spálíte nebo máte jiná bebíčka, tenhle krém vám vždycky pomůže. Neuvěřitelně urychluje hojení kůže, redukuje začervenání a můžete ho použít prostě na cokoliv.




Opalovací péče


Opalovací péči vévodila minulý rok Bioderma a všechny tyto přípravky jsem si velice oblíbila. Úžasný je suchý opalovací olej, který nemá chybu a jakmile ho jednou zkusíte, už nebudete chtít jiný. Skvělou zkušenost mám i se speciálními opalováky na obličej, které mi pleť zbytečně nemastí a jsou velice příjemnou (a samozřejmě skvěle fungují). Poslední oblíbený pomocník je multifunkční tyčinka, kterou můžete používat na rty, nos, uši a jiná citlivá místa, která mají tendenci se pálit.

Bioderma opalovací přípravky







Deodorant

Deodoranty také často střídám a zkouším stále nové, nicméně tyhle tři jsou moje asi nejoblíbenější a podle mě nejúčinější. Dove Invisible dry je super, protože nedělá fleky na oblečení (černém i barevném) a verze Maximum Protection je zase super účinná a používám jí hlavně během letních měsíců, kdy se člověk přece jen víc potí. A poslední oblíbená modrá Rexona Invisible Aqua, která podle mě báječně voní.





Parfém


Na závěr nejvoňavější kategorie ze všech - mé oblíbené parfémy. Za rok vyzkouším vůní poměrně dost, občas mě zaujme nějaká ta novinka a i na pomyslném seznamu přání mám několik kousků, které bych ráda výhledově vyzkoušela, ale tohle jsou prostě moje srdeční záležitosti!

Thierry Mugler Alien - Muglera buď milujete nebo nesnášíte. Jeho vůně jsou jedinečné a lidé si vás díky nim budou spolehlivě pamatovat. Alien je asi nejsilnější parfém, který jsem na sobě schopné snést a opravdu ho miluju. Letos se objevila i jeho odlehčená verze EAU Extraordinaire (článek ZDE), která by mohla potěšit všechny, kterým se Alien líbí, ale klasická verze je příliš silná. Na fotce bohužel chybí, protože jsem ho stihla během roku vypotřebovat a zároveň na něj nalákat několik kamarádek a kolegyň z práce :)

Calvin Klein Eternity - byl můj první dražší parfém vůbec a možná si pamatujete na story, jak jsem k němu přišla - zamilovala jsem si ho na své angličtinářce na základní škole a hned jak jsem si vydělala první peníze, šla jsem si ho koupit. Jestli mě nějaká vůně vystihujete a jestli se k nějaké vracím už roky, tak je to právě tato. Miluju, jak se dokáže úžasně proměnit a jak voní z oblečení ještě několik dní po nanesení.

Michael Kors Glam Jasmine - můj objev posledního roku je rozhodně tato jasmínová kráska. Jiné vůně MK mi ani trochu nevoní, ale tahle mě za srdce i nos chytla okamžitě. Jakmile jsem jí poprvé v Macy´s ucítila, věděla jsem, že jí musím mít!





Uff, jestli jste to dočetly až sem, tak vám velice děkuji za pozornost :) Je toho poměrně dost, ale nejsem z těch, co by měli jen jeden oblíbený sprchový gel nebo šampon. To bych prostě nebyla já :) Děkuji za vaší trpělivost při čekání na tento článek a slibuji, že letos se polepším :)

Budu ráda, když mi dáte vědět, co z péče jste používaly za loňský rok nejraději a zda máme některé produkty společné :)

35 komentářů:

  1. To je kosmetiky, nejvice me zaujal balzam s arganovym olejem. A zkusenosti mam snad jen s Himalaya peelingem, ten je super.
    Jinak take preferuji mokre cisteni pleti, pripadne micelarka a ta mi nejvic sedi Dermacol.
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
  2. Se spousty věcmi souhlasím. Mezi mé oblíbence patřily odličovač s chrpou od YR, micka od Garnier, pleťové růžové tonikum od Hadka, pleťové krémy od Hadka, sluneční kosmetika od Biodermy (hlavně suchý olej, ten byl top), kondiš Vegenese od Lush, šampony od Balei, parfém Escada Magnetism a tělový sprej od VS, Rexona Maximum protection apod. :-) Jinak z tvých oblíbenců chci určitě vyzkoušet kosmetiku od Kiehl´s :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Jaj, jaj, tento blog som potrebovala vcera...nemohla som najst na Tvojom blogu, ktoru vonu M.Kors mas a v stitkoch som tuto znacku nenasla. Iny vyhladavac tu nemas, alebo som ho prehliadla? Konecne tato kozmetika prisla aj k nam do Fr a kedze sa Ti pacia rovnake vone ako mne a vedela som, ze uz si tu raz ukazovala kozmetiku M.Kors, tak som sa chcela inspirovat. Robila som totiz objednavku cez internet a velku zlavu 25% som mala len na vcerajsok.
    Diskutujem tuna velmi malo, odkedy pracujem na plny uvezok, tak uz nestiham, aj tak ostatni napisu, co si myslim aj ja...ale pre mna si cislo jedna, u Teba zacinam denny prehlad a az potom sa cez Tvoj blog preklikam k inym. Podla mna mas najsirsi zaber zo vsetkych a mam to stastie, ze mame podobnu plet, takze mi vyhovuje skoro vsetko, co aj Tebe.
    Velka vdaka napriklad za tip na vyrobky Clinique alebo na krem s arnikou proti zacervenaniu pokozky od znacky Mixa - zazrak za par eur. Tu Mixu tu vo vybere nemas, ale u mna je v top ten :-) A vdaka aj za ten tip na krem na nozky. Fantazia! Ten u nas tiez nedostat (francuzi su alergicky na vsetko, co je nemeckeho vymyslu a vyroby - este stale im neodpustili vsetky tie vojny...), tak ten si vzdy nakupim v lete na cely rok do zasoby.

    OdpovědětVymazat
  4. By terry balzámek bych chtěla a péči od Benefitu taky :)

    OdpovědětVymazat
  5. snažím se nepokoušet peněženku a tak chodím do obchodů jen za přesně daným nákupem, účelem... můžete mi poradit někdo, v kterých drogeriích mají tu značku Himalaya...?

    OdpovědětVymazat
  6. Kvetinka okrasna: moc děkuji za vyčerpávající komentář :) Hledat můžeš podle štítků úplně dole na konci stránky podle značek nebo dalších výrazů (např. tělo, parfém, oči, rty atd.). Moc mě těší, že se na blog pravidelně vracíš a líbí se ti. A hlavně mě moc těší, že ti také vyhovují podobné produkty jako mě :)

    OdpovědětVymazat
  7. Asi se nechám inspirovat při výběru očního krému, už dlouho hledám něco lepšího a hlavně výživnějšího :)

    OdpovědětVymazat
  8. Ta maska od Toni&Guy je skvělá, sám používám a jsem s výsledkem spokojený ^_^

    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovědětVymazat
  9. micelární voda od biodermy, vůně od Thierryho a rexona patří i u mě k top. Z balzámů na rty jsem si poslední dobou hodně oblíbila balzám od dr. hautschky

    OdpovědětVymazat
  10. Koukám, že se ve spoustě věcí docela shodneme :)

    OdpovědětVymazat
  11. Trochu ostuda to je ale, „lepší pozdě než vůbec”.
    Produkt který jsem minulý rok používala nejvíce byl určitě Labello Hydra care. Měla jsem jich hodně. Když byly ve slevě jsem si řekla hmm... proč ne.

    OdpovědětVymazat
  12. Spreje od Dove a Rexony mám taky ráda, Rexonu si kupuju úplně nejčastěji :). Micelárka od Nivei je mojí oblíbenou, už jsem spotřebovala 3 balení, tak teď chci vyzkoušet tu od Garnieru a ten dvoufázový odličovač od YR mám na seznamu taky
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  13. Micelárka od Bourjois je ta nejlepší, co jsem kdy měla:) Stejně tak i ten dvoufázový odličovač očí od Garnier:) Možná zkusím něco nového dle tvých doporučení:) Btw máš hezky rostoucí bylinky z Ikei, mně asi po cca 14 dnech chcíply:(

    OdpovědětVymazat
  14. Dokonalý článek plný skvělých tipů, děkujeme :)

    OdpovědětVymazat
  15. Zaujal mě ten peeling od Baley, v létě taky holduju peelingům a tenhle jsem nějak přehlédla.
    A co kategorie: tělová mléka a másla? :)

    OdpovědětVymazat
  16. Hlásím absolutní shodu v parfémech! Glam Jasmine jsem akorát na podzim dodělala, ale na jaře je to jasná volba, přijde mi, že mě tato vůně abslutně charakterizuje. Nově mě teď ještě zaujal Black Opium od YSL ;-) Shodneme se i v micelárce Bioderma, peelingu Balea, Mask of Magnaminty. Opalovák se mi loni nejvíce osvědčil Piz Buin, který dokázal absolutně eliminovat vznik sluneční alergie, na kterou bohužel trpím. Olejíček na vlasy mám nejraději Chi, ale Loreal mě zaujal, když ho někdy někde potkám, určitě vyzkouším.Ideální pleťový krém ještě stále hledám, zatím u mě vede Bioderma Matriciane, popřídě Sebium AKN, když mám na obličeji neplechu. Na lokální pupínky mi zabírá oranžová tubička Clearskin od Avonu

    OdpovědětVymazat
  17. Nejvíc oblíbenců máme společných na poli micelárek, všechny ty, co zmiňuješ si kupuji opakovaně, ale kdybych měla vybrat jen jednu, tak to u mně vyhrává micelárka Garnier:-) A Garnier posílující odličovač očí jsem si taky hodně oblíbila.

    OdpovědětVymazat
  18. Krásný a přehledný článek:-)
    Díky moc za něj, Rendy.
    Dobrá rada nad zlato.
    Micelárku od Biodermy mám taky moc ráda, i když jsem našla díky Andrejce (Ája) z Beautylife)...micelárku Uriage...a ta je pro mě momentálně nejnejnej:-) Biodermu na opalování mám velmi oblíbenou...hezky chrání pleť a taky hydratuje.
    A Tierry...to je lásky na první dobrou...jeho Angel a Alien jsou úúúžasné :-) Miluju jejich plnost, výraznost...a máš naprostou pravdu, že podle těchto vůní mě okolí pozná.... :-) Hlavně Angel- vanilka a karamel...to je jako závan pohody a "luxusu" :-)
    Už se mi ani moc nechtějí zkoušet jiné vůně...protože Tierry mě úplně stačí :-)
    A Dove sprcháče jsou nej..krásně hedvábné, nevysušují moji "sušenkovou" kůži:-)
    Přeji pěkné odpoledne

    OdpovědětVymazat
  19. U mě je v kategorii odličování jednoznačně micelárka od LOreal

    OdpovědětVymazat
  20. Micelarku Garnier a Nivea mam taky a obe jsou super. Jinak diky za spoustu tipu, jako gel na cerne tecky, produkty na akne, krem na nohy a Balea peeling, sice me ted jeden trochu zklamal ale tak dam sanci jeste jinemu :-)

    OdpovědětVymazat
  21. Já jsem si z pečující kosmetiky letos oblíbila Biodermu - a to především Hydrabio krém, který je vážně skvělý a růžovou micelárku, která je skvělá a ještě vystačí na hrozně dlouhou dobu.
    Odličovač na oči používám stále ten stejný už asi druhým rokem od té doby co jsem ho poprvé vyzkoušela - a to dvoufázový od YR jako ty, je vážně skvělý :-)

    OdpovědětVymazat
  22. ahoj Rendy,

    výborné téma. Pěkně všechno po hromadě.Těší mě, že někomu dělá radost Kleinova Eternity.Jsem trošku blázen do vůní,a k téhle jsem přišla jen náhodou, když mi přítel jel původně pro jinou a slečna prodavačka , která dělala v koutku na záskok, mu omylem prodala pánskou verzi toaletky. Chudák koukal utrápeně na můj výraz a jel ji ještě ten den vyměnit.Protože mou favoritku neměli, nabídli mu Eternity a já se zamilovala. Strašně mi připomíná vůni drobných karafiátků.Odzkoušela jsem všechy její letní edice a verze , ale stále se vracím k této klasice.Miluji vůni, která neobtěžuje, ale přitom zanechá v místnosti příjemné ovanutí.:-) Moje jednička do kanceláře.
    Těším se na další příspěvky, M.

    OdpovědětVymazat
  23. tiež som sa čudovala že prečo tento typ článku až teraz ale super si ho spracovala .) Lovely Beauty Book

    OdpovědětVymazat
  24. Dlouho jsem bojovala s akné a musím říct, že díky té modré řadě od Clinique už problém nemám! :-) Používám mýdlo, tonikum a hydratační krém a mám nejlepší pleť jakou jsem kdy měla ;-) a micelárka od Loreálu je taky moje oblíbená :-)

    OdpovědětVymazat
  25. Mám ráda tento typ článků, protože vím, co je opravdu účinné.:)

    http://www.letsspeakwithchrisdoke.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  26. tyhle články mě baví! s krémem od Lancome souhlasím, stejně tak s Himalaya Herbals. peeling mám, jen meruňkový, a asi si ho budu kupovat pořád dokola. stejně tak i ta čistící maska je super. jinak nejoblíbenější micelárka je ta od Mixy, stejně tak dvoufázový odličovač na oči. Nivea byla taky dobrá, ale Mixa je Mixa :) a s problematickou pletí a akné mi nejvíce pomohlo sérum s dračí krví od DietEsthetic, to je pro mě zázrak a budu si ho kupovat pořád dokola.

    OdpovědětVymazat
  27. Tvoje články a celoý Tvůj blog je bezkonkurenčně nejlepší! :)

    OdpovědětVymazat
  28. Tak niečo máličko sme sa aj zhodli;)
    Na ten očný krém od Nuxe si robím zálusk, som zvedavá, aký bude...

    OdpovědětVymazat
  29. Já nevím... mě zatím žádný krém nepomohl. Zkoušela jsem krémy Effaclar. ( http://www.videolekarna.cz/videoporadna/?otazka=85 )
    Nakonec se mi osvědčila změna stravy. Vynechala jsem mléko a bílý cukr. A pleť se mi zlepšila asi do týdne. A ani nemám pocit, že bych v jídle o něco přicházela. Netušila jsem, jak se dá dobře uvařit a k tomu zdravě. A zdravě rozumějte tak, že je mi po jídle dobře a nenaskakuje mi po něm akné. Tady jsem se dost přiučila: jimejinak.cz

    OdpovědětVymazat
  30. Je vidět, že sis s tím dala opravdu práci a stálo to za to! Skvělý článek! :)

    OdpovědětVymazat
  31. Nejvíce mě u Tebe překvapil asi ten Palmolive sprcháč...musím zkusit! ;) Jinak jak ž Tě dlouho sleduji, čekala jsem to, ovšem ten přehled je super, aspoň je to vše pěkně na jednom místě..ale věřím, že to muselo dát mega práce!

    OdpovědětVymazat
  32. Spoustu máme společných, no proč asi, dost mě inspiruješ a moje konto tě nemá rádo! :D

    OdpovědětVymazat
  33. Děkuji pěkně za takový článek, do léta mám co nakupovat :)

    OdpovědětVymazat
  34. Jediný společný máme asi ten Pantene pro-v. Jinak co se mi fakt moc líbí a přála bych si mít, to jsou krémy od benefitu. To balení se mi moc líbí a krémy jsou prý úžasné. I když jsem dřív chtěla Clarins. Ale ty obaly benefitu se mi začaly líbit čím dál víc.

    OdpovědětVymazat
  35. MoM od Lush je taky moje oblíbená, nedám na ní dopustit..

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)