úterý 20. ledna 2015

Soutěž o Hollywoodský balíček Avon

Bohužel si teď pár dní poležím v posteli s angínou a moje aktivita bude asi značně omezená, protože mi pořád není dobře, tak bych ráda potěšila alespoň vás :) Když je teď období plesů a večírků, určitě oceníte pár pěkných kousků z nové Hollywood kolekce od Avonu. Tak doufám, že se vám soutěž bude líbit :)

Co jedna z vás v balíčku najde?

- rtěnku v odstínu Hollywood Siren
- lak na nehty v odstínu Drive In
- oční linku At the Flicks
- rozjasňovač Glamorous
- ozdobné kamínky 


Pravidla soutěže:

1) přidejte komentář pod články zde na blogu ve dnech 20.1.- 1.2.2015 

2) do komentáře nemusíte psát nic speciálního, pokud budete vylosovány, budete přes facebook vyzvány, abyste se mi ozvaly na mail (pokud připíšete do komentáře váš mail, budu vás moci kontaktovat ihned, nechám to na vás). 


Možná to zní trochu složitě, ale ráda bych odměnila čtenářky, které pravidelně komentují a zapojují se do diskuzí pod články (podle všech reakcí se vám tento systém líbí, takže v něm chci i nadále pokračovat). V neděli 1.2.2015 ve 20h. vylosuje random číslo dne (20.1 je 1, 21.1 je 2 atd.) a všechny komentáře pod článkem, který se ten den objevily, budou soutěžit. Druhé losování vybere konkrétní komentář. Vítězku uveřejním jako vždy na facebooku. Pokud by dotyčná o výhru neměla zájem, budu losovat náhradnici :) Pokud máte jakékoliv dotazy, pište a ptejte se :) Počet komentářů je omezený (co článek, to jeden komentář) a nemusíte psát nic speciálního o soutěži :)

124 komentářů:

  1. Tahle kolekce se mi strasne libi, to si musim drzet palce :)
    Giveaway

    OdpovědětVymazat
  2. a treba se konecne stesticko usmeje:) mej se krasne a dekuji Delfa
    charmed@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Tak o Avon jsem nezavadila od svých pubertálních let, ale tahle jejich Hollywood je prý fajn.. Tak bych se určitě nebránila vyzkoušení :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Ples už mám sice za sebou, ale i tak by mě to potěšilo, protože je to moc hezká edice:) brzké uzdravení přeji:) denisazobalova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Moc pěkný systém soutěže! :-)) Kosmetika se mi líbí, podle designu bych ani nehádala, že je od Avonu :-) Přeji brzké uzdravení!

    Skills of Art

    OdpovědětVymazat
  6. Tak se brzy uzdrav, já doufám, že se mi ta letošní chřipková epidemie vyhne.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Musím říct že tohle je snad první kolekce od Avonu, co se mi opravdu líbí:-). k.libicova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  8. Brzo se uzdrav Renco :)
    Julitka.horska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  9. Já naštěstí letos angíně zdárně utíkám...přeju brké uzdravení! kakunka.cerna@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Brzo se uzdrav :) annp1418@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  11. Ráda vyzkouším :) rstiborova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  12. Kosmetiku od Avonu jsem už hodně dlouho nezkoušela, ale tuhle řadu jsem na blozích zaregistrovala a určitě by za vyzkoušení stála.
    inken@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Vypadá krásně Avon mám ráda hlavně jejich rtěnky <3
    Kler.B@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Obaly vypadají skvěle, snad takový bude i obsah :)
    mail: jikgf@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Od Avonu už jsem hodně dlouho nic nezkoušela, ale podle recenzí vidim, že kvalitou i designem jdou nahoru..
    Lucciak@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Juuj tak tento balíček by som brala :) katarina.kacurikova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  17. Na mě leze chřipka :( Přeji brzké uzdravení!
    miksovska.sona@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Pěkný balíček, od Avon jsem měla kdysi řasenku a byla skvělá, ale od té doby jsem nic nezkoušela.
    Doufám, že ti bude brzy lépe, angína je holt potvora :)
    snesek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. teď ty nemoci zase nějak řádí :/ ať je brzo zase dobře :)

    OdpovědětVymazat
  20. Snad první balení od Avonu, které se mi vzhledově doopravdy líbí..Snad i obsah bude takový :)..
    MichaelaNikker@seznam.cz
    http://little-cosmetic-corner.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  21. Balíček vyzerá veľmi dobre, už dávno som z Avonu nič nemala ale toto bude určite super, a poteší každú :-)
    ivka.sujanova374@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  22. To bude nějaká nová kolekce? Protože v posledních (ani aktuálním, ani nejbližším novém) katalogu jsem ji nikde nezahlédla. Naopak mám dojem, že jsem ji zahlédla už minulý nebo dokonce předminulý rok...To jsem z toho jelen.
    Uzdravuj se!
    plasssma@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  23. Tak se hlavně brzy uzdrav, angína umí být pěkná svině, ale to doufám, nebude tvůj případ:-)!
    Ráda soutěžím, ale nevyhrávám, klasicky :-D..
    papaaaya@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  24. fúúha :3 sa teším :]
    katkamargitanova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  25. Kolekce vypada hodne dobre :)
    live-a-little@atlas.cz

    OdpovědětVymazat
  26. Zrovna nedávno jsem vyštrachala nějaký 8let starý lak od Avonu v tmavě modré barvě a s velkým nadšením si s ním nalakovala nehty na nohou. Na nohy nepoužívám podlak a tak když jsem po 14ti dnech šla odlakovávat, nestačila jsem se divit jak mrtvolně zabarvený mám nehty. Bylo to asi mé nejdelší odlakovávání v životě a po 20ti minutách drbání, pilování, stříhání, dloubání a dalších operací, jsem zas měla krásné nehty. Toliko veselá Avoní historka. Samozřejmě vyzkoušení nových produktů se nikdy nebráním.
    ithil@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  27. kolekce vypadá moc dobrře! Tak uvidíme jestli se mi poštěstí
    :)
    sigisramkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  28. Ajaj, brzy se uzdrav! :-*
    E-mail: Te-ri-nka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  29. Randomly vybrána,
    je to snad osud?
    A každého rána
    do školy ala Hollywood.

    :) olga.ryparova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  30. Pěkná soutěž :) Od Avonu nic nemám a tyhle obaly vypadají božsky :)
    6naire@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  31. Snad se mi poštěstí a vyhraju, nemám v soutěžích moc štěstí :-D
    valouchovadagmar@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  32. Přeji brzské uzdravení, Rendy:-)
    Nemoc a bacil...to je vždycky "vopruz".... Hlavně hodně odpočívej a popíjej čajíky:-)
    Balíček vypadá super. Linky a rozjasňovač....to mne nikdy nepřestane bavit zkoušet:-)

    OdpovědětVymazat
  33. Od Avonu miluju bázi pod oční stíny a rtěnky, díky výhře bych mohla vyzkoušet i něco jíného.:) paja,barosova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  34. soutěže u tebe sou super :) holcova.vendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  35. To je nádhera, Avonu jsem opět dala asi před půl rokem šanci a nelituji. Tato kolekce vypadá úžasně :) P.S. Brzy se uzdrav :)

    OdpovědětVymazat
  36. tak přeji brzké uzdravení, já teď taky trochu bojuju s nachlazením hrozně to teď řádí :/

    OdpovědětVymazat
  37. Teda Avon mě poslední dobou dost překvapuje :) asi budu muset vyzkoušet pár věcí. Ne se vším jsem dřív byla spokojená, ale třeba řasenky mi vždycky sedly:)

    OdpovědětVymazat
  38. Ahoj Rendy,

    přeji brzké uzdravení.A jako Avon , a jako angína a A jako antibiotika.(ty nesnáším :-P) Avon tedy nebývá úplně můj šálek kávy, ale občas mě jejich výrobek příjemně překvapil.Tahle kolekce vypadá ale velmi podařeně,jak někde zahlédnu kombinaci černá a červená, je to jako by na mě na bejka hodili červený hadr.Vrrrrrrrrrrrrrrr.S pozdravem Michaela

    OdpovědětVymazat
  39. Tuhle řadu chci zkusit už déle :)
    tere.kr@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  40. To je krásná kolekce, ráda zkusím štěstí :) A ty se brzy uzdrav :))

    OdpovědětVymazat
  41. Už aby bylo zase léto a teplo :)
    jana.svobodova97@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  42. Od avonu už jsem dlouho nic nezkoušela,ráda vyzkouším :))

    OdpovědětVymazat
  43. jůů, a to by se mi líbilo! hlavně bych byla zvědavá na tu rtěnkuu, huhůů :)
    adriana.martinovicova@gmail.com
    sleduji pod svým jménem.

    OdpovědětVymazat
  44. Jůů, potřebuju ten lak :D a ty linky :D
    kavia81@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  45. Tu vidím poprvé! Byla bych tedy zvědavá na ty linky...
    Šárka

    OdpovědětVymazat
  46. Vypada to dobre.
    Misa.pavlikova15@gmail.com
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  47. Já jsem tedy Avon klientka jak se patří, když už mám omezené možnosti, jak se dostat do drogerií, tak si dělám pravidelně radost avonem Přeju Ti, ať je brzy lépe :-)

    OdpovědětVymazat
  48. dayofowl@gmail.com
    To by se mohlo hodit ségrě na maturák.

    OdpovědětVymazat
  49. Kolekci už jsem viděla, ale nic z ní nemám...budeš mít nějakou recenzi na něco z této limitky?

    OdpovědětVymazat
  50. Kolegyně si Avon chválí,ale já si nic už pár let nekoupila... mám od nich svou první bázi pod stíny...

    ivet1624@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  51. Přeji brzké uzdravení :)
    luzzie.s@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  52. oo, jak moc by se mi to hodilo na maturitní ples! polosko@seznam.cz :)

    OdpovědětVymazat
  53. Krásný balíček :)
    highheelsandthecity@seznam.cz
    High Heels & the City

    OdpovědětVymazat
  54. Kolekce Hollywood od Avonu vypadá moc krásně
    spryslik@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  55. Už i ten obal vypadá super, jsem zvědavá, jaký bude obsah.
    p.potomova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  56. Tahle kolekce je naprosto dokonalá! :) a tak by mi bylo ctí jí vyzkoušet :)

    sistershoods@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  57. Třeba se mi poštěstí :)
    kali.petra@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  58. to vyzera lakavo :)
    danulinka7@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  59. Od Avonu jsem si naposledy pořídila řasenku a byla celkem fajn. :) Tak třeba zas dostanu šanci vyzkoušet jiný produkt této značky. :)

    OdpovědětVymazat
  60. Ten rozjasňovač a ta rtěnka, ty mě lákají teda hodně :)
    Hlavně se brzy uzdrav! :)

    OdpovědětVymazat
  61. Tak zase zkusím štěstíčko :-)

    OdpovědětVymazat
  62. tak začnem s komentárom tejto fajnovej giveaway :) a veľmi si držím palce :)

    OdpovědětVymazat
  63. Já pořád doufám, že jednou vyjde Avonu kolekce, která se mi bude líbit, pořád tomu dávám šanci tak třeba teď konečně :) kolarikova.t@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  64. Avon mám celkem ráda. Balíček by nemusel být vůbec špatný :-)

    OdpovědětVymazat
  65. Je oční linka by se mi zrovna hodila, sháním nějakou dobrou, která fakt drží.
    Přeju brzké uzdravení.
    nikolik.v@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  66. Pěkná soutěž :)
    wr55@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  67. Krásné balíčky. Ať skončí kdekoli určitě skvěle potěší :) A ty se uzdrav. :)

    OdpovědětVymazat
  68. Super kolekce ;-), přeji brzké uzdravení ;-)
    lenboda@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  69. wow, vypadá to úžasně :-)
    anna.vagnerova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  70. Brzy se uzdrav! :)
    E-mail: gateoffashion@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  71. Od Avonu som nič nevyskúšala asi rok....na čase to zmeniť :)

    OdpovědětVymazat
  72. Zkusím štěstí ;)
    j.somska23@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  73. fajn soutěž:-) přeji brzké uzdravení Rendy :-) werd_a@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  74. Dárečky vypadají bááječně ;-) macu@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  75. Avon se docela vytáhl s touhle kolekcí, obaly vypadají krásně :) Ještě, aby i obsah byl stejně super :)
    lucyneckaaa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  76. Avon moc často nezkouším, ale tahle kolekce vypadá celkem fajne :-)
    schr.lenka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  77. Avon mám moc ráda a tahle kolekce vypadá dost nadějně :) Moc se mi líbí :)
    Nickyna.Dru@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  78. Výrobky z Avonu mám ráda, tak snad budu mít v soutěži štěstí :)
    Email - lucie.kohoutova16@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  79. tera.dole@seznam.cz

    btw krásný blog ,sleduju tě na blogovin :)

    OdpovědětVymazat
  80. Taky jsem akorát nemocná, ale to nejhorší mám snad už za sebou. Brzy se nám uzdrav Rendy! :)*

    OdpovědětVymazat
  81. Do soutěže se ráda zapojím, dekorativku od Avonu mám celkem ráda. A Tobě Rendy přeju rychlé uzdravení. Já slovo angína hodně nerada slyším, protože od té doby, co můj 5 letý synek nastoupil do školky, ji měl už snad 7x. :-( No ale antibiotika vždy zaberou rychle...

    OdpovědětVymazat
  82. Nikdy jsem nic nevyhrála, tak že by? :)

    OdpovědětVymazat
  83. skore vyliecenie zelam, zatial si krat cas pisanim clankov semka na blog :) saska99@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  84. Dárečky v GA jsou baječné, pokud v téhle GA nebudu mít štěstí, tak kontaktuji svou Avon Lady, abych aspon jednu věc z této kolekce měla :)
    PruchovaAdela@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  85. Jé na tuhle kolekci jsem se dívala v letáku:) majda.sedl@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  86. Mají moc pěkný design na Avon. MilenaKra@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  87. Moc se mi líbí obaly, připadají mi velmi elegantní :) Třeba se na mě štěstí usměje :) nestka@volny.cz

    OdpovědětVymazat
  88. Já si odbyla angínu před necelými 14 dny, tak přeji brzké uzdravení :)
    barabasovajana@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  89. Jú, to vypadá krásně a poslední dobou mám i dobrý zkušenosti s avonem...
    gemini.qoi@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  90. vypadá užasně :) ta kolekce
    lucy0077@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  91. jitkakytkajitka@seznam.cz
    od avonu nic nemam, rada byh vyzkousela

    OdpovědětVymazat
  92. No tuhle kolekci okukuji všude možně (nebo jsem úchylná na obaly).
    zejzen@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  93. To vůbec nevypadá špatně. Od Avonu mám jenom parfém a jednu rtěnku. Měla jsem i paletku stínů ale ta byla celkem málo pigmentovaná.

    Chamuel.Lenka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  94. O tom rozjasňovači z limitky už asi měsíc přemýšlím...a pořád nevím. Mám příliš věcí, ale zároveň se mi líbí...
    philosoraptorka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  95. Avon mam celkem rada. ivonam@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  96. Ooooo, prosím já tohle chci moc vyhrát! :D Avion miluju, ale nikdy na giveaway nemám štěstí :/ :D
    stefkova.ma@email.cz

    http://life-by-mrsjagr.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  97. Tak to přeju brzké uzdravení:) Ten balíček vypadá hezky, s avonem nemám moc zkušeností, vlastně skoro žádné, až na pár laků :)
    meggynapravnikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  98. Úžasné ceny! Ďakujeme za súťaž! :)

    OdpovědětVymazat
  99. Tuhle novinku bych chtěla zkusit, protože některé kousky od Avonu jsou moc dobré :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)