neděle 22. února 2015

Hourglass Ambient blush palette - láska na první pohled

Nebýt kosmetických blogů, kde by Hourglass byl? Nevím jak vy, ale já bych o něm neměla ani tušení. Moje první zkušenost s touto značkou započala koncem roku 2013, kdy jsem si koupila jejich legendární rozjasňovač (ehm, pro někoho spíš rozjasňující pudr). Miluju ho a patří mezi mé nejoblíbenější a myslím, že i nejpřirozenější vůbec. Ani po více než roce a půl používání na něj nějaké velké opotřebení znát není a i když je pořizovací cena vyšší, rozhodně vám vydrží roky! Pak Hourglass ohlásil příchod nových tvářenek a moje srdce opět zaplesalo. Přišlo ale dilema, který odstín bych vlastně chtěla nejvíc. Ze swatchů na internetu jsem si nebyla vůbec jistá, kterou bych chtěla nejvíc a tak jsem čekala až si tvářenky osahám osobně v New Yorku. A protože se objevila rovnou tato limitovaná tvářenková paletka, bylo jasné, co jsem osahávala při každé návštěvě místní Sephory. Jenže jsem pořád váhala mezi několika dalšími paletkami a nevěděla, kterou chci víc. Vyřešil to za mě přítel, protože mi tuhle krasavici nakonec koupil v Vánocům <3


Hourglass Ambient blush palette - info o jednotlivých tvářenkách ZDE

Když jsem se dívala na stránky Sephora.com, paletka už bohužel nebyla k nalezení. Byla to sice limitka, nicméně jednotlivé tvářenky seženete tak jako tak, takže proto jsem vás o článek ochudit nechtěla. A navíc, první paletka rozjasňovačů byla taky nejdříve jen limitka a po mega úspěchu se do prodeje vrátila znova. Tak třeba to čeká i tuhle paletku :) Tvářenky mají typické žíhání a ultra jemnou texturu, která je schodná s jejich rozjasňujícími brášky. Jestli jste někdy měly možnost je osahat, určitě mi dáte za pravdu, že ta textura je boží a nádherná. Díky tomu jsou taky trochu prášivější, ale celkem jsem se už naučila efektivně používat štětec a neztratit ani gram tvářenky navíc :) Balení je tak nějak typické pro Hourglass a je stejné jako to u rozjasňujících pudrů. Je kupodivu dost lehké, i když působí možná trochu robustnějším dojmem. Uvnitř je velké zrcátko, ale žádné aplikátory nehledejte :) Pigmentace je příjemná a dá se snadno vrstvit, i když hrubším štětcem se vám může stát, že nabere trochu víc barvy, než byste čekaly a na tváři to bude vidět víc, než jste si přály. Chce to trochu cviku a naučíte se, kolik je tak akorát :) Výdrž je skvělá a na mě tvářenka vydrží absolutně celý den. 


Jak jsem psala výše, vybrat jen jeden odstín, který by pro mě byl absolutně nejoblíbenější bylo příliš těžké, takže jsem ráda, že jich můžu vyzkoušet víc díky této paletce. Když jsem je poprvé zkoušela, říkala jsem si, že jim to spolu tak sluší a že se mi líbí všechny. Odstín úplně vlevo i vpravo seženete i v "mono" verzi tvářenek, jediný prostřední odstín Incandescent Electra   byl vytvořený speciálně pro tuto paletku. Odstíny nejsou matné, mají lehoučký odlesk, takže rozjasňovač s nimi už používat nemusíte. Vypadají opravdu velice přirozeně a krásně. Dejte si jen trochu pozor, protože swatche se mohou maličko lišit kus od kusu, protože každá tvářenka je tak trochu jedinečná a každá obsahuje jiný podíl tvářenky a Ambient lighting pudru (všimněte si, že žíhání je na každé paletce trochu jiné).





Odstíny: Luminous Flush - Incandescent Electra - Mood Exposure




Jestli jste tvářenkový maniak a nevadí vám i trochu vyšší investice, tak buď tuhle tvářenku na stole už máte, nebo si zrovna prohlížíte její swatche na internetu a rozhodujete se, kterou si vyberete. Zvlášť pokud se chystáte do zahraničí nebo vám nevadí objednávání přes internet, tyhle tvářenky nesmíte minout :) Nezklamal mě ani (dnes už trochu legendární) rozjasňující pudr a nezklamaly mě ani tvářenky. Tipuju, že se brzy zase nějaká vymazlená paletka objeví nebo se vrátí do prodeje zpátky tato a pokud jste nad těmito tvářenkami už nějaký čas uvažovaly, tak neváhejte. Nemám co bych vytkla (i tu prášivost odpouštím) a rozhodně si přeju ještě něco krásného od této značky :)

Co na tvářenky říkáte? Líbí/nelíbí se vám? Přemýšlely jste nad její koupí? :)

39 komentářů:

  1. Jsou moc hezké a ráda bych jednu vlastila, ale prvně bych je chtěla vidět naživo. Dost mě lákají i jiné produkty Hourglass :)

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadají všechny nádherně :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak ty jsou, wow. No jasně, že bych aspoň jednu chtěla, ale v mém studentském rozpočtu pro ni zatím není místo :)

    OdpovědětVymazat
  4. Kochám se vždycky u zahraničních youtuberek, a teď i ty! :D Jsou nádherné, jiné slovo pro to nemám :) Snad jednou si budu moct alespoň jednu pořídit :D

    OdpovědětVymazat
  5. Ufff, tak teď se mi skoro zastavilo srdce. Jsou naprosto neskutečné a nádherné!

    OdpovědětVymazat
  6. Vůbec neznám, ale jsou nádherný, krásná paletka :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  7. Je krasna :) Ja som vsak zistila, ze mi asi stacia dve tvarenky a jeden tvarenko-rozjasnovac :) Alebo aspon zatial teda..
    Peacock & Pineapples

    OdpovědětVymazat
  8. Nádhera!! Poznám od zahraničný youtuberiek, mňe by na začiatok stačila aj jedna :) tá stredná sa mi veľmi páči

    OdpovědětVymazat
  9. Jednu jsem už chtěla hrozně dlouho a nakonec taky dostala tuto paletku. Musím říct, že jsem měla trochu strach při větším podílu rozjasňujícího pudru, že nebude tak pigmentovaná. Ale je, na tvářích vypadá úžasně. Původně jsem si myslela, že oblíbený odstín bude ten vlevo, ale nakonec téměř denně používám Mood Exposure vpravo :) Je dokonalý :)
    Rendy, určitě se chystám koupit další, protože tyhle tvářenky mě fakt dostaly a já jsem hodně tvářenková, ale ze všech, které doma vlastním, tato paletka je prostě dokonalost sama :)

    OdpovědětVymazat
  10. ta je nádherná :) zatím o Hourglass stále jen čtu a postupně se zamilovávám :)

    OdpovědětVymazat
  11. No tak ta vypada bozsky!
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  12. To vypadá naprosto luxusně! Já se ovšem nedokážu přesvědčit o tom, abych občas prostřídala tvářenky... Nosím pořád dokola tvářenku Milani, jednou za sto let ji vyměním za Coralistu...

    Tohle je ale pecka!

    Janina z Blogopisu

    OdpovědětVymazat
  13. Ani jsem netušila, že jsou takhle hodně pigmenované:) Jsou opravdu nádherné! Ve skrytu duše doufám, že jednou taky něco od Hourglass vyzkouším:)

    OdpovědětVymazat
  14. Hourglass obecně prošel velkou masírkou u zahraničních blogerek a vlogerek, a tak o této značce a konkrétně tomto setu tvářenek už nějakou dobu vím a samořejmě musím říct, že mě nenechává chladnou, obzvlášť po téhle tvé pozitivní recenzi :) Jednou si určitě nějakou pořídím :) Zatím jedu v Rockateur od Benefitu, Warm Soul od MAC a Pink Kiss od Estée Lauder :)

    OdpovědětVymazat
  15. Já už po ní pokukuji asi dva měsíce, ale stále nevím, jaký odstín si vybrat. Strašně nerada si vybírám produkt na slepo. :-(

    OdpovědětVymazat
  16. Vyzerajú všetky skutočne nádherne :)

    www.korytna.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  17. Ahoj, moc ráda čtu tvoje články jsou skvělé. Byla bych moc ráda kdyby ses koukla na můj blog a trošičku mi poradila kdybys chtěla.
    Mů Blog: moncalife.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Prostě krásné - jak celý design paletky, tak jednotlivé tvářenky :-)

    OdpovědětVymazat
  19. nádhera.... to je kulturní zážitek a pastva pro oko :-)

    OdpovědětVymazat
  20. Tvářenky jsou krásný a já o téhle značce tedy slyším poprvé :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  21. Po tvářence Hourglass toužím dlouho. Čas od času se jimi chodím kochat alespoň na internet. Doufám ale, že jednou se budu kochat svou vlastní. Nejvíc se mi asi líbí odstín Luminous Flush. Jejich rtěnky by taky stály za hřích. ;-)

    OdpovědětVymazat
  22. Na tuhle značku už si brousím zuby hodně dlouho a nenarazila jsem ani na jednu jedinou, negativní recenzi. Ještě ke všemu, super pozitivní recenze přicházejí i od makeup profesionálů....... Jen jsem zatím neobjevila žádný eshop, který by doručoval do ČR. Moc hezký článek. Na to, že na tvářenky úplně moc nejsem (zatím), jsem ho přečetla jedním dechem :-).

    OdpovědětVymazat
  23. To je teda neskonalá krása! Ale chtěla bych si ji naživo osahat, než bych do ní šla...
    Stars by Lucy

    OdpovědětVymazat
  24. Já jsem si je nechala dovézt a bohužel na mě moc dobře nevypadají, jsou hodně málo vidět a nejdou na mě vrstvit a to nejsem černoška:D, takže jsem trochu zklamaná, kdybych měla možnost vyzkoušet, určitě nekoupím. Možná ještě zkusím ty zbývající mono odstíny, ale nemám zatím chuť do Hourglassu rvát další prachy. Mám ráda jejich pudry, ale tvářenky nic moc

    OdpovědětVymazat
  25. I u mě láska na první pohled :-)

    OdpovědětVymazat
  26. Tak ty (nebo ta ? :) ) jsou nádherné !!! :)

    OdpovědětVymazat
  27. Ach bože, aspoň na týden být milionář a moct si pořídit všechno po čem mé srdéčko zatouží... a toto bych si tuze přála!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)