sobota 24. ledna 2015

Zmrzlá limitka od Alverde

Včera jsem vás lákala na jaro a dneska trochu zamrzneme :) Alverde momentálně nabízí svojí limitovanou kolekci Frozen Nature, kterou seženete v DM drogeriích. Pokud jste obecně fanoušek této přírodní kosmetiky, věřím, že jste kolekci už stihly omrknout a zhodnotit. Díky DMku jsem měla možnost část kolekce vyzkoušet a shrnout vám své dojmy. Tak pojďme na to, než nás zasype sníh :)



Z balzámů na rty jsem si nechala jen ten červený, který by měl být vlastně peeling na rty. Sice krásně ovocně voní, ale za peeling bych ho neoznačila. Potkala jsem asi tak tři hrubší zrnka, což mi přijde na peeling trochu málo. Konzistence je skoro jak rozteklý sorbet nebo měkké želé a prstem se jím snadno proboříte. Tím, že úplně neplní funkci peelingu je tak nějak bohužel k ničemu. Možná jako lesk na rty? Ale žádný balzám nebo něco podobného. Pro mě bohužel propadák.

Ostatní balzámy jsem nechtěla načínat a schovám vám je do nějakého balíčku do soutěže :)




Taky máte pocit, že kdykoliv se v nějaké kolekci objeví pudrové kuličky, vzbudí to velký zájem? Může za to Guerlain a jeho legendární kouličky? Je to nostalgická vzpomínka, jak jsme je jako malé školačky tajně používaly mámě a pak si je objednaly z katalogu nejmenovaných značek? Nevím, čím to je, ale všechny tyhle pudrové kuličky mě baví jen u Guerlainu a jinde ne. Možná kdyby tyhle obsahovaly jen ty světlejší kuličky, k něčemu by byly, ale obsah těch tmavších, které mají skoro až takovou bronzovou barvu, z nich dělá pro mě momentálně nepoužitelný kousek. Poměrně nepřirozeně se i třpytí a i když vím, že budou vyprodané jako první, můj šálek kávy to není.




První pohled na rtěnky - ty jo, to jsou celkem fajn odstíny. Žádná rudá, oranžová ani svítivě růžová. První vyzkoušení - rtěnky jsou dost tuhé a konzistence není zrovna příjemná, takže nanášení docela drhne. První pohled do zrcadla - sakra, vždyť mají stříbrný shimmer!!! Konec pohádky...

Shimmer ve rtěnkách je bohužel jeden ze smrtelných kosmetických hříchů děti. Jeho používání se povoluje jen osobám starším 50 let a našim babičkám. Bez výjimek!



Zleva: 20 Frozen Coral, 10 Frosty Rosewood



Bohužel se mi úplně nepodařilo zachytit právě ten ošidný stříbřitý shimmer, který kazí jinak celkem nositelné odstíny. Nejlepší, když posoudíte v prodejny přímo vy samy :)




Sypké oční stíny ve třech barevných verzích se mi zdály jako nejzajímavější produkty této kolekce. Dokud jsem tedy první z nich neotevře a polovina jeho obsahu neskončila na mém čistě vypraném tričku (sh*t). Podobný koncept stínů nabízelo co si pamatuju víc značek, kdysi dávno jsem nějaké měla určitě od Avonu, ale teď je v drogerii pokud vím jiná značka nenabízí (ale klidně mě opravte, jestli jo). Stíny mají jednu zásadní vadu - při jejich otevření i zavření neuvěřitelně práší a jejich obsah se tak vznáší všude, jen ne na vašich očních víčkách. Problém vidím v aplikátoru, který je prostě moc velký a když stíny otevíráte nebo zavíráte lítají všude. A ne, nepomůže je zavírat opatrně, pomalu nebo je prosit, aby neprášily. Prostě velikost otvoru a aplikátoru zajišťují, že budete mít hvězdný prach všude. I když se mi barevně celkem líbí odstíny, pro mě jsou stíny nepoužitelné, protože jestli něco nesnáším, tak bordel, prach a zbytky líčidel na bílé desce mého stolku :)




Názorná ukázka, jak stíny práší a jaký dělají bordel během otevírání




Víte, že moc ráda vždycky doporučím produkty, které podle mě za to stojí a nebojím se říct, když se mi něco nelíbí. A dneska se mi bohužel nelíbí nic. Nedokážu ani o jedné věci říct, že by podle mě stála za vyzkoušení, i když nemusíte samozřejmě souhlasit. Nezkoušela jsem všechny produkty z kolekce, takže můžu hodnotit jen ty, co vidíte výše. Nicméně zcela upřímně v drogerii seženete lepší rtěnky, oční stíny i balzám na rty. Takže tak vážení. Dneska to bylo bohužel trochu smutné, tak uvidíme, co přinese zítřek a zdali tento víkend nezamrzneme v tundře nepěkné kosmetiky :)

Jak se kolekce líbí vám? Co říkáte odstínům a měly jste možnost si je samy osahat a vyzkoušet? :)



PS: Děkuji DM drogerii za poskytnutí produktů k recenzi

52 komentářů:

  1. Tuhle limitku jsem okukovala hned, jak jsem na ni narazila a naprosto nic me nezaujalo.. Skoda, protoze jinak mam Alverde rada.

    OdpovědětVymazat
  2. Limitku jsem okukovala v drogérce, nicméně není to nic, co by mě zaujalo. Nejsou to "mé" barvy, takže ušetřím...

    OdpovědětVymazat
  3. Mě tato kolekce nezaujala vůbec. Vizuálně sice vypadá pěkně, ale není to nic pro mě. Podobné kuličky jsem si koupila od Essence a nepoužívám je vůbec :D

    OdpovědětVymazat
  4. Celkom pekná limitka- najviac by ma oslovili tie tiene, ale keby sa mi takto trúsili a prášili mi tak by som s nimi kamarátka nebola :)

    OdpovědětVymazat
  5. Nevyzkoušela jsem nic, protože mě nic na pohled neoslovilo a jsem za to ráda:) hezká recenze:)

    OdpovědětVymazat
  6. na pohled kolekce vypadá pěkně, je teda škoda, že se tak nevyvedla

    OdpovědětVymazat
  7. To je snad první limitka, která mě absolutně neoslovila..A to jsem přitom (i ve 20ti letech) na Frozen naprosto ujetá :-D

    OdpovědětVymazat
  8. nenene, nic pro mě ! a neumím si ani představit někoho, komu tyto produkty vyhovují :/

    OdpovědětVymazat
  9. Já jsem na limitku v drogerce koukala a ani jsem nic nezkoušela, protože mě nic nezaujalo, všechno mi přišlo jako celkem propadák, naprosto nezajímavé odstíny atd. Stíny jsem si myslela že jsou krémové, ale tohle je snad ještě horší:( Já mám od Alverde úžasnou rtěnku, ale není z žádné limitky... Jinak mám ráda jen limitky Catrice a to mě ještě musí fakt zaujmout, abych něco koupila... :)

    OdpovědětVymazat
  10. Nesouhlasím s tím, že jakýkoli shimmer ve rtěnkách vypadá blbě. Mám jednu od Yves Rocher ve světlé mauve barvě (světlá studená růžovo-fialová), která má úplně jemňoučký zlatý shimmer a ta je prosím naprosto úžasná, dlouho mi žádná nude rtěnka tolik nelichotila. :)
    Ale tyhle rtěnky jsem si zkoušela v drogérce a nelíbily se mi, takže v tom souhlasím. Koupila jsem si jen peeling, který nepeelinguje, protože jsem ho jen očichala, nesáhla jsem do něj. Zrnek je v něm víc, když se celý promíchá, ale pořád jen tak deset. :D Za to po šerbetu i chutná. :D

    OdpovědětVymazat
  11. teda ja osobne veľmi kozmetiku Alverde nemusím, ale tie tiene ma celkom zaujali sú aj pekne pigmentované :)


    Beaute Caresse

    OdpovědětVymazat
  12. Barevně se mi moc líbí ty stíny, na té fotce, kde jsou na ruce, kdyby byly v lepší kvalité, určitě bych si alespoň jeden koupila. Tak alespoň ušetřím:)
    Šárka

    OdpovědětVymazat
  13. na tvých fotkách vypadá líp než ve skutečnosti :D koukala jsem na ni v obchodě, ale nic mě nijak extra nenadchlo...

    OdpovědětVymazat
  14. Taky jsem omrkávala, ale nechala mně to chladnou, chvíli jsem sice přemýšlela nad očními stíny, protože ty odstíny se mi líbily, ale teď jsem ráda, že jsem odolala a nekoupila:-)

    OdpovědětVymazat
  15. Mě tentokrát tahle kolekce nezaujala. Dívala jsem se na ni v DM, a nenašla jsem nic, co bych si chtěla koupit.

    OdpovědětVymazat
  16. No, uchránila si ma od kúpy :-D

    OdpovědětVymazat
  17. No ja ji nevidela bo nemam jak...ale jako ty stiny prave se mi libi jen ze prasi, skoda.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Libi se mi akorat ty ruzove balzamky, ale jestli jsou na tom stejne jak ten cerveny, tak je to skoda...tohle se Alverde moc nepovedlo :)

    OdpovědětVymazat
  19. Tak to je propadák! Od Alverde nic nemám a upřímně, ani mě to neláká...možná zkusím nějakou péči/ šampon, ale dekorativka mě nechává chladnou!

    OdpovědětVymazat
  20. No to mě jen utvrdilo v tom, že dekorativku Alverde fakt ne... a z pečující jsem se zase 3x osypala, takže už taky nezkouším...

    OdpovědětVymazat
  21. Žádný z produktů mě neoslovil.
    vlachova.te@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  22. Nevyzkoušela jsem a ještě jsem ani na to nenarazila... takže nemůžu posoudit, ale takhle to vypadá hezky :))

    http://gagenka.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  23. Musím říct, že jsem mi kolekce líbila na fotkách, ale když jsem ji viděla v reálu, rychle jsem šla k dalšímu stojanu. Od léta mě Alverde bohužel ničím nenadchlo :( bára.kára blog

    OdpovědětVymazat
  24. Ty rtěnky na první pohled nádhera, ale proč ty třpytky? Škoda, že to dokážou takhle zkazit.

    OdpovědětVymazat
  25. Zatím jsem od alverde nenarazila na žádný produkt co by mě zaujal. Mám jednu tmavě fialovou rtěnku, která na rtech vůbec není prakticky vidět, pigmentace nulová a výdrž taktéž.

    OdpovědětVymazat
  26. Jojo kuličky jsou nostalgie... Ale teď už mi neláká ani Guerlain...
    Třpytivý stíny jsem si koupila už před vanocema v Drážďanech, barva se mi líbí moc, ale padají a je z toho bordel.. JA s nima zakydala bílou předložku!

    No a rtěnky super tip babičce :-D proč ne

    OdpovědětVymazat
  27. asi jako vždy jsem mimoň, ale na mě pudrové kuličky nijak přitažlivě nepůsobí, nikdy jsem je nepoužila a necítím žádné nutkání to měnit :-D stíny vypadají úžasně, perleť a lesk je přesně můj styl, ale když se tak šmudlí, nechám si zajít chuť. Zato řasenka s linkama vypadá slibně, do té možná půjdu. už jsem ji omrkávala.

    OdpovědětVymazat
  28. na stíny jsem se koukala, protože se mi docela líbily barvy, ale jen jsem je zkusila v drogerii, hned mě na ně přešla chuť, měla jsem jako "malá" tyhle od Oriflamu nebo Avonu a ty tak neprášily, ale tohle je vážně pohroma :(

    OdpovědětVymazat
  29. Siper clanok. Paci sa mi tvoja uprimnost a s tym leskom v ruzoch pre babicky si ma pobavila :-D

    OdpovědětVymazat
  30. Vůbec mě tato limitka nenadchla, už meli mnohem lepší, tak doufám, že letos překvapí s jinou kolekcí ;)

    OdpovědětVymazat
  31. já jsem se na ni celkem těšila, ale jak jsem viděla všude ty třpytky, tak jsem si nic nevzala. rtěnky by byly super, ale ten shimmer je hnus

    OdpovědětVymazat
  32. Když jsem v obchodě uviděla popisek "peeling na rty", zaujalo mě to, protože peeling na rty je můj velký pomocník a moc jich v obchodech není. Ale opravdu je to tak strašně jemné, že nějaké pořádné obroušení suchých šupinek by nehrozilo. Škoda. Kdyby byl hrubší, brala bych ho, hezky voněl. Jsem ráda, že byl k dispozici tester, jinak bych to asi koupila a pak bych byla zklamaná. Tak dík za ušetřenou stovku. A zatím tedy zůstávám u peelingu od elfu. Mimochodem, pamatuju si, že Ty jsi tady taky někdy zmiňovala, že ho používáš. Objevila jsi i nějaký jiný?
    Jinak mě z té Alverde limitky nic nezaujalo. Jo, ty práškový stíny jsou peklo, taky si pamatuju ty z Avonu, absolutně se s nimi nedalo pracovat. Po jednom nebo dvou pokusech letěly na dno nějaké krabice, možná bych je tam ještě vyhrabala. A pudrové kuličky mě vůbec neoslovují, i když meteoritky, pravda, vyzkoušené nemám. :-)
    Jo a máš to pěkně stylově "frozen" nafocené. :-)

    OdpovědětVymazat
  33. Barevná škála je moc hezká, většinou preferuji produtky do růživa, fialkova, lila a stříbrna.
    Stíny by byly super...jen to prášení....s takovým třpytem bych vypadala jako diskofanda:-)
    Balzámky mají krásné bervičky...budu muset mrknout do drogerky, jestli bych jim nedala šanci....

    OdpovědětVymazat
  34. Musím říct, že tahle limitka mě ani trochu nenadchla. Stíny pěkné, ale za ty nervy s bordelem to nestojí. Pudrové kuličky se mi líbí a asi jsou tím jediným z celé kolekce, co bych si pořídila. Jinak rtěnky se shimmerem jsou hnus ze kterého mi už jen při té představě naskakuje vyrážka :D

    Avene a La Roche Posay aneb.... na skok v lékárně

    OdpovědětVymazat
  35. Dekorativka Alverde mě absolutně neláká a tahle limitka mi přijde prostě jako jeden velký omyl.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  36. Shimmer ve rtěnkách je smrtelný hřích :-))))))), to je zatím nejvtipnější hláška roku 2015! :-D Nápad limitky dobrý, ale realizace pokulhává. Za mne taky nic moc.. malé koule mne ale neurazily :D. Stíny by snad měli rozdávat zadarmo, to je výrobek, který dělá největší bordel na světě. Ty jsem fakt nepochopila... škoda, ptž konzistence mi nepřipadá špatná ... Máš to moc krásně nafocené!

    OdpovědětVymazat
  37. nějak mi ta jejich dekorativka nic neříká...

    OdpovědětVymazat
  38. Tak mě taky nic nezaujalo, poslední dobou ty jejich limitky nic moc... Ale jinak mám 2 normální rtěnky Alverde a ty jsou fajn, hlavně bez toho shimmeru :o)

    OdpovědětVymazat
  39. Ty stíny mi taky připadaly nejzajímavější, no nic..

    OdpovědětVymazat
  40. Rtěnky se shimmerem taky nemám ráda, mám pocit, že to bylo in tak před dvaceti lety a ten efekt na rtech se mi vážně nelíbí. Tahle kolekce mě moc nezaujala, jedinné co bych ráda vyzkoušela jsou právě ty kuličky. Kdysi jsem nějaké používala a musím říct, že jsem byla poměrně spokojená.

    http://kiss-beauty.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  41. podľa mňa je to oničom limitka... :(

    OdpovědětVymazat
  42. Tolik zklamání najednou :( Rtěnky na první pohled opravdu nádherné, ale shimmer na mé rty v žádném případě! Nic pro mě. A ty sypké stíny se mi taky nejdříve zamlouvaly..ach..třeba příště :)

    OdpovědětVymazat
  43. Tuhle limitku jsem ještě neviděla, ale ty rtěnky se mi líbí moc :) ChickFlickCherryBlog

    OdpovědětVymazat
  44. No, tahle kolekce se vážně nepovedla, ty stíny byly celé zaprášené už v prodejně :-(
    Jinak tedy, myslí se shimmerem totéž, co je u rtěnek MAC označováno jako "frosty" ? Jednu mám a teda mimo mi to nepřijde, vypadá fakt dobře :)

    OdpovědětVymazat
  45. Tak tohle nezaujalo a jsme rása, že se do DM nemusím hnát.. Shimmer ve rtěnkách nesnesu a zbytek mi přijde spíše jako propadák.. Přitom je mi alverde svým konceptem celkem symaptické, kromě gelu na obočí jsem od nich ale na nic božího nikdy nepřišla, bohužel :( Myšleno z dekorativky..

    OdpovědětVymazat
  46. Tak jako možná bych omrkla perly, už nutně taky nějaký chci :D ale jinak bída :(

    OdpovědětVymazat
  47. Já nevím no, ale tohle je vážně jedna z nejslabších limitek Alverde, škoda. Stíny jsem měla ty podobné od Avonu a přášily taky, ale až někdo vymyslí stíny v tomhle obalu a nebudou prášit, budu ho milovat! :)
    A kuličky se mi taky líbí, ale hlavně na pohled, jsou roztomilý :))

    OdpovědětVymazat
  48. Od alverde preferuji spíše pečující kosmetiku, protože většina dekorativky stojí za starou belu:/ je to velká škoda
    http://letsspeakwithchrisdoke.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  49. V dm som dlho nebola, takže naživo som limitku nevidela, ale je mi jasné, že by som ju prehliadla. Jediné, čo by ma zaujalo, by boli práve tie guličky, no keďže som si nedávno kúpila nové od Guerlain, ťažko im hľadať konkurenciu :D

    OdpovědětVymazat
  50. Teda, ty stíny vypadají vážně skvěle, škoda, že tak moc práší :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)