čtvrtek 19. února 2015

Jarní vánek z Lindexu a tip na nákupní akci

V úterý se konalo představení jarní kolekce v showroomu Lindex a proto bych vám ráda ukázala takový menší foto report, abyste tušily, co vás v obchodech brzy čeká :) A protože se zároveň blíží i nákupní akce s Elle a Lindexem, můžete spojit příjemné s užitečným a trochu osvěžit váš šatník a na nákup získat navíc 20% slevu (info o akci bude na konci článku).



Jarní kampaň má tři nové tváře - Christy Turlington Burns, Liyi Kebede a Toni Garrn.

Mottem celé kampaně je heslo "To, co děláš, říká, kdo jsi."







Tyto puntíkaté šaty patří mezi mé favority z celé kolekce



Je upřímně trochu zvláštní si prohlížet kolekci plavek s čepicí na hlavě a šálou kolem krku, na druhou stranu kdo z vás se na léto už teď netěší?













Tenhle nenápadně vypadají šedý top je přesně podle mého gusta (jo, holt na ty divoké vzory mě moc neužije) a nutně ho potřebuju :)



Kampaň The super role model bude spuštěna v prodejnách Lindex na celém světě a také na webu lindex.com 18. března



Beáta si oblíbila kraťasy s rozkošným potiskem ananasů :)






Miluju výrazné náhrdelníky a tohle je přesně má krevní skupina!



Na závěr tradiční pochoutky a dobroty :)




Na akci, kterou jsem avizovala v úvodu, se můžete přihlásit přes odkaz níže. My s kamarádkou chodíme pravidelně oživovat naše šatníky a už bych ani nespočítala, kolikrát jsem na této akci byly :) Kromě slevy na nákup vás čeká i dárek a celou kolekci budete moci nakoupit v předstihu, protože oficiální uvedení je až následující den.

http://lindex.elle.cz


Jaký kousek z jarní kolekce se vám líbí nejvíce? Chystáte se na nákupní akci? :)

28 komentářů:

  1. Ty šaty modré s bílými puntíky, ty teda jsou! ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Já bych si asi vybrala z plavek a na blogu acupofstyle mě holky nalákaly na wirefree podprsenky a tak bych po nějaké v Lindexu taky pokukovala :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Puntíkované šaty jsou nádherné a průsvitný topík/ halenka...bude skvělou volbou na léto...lehoučký a vzdušný :-)
    A tulipánky...to je jaro ve váze :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Nechystám se, ale plavky, puntíky a krajka se mi líběj mooooc :)

    OdpovědětVymazat
  5. Do Lindexu chodím, ale jen málokdy si něco vyberu. A když už, tak málokdy mají moji velikost, vše je velké :D Puntikaté šaty jsou krásný.
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to musela být krásná akce, ty tulipány! No nákupní akce je bohužel v Praze a pochybuji, že zrovna náhodou pojedu v tento den do Prahy, ale kdo ví, snad ano! Líbí se mi právě ty kraťásky s ananasy, které ukazuje Beáta! :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Šatečky krásné, asi alespoň jedny budu potřebovat ;)

    OdpovědětVymazat
  8. Mě nejvíc zaujal ten náhrdelník s perlami a pak růžové šaty :) A na léto já osobně už se moc těším
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  9. Super tip, a ty šortky musím mít:)

    OdpovědětVymazat
  10. Jediné co mě zaujalo, je ten náhrdelník, ale asi bych ho neunosila, tak aspoň ušetřím :)

    OdpovědětVymazat
  11. Nektere kousky vypadaji moc hezky, ty ananasove sortky jsou top! :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Takato Lindex & Elle akcia bude len v Cechach alebo aj na Slovensku ? :)

    OdpovědětVymazat
  13. Mě se moc líbí ty puntíkaté šaty, ale černobílé :) Jinak všechny ty náhrdelníky vypadají suprově :3 Skills of Art

    OdpovědětVymazat
  14. Hrozně se mi líbí ty výrazné lososové plavky. Normálně by mě tahle barva nezaujala, ale nemůžu si pomoct :D Už jsem je viděla i Mii a pořád na ně musím myslet :D A taky se mi moc líbí tulipány, už se těším na jaro :)

    OdpovědětVymazat
  15. Krásná kolekce, už se těším! A super fotky, děkujeme za článek! :)

    Nikola
    http://nicolsview.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  16. Mě se moc líbí ten černo barevný náhrdelník uprostřed, ten bych brala!

    OdpovědětVymazat
  17. No tady me zaujali snad vsechny veci. Ale od tehle znacky nic nekupuji.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  18. Pěkné,budu to muset omrknout :-)

    OdpovědětVymazat
  19. Od lindexu mam rada jejich bizuterii, ta je moc fajn!

    OdpovědětVymazat
  20. já do lindexu chodím pravidelně, ale zatím jsem si tam koupila jen podprsenku a punčocháče, ale s těmito výrobky jsem nadmíru spokojená

    OdpovědětVymazat
  21. Stále mi je ľúto, že Lindex u nás nemá pánske kolekcie... Všetko vyzerá tak sviežo, jasne, skvelo proste!

    Patrik
    http://www.madebyboy.com

    OdpovědětVymazat
  22. mně nejvíc zaujaly puntíkované šaty <3

    http://gagenka.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  23. Zrovna jsem si minulý týden koupila Elle (neodolala jsem tomu Bourjois sprcháči) a o této akci se tak dozvěděla. Jsem už zaregistrovaná a těším se, zatím jsem nikdy nebyla. Chystám se vyrazit se ségrou.

    OdpovědětVymazat
  24. Na nákupní akci se chystám, snad mi to i vyjde. Kolekce je velmi vyvedená. Hlavně ty plavky jsou super.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)