pondělí 16. února 2015

Clarins jarní paletka Garden Escape

Mám teď několik krásných paletek očních stínů, o kterých bych vám chtěla tolik povědět. A hlavně vám je ukázat a říct, že je potřebujete. Stejně jako tuhle z jarní limitky Clarins. Víte, jak je to s těmi limitkami a nemá cenu s jejich představením otálet. Pokud by vás zajímaly i další laskominy z jarní kolekce Clarins, mrkněte na tento článek, kde jsem vám je představovala. Teď je čas ukázat trochu blíže paletku Garden Escape  :)




Paletka Garden Escape obsahuje 6 stínů, které můžete používat jak na sucho, tak na mokro. Swatche níže jsou na sucho a pigmentace je opravdu super. Dokonce bych řekla, že ještě o něco lepší, než u jiných paletek stínů, které od Clarins mám. Stíny jsou lehce máslové a krásně měkké, takže se s nimi suprově pracuje a dobře se rozmazávají (blendí chcete-li). Trochu práší, ale to je prostě dané tou jemnou texturou. S bází mi na očích drží celý den absolutně neporušené a pořád stále intenzivní. Líbí se mi trochu netradiční spojené zelené s růžovou, které možná někomu přijde neobvyklé, ale společně funguje skvěle. Stíny jsou lesklé (někdo by řekl možná spíš saténové) a trochu třpytivé, ale ne ve smyslu, že by z nich opadávaly třpytečky na tvář. Při focení zrovna šanjnilo slunko, tak si uděláte lepší ponětí, jak to umí rozjet :) Moc se mi líbí i vyrytý motiv inspirovaný květinami a krásné zlaté balení, které je pro Clarins typické. Paletka je bytelná, zavírání dobře drží, uvnitř najdete zrcátko s aplikátorem, který tentokrát není na vyhození a v případě nouze by se dal regulérně použít. Paletka je tak akorát veliká, aby se s ní dalo cestovat a není příliš těžká a neforemná.

Cena paletky je 1190 Kč



Nahoře je foto ve stínu, dole na sluníčku. Swatche stínů jsou na sucho






Světlý perleťový stín je vhodný pro rozjasnění pod obočí nebo do vnitřního koutku oka. Tmavší emeraldově zelený stín je asi nejvíce intenzivní odstín z celé paletky. Světlejší olivově zelená se mě osobně líbí snad nejvíce ze všech odstínů a přesně takový odstín mi ve sbírce chyběl.


Tmavší růžová má nádherný odlesk a vypadá dobře i se zelenou. Světlější růžová je spíše taková růžovo-stříbrná a barevně se mi z celé paletky líbí asi nejméně. Světle hnědou používám nejraději do ohybu oka.



Uvnitř balení najedete inspirační kartičky, podle kterých se s paletkou můžete nalíčit



Paletka je zabalená do semišového rudého obalu (taky si tyhle obaly vždycky schovávate?) :)




Pokud vás paletka nebo jarní kolekce obecně zaujala, můžete spojit příjemné s užitečným a vyrazit na Clarins VIP dny do Sephory :) Těšit se můžete na konzultantky, které vás nalíčí a poradí s výběrem, získáte slevu na nákup a v předpremiéře vyzkoušíte nové sérum, které tvaruje kontury obličeje :)



Marně hledám nějaká zásadní negativa, která bych mohla paletce vytknout, ale žádná prostě nevidím. Možná jen to, že je to limitovaná kolekce! Jestli vás láká paletka v odstínech jarní rozkvetlé zahrady, tak jste právě našly tu pravou :) A nebojte se té zelené, je vážně moc pěkná a podle mě v líčení trochu opomíjená barva.

Jak se vám paletka líbí/nelíbí? Jakým barvám v líčení dáváte na jaře  přednost? :)


PS: Děkuji Clarins za poskytnutí paletky k recenzi

37 komentářů:

  1. tak paletka se mi líbí moc, opravdu povedená a na první pohled nejde nic vytknout :)

    OdpovědětVymazat
  2. Je krásná :) Zrovna zvažuji nákup dražší paletky, takže dík za tip :) Sice asi nevyhraje, protože je v ní málo neutrálních odstínů, ale pořádně ji prozkoumám :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to je krasna paletka, vypada luxusne. I kdyz pravda, ze ruzova a zelena je zvlastni kombinace.
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
  4. Ta paletka je prostě úžasná! Pokud bych na ni náhodou narazila i příští měsíc po výplatě, asi bych ji koupila. Něco takového mi ve sbírce vyloženě chybí :-) A na jaro mi přijde ideální...

    OdpovědětVymazat
  5. Jedna báseň, krásne farby a ešte krajší obal ;)
    http://bynicka.blogspot.sk/2015/02/kiko-prve-dojmy.html

    OdpovědětVymazat
  6. Já pořád váhám, jestli by mi ta zelená slušela. Možná vyrazím na VIP dny a zkusím se nechat nalíčit, abych viděla, jak stíny vypadají na mně :)

    OdpovědětVymazat
  7. Paletka je prostě nádherná a úžasná! Zelenou mám na očích moc ráda. Jen škoda, že na tohle můj rozpočet nestačí..

    OdpovědětVymazat
  8. Vypadá krásně, asi ji půjdu o víkendu omrknout. :)

    OdpovědětVymazat
  9. ach jo, chrochtám blahom! Krása... Aj keď nie som si istá, či by som k mojim modrým očiam tie farby využila, ale fakt je nádherná - jar ako vyšitá! :)
    saveonbeauty

    OdpovědětVymazat
  10. vypadá naprosto úžasně, a ty barvy!

    OdpovědětVymazat
  11. Paletka se mi zpracováním líbí, ale barvy mě v ní neberou :) Jinak souhlasím, že zelená by si zasloužila častěji vyvětrat ;)

    OdpovědětVymazat
  12. vypadá moc pěkně, ale asi bych nevyužila ty zelené, nějak je neumím nosit

    OdpovědětVymazat
  13. Barvy moc ne, zelenou bych vyhodila, ale jinak jako vzdy krasa u Clarins :-)

    OdpovědětVymazat
  14. Paletka je krásná, zelené stíny normálně moc nemusím, ale v téhle kombinaci se mi moc líbí :-)

    OdpovědětVymazat
  15. je nádherná! ale cenově mimo mě...

    OdpovědětVymazat
  16. Ta teda je.....naprosto nádherná :-)
    Moje barvy na jakékoliv roční období jsou růžová, fialková, šedá....v jemných tónech.
    S takovou kráskou bych se kamarádila hned :-)

    OdpovědětVymazat
  17. sakra, sakra, že já ten článek rozklikávala! a od teď zákaz tvého blogu, protože tohle asi opět nutně potřebuju :))

    OdpovědětVymazat
  18. Je opravdu hezká, ale ty odstíny by mi asi neslušely. No ale zajdu se na ni alespon podívat :)

    OdpovědětVymazat
  19. Ta olivová je nádherná :) přesně ta mi chybí. Na jaře mám nejraději stíny do růžova a do tělové barvy.

    OdpovědětVymazat
  20. Skvěláá! Nejvíc se mi líbí ta krajní hnědá barva :)

    OdpovědětVymazat
  21. Paní ta Paletka je úžasná! Na jaře se maluji do takových živě uších barvicek napr Růžová, zelená Atd. :)

    OdpovědětVymazat
  22. moc pěkná paletka, ale pro mě bohužel cenově nedostupná :-(

    OdpovědětVymazat
  23. Ta paletka je božská! Och a ach... nemám slov :) bára.kára blog

    OdpovědětVymazat
  24. Vypada krasne!
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  25. Vypadá naprosto nádherně! Ale barevné složení by mi bohužel nevyhovovalo :-/

    OdpovědětVymazat
  26. Tak to je myslím must have letosniho jara!

    OdpovědětVymazat
  27. Táto paletka bola prvá z jarných kolekcií, ktorá ma naozaj zaujala tak, že som ju chcela. Keď som ju však mala v rukách a chcela kúpiť, zaváhala som, lebo som zrazu pocítila silnú túžbu vlastniť aj novú lícenku, olej na pery a balzamové rúže, že som nakoniec nekúpila nič. Lenže teraz už viem, že po paletku musím čím skôr skočiť, je mi jasné, že ju využijem :) Je nádherná!
    PS: Tiež si tie ochranné obaly nechávam (dokonca aj papierové krabičky) :D

    OdpovědětVymazat
  28. tyhle barvičky sice nejsou nic pro mě, ale ten design - wow! :)

    OdpovědětVymazat
  29. Nevíte někdo, jestli jsou ty VIP dny pro všechny, nebo jen pro členy klubu?

    OdpovědětVymazat
  30. Líbí se mi moc, mám ráda zlaté obaly. Víc bych využila ty světlé stíny, těm dávám na jaře přednost :)

    OdpovědětVymazat
  31. Nakonec jsem do obchodu šla, že si ji koupím, ale pigmentace testeru mi přišla tak mizerná, že jsem si to rozmyslela.

    OdpovědětVymazat
  32. Ahoj Rendy. Nutušíš jestli se dá ještě sehnat. Sháním paletku pro mamku k Vánocům ;-) díky!

    OdpovědětVymazat
  33. Veronika Konarikova: v obchodech paletku už určitě bohužel neseženeš, ale můžu prozradit, že tady brzy bude možnost, jak si jí koupit a přispět na dobrou věc :) Brzy začne moje dobročinná aukce, kde se paletka (nová samozřejmě) objeví :) Tak budu ráda, když se zapojíš :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)