pátek 27. února 2015

Kat von D - nejlepší oční linky na světě!

Jestli se něco objevovalo v přehledech kosmetiky roku zahraničních blogerek, byly to právě tyto oční linky. Nebýt mých oblíbených zahraničních blogerek, netušila bych, že něco takového existuje a sama bych cíleně nikdy tyto linky nevyhledávala. Já vím, že tenhle produkt nesežene každá z vás, protože pokud nemáte cestu za oceán, budete muset zamířit na internet. Nicméně ty z vás, které mají tu možnost, tak vězte, že tyhle linky prostě musíte mít. Víte proč? Jsou totiž nejlepší na světě!


Zde si dovolím ještě malou technickou poznámku trochu mimo mísu:

Nevím, jestli se tato zpráva dostala už ke všem, co chtěly soutěžit v soutěži s L´Oreal o zařazení svého líčení do aplikace MakeUp Genius, tak pro jistotu znovu připomínám. Nově pravidla dovolují líčení s jakoukoliv značkou produktů :) Podrobnosti ZDE, tak doufám, že vás to potěší a díky tomu se vás bude moci zapojit více!


Kat Von D Tattoo Liner - odstín Trooper - oficiální info ZDE, cena 19 dolarů

Linky jsem kupovala v americké Sephoře, ale co jsem tak brouzdala po internetu, našla jsem je třeba na Amazonu (sice dráž, ale lepší, než nic). Jak jsem psala, nebýt doporučení mnoha mnoha blogerek, nikdy bych se ke stojanu této značky ani nepřiblížila. Nemůžu si pomoct, ale obaly mi přijdou jak od zastydlé EMO puberťačky a absolutně mě svým designem neoslovují. Nicméně díky jejich genialitě jim to odpouštím a přivírám nad tím oko. Linky (nebo klidně říkejme fix) mají trochu netradiční aplikátor, který jsem zatím u jiných linek nepotkala. Není to takový ten klasický hrot, který mají třeba i klasické fixy na papír a který se časem roztřepí nebo poničí. Hrot pera tvojí jakoby štětinky, které mívají třeba rozjasňující pera. Jen jsou do ostré špičky a nehrozí, že se rozjedou nebo roztřepí. Aplikátor je flexibilní, ale zároveň stabilní, pokud s ním linku kreslíte. No, nevím, jestli mi úplně rozumíte, ale vsázím na vaší inteligenci a chuť si všechno případně podrobně vygooglit :) Hrot je delší, což mi vyhovuje, protože při kreslení linky ho můžu jakoby položit a linka se mi tak snadněji kreslí. Což jako totální dřevo na tyto věci maximálně oceňuji. Linka není ani příliš mokrá, aby se mi jí podařilo okamžitě rozmazat a ani příliš suchá. Nevím, co by na ní řekl linkovací expert, ale já jí miluju :) A víte kvůli čemu úplně nejvíc? Tohle je totiž zatím jediná linka ve fixu, která se mi na oku nerozmaže a hlavně během dne neobtiskne! A to zatím žádná jiná nedokázala, bohužel. Ty z vás, které nemají spadlá víčka tohle asi nikdy nepochopí, ale já úplně nesnáším, když se mi linka během dne obtiskává na víčko. Jasně, vyzkoušela jsem super linky i fixy, o tom žádná, ale všechny se během dne obtiskly. Tahle ne a proto je pro mě nejlepší na světě :) Jak jsem psala, linka se během dne nemaže a drží, nicméně voděodolná není. Ve vodě se vám sice nerozmaže po obličeji, ale prostě se vypaří, možná spíš oloupe, nebo jak jinak to vysvětlit :) Prostě fixa je tak mystická, jak její zastydlý EMO obal, ale funguje, takže neříkám ani půl slova :)



Linky mají velice pevné víčko, u kterého nehrozí, že by se samo otevřelo a uvnitř balení je ještě kulička, která chrastí, když linky protřepáváte. Skladuju je hrotem dolů, což se mi obecně u všech podobných produktů osvědčilo nejvíce.








O žádných jiných linkách nemůžu říct, že bych je milovala, ale o těhle to říct můžu. Objednala jsem si hned další balení do zásoby, když jela spolubydlící kamarádky za oceán. A díky skvělému odměňování místní Sephory mě další balení vyšlo jen na 8 dolarů :) Linky fakt miluju a jak říkám, o žádných dalších to říct nemůžu. Celý den se ani nehnou, neobtisknou a ve vodě nerozmažou i když voděodolné nejsou. Plus i aplikátor mi vyhovuje a oceňuji jeho (doufám) nezničitelné provedení :)

Teď už jen umět kreslit ty linky dokonale symetrické a bude to báječné :)

Slyšely jste o těchto linkách? Máte je třeba případně doma nebo jste uvažovaly, že si je koupíte? :)

36 komentářů:

  1. Možno nad nimi pouvažujem :). Btw, mne sa ten dizajn páči :)
    saveonbeauty

    OdpovědětVymazat
  2. O této značce už jsem slyšela a jelikož obtiskávání linek na víčko je taky můj věčný problém, určitě o nich pouvažuji.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. O těhle linkách slyším prvně:) Ten obal by mě nijak nezaujal, ale je škoda, že se neprodávají i u nás..

    OdpovědětVymazat
  4. Cim vic o nich vsude ctu tak mam vetsi a vetsi pocit ze je proste potrebuju!:))

    OdpovědětVymazat
  5. Vyzerajú naozaj super :) ASI nad nimi pouvažujem a teda ... fakt som nalomená :D

    www.korytna.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  6. ja mám bohužiaľ tiež spadnuté viečka a nájsť linku vo fixe ktorá by mi vyhovovala bol boj :) no nakoniec som sa ustálila pri dermacol fixe a tá mi ku podivu vyhovuje :)

    OdpovědětVymazat
  7. http://www.zenysro.cz/detail/testuj/8433/Jak-zvladnout-syndrom-vyhoreni-Grada

    OdpovědětVymazat
  8. Myslím, že se bez nich obejdu - obal se mi taky moc nelíbí a celkově nemám problém s obtiskáváním linek, takže spíš plánuju vyzkoušet voděodolné linky od Stila, protože mě nehorázně rozčiluje když venku fouká, slzí mi oči a linky se mi rozmazávají, tak doufám, že Stila to dělat nebude :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Neznam...ale nastesti s tekutyma linkama problem nemam a drzi mi celej den i ty levny z drogerky :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Vzhledem k tomu, že si neumím linku nakreslit naprosto ničím, by ta investice byla asi zbytečná. Ale píšu si to do deníčku a jestli se mi někdy linka podaří, tak se po nich podívám :)

    OdpovědětVymazat
  11. Už jsem o nich slyšela, myslíš, že nebude po delší době vysychat a ten hrot bude psát i úplně na špičce? Jak je na tom tento fix při kreslení přes stíny na víčku? Mám problém, že když si udělám stíny a chci líčení dokončit linkou, tak když použiji fix, stíny mi jakoby obalí špičku hrotu a pak to skoro nekreslí...takže ty dokonalé linky ve fixu ještě hledám!

    OdpovědětVymazat
  12. Znacku vubec neznam, ale linky vypadaji moc dobre :-) Problem se spadlymi vicky mam taky, takze to s tim obtiskavanim linek uplne chapu :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Cela ta kolekcia kat je vraj skvela.....mna maximalne uchvatili obaly ruzov...proste top....o tom ziadna ze kat fakt zboznujem.....zboznujem aj jej tv show.:-) :-) :-)

    OdpovědětVymazat
  14. aplikátor vyzerá fakt veľmi dobre aj obal sa mi páči

    OdpovědětVymazat
  15. O těchhle linkách jsem slyšela už hodně a moc bych je chtěla vyzkoušet. Ale mě obecně drží linky dobře v podstatě jakékoliv, jediný problém pro mě bývá nedostatečná pigmentace :)
    snesek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Zastydlý emo design? No nevím... :D Stačí si vygooglit, jak tatérka Kat Von D vypadá, a asi je každému jasné, že tahle dáma se svou kosmetikou cílí na rockerky, metalistky, punkerky apod., zkrátka holky, co mají rády trochu odlišný styl. Mně se design jejích produktů strašně líbí, pořídila jsem si jednu z jejích Studded Kiss rtěnek. Linky bych taky moc ráda vyzkoušela. :)

    OdpovědětVymazat
  17. Já mám Kat velmi ráda a linky mě skutečně zaujaly!

    OdpovědětVymazat
  18. Asi by se mi hodily nejake linky k cestovani, protoze pouzivam gelovky od Inglotu, ktere na cestach moc praticke nejsou. Nejsem si, ale jista jestli mam zajem hledat na internetu linky, ktere maji otresny design a ne zrovna levn postovne. To si radeji koupim linky od Stilla.

    OdpovědětVymazat
  19. Já chci vyzkoušet i stíny od Kat ;)

    OdpovědětVymazat
  20. v životě jsem o tomto produktu neslyšela, ale vypadá to dost dobře :)

    OdpovědětVymazat
  21. Miluju Kat Von D :)) viděla jsem všechny díly Miami Ink a líbí se mi hrozně moc její práce. Když jsem se dozvěděla, že má vlastní řadu dekorativky, chtěla jsem to okamžitě :) A tenhle článek má skvělý načasování :)) Manžel mi ji totiž v neděli přiveze z USA, tak se těším až jí vyzkouším a jsem ráda, že je tak geniální jak jsem si myslela :))) i za cenu 20 dolarů.....btw. řasenka od Benefitu They´re real tam stojí taky 20 doláčů...tak proč jen tady musí stát litr ?

    OdpovědětVymazat
  22. ty chci taky :)

    http://gagenka.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  23. ty neznám, zase jsem o něco chytřejší :-D

    OdpovědětVymazat
  24. O linkách tedy slyším úplně poprvé :) To mě stačí ty od Essence :D
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  25. Zatím jsem o těch kráskách neslyšela...... ale vypadají hoodně dobře :-)
    Linky na očích jsou moje denní rutina...bez nich ani ránu.
    Díky moc za tip, Rendy

    OdpovědětVymazat
  26. Osobně mám s linkami velký problém, všechny (i ty voděodolné a všemi prověřené) se mi obtiskávají, takže stále hledám a hledám. Škoda, že se tato značka nedá pořídit i u nás.

    OdpovědětVymazat
  27. Tak o tomhle slyším poprvý,myslela jsem,že nejmilovanější linky světa jsou Stilla :D

    OdpovědětVymazat
  28. notes personnelles: linky od Dermacolu mám taky ráda, ale bohužel se mi taky během dne obtisknou :(

    Markéta Smolková: o těch jsem toho taky docela dost slyšela, ale mě Stila jako značka z nějakého záhadného důvodu vůbec nebere :)

    Anetátor Anetátorový: tak to můžu jen závidět :)

    Kateřina Trnovská: linky používám od listopadu a pořád jsou OK :) Barvy je pořád dost a nestává se, že by při kreslení linky vynechávala. Přes stíny občas taky kreslím, ale je tak často a je fakt, že to chce linku trochu víckrát přejet, aby byla barva sytá, ale to je myslím normální, pokud nejsou linky vyloženě tekuté :) Hrot je pořád "ostrý" a v pohodě

    Brunwen: já nechtěla říct, že Kat je zastydlá puberťačka :) Jen ty obaly se mi nelíbí a EMO mi evokují :)

    OdpovědětVymazat
  29. O těchto jsem zatím nějak vůbec neslyšela, ale myslím, že by mi určitě sedly, fixové linky jsou asi můj nejoblíbenější typ linek (a taky je mám i ve více barvách než jen černé :)).

    OdpovědětVymazat
  30. Nemůžu porovnávat, tyto jsem zatím nezkoušela, ale úplně stejný hrot mají i linky od Artdeca High Precision Liquid Liner a ty jsou opravdu skvělé (nenapíšu nejlepší, všechny jsem zatím nezkoušela) já už si bez nich neodkážu představit kreslit linku na horní víčko. Bohužel se dost špatné shánějí, bývají vyprodané. Cena kolem 500 korun.

    OdpovědětVymazat
  31. Tak jsem si je dneska v americké Sephoře koupila, uf..:D

    OdpovědětVymazat
  32. mamka jede v květnu za oceán, tak ji musím zaúkolovat, aby mi tyhle linky přivezla :)

    OdpovědětVymazat
  33. Túto značku sledujem len periférne, ale celkom sa mi páči. Úprimne však musím povedať, že mne vyhovuje aj gélová linka Maybelline. Ruku do ohňa by som však dala za tekuté linky Babydoll od YSL - mám ju v odtieni č. 10 (Golden Brown Light) a je to tá najkrajšia farba na svete :)

    OdpovědětVymazat
  34. Tie linky vyzerajú úžasne! Dúfam, že po UD zaradí česká Sephora do sortimentu aj Tart a Hourglass, fakt rada by som ich skusila
    platenikova.s@gmail.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)