pondělí 19. ledna 2015

Revoluční make-up Miracle Cushion od Lancome

Na tuhle novinku Lancome jsem si brousila zuby od prvního okamžiku, kdy jsem viděla její první obrázek. Nový a trochu netradiční make-up v houbičce Miracle Cushion právě dorazil do prodejen a já si to nemohla nechat ujít :) Cushion nebo-li polštářek je velký hit v Asii už nějakou dobu a s polštářky tam mají snad všechno. Takže jestli vás zajímá, jak vypadá novinka zblízka, koukejte dál :)





Make-up je u nás dostupný ve 4 odstínech. Nenechte se zmást barvou houbičky, je to trochu zkreslující a působí tmavě, i když to tak ve skutečnosti není :)


Díky Lou, že mi stála modelem při líčení. Můžete si prohlédnout jak make-up vypadá u ní na pleti. Škoda, že se mi nepodařilo zachytit její úžasné líčení očí, které bylo absolutně neuvěřitelné (na fotce bohužel intenzita barev klesla na minimum, což mě opět přesvědčilo o tom, že talent na focení líčení absolutně postrádám :)


A jak to vypadá v reálu? Když otevřete kulatou krabičku make-upu, úplně nahoře najdete labutěnku, kterou poté lehce "poťupkáte" na houbičku, která je nasáklá make-upem. Poté aplikujete na pleť a je hotovo :) Zajímalo mě, jak je to s hygienou při používání této trochu netradiční formy nanášení. Pokud make-up používáte jenom vy a houbičku budete pravidelně mýt, neměl by hrozit žádný problém. Houbička v make-upu není napevno zabudovaná a je možné jí vždycky otočit, pokud by se vám zdálo, že na její horní části není už dostatek make-upu.



Další skvělá věc je, že si můžete kupovat jen náplně a tu starou vždycky jen vyhodit. Což je samozřejmě i ekonomičtější.





Ještě takové menší odbočení od nového make-upu - při líčení Lou mě zaujaly tyto L´Absolu Velours intense lip colour, o kterých jsem si doteď myslela, že jsou to "jen" lesky na rty. To jsem se pěkně mýlila a když jsem je viděla naživo, začala jsem po nich nějak podezřele toužit, takže při další příležitosti je musím omrknout trochu blíže :)



K uvedení make-upu probíhají v Sephorách i doprovodné akce, kde můžete make-up nejen vyzkoušet, ale nakoupit i se slevou nebo dostat k nákupu dárky. Víc informací najdete v pozvánce níže.


Nemůžu se dočkat, až make-upu vyzkouším. Na první vyzkoušení na ruce se nejsvětlejší odstín zdál pěkný a vyhovující, takže jestli nezklame krycí schopnost nebo výdrž, bude to fajné :) Určitě dám pak vědět své dojmy.

Jak tato novinka zaujala vás? Slyšely jste o něm a láká vás ho vyzkoušet? :)

27 komentářů:

  1. Vypadá to zajímavě :). Příště se po něm v Sephoře podívám. Ikdyž by mě zajímalo, jak dlouho asi jedno balenim vydrží :).

    OdpovědětVymazat
  2. Zajímavé řešení make-upu :) a Lucčiny oči jsou krásné i na fotce :3 Máš krásné články !

    OdpovědětVymazat
  3. Tak na tenhle makeup si dělím zálusk. Při další návštěvě Sephory moje peněženka asi zase zapláče. :)

    beprettybym.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Co už všechno nevymyslí, že? Zajímavé to ale je! ;)

    OdpovědětVymazat
  5. tak to je lákavá novinka, slyším o ní poprvé, ale rozhodně mě zaujala

    OdpovědětVymazat
  6. achjo, tenhle článek jsem vůbec neměla vidět, teď to budu muset jít taky omrknout...:D

    OdpovědětVymazat
  7. Skutočne zaujímavý makeup :) Určite je praktickejší ako tie klasické :)

    OdpovědětVymazat
  8. vyzerá to zaujímavo, ale ja by som asi išla skôr do "klasiky" :)...
    saveonbeauty

    OdpovědětVymazat
  9. Ja jsem si Air cushion vsimla na ebay, korejske znacky uz do tohou dupou :-D jen me prekvapila cena ... Zacina od cca 800,- coz se mi moc nelibi. Docela drahy experiment...

    OdpovědětVymazat
  10. Moc tomu nerozumím a o to víc mě to zajímá :D

    OdpovědětVymazat
  11. To je oprvavdu zajímavé, co se už nevymyslí. Toto by mě vážně nenapadlo :-O
    PinkPomegranate
    moc pěkný článek!:))) ikdyž asi nezkoupím, poohlédnu se také :)

    OdpovědětVymazat
  12. Na tuhle novinku jsem se strašně těšila! Musím ho běžet ozkoušet ;)

    OdpovědětVymazat
  13. Vypadá skvěle, možná ho zkusím až mi dojde make up který právě používám :)

    OdpovědětVymazat
  14. Zajímavý makeup :)))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  15. Jsem asi jediná, koho nechává tento "revoluční" make-up absolutně chladnou. Nemůžu si pomoct, ale houbička nasátá make-upem je pro mě jen množírna bakterií. Ačkoliv se houbička nanáší další houbičkou, nevyhnete se namáčení během jedné aplikace do make-upu rovnou z obličeje. Asi jsem profesně deformovaná, ale zlaté pumpičky...

    OdpovědětVymazat
  16. vypadá hodně zvláštně..toto bych mít rozhodně nemusela..jejich klasické tekuté makeupy mě lákají mnohem víc..

    OdpovědětVymazat
  17. docela mě láká to vyzkoušet, protože by mě fakt zajímalo, jak bych si s tím rozuměla :)

    OdpovědětVymazat
  18. Mám jeden z prvních polštářků od Etude House a nemůžu si ho vynachválit. K "normálnímu" balení make-upu se už určitě nevrátím :3

    OdpovědětVymazat
  19. To za čas oschne, i když se to bude otvírat jen jednou denně. Měla jsem s ním už tu čest při jedné akci, osahala jsem si ho, zlusila a jsem úplně chladná ke všem houbičkovým věcem:-)

    OdpovědětVymazat
  20. Tak to mi přijde jako děsná kravina. Aneb proč nanášet MU jednoduše, když to jde složitě a navíc nehygienicky. (Ne, nikdo mi nenamluví, že používání jen mnou zabrání množení všelijakých mikroorganismů, sice to budou třeba "ty moje", ale ty já zrovna moc ráda nemám.)
    Ale tak jako u všeho - vše má své příznivce a nakonec i třeba já změním názor :-D

    OdpovědětVymazat
  21. O houbičkovém make-upu slyším poprvé teď od Tebe. Je to pro mne úplná novinka....a vlastně proč ne. I když mám trochu obavu z hygieny... Když mám pumpičková aplikátor...tak přijdu do kontaktu jen s produktem, který vytekl ven....zbytek je "čistý". Tady mám trochu obavu, jak často budu muset vše měnit. Ale díky za upozornění, určo omrknu.
    Co mne zaujalo více jsou lip colours....vínové barvičky ...hooodně dobré :-)

    OdpovědětVymazat
  22. Make-up vypadá vskutku zajímavě. Doufám, že brzy narazím na nějaké recenze :-).
    Glamour and beauty

    OdpovědětVymazat
  23. Ahojda,

    slyšela jsem o něm... Nicméně hledisko hygieny???
    Dle mého názoru marketing, nic víc, nic míň... Když si vezmu jakejkoliv tekutější makeup, prdnu ho do houbičky, mám v podstatě toto...
    Samozřejmě můj názor je čistě subjektivní... Makeup jsem neviděla ;o)

    OdpovědětVymazat
  24. Myslím, že stará osvědčená metoda makeupu s aplikátorem mně asi bude vyhovovat vždy nejvíce :-), ale zajímavý článek o houbičkovém makeupu jsem slyšela poprvé...
    Všedně a nevšedně o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  25. Pekné od Lancome, že okopíroval do bodky jednu kórejskú značku s jej make-upom.

    OdpovědětVymazat
  26. No nevím, nějak mě to nezaujalo, nepřijde mi to zrovna hygienické. Chápu, že kosmetické značky musí pořád přicházet s "revolučními" novinkami, ale tohle asi nebude můj šálek čaje.

    OdpovědětVymazat
  27. Mňa to najskôr nelákalo, ale teraz budem striehnuť v parfumérke, aby som mejkap mohla vyskúšať. Myslím, že nemá zmysel hovoriť, že ma láka aj ten lesk na pery, lebo ten si kúpim určite :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)