čtvrtek 5. února 2015

Flormar Jelly look - gelové laky na nehty

Jestli mě sledujete už nějaký ten čas, tak víte, že mám velkou slabost pro Flormar topcoat Quick Dry Extra Shine. Miluju ho nadevše, je to můj svatý grál a jestli se někdy přestane vyrábět, tak si přestávám lakovat nehty! Jenže jak možná víte, je někdy velká fuška tenhle zázrak v drogerii sehnat a proto jsem se rozhodla, že si ho koupím do zásoby přes oficiální e-shop Flormaru. A samozřejmě jsem toho chtěla vyzkoušet víc, takže jsem do košíku přihodila ještě tyhle 4 krasavce, abych měla poštovné zdarma :)



Laky na nehty Jelly Look (11ml) - koupíte ZDE za 79 Kč

Uznávám, že jsem si kromě odstínů o lacích nic víc negooglila a koupila jsem si je vlastně jen na základě jejich názvu. Očekávala jsem, že na nehtech vytvoří takovou silnější vrstvu, kterou dokáží vytvořit gel-laky. Vybrala jsem si tyto 4 odstíny, zejména podle swatchů na internetu, protože ty v e-shopu mi bohužel moc nápomocné nebyly. Musím říct, že ve výsledku jsem s odstíny dost spokojená a některé dopadly ještě nad má očekávání. S lakováním nemám problém, laky ve dvou vrstvách krásně kryjí, jsou krémové a bez třpytek nebo shimmeru. Plochý štěteček mi vyhovuje a pracuje se mi s ním dobře. Nemám absolutně problém se schnutím ani výdrží a díky zmiňovanému top coatu mi drží stejně skvěle jako jiné laky. Nicméně v určitém ohledu mě laky trochu zklamaly, protože podle mě nevypadají jako gel-lak. Prostě vypadají jako jakýkoliv jiný lak na nehty. Takže nemůžu říct, že by 100% splnily má očekávání, nicméně ty odstíny se mi líbí tak moc, že jim to odpouštím a gel-lak budu nadále řešit aplikací Sally Hansen :)





Pure Milk je krásná bílá, kterou je někdy v drogerii problém sehnat. Takhle je perfektní a "čistá", takže až mi dojde, jdu určitě do další. Salmon Pink i Amaranth určitě najdete u spousty dalších značek a barevně nejsou až tak jedinečné, ale oba se mi líbí. Můj absolutní favorit je odstín Ruby, který se sobě barevně nejvíce podobá na horním obrázku v lahvičce. Vždycky jsem takový odstín chtěla a nikdy ho nesehnala, až teď jsem ho spíš náhodou přihodila k dalším odstínům. Je to taková špatně popsatelná vínovo-fialová, která se mi neskutečně líbí! A hodně lidí se mě ptá, co je to za lak, což pro mě vždycky značí určitou jedinečnost a zajímavost.




Níže je ještě zbytek nákupu mých svatých grálů a jako nečekaný dárek jsem dostala vzorek make-upu.



Laky mě sice trochu zklamaly tím, že mi nepřijdou jako gelové a tím pádem mají menší mínus, ale jinak jim nemám co vytknout. Pro mě jsou to prostě normální laky na nehty :) Pokud vás obecně značka Flormar zajímá a v drogeriích se vám stává, že na některé produkty nemůžete narazit, e-shop je jistota. Možná, když v něm zabrousíte trochu víc, tak zjistíte, že Flormar vlastně nenabízí jen laky na nehty, ale veškerou dekorativní kosmetiku :) Sama jsem byla trochu překvapená, jak široká jeho nabídka je a můžu slíbit, že v dohledné době se dočtete o několika dalších produktech této značky. Ráda bych ještě pochválila rychlost dodání e-shopu, protože jsem měla pocit, že platba snad ještě nemohla ani dorazit a druhý den jsem měla balíček na stole. Za to rozhodně palec nahoru!

Máte zkušenost s nákupem přes tento e-shop? Věděly jste, že Flormar nabízí i jiné věci, než jen laky na nehty? :)

38 komentářů:

  1. Od značky Flormar jsem viděla jen o lacích :). Tyhle mají krásné odstíny a děkuju za tip, mrknu určitě na jejich e-shop
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  2. veľmi sa mi páči Salmon Pink, tuším si ho pôjdem zakúpiť :)

    OdpovědětVymazat
  3. Někde jsem už zaregistrovala zmínku o tvářenkách, stínech a rtěnkách od Flormaru, takže ano, věděla jsem, že nevyrábí jen laky na nehty, i když pro ty je Flormar určitě nejznámější. Nikdy jsem nic nezkoušela, ale ten Tvůj top coat určitě pořídím. Při pohledu na lahvičky se mi moc líbil Amaranth, ale ten nalakovaný vzorek mi přijde dost do oranžova, tak to pro mě není. Škoda, na té fotce nad tím vypadá úžasně. A Ruby je fakt krásný - pokud budu z eshopu někdy objednávat, určitě přihodím do košíku. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to je sranda, protože zrovna dneska jsem na svém blogu publikovala podobně laděný článek na Jelly laky od Flormar. Viděla jsem totiž u tebe, že sis je kupovala a líbil se mi odstín Amaranth a v drogérii Teta je měli v akci, tak jsem neváhala a mám doma tři.Ještě rudý a fialový a jsem s nima naprosto spokojená ;) Ten top coat jsem v krámu ale bohužel neviděla, a tak děkuji za tip, pořídím si ho přes eshop :) Jejich dekorativka se pak dá taktéž koupit v Tetě, ale zatím jsem ji nezkoušela. bára.kára blog

    OdpovědětVymazat
  5. S e-shopom ešte nemám skúsenosti a donedávna som si myslela, že Flormar ponúka len laky na nechty, pretože u nás majú občas len nejaký ten lak v Teta drogérii. Inak veľmi krásne laky :)

    OdpovědětVymazat
  6. Topcoat miluju díky tobě! :D A samozřejmě mi došel a rychle jsem potřebovala náhradu a příjemně mě překvapil Astor.

    OdpovědětVymazat
  7. Docela dlouho jsem očekávala ten jejich eshop, ale docela mě zklamal...přijde mi nepřehledný, ty vzorníky uplně na dvě věci...takže je nutný stejně všechny odstíny hledat na netu...

    OdpovědětVymazat
  8. já na Flormar koukám vždycky na Zličíně, ale laky jsem nezkoušela... ten topcoat jsem darovala kamarádce, protože za mě snad nejhorší, co jsem měla - stahoval lak (nebyl nezaschlý, dávala jsem ho třeba i druhý den po lakování) a prodloužení výdrže nulové :(

    OdpovědětVymazat
  9. Také jsem je v drogerii už obdivovala :-) A jak dlouho prosím schnou a vydrží? Už mám doma Miracle gel od Sally Hansen a ten schne krásně rychle a hlavně proschne pořádně. Ne že si za dvě hodiny např. o ručník lak sroluju, což se mi stává u drtivé většiny laků bez ohledu na cenu. Sh sice moc nevydrží, ale vypadá luxusně a to schnutí mě fascinuje. Tak jestli schnou také rychle a pořádně, neodolám :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Všechny vypadají úžasně, ale nejvíce mě zaujaly odstíny Ruby a Salmon Pink :)

    OdpovědětVymazat
  11. Ty barvy mi tedy vyrazily dech, jsou neskutečné!

    OdpovědětVymazat
  12. O tom, že Flormar má docela širokou nabídku vím. A docela dost kousků mě zaujalo, takže plánuju větší nákup. Ale zatím mám právě jen několik laků, mám je docela ráda, jen mě štve ten vysoký vršek, nevlezou se mi na výšku do krabice :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Amaranth je nádherná, určite sa po lakoch poobzerám :)

    http://sophisticateddiary.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  14. Já pár laku Flormar mam a taky jsem moc spokojená.

    OdpovědětVymazat
  15. On je rozdíl mezi gel-lakem a gelovým finishem a tyhle vypadají právě jako druhý typ. Takže bych jim nevyčítala, že nejsou gelový, když ani nemají být. Každopádně laky Flormar jsou srdcovka <3

    OdpovědětVymazat
  16. Ten odstín Ruby je krásný. Na nehtech mám právě také lak od Flormaru, ale matný červený odstín M07. Vím, že nabízejí i jinou dekorativku, ale zatím jsem nic nezkoušela.
    Recenze kosmetiky

    OdpovědětVymazat
  17. Já mám k této značce nějaký odpor:) Absolutně mě neláká...

    OdpovědětVymazat
  18. odstíny jsou to krásné :) to, že flormar nedělá jen laky jsem věděla, ale ještě jsem od nich nic neměla, nějak mě tato značka neláká

    OdpovědětVymazat
  19. Ruby je skvělý odstín, také takový hledám! :)

    OdpovědětVymazat
  20. I bez toho gelového efektu nakonec vypadají moc hezky, všechny odstíny jsou parádní :-) A musím si pořídit tyhle plastové vzorkovníky (opravdu nevím zda se tomu nějak říká), protože moje nehty nikdy nejsou dostatečně fotogenické do článku na blog :-)

    OdpovědětVymazat
  21. Na eshopu mám vyhlídnuto několik produktů, jen se pořád nemůžu odhodlat objednat :) Laky vypadají pěkně, hlavně oceňuju bílý, protože sehnat dobrý bílý lak je fakt problém :)

    OdpovědětVymazat
  22. Škoda, že nevypadají jako gelové. Každopádně barvičky jsou parádní, hlavně Salmon Pink je dokonalá a vlastně i Amaranth a Ruby. Chci všechny tři :)

    Shirtinator - vytvoř si vlastní tričko

    OdpovědětVymazat
  23. Všechny odstíny se mi moc líbí a musím vyzkoušet už konečně ten topcoat, když je tak skvělý ;)

    OdpovědětVymazat
  24. Tak tohle jsou nadherne odstiny. Hlavne uz dlouho hledam bily lak, takze diky za tip.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  25. Mám smíšené pocity, prostě mi tato značka přijde drahá. Laky za 79,- a víc? Tak těm se obloukem vyhýbám, páč podobnou barvu můžu sehnat i u laku za 29,90 Kč. Ale dnes jsem hodně ulítla - koupila jsem si Miracle lak od Sally Hansen. Původně jsem chtěla tu sadu s UV lampou, ale jsem škudlil a místo toho jsem si pořídila zakrslého králíčka a ten mě cenově (zatím) vyšel levněji než nějaké úžasné laky od SH :)
    Takže na závěr chci říct - když udělá Flormar 50 % slevy, tak je ráda vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  26. Ten lososovej! Ale teda nějak mě ta značka nebaví jinak. A laků mám spoustu, tak na co další, žejo. ; )

    OdpovědětVymazat
  27. Věděla jsem sice, že Flormar vyrábí i jinou kosmetiku než jen laky, ale nikdy mě nelákalo si něco objednávat z internetu:/
    www.letsspeakwithchrisdoke.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  28. Ten poslední vínový se mi moc líbí:)

    OdpovědětVymazat
  29. Ty barvy jsou úžasný! Asi bych si je určitě pořídila, kdybych doma neměla tolik laků, které jsem ještě ani jednou nepoužila :D S laky flormar nemám žádný zkušenosti, ale ty poslední dva odstíny jsou skvělý! :)

    OdpovědětVymazat
  30. Ty odstíny jsou opravdu moc hezké

    OdpovědětVymazat
  31. V jednom nákupnom centre v Rakúsku som sa párkrát zastavila v predajni Flormar, ale nikdy som sa tam necítila príjemne a predávajúce kočky na mňa pôsobili podobne. Toľkokrát som už túto značku chcela vyskúšať, to ma vždy odradilo. No keď vidím tieto tvoje úlovky, ľutujem, že som sa nepremohla. Snáď raz...

    OdpovědětVymazat
  32. Flormar mám určit v hledáčku a plánuji tam jednu větší objednávku, abych vše poctivě ozkoušela, u nás totiž v drogeriích l sehnání není.. Tak čtu recenze a dělám si obsáhlý nákupní seznam :))

    OdpovědětVymazat
  33. Ano, vím, že Flormar nabízí dekorativku, narazila jsem na ní poprvé zhruba před rokem v drogériích Teta. Mám od nich tvářenku, štříbrnou linku na oči, neonové stíny, konturku, vše je super, kvalita dost dobrá, cena přijatelná. Lak jsem si nakonec nekoupila, dala jsem přednost jiným značkám (SH a Rimmel - oba slibující efekt gel laků, bez nutnosti pečení). Nejvíc mě asi nadchly ty stíny, krásně se nanáší, jsou syté a na oku pěkné.
    blog Měj se ráda

    OdpovědětVymazat
  34. Rendy promiň, ale musím se smát :D Podle čeho si očekávala, že budou laky gelové ? Podle toho nápisu Jelly ? Možná by bylo dobré, zjistit si předem, co vlastně znamená JELLY lak, než potom tohle psát :) :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)