čtvrtek 8. ledna 2015

P&G Vision House: rozhovor s Olgou Kurylenko

O mé cestě na beauty konferenci P&G Vision House do Marakéše jsem vám psala již v tomto článku. Slibovala jsem pokračování a dneska mám pro vás rozhovor s ambasadorkou značky Pantene PRO-V a herečkou Olgou Kurylenko. Olgu můžete znát např. z filmů s Jamesem Bondem Quantum of Solace, Paříži, miluji tě nebo November Man. 

Rozhovor s Olgou se konal v apartmá hotelu The Pearl a jelikož jsem byla na řadě úplně první, měla jsem budíček poměrně brzy. Uvítání bylo velice milé a jakmile jsem zmínila, že jsem z Prahy, Olga se hned rozpovídala, jak Prahu zbožňuje a jak tu již několikrát natáčela. S Olgou jsem si povídala především o kráse a samozřejmě kosmetice, protože to mě zajímalo nejvíce :) Zdravé vlasy i pleť jsou pro ní velice důležité a pokud vás zajímá i jakou kosmetiku Olga ráda používá nebo jak pečuje o své vlasy, čtěte dál :)











Bez jakého kosmetického produktu nemůžete existovat? 

Je jich hned několik. Rozhodně mezi ně patří kvalitní hydratační krém a nemůžu rozhodně existovat ani bez balzámu na rty a séra na konečky vlasů.




Pamatujete si, který kosmetický produkt jste si koupila jako první?

Pravděpodobně to byla rtěnka nebo lesk na rty. Rty byly vždycky první věc, kterou jsem si líčila.



Zmínila jste, že krásné a zdravé vlasy jsou pro vás velice důležité. Můžete popsat svou péči o vlasy?

Zásadní je vlasy dostatečně hydratovat, takže používám hydratační šampon a nevynechávám ani kondicionér. Mám od přírody lehce vlnité vlasy a díky svému povolání často měním barvu vlasů a to vlasy hodně zatěžuje a vysušuje. Velice ráda proto používám i vlasové masky a sérum na konečky vlasů z řady Pantene Nature Fusion Oil Therapy.

Jak upravujete své vlasy během dní, kdy nepracujete?

Ve volném čase vlasy většinou nijak neupravuji a nechávám je bez stylingových přípravků. Nechci vlasy zbytečně zatěžovat a používám  jen bezoplachový kondicionér.




Máte nějaký osobní tip na úpravu vlasů?

Mé vlasy jsou od přírody lehce vlnité a osvědčilo se mi používat olej a obyčejnou vodu, která dodá vlasům zajímavou texturu. Pokud je to možné, snažím se je také nechat vždy přirozeně uschnout.



(web)

Díky své práci se musíte často líčit, baví vás líčení i ve volném čase?

Ve volném čase se téměř nelíčím a spíše se zaměřuji na péči o pleť. Pokud člověk pravidelně nepečuje o svou pleť, nepomůže mu ani ten nejlepší make-up. 



Během včerejšího gala večera nám byly představené vlasové a make-up trendy pro rok 2015. Jaký je váš oblíbený trend v líčení?

Velice záleží jakou mám náladu. Někdy mne baví nosit výrazné oční linky nebo výrazné rudé rty, jindy dávám zase přednost jednoduchému líčení s důrazem na perfektně vypadající "nahou pleť". 

Jaká byla nejlepší kosmetická rada, kterou jste dostala?

Jedna z nejlepších rad byla určitě vyhnout se slunečnímu záření a nepřehánět to s opalováním. Pleť chráním přípravky s vysokým SPF faktorem a téměř se již neopaluji.




(web)

Jelikož často cestujete, máte nějaké tipy, jak být krásná i po delším letu apod.?

Snažím se pít dostatek vody a samozřejmě nikdy nezapomínám na hydratační krém. Nanáším ho v silnější vrstvě a klidně několikrát během letu, abych měla jistotu, že se pleť nebude vysušovat. Zásadně cestuji bez make-upu a v mé kosmetické taštičce nesmí chybět ani balzám na rty a výživný krém na ruce.

Máte nějaký osobní recept na krásu?

Snažím se spát minimálně 8 hodin denně, piju hodně vody a vyhýbám se alkoholu. Každé ráno také cvičím a snažím se zdravě stravovat. Důležité je samozřejmě také dělat to, co vás baví a ráno vstávat s úsměvem na tváři. Pokud jste spokojená, jste i krásná.




22 komentářů:

  1. Olga je moc krásná, a i když mě ty její šaty na první pohled nezaujaly, tak se mi v nich nakonec líbí :))
    Šárka

    OdpovědětVymazat
  2. To musel být super zážitek, závidím. ;-) Krásná žena a příjemný rozhovor. Moc se mi líbí její vlasy.

    OdpovědětVymazat
  3. krásná žena, vyzařuje z ní takové zvláštní kouzlo :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Olga působí sympaticky :) Vím, že na všech akcích je vzhled zásluhou stylistů, kadeřníků atd, ale stejně miluji takové ty soukromé tipy celebrit na krásu :D

    OdpovědětVymazat
  5. Olga je naozaj krásna žena, ktorá by mala byť inšpiráciou pre ostatné ženy:)

    OdpovědětVymazat
  6. Je to kočka, a ty šaty co má na sobě jsou fakt krásné.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Ona vyzera uplne super a pantene a aj moje vlasy

    OdpovědětVymazat
  8. Asi jsem barbar, ale Olgu vůbec neznám....

    OdpovědětVymazat
  9. Díky za rozhovor. Olgu znám znám jen z Quantum of Solace, kde se mi moc líbila..

    OdpovědětVymazat
  10. je to krásná žena, muselo to být zajímavé setkání :)

    OdpovědětVymazat
  11. super rozhovor :) olga je sympatická

    OdpovědětVymazat
  12. Takové vlnité vlasy jí fakt závidím, vypadá krásně :)

    OdpovědětVymazat
  13. Olga je hrozně krásná a je super, že jsi se dostala se svým blogem takhle daleko! :)
    Mám tvůj blog moc ráda!!!
    www.sarkazelena.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Úžasný, že jsi díky psaní blogu měla tak skvělou příležitost udělat rozhovor s tak známou herečkou :-) Super článek.

    OdpovědětVymazat
  15. Musím přiznat, že jsem ji na fotkách z konference skoro nepoznala :) Jinak je to moc zajímavý rozhovor a gratuluju ti, že jsi měla možnost něco takového zažít :)

    OdpovědětVymazat
  16. Díky za rozhovor, Rendy:-)
    Olga je velmi krásná ženská....má velké charisma, krásné vlasy, je to osobnost.
    Je hezké, že nezapírá, že o sebe pečuje....:-)
    Pěkný večer přeji

    OdpovědětVymazat
  17. To jsou prostě skvělé příležitosti, ke kterým se člověk s takovou pílí jako ty může dostat.. Ráda jsem si početla :)

    OdpovědětVymazat
  18. Je super, ze si mala moznost sa s Olgou Kurylenko stretnut.

    OdpovědětVymazat
  19. Zajímavý článek 😊 muselo být super potkat se s takovou hvězdou jako je Olga Kurylenko

    OdpovědětVymazat
  20. Moc zajímavý rozhovor:) Olga je krásná a podle rozhovoru i moc milá.No a Pantene je má oblíbená značka,nejvíc vyhovuje mým vlasům :)
    janeckovabarca@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)