sobota 17. ledna 2015

Velké porovnání odličovacích tampónků

Už dlouho jsem se nevěnovala tématice odličovacích polštářků a dalších vychytávek, které tuto činnost usnadňují. Je to už docela dlouho, kdy jsem připravovala článek, ve kterém jsem hledala ideální odličovací polštářky. Díky vám jsem jedny objevila a používám je prakticky doteď. Odličovací polštářky značky Bel jsem předtím používala několik let pravidelně. Nicméně jsem měla pocit, že se jejich kvalita zhoršila a polštářky obsahovaly hrubší částice, které můj obličej dřely. Po nějakou dobu jsem tedy žádné odličovací polštářky Bel nekupovala a zajímalo mě, jestli se jejich kvalita po delší době zlepšila a jestli se se zase vrátí na můj kosmetický stolek. Zajímá vás, jak si podle mě vedou a co stojí za vyzkoušení? Čtěte dál a budete to vědět :)





Odlakovací tampony s vůní citrusů - 30 kusů - oficiální info ZDE

Praktická záležitost na cesty nebo do kabelky, pokud potřebujete rychle odstranit oprýskaný lak na nehty. V malé a skladné krabičce jsou tenké tampony napuštěné odlakovačem s lehkou citrusovou vůní. Žádný nepříjemný acetonový puch, takže v tomhle ohledu moc fajn. Polštářky odlakují nehty tak nějak normálně a průměrně. Určitě je nepovažuji za odlakovací zázrak a pokud jsem chtěla nehty odlakovat dokonale do čista, musela jsem použít tři. Pokud si odlakovávám nehty tím, že nakapu odlakovač na klasický vatový tamponek, potřebuju maximálně dva. Takže polštářky jsou pro mě fajn na cesty, jako taková rychlá první pomoc, ale ne jako produkt, který bych si kupovala na pravidelné bázi a nahradila s ním svoje běžné odlakovávání nehtů.

Cena cca 45 Kč






Bel Premium tampóny + mikrovlákno Aloe Vera a Panthenol - 75 ks - oficiální info ZDE

Na tyto tampóny jsem sázela nejvíce. Nakonec se sázka osvědčila a přijdou mi opravdu lepší, než fialová verze. Rozhodně jsou měkčí a necítím v nich obsah žádných hrubších mikročásteček. Jsou pevné, takže se netrhají ani "nepelichají", nicméně nejsou tak ultra jemné a hebké, takže pro mě jsou spíše na použití na obličej, ale ne na oční okolí.

Cena cca 39 Kč



Bel Extrasoft Pads - 70 ks - oficiální info ZDE

Právě tento typ odličovacích polštářků jsem si před lety houfně nakupovala, dokud se něco nezvrtlo a jejich kvalita nešla dolů. Hrubé částice v odličovacích polštářích vážně nechci (pokud si tedy nekoupím vyloženě ty peelingové) a nebudu s nimi zbytečně dřít obličej, když to není nutné. Oproti těm posledním, které jsem před lety vyzkoušela, je tu určitě nějaká změna k lepšímu, ale pro mě stále nejsou dostatečně jemné a stejně sem tam něco hrubého cítím. Na obličej ani odlíčení očí mi bohužel nevyhovují, ale třeba pro odlakování nehtů proč ne. Polštářky jsou jinak poměrně dost pevné a také se netrhají ani nezanechávají cucky na obličeji.

Cena cca 38 Kč




Verzi s Aloe Vera a Panthenolem můžete sehnat i ve větší velikosti. Vyhovovat bude asi těm z vás, které jsou zvyklé si odličovat obličej pleťovými mléky nebo tonikem/pleťovou vodou a nebudete muset vypotřebovat tolik menších odličovacích polštářků.




Porovnání velikostí jednotlivých polštářků




Bel Lotion Pads Marine minerals a Aloe Vera - 30 ks - oficiální info ZDE

Pokud mě sledujete delší dobu, možná víte, že jsem velkým odpůrcem odličování pouze pomocí vlhčených ubrousků a podobných vychytávek. Není to jen můj názor, ale tato forma čištění pleti není dostatečná a člověk si rozšmudlává nečistoty a make-up akorát po obličeji, i když ne každý to chce slyšet a stejně je spousta těch, co tohle praktikují :) Ok, od toho se odprostíme, protože jsou situace, kdy je i vlhký ubrousek/polštářek lepší než nic. Takže ano občas se hodí mít podobnou dózičku s sebou :) Na cestách, do kabelky, do tašky do fitka - všude tam se vám budou hodit a oceníte jejich praktičnost. Obě verze velice příjemně a svěže voní, polštářky jsou vlhčené tak akorát a na obličeji nezanechávají nepříjemný pocit. Přiznávám se dobrovolně, na odlíčení očí sem je nezkoušela, na to nemám odvahu a držím se jen zásadně speciálních odličovačů na tyto partie :) Obličej nijak neiritovaly i když uznávám, že po použití jsem měla pocit, že bych si měla obličej ještě opláchnout vodou nebo očistit micelárkou, abych se zbavila maličko lepkavého pocitu. Jak jsem psala, pro mě tohle není dostatečná forma odlíčení, protože kdybych s nimi chtěla pleť odlíčit do čista, potřebuju tak 5 polštářků. Což je trochu neekonomické a trochu by se to prodražilo a navíc bych pak pleť stejně ještě musela dočistit třeba micelárkou. Takže na každodenní použití to pro mě není a dávám přednost jiným formám odličování pleti, ale na určité příležitosti je to fajn a praktické.

K dostání je i peelingová verze polštářků


Cena cca 79 Kč




Porovnání velikostí - vlevo fialový tampónek a vpravo navlhčená verze Lotion Pads




Tyčinky na čištění uší familiérně přezdívané jako uchošťoury jsou tak trochu moje slabost. Jsem maličko (ehm) závislá na čištění uší a způsobuje mi to nesmírnou radost :) Bel tyčinky kupuju pravidelně v různých variantách a nemám vyloženě jedny oblíbené. Doma jsem zrovna měla do zásoby verzi Family, ale je mi to celkem jedno a všechny jsou dobré. Mám pokaždé v krabičce na kosmetickém stolku jejich dostatek, protože při obtisknuté řasence nebo křivé lince není lepšího pomocníka.

A co je podle mě absolutně skvělá vychytávka (kterou ale doma momentálně nemám, abych vám jí blíže vyfotila) jsou vatové tyčinky, jejichž jeden konec je napuštěný odličovačem. Na různé korekce a opravy při líčení geniální věc, kterou vřele doporučuji!



Bohužel musím říct, že s kvalitou odličovacích polštářků nejsem stále 100% spokojená a vidím jisté mezery. Zůstanu tedy i nadále věrná polštářkům ze Sephory a DMka. Za skvělou vychytávku naopak považuji tyčinky napuštěné odličovačem a špatnou nejsou ani polštářky na odlakování nehtů, i když pro mě je to stále spíš občasná záležitost. Vlhčené tampónky nosím v tašce do fitka, protože tam mi bohatě stačí a rychle s nimi odstraním make-up. Nicméně na každodenní čištění pleti by mi nestačily.

Jaké jsou vaše oblíbené odličovačí polštářky? Co říkáte na kvalitu těchto? Jsem příliš zhýčkaná a proto mi nepřijdou tak dokonale jemné nebo máte podobný problém? :)


PS: děkuji zastoupení Bel za poskytnutí produktů k recenzi

50 komentářů:

  1. Fialové Bel jsou naprosto příšerný. Já mám nejraději Linteo.
    Giveaway

    OdpovědětVymazat
  2. Moje nejobíbenější jsou Tesco. Aktuálně se mi někde po bytě povalují troje... :)

    ivet1624@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Zrovna spotřebovávám zásoby těch vlhčených zelených (mamka je nakoupila těžko říct proč) a souhlasím s tím, co píšeš. Taky pak musím obličej opláchnout nebo dočistit micelárkou. Jinak já to riskla i na oči a nic moc. Není to vyloženě hrůza, ale myslím, že mě víc dráždí materiál tamponku než odličovač.

    OdpovědětVymazat
  4. Bel jsem přestala kupovat už před lety. Špatně se s nimi pracuje. Nejraději mám tamponky z Marionnaud

    OdpovědětVymazat
  5. Ty tyčinky napuštěné odličovačem musím vyzkoušet :)

    makeup-challenges.blogspot.com¨

    OdpovědětVymazat
  6. Ty fialové Bel tampónky si vždy koupím, když nevím které a pak si při použití vzpomenu, že tyhle už kupovat nebudu, ale stejně to do příště zase zapomenu;D A ty vatové tyčinky doma mám, jsou vážně skvělé!

    OdpovědětVymazat
  7. s těmito zkušenosti nemám, nejraději mám ty z DMkové řady :)

    OdpovědětVymazat
  8. Bel som zatratila uz pred rokmi, pre mna boli ich tampony velmi drsne, pouzivam ebelin z DM a uz nechcem jic ine :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Nejlepší jsou odličovací tampóny z Lidlu, s mikrovláknem. A pak taky nejsou špatný tampónky z Tesca, z nějaké lepší řady, ne ty basic Tesco.

    OdpovědětVymazat
  10. Zajímavé srovnání, naříklad Ilovemakeup z nich byla nadšená...

    OdpovědětVymazat
  11. Měla jsem od Bel ty velké, ale lepší a šetrnější mi přijdou z Lidl od Cienu ty jsou skvělé už mám asi páté balení :-)

    OdpovědětVymazat
  12. S Bel tampónkama jsem měla úplně stejný problém jako ty. Jednou jsem si koupila nějaké výhodné balení po třech a přišly mi hrozně hrubé, vůbec jsem je nemohla spotřebovat. :D

    beprettybym.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Zajímavý článek! Já musím říct, že jsem zvyklá používat ty fialové a pak spoustu jiných, co mi zrovna padnou do oka, přijdou pod ruku a pokud to neni opravdu šmirgl - což se mi stalo asi jen jednou - tak pohoda :)

    OdpovědětVymazat
  14. Bel občas v nouzi "kradu" od tchýně a je to hrůza. jakákoliv verze. Používám osobně jen Ebelin už asi 10 let a kvalita je pořád top. Občas dostávám v práci ty naše Sephora a ty jsou taky OK, nedřou a jsou bavlněné. Na nehty nic speciálního nekupuju.

    OdpovědětVymazat
  15. Odličovací tamponky Bel prakticky nepoužívám, pro mně prostě postrádají jemnost. Nejradši mám tamponky Ebelin z dmka, ty mi vyhovují nejvíc:-)

    OdpovědětVymazat
  16. Bel odlakovací polštářky doma mám a odlakovávají (to je příšerný slovo) perfektně a na obě ruce mi stačí 1 max. teda 2 :D Jinak Bel olejové vat. tyčinky už k dostání nejsou a nebudou, takže je už neseženeš :( což je škoda...

    OdpovědětVymazat
  17. Abych pravdu řekla, tak já moc nekoukám jaký kupuju tamponky, aktuálně mám obyč z Tesca ale určitě jsou lepší ty, které od sebe nejdou oddělit a chci vyzkoušet i ty ve větší velikosti :) Ale hlavně bych nikdy nečekala, že potkám někoho, kdo je závislej na čištění uší jako já! :D Teda jak píšeš, pokud jsem to dobře pochopila, komu to způsobuje radost a ne že by na tom byl závislej jen kvůli tomu, že má permanentně pocit špinavých uší nebo tak něco :D :)

    OdpovědětVymazat
  18. vau skvelý článok... No ja Bel moc nemusím úprimne.. Raz som si kúpila nejaké tampóny od nich a boli tvrdé a nepríjemné pre moju pleť, používala som ich iba na nechty... Ale úprimne to nejako moc neriešim :) Ale super článok :) Lovely Beauty Book

    OdpovědětVymazat
  19. Já mám oblíbené z Lídlu za pár kaček :) Odličuje se mi s nimi dobře obličej i odlakování nehtů není problém:)

    OdpovědětVymazat
  20. moje najobľúbenejšie sú z lidlu iné nepoužívam :)

    OdpovědětVymazat
  21. u mna Bel uz len v pripade nudze..na mojej tvari skriabali a neodlicili vobec nic..
    moje najoblubenejsie su urcite z Lidla, momentalne testujem tie MAXI a musim povedat ze su uzasne a za vyskusanie urcite stoja :)

    OdpovědětVymazat
  22. Asi jsem divná, ale mně ty fialové Bel vyhovují nejvíc :D drží, nerozpadají se, hrubé mi taky nepřijdou...

    OdpovědětVymazat
  23. Za mě jsou nejlepší tamponky z Lídlu.

    OdpovědětVymazat
  24. Prosím, chtěla jsem se zeptat, jestli už bylo vylosování soutěže "Alverde"? Nějak mi to uniklo......Díky. Jana

    OdpovědětVymazat
  25. Také nemám ráda fialové odličovací tamponky Bel. Prostě škrábou... Nejraději mám asi ty z DM.

    OdpovědětVymazat
  26. Já si kupuju pořád dokola tamponky z Lidlu, ty jsou pro mě nejlepší, jsou hebký, netrhají se :). Teď jsem si koupila z Kauflandu, ty taky nejsou hrubý, ale jsou dost tenoučký
    Bel si nekupuju, měla jsem je jednou a hrozně mě dřely

    OdpovědětVymazat
  27. já Bel používám nejčastěji, jsem na ně nějak navyklá. Ale odličovací tamponky prostě nějak neřeším, hodím do košíku ty,které mi padnou pod ruku, klidně i ty nejobyčejnější a nejlevnější.

    OdpovědětVymazat
  28. Bel je pro mě také zklamáním. Nesrovnatelná (ne)kvalita s cenou.
    Už delší dobu používám tamponky z Lidlu, ty jsou fakt nej a jsou za pár korun, 120ks a stojí něco kolem 20Kč. Jsou ultrajemné a nerozpadají se (to je taky problém některých levných tamponků).
    No a když se dostanu do parfumerky, tak jsou dobré Sephorácké a Marionnaud, ale ty většinou kupuji jen když jsou v akci. Ale jejich kvalita je taky super :)

    OdpovědětVymazat
  29. Musím říct, že z těch, které jsem měla, mi úplně nejvíc vyhovovaly také ty s mikrovláknem, Aloe Vera a Panthenolem :)

    New in and Christmas Gifts: December 2014

    OdpovědětVymazat
  30. Já používám už minimálně 10let fialové Bel, i když kvalita pokulhává (někdy jsou hodně tvrdé a jindy zas superjemné), tak jiné mi moc nevyhovují a to už jsem zkoušela snad všechny značky na trhu. Jediné mi totiž vyhovují na oční okolí, ted jsem měla spoustu voucherů do Douglasu, tak jsem si udělala zásobu jejich tapmonků, takže to ted kombinuji, ale pro mě je Bel pořád TOP.
    Jinak ty štourátka do uší mi zase nejvíce vyhovují z DM Ebelin.

    OdpovědětVymazat
  31. Já tampónky od Bel také nemám ráda, přijdou mi hodně průměrné. Nejraději mám odličovací tamponky od Ebelin, nebo od Iseree z Lidlu :)

    OdpovědětVymazat
  32. Od Belu mám ráda jedině ty veliké s mikrovláknem, aspoň se nerozpadají. :)

    OdpovědětVymazat
  33. ja používam tie z Lidlu (Iseree) a sú veľmi dobré :)

    OdpovědětVymazat
  34. Já používám takové velké vatové polštářky, které jsou primárně na něco pro miminka :D Jsou ale vážně velký a stačí mi tak 1-2 a odlíčím s nimi celý obličej. Jsou takové bledě modré z DM, asi 45,- :) Doporučuju.

    www.rinakrois.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  35. Já používám takové velké vatové polštářky, které jsou primárně na něco pro miminka :D Jsou ale vážně velký a stačí mi tak 1-2 a odlíčím s nimi celý obličej. Jsou takové bledě modré z DM, asi 45,- :) Doporučuju.

    www.rinakrois.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  36. Díky za tipy, Rendy.
    Za mě jsou zatím nejlepší klasika z Lídlu a pak nově i takové větší tamponky (větší průmě, jsou oválné) také z Lídlu. mají sešité okraje, tak se necuckují a nenechávají na řasách ani nikde jinde na obličeji nitky/vlásky.

    OdpovědětVymazat
  37. U mě vedou Bel bio nature :) ale ty s Aloe musím vyzkoušet :)

    OdpovědětVymazat
  38. Já mám nejradši Ebelin z DM - malé tamponky na tonikum a velké na micelárku :-)

    OdpovědětVymazat
  39. Uz dlhe roky pouzivam odlicovacie tamponky z lidli iseree je ta znacka? tie mi vyhovuju priam famozne..Od Bell tie fialove boli hrozné, strasne sa trhali zanechávali mi tie vlákienka na pleti, neboli zozišeté to ma priam vytácalo do nepríčetnosti.

    OdpovědětVymazat
  40. Fialový bel používám k odlakování nehtů, na obličej se mi nejvíc osvědčily odličováky z Marks&Spencera, ale už jsem je tam dlouho neviděla, pak jsem zkusila Sephorácký, který jsou teda příšerný :D pak i ty Douglasí, ty jsou ještě horší. No a nejlepší pro mě jsou ty z lidlu, jak ty menší, tak větší.

    OdpovědětVymazat
  41. Miluju ty z DMka od Ebelin, fialové Bel jsou šílené i na nehty je to hrozný :)

    OdpovědětVymazat
  42. Já mám ráda polštářky zn. Evita (kupuji v Tescu). Jsou úžasně jemné a jiné mi už na oči nesmí. Navíc jsou kolem dokola "sešité", což upřednostňuji a takové ty neprošité, které se rozpadají na milion vrstev bych si už nikdy nekoupila. :)

    OdpovědětVymazat
  43. Tiež sa pridám do tábora tých, čo ulietavajú na tampónikoch z Lidla. Nejak som nikdy neriešila ich zloženie, skôr to, či sa nerozpadávajú a nezanechávajú chĺpky na tvári/očiach a čo neškriabu a zatiaľ som lepšie od tých lidláckych nenašla...
    saveonbeauty

    OdpovědětVymazat
  44. Já mám nejradši tamponky z Kauflandu. Prvně jsem na ně narazila u vietnamců, když jsem je kupovala ze zoufalství a zjistila jak jsou skvělý. po prozkoumání obalu byla značka Kauflandu, tak jsem se pak pro ně vyrazila přímo tam - samozřejmě o půlku levnější, ale díky vietnamcům jsem našla svůj ideál. Mám vyzkoušenou klasickou i s aloe vera. Příjemnější je mi s aloe vera, ale ani klasické neurazí. Jsou tenké, mají sešité kraje, takže se mi to netrhá ani nerozděluje a narozdíl od Lídlovských tamponků jsou ze 100% bavlny, takže to nerozpatlávám po celém obličeji. Navíc mi neškrábe a nemám s nimi pocit drhnutí. Levná pecka! :)

    OdpovědětVymazat
  45. Ještě nikdy jsem neviděla, tak detailní porovnávání odličovacích tampónků. Vážně super článek a za mě ti dávám obrovský palec nahoru! :) Já jsem zatím nejvíce spokojená s tampónky z Dm drogerie a značka Ebelin, jsou levné a je jich tam hodně a já kupuji jedině balení, kde jich je hodně, protože doma máme hroznou spotřebu. :D

    OdpovědětVymazat
  46. Vatové odličovací tyčinky mám a jsou výborné, jen by mohly být užší.

    OdpovědětVymazat
  47. pekná recenzia.. ja ale stale ostavam pri lidlovskych , ale popozeram sa asi aj po inych :)

    OdpovědětVymazat
  48. Dva kousky Bel s mikrovláknem byly před nějakou dobou jako vzorek v nějakém časopise a příjemné mi nebyly, zdály se mi trochu škrábavé. Klasické Bel mi přijdou otřesné. Moje absolutní stálice jsou ebelin z dm. Rossmannovské jsou levnější, ale ty mi nevyhovovaly, hodně se rozjížděly. Objevem loňského roku pro mě ovšem byly tamponky z Alberta. :-D Koupila jsem je z nouze (tu jejich vlastní značku), když mi došly ebelinky a neměla jsem zrovna cestu do dm. A opravdu mě překvapily. Stojí pár kaček a v podstatě jim nemám co vytknout, měla jsem je od té doby už mockrát. Ty z Lidlu mi nevyhovovaly. Moc příjemné tamponky vyrábí Linteo.

    OdpovědětVymazat
  49. Já používám ty úplně poslední tyčinky a jsou super.
    Z tamponků dávám přednost těm z DMka :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)