úterý 3. února 2015

Blogerské setkání s Celeste Buckingham a L´Oreal

Včera jsem měla možnost se zúčastnit blogerské akce, kterou pořádal L´Oreal a které se zúčastnila i jeho lokální ambasadorka Celeste Buckingham. S Celeste jsem dělala rozhovor minulý rok při přípravách na natáčení spotů pro L´oreal, takže si ho můžete připomenout ZDE. Kromě několika kosmetických novinek nám byla představená i revoluční aplikace MakeUp Genius, díky které můžete virtuálně vyzkoušet produkty L´Oreal přímo na sobě a jediné co stačí, je usmívat se do vašeho telefonu nebo tabletu :) Pojďte se mnou nakouknout na celou akci.




Celeste byla okouzlující a strašně jí to slušelo. Vlevo je Niki z A Cup of Style



Díky odbornicím přes barvy na vlasy jsme si mohly nechat poradit a doporučit vhodný odstín barvy Cating Créme Gloss. Já budu zkoušet odstín 400 Tmavý kaštan, takže vám dám určitě pak vědět, jak to dopadlo. S touto barvou na vlasy mám již předchozí zkušenost a co mi na ní vyhovuje hlavně je to, že se postupně vymývá a nemám pak díky ní odrosty, které bych musela znovu dobarvovat. Barvím si vlasy jen několikrát do roka kvůli udržení lesku vlasů a nechci je zbytečně pravidelně barvit, dokud nebudu muset zakrývat šediny :) Zajímavý poznatek, díky kterému se můžete při výběru barev lépe orientovat je jejich číslování - čím menší číslo, tím tmavší odstín. Další čísla pak značí zda je barva do studena/do tepla a jaké má odlesky.



Novinky z řady Skin Perfection zatím testuji, takže na jejich podrobnější zhodnocení ještě nějaký čas vyčkejte :) Řada je určená pro pleť 20+.




Možná vám neuniklo, že L´oreal vytvořil novou aplikaci MakeUp Genius, díky které můžete vyzkoušet, jak vám konkrétní produkty této značky budou slušet. Můžete si buď vyzkoušet několik looků, které jsou v aplikaci nastavené nebo naskenovat čárový kód konkrétního produktu a zjistit, jak by vám slušel. Je to fakt super a funguje je to! Představte si, že stojíte v drogerii, v ruce držíte rtěnku L´Oreal a nejste si úplně jisté, jestli by vám tento odstín slušel. Vytáhnete mobil, naskenujete kód rtěnky, vybere její přesný odstín a aplikace vám ukáže, jak na vás bude vypadat :) Případně můžete nechat aplikaci vybrat líčení podle vašeho outfitu. Je to geniální a už brzy bude ke stažení jak pro iPhony tak pro Androidy :)



Zdá se, že Lou mi teď bude dělat osobní modelku při focení na akcích :)



Z kosmetických novinek se těšte na novou řasenku Mega Volume Miss Manga Punky a oční linky Super Liner Smokissime, o které si brzy zasoutěžíte :)




Kdyby vás zajímalo, který odstín Casting Creme Gloss nosí právě Celeste, tak je to čokoládová karamelka :)



A na závěr něco dobrého na zub...



Těšte se na novinky v akci i soutěž :) Odpoledne jsem si moc užila a opět musím poděkovat za skvělou společnost všem holkám, které vždycky ráda vidím i L´Orealu za pozvání. A vy hlavně nezapomeňte sledovat Play obchod a iPhone obchod (jak se mu vlastně říká?) a hned jak bude MakeUp Genius ke stažení, tak ho určitě vyzkoušejte, protože vás bude strašně bavit :)



38 komentářů:

  1. Muselo to byt super, byt na prima akci s milyma lidma. 😊
    Na aplikaci uz se moc tesim.

    Staywithkaterina.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Achjoooo, tak moc mě štve, že jsem nemohla přijet :( Fotky super, je fajn, že jste si to užily :) snad tedy někdy příště! ;)

    OdpovědětVymazat
  3. To je super, že jste si to užili :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  4. tak to musela byt super akce :) na tu aplikaci jsem zvědavá

    OdpovědětVymazat
  5. Casting creme gloss je super, nepoužívám na domácí barvení nic jiného.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Tesim se na aplikaci :-) Loreal mam rada, prijde mi nejvic na urovni z tech drogerkovskych znacek.

    OdpovědětVymazat
  7. Vypadá to, že jste si to všechny moc užily :)

    OdpovědětVymazat
  8. Apple obchod -> AppStore :)
    Hezký článek, takovýhle akce musí brzy prima ;)
    Btw. Viděla jsem včera na letišti matné rtěnky L'Oréal, ale nikde v ČR jsem je ještě nezahlédla. O těch se nezmiňovali?

    OdpovědětVymazat
  9. ta nová řasenka má hodně zajímavý kartáček, jsem zvědavá, jaká bude :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Jé, vyzerá to, že ste sa skvele bavili :) Mne sa už dnes dala stiahnuť aplikácia cez Play obchod :)

    OdpovědětVymazat
  11. Ty linky vypadají suprově, těším se až dorazí do obchodu :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Jééééj, potkat Celeste, to muselo být bezva ^_^

    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovědětVymazat
  13. Zaujalo mě, že si vlasy barvíš kvůli lesku, já mám nebarvené vlasy (jakože nikdy) a lesklé jsou jak z reklamy na L´oreal :D A to ani nepoužívám šampon/kondicionér se silikonem....

    OdpovědětVymazat
  14. Tá akcia musela byť super :) ja som tiež raz mala možnosť vidieť Cel naživo, ale nič moc to nebolo :)

    OdpovědětVymazat
  15. Tak toto bych si taky nenechala ujít!

    OdpovědětVymazat
  16. to je skvělé :) Já mám po barvení u kadeřnice, nějak už nemám náladu experimentovat s barvama z drogerie :) Ale na ty novinky se těším a hlavně na tu aplikaci :)

    OdpovědětVymazat
  17. Celeste mám veľmi rada :). Hneď som sťahovala aj appku. Je to super. Páči sa mi, aké to je premyslené.
    Stronger2gether

    OdpovědětVymazat
  18. Ta aplikace zní zajímavě, to se těším. :-) Barvy mi nic neříkají, nikdy jsem necítila potřebu barvit si vlasy, se svojí přírodní barvou jsem spokojená a jsem za to strašně moc vděčná. Barvení vlasů mi totiž zní jako děsnej vopruz. :-D Ale L'Oreal celkově mám ráda, nikdy mě od nich nic nezklamalo. Teď mám na cestě objednávku nějakých vlasových přípravků L'Oreal Professionel, tak jsem moc zvědavá. :-)

    OdpovědětVymazat
  19. Tý jo, tak to jste se museli mít! :) Moc pěkný článek a na aplikaci jsem moc zvědavá, určitě si ji brzo stáhnu, až tam bude. :)

    OdpovědětVymazat
  20. Na apku se těším, zajímá mě jak to bude fungovat v akci :)

    OdpovědětVymazat
  21. Muselo to byt opet perfektni, Celeste vypada vzdy uzasne.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  22. parádny článok :) Tiež by som ju chcela stretnúť :) Inak tá riasenka ( zlatá) vyzerá zaujímavo :) Musím povedať, že Celeste mala krásne šaty - nádherná farba :)

    www.korytna.blogspot.sk :)

    OdpovědětVymazat
  23. Už jsem viděla i další fotky na dalších soc. sítích od dalších holek...musela to být zase fajn akce! ;)

    OdpovědětVymazat
  24. vyzera to ako perfektny den, urcite si ho ho aj s ostatnymi blogerkami poriadne uzili :)

    OdpovědětVymazat
  25. To jídlo...a jsem zvědavá pořádně až nám ukážete novinky v akci :)

    OdpovědětVymazat
  26. To musel být fajn den :) Ale jak by nebyl, že? Skvělá společnost, dobré jídlo a kosmetika :) Jsem zvědavá na recenze novinek :)

    OdpovědětVymazat
  27. Týjo tak to už se moc na tu aplikaci těším :) Zní to skvěle!

    OdpovědětVymazat
  28. Muselo to byt super a Celeste vypada opravdu krasne :-) Ta aplikace zni taky zajimave :-)

    OdpovědětVymazat
  29. To muselo být opravdu super! Celeste má krásné šaty i vlasy! BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  30. Věřím, že to bylo moc fajn odpoledne :-)
    Celeste je kočka a její šaty se mi opravdu líbí...neotřelé, jednoduché, ženské.
    Aplikace je super, díky za tip, Rendy :-)

    OdpovědětVymazat
  31. musela to být skvělá akce! a ta "růžová řada" mi přijde super, oblíbila jsem si jí :)

    OdpovědětVymazat
  32. Celeste mám moc ráda, to by byl fantastickej zážitek se s ní setkat :) sérum z řady Skin Perfection jsem si velmi oblíbila, tak jsem zvědavá, co na něj řekneš Ty.

    OdpovědětVymazat
  33. na tuhle appku se těším už od prosince, kdy jsem o ní poprvé četla v nějakém časopise.. učitě jí nesmím minout :))

    OdpovědětVymazat
  34. Ta aplikace je geniální nápad;) Určitě jste si všichni akci skvěle užili:)

    OdpovědětVymazat
  35. Hezká akce a Celeste to opravdu moc slušelo, nádherné šaty, vlasy i make-up. Charismatická žena.
    blog Měj se ráda

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)