středa 7. ledna 2015

Obočí z drogerie

Produktů na úpravu obočí nebylo ještě nedávno v drogerii na výběr tolik. Minimálně já si jen těžko vybírala a sahala jsem raději po osvědčených značkách, které nabízí širší sortiment (např. Benefit). Na podzim ale přibylo v drogeriích hned několik vychytávek na úpravu obočí a světě div se, jeden z produktů patří i mezi mojí Kosmetiku roku 2014 :) Možná by pro vás mohlo být přínosné se na tyto produkty podívat, protože třeba právě vy zrovna teď hledáte novou tužku na obočí nebo fixační gel a nechcete za produkty utrácet zbytečně moc peněz.


První si dáme ochutnávku od Rimmelu. Paletky pudrových stínů v kombinaci s voskem je taková klasika, kterou nabízí spousta značek. Jako bonus u nich bývají často i mini aplikátory nebo mini pinzety, které v případě nouze či na cestách úpravu obočí usnadní. Oba přiložené aplikátory jsou sice trochu jak pro panenky, ale svému účelu poslouží. Když se líčím doma, mám samozřejmě klasické velké štětce a tyto miniatury nepoužívám. I když se na první pohled zdá odstín dost tmavý, ve výsledku je to OK. Mám obočí poměrně tmavé od přírody a  nikdy nepoužívám ty nejsvětlejší odstíny čehokoliv na obočí. Postupem času zjišťuji, že v úpravě obočí vévodí malinko více tužky, ale když mám čas, použiju pudrový stín, který potom fixuji právě voskem. Celkem nemám, co bych této paletce vytkla a svojí kvalitou se vyrovná těm, co jsem doteď měla možnost vyzkoušet.




Průhledný gel na obočí je taková klasika, i když se přiznám, že já průhledné gely používám více jako podklad pod řasenky. Tyto mají šikovně malinké kartáčky, takže se mi s nimi obočí dobře pročesává. U barevné verze (002 medium) mi tolik nesedí odstín a potřebovala bych nějaký více do šeda. Nicméně nebarví tolik, aby mi udělal obočí ala Brežněv nebo ho barvou slepil :) Výdrž je spíše průměrná, během dne musím určitě několikrát aplikovat, aby bylo obočí stále upravené.





Ukázka stínu a vosku z paletky






Brow Artist Plumper od L´oreal je také novinka a prodává se ještě v hnědé zabarvené verzi. Má velice šikovný drobný kartáček, který se na obočí skvěle hodí a dobře se mi s ním manipuluje. Vůbec bych to ze začátku neřekla, protože je to přece "jen" gel na obočí, ale je skvělej! Vydrží mi celý den a obočí fixuje v požadovaném tvaru. Samotnou mě to překvapilo, ale fakt to dokáže. Až dopotřebuju tuhle transparentní verzi, chci zkusit i tu hnědou a porovnat je.




Tužka na obočí Color Riche Le Sourcil má na svém konci šikovný kartáček, kterým obočí můžete pročesat a uhladit. Už nevím kde, ale někde jsem o ní četla, že se dá přirovnat i k mnohem dražším a luxusnějším značkám, takže možná pokud jste zvyklé používat tužky na obočí za několik stovek, zkuste si v drogerii porovnat, jestli by vám tato neudělala stejnou službu :) Mě na úpravu obočí až zas tak neuchvátila, respektive jsem spíše zvyklá, že moje tužka na obočí od Benefitu je mnohem měkčí a jakoby i trochu vosková a tato je trochu víc tužší a její aplikace není tak hladká jako s Benefitem. Je to spíš otázka toho, na co jste zvyklé a co vyhovuje vám :)



Ze všech novinek bych určitě nejvíce vypíchla gel na obočí od L´Orealu, který chválí i spousta zahraničních blogerek. Ten se podle mě vážně hodně povedl! Moc fajn je i paletka Rimmel, protože mi odstínově skvěle vyhovuje a je maličká a velice skladná, takže v kosmetické taštičce nezabere příliš místa. Každopádně za poohlédnutí stojí podle mě všechny produkty, protože jak jsem již psala, podle mě je v drogeriích stále příliš málo produktů na úpravu obočí a každý další se počítá :)

Jaké produkty na úpravu obočí z drogerie máte rády vy? Používáte některý z těchto produktů nebo máte raději dražší značky? :)

47 komentářů:

  1. Já mám nejradši gel od Catrice pokud chvátám, ale nejčastěji používám tužku Catrice. Mamka si koupila tu Loreal co máš ty a já si koupila Catrice a ta je mnohem měkčí, lépe kreslí, navíc mají krásný studený odstín pro světlovlasé:) No a pokud mám náladu na stín, tak ten mám od Inglotu, protože světlý studený stín v těhle duo paletkách nikdy není...:)

    OdpovědětVymazat
  2. Na tu soupravu od Rimmelu se chystám, moc se mi zamlouvá, ale mám pocit, že jsem na ni ještě nikde nenarazila :/ Já používám klasika tužku, dobře mi sedí kupodivu třeba i od Essence, a když mám čas se s tím víc patlat :D tak jsem si oblíbila brow kit od Elfu. Na to, jak tuhle značku až tak nemusím, tohle je od nich perfektní výrobek.
    lucyneckaaa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Používám gel na obočí od Alverde nebo Catrice, o tom od Rimmelu jsem neměla ani tušení.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Jelikož zrovna zkouším místo ofiny patku, tvůj článek mě hrozně potěšil, protože obočí teď budu hodně řešit. Kdysi jsem na něj používala sadu na obočí od MAC a byla jsem s ní taky moc spokojená. Nejdřív se ale podívám na tvá doporučení a uvidíme co mi bude vyhovovat. Díky Rendy za super článek:ú

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem s úpravou obočí hroznej lempl, používám maximálně ten tmavý gel od Alverde, nebo vůbec nic. Ale asi kouknu po těch gelech od Rimmelu, protože ten mini kartáček by se mi dost hodil :)

    OdpovědětVymazat
  6. POužívam iba paletky,priznám sa, že s ceruzkami to neviem, tak ma najviac tá paletkaod Rimmelu zaujala, ale nevidela som ju zaital nikde, alebo som ju bohužial prehliadla....ale urcite by som brala najsvetlejší odtieň hnedej

    OdpovědětVymazat
  7. Tak teraz si mi pomohla ! Dlho som nevedela aké produkty si kúpiť, aj keď som videla ich niekoľko. Nechcela som riskovať a ísť hneď do drahých vecí. :)

    www.korytna.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  8. Mně nedávno došla moje sada na úpravu obočí (už několik let jsem používala ELF) a nechtělo se mi objednávat jen kvůli tomu, protože nic jinýho tam kupovat nechci... Tak jsem přišla do DM a zeptala se prodavačky na radu a hned mi doporučila paletku Rimmel, že ji taky používá a je super. Protože obočí měla opravdu pěkné, cena byla příznivá a odstín dostatečně tmavý k mým černým vlasům, tak jsem ji vzala a jsem teda moc spokojená! Krásně celý den drží, pěkně se mi s ní pracuje a odstín se vážně super. Už nebudu měnit.

    OdpovědětVymazat
  9. Já mám tužku a paletku stínů na obočí od Essence. Tužka má stejnou barvu jako moje první chanel tužka na obočí, jen je měkká. Kouknu na tu Loreal, hledám tvrdší kousek.

    OdpovědětVymazat
  10. Skvelý článok :) ja napríklad tiež mávam obočie čisto z drogérie :) Mám rada cezurky od Catrice alebo momentálne mám aj od Avonu ceruzku, ktorá ma pozitívne prekvapila :) Lovely Beauty Book

    OdpovědětVymazat
  11. Ja pouzivam tuzku a pruhledny gel od Alverde :)

    OdpovědětVymazat
  12. az dopotrebuju zasoby pruhlednych gelu na oboci, zkusim se podivat na ten pruhledny od L'oreal - dik za tip! :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Z drogerie jsem na obočí nic nezkoušela, ale ten gel od L´Orealu vypadá celkem slibně :)

    OdpovědětVymazat
  14. Já už dva roky používám Brow Zings paletku od Benefitu, takže eventuelně budu muset ozkoušet tu Rimmelovskou..... investice do Benefit 1000Kč je teď jednorázově dost, ale na druhou stranu, denně ji používám přes dva roky..... pokud toto dokáže za menší peníz Rimmel, tak jen dobře :D

    OdpovědětVymazat
  15. Zrovna hledám něco na obočí. Díky za tipy! :)

    Check my blog YOKO NGUYEN BLOG

    OdpovědětVymazat
  16. Děkuji za tipy :) Mám set na obočí od Essence, ale spokojená s ním moc nejsem, takže hledám něco nového.
    ChickFlickCherryBlog

    OdpovědětVymazat
  17. Ja používam Catrice ceruzku na obočie, Catrice fixačný gél ale to len preto, že mi ešte nedošiel môj obľúbený ELF z Essetials rady, ten je fakt najlepší a občas si obočie dokresľujem aj púdrovými tieňmi z MUA. :)

    OdpovědětVymazat
  18. Týjo, o té rimelácké paletce jsem nevěděla! Určitě se na ní podívám, vypadá odstínově (na mě) dobře. Já používám studio platku na obočí od E.L.F.u (medium), která odstínově mi sedí, ale už tam vidím na dno, takže brzy budu potřebovat něco nového. Ještě mám průhledný gel od Astoru, ale ten mi přijde na dvě věci. Má strašně velký kartček a toho gelu je tam po otevření nejmíň kilo, takže ten kartáček musím asi hodinu otírat o okraj, aby tam bylo potřebné množství a neměla nagelované a slepené obočí a to mě teda fakt neba, takže ho skoro vůbec nepoužívám...

    OdpovědětVymazat
  19. já mám stín Inglot, ten jejich výběr je přece jenom s drogérkou nesrovnatelný, tím to vymaluju, pak blond tužkou Essence (za pár korun a je suprová) dodělám, udělám trochu hrany a na závěr přetřu gelem, buď nějakým transparentním nebo teď tím barevným Alverde :)

    OdpovědětVymazat
  20. Já jsem věrná paletce eyebrow shadow od Catrice a maximalni spokojenost :)

    staywithkaterina.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Super tipy, já používám na obočí stín od Mac, ale až mi dojde, tak kouknu v drogerii, ta paletka vypadá slušně
    thrillofme.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  22. Dobrý článek :) stíny na obočí používám na oči :D sháněla jsem nedávno barevný gel na obočí, měla jsem vytipovanej gel od Averde, ale tmavší odstín byl pro mě světlej a šel do teplý hnědý, zatímco já potřebuju studenou. Gel od rimmelu mi moc vyhovuje, barva je na moje obočí super :) tužky i stíny jdou tak nějak mimo moje obočí....

    OdpovědětVymazat
  23. Je super, ze sa drogeriove znacky konecne zobudili :)

    OdpovědětVymazat
  24. Vďaka za tipy :) Ja používam tužku od Miss Sporty (krásne tmavý odtieň do "čierna" ale je hnedý a ani trocha teplý), paletku od Elfu a bezbarevný gél od Essence. Najviac si ma potešila paletkou od Rimmelu, tá od Elfu sa totiž blbo zháňa a odstíny tejto vyzerajú byť pekne do studena :) Nemáš náhodou ešte aj tip na dobrý štetec na obočie, ktorý by nestál veľa? Bola som spokojná cez 2 roky s Elfom, avšak momentálne už nie je veľmi precízny a tak hľadám nejakú náhradu.

    OdpovědětVymazat
  25. Ahoj Rendy, já používám tužku na obočí z avonu a vyhovuje mi :)

    OdpovědětVymazat
  26. Já když chvátám tak dávám stín, ale když mám čas, tak se piplám se šedou tužkou od UMY, s ní mi to paradoxně trvá déle :) A barevně mi víc sedí.
    Šárka

    OdpovědětVymazat
  27. Rendy, ten hnědý gel mám a určitě doporučuji ještě víc než ten průsvitný. Ale zjistila jsem, že většinou ve stojanu Loreal chybí, je tam jen ten průsvitný, protože je hnědý vyprodaný. Tak už jsem si nasyslila do zásoby :) Jinak taky používám Benefit a MUFE Aqua Brow, ale ten gel je prostě wow :) Mám tmavé vlasy, ale obočí i řasy hodně světlé. A to se mi na tom hnědém gelu líbí, že když se mi moc nechce obočí vykreslovat, tak jen přejedu tím hnědým gelem a krásně ne jen zafixuje, ale i obarví mé ubohé obočí :) A drží celý den jak říkáš :) Odolný proti setření.

    OdpovědětVymazat
  28. tu tužku od lorealu mám a jsem s ní spokojená, ale častěji používám jen ten kartáček :-D gel na obočí používám od astoru

    OdpovědětVymazat
  29. Barevný gel od Lorealu mám a je to katastrofa! Sice je to držák, ale velice špatně se odličuje :O A dokonce se mi stalo, že jsem si během dne při oblékání "pocuchala" již upravené obočí a celá ta vrstva zcuckovatěla, jakoby sešedla??? a vypadala jsem jak bezďák s vrstvou plísně místo obočí?? :D hrůza děs!

    OdpovědětVymazat
  30. Můj favorit je Alverde... :)

    ivet1624@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  31. Nezkousela jsem ja si kdyztak barvim oboci barvou na oboci, je to dobra vec.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  32. Pěkný souhrn, díky Rendy :-)
    Mám paletku od Essence a čirý gel.... Paletka už pomalu a jistě dosluhuje, tak je na čase začít se poohlížet po nějakém novém objevu:-)
    Co mě hodně zaujalo je barevný gelík od Lorealu.... a taky paletka od Rimmel. Barvičky by odpovídaly požadavkům:-)
    Nechci nic zrzavého, teplého....a tady to vypadá na berva produkty.

    OdpovědětVymazat
  33. Ta souprava od Rimmelu vypadá dobře. Jsem ráda, že v drogerii je konečně něco použitelnýho na obočí :)
    www.sarkazelena.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  34. Na ten transparentní gel od L´orealu jsi mě opravdu navnadila :-)

    OdpovědětVymazat
  35. Rendy, krásný článek! Já používám hnědou tužku od Lancome se steteckem, vypadá podobně jako ta loreal- mrknu na ni v drogerií, jestli je taky tak mekka.. Jinak díky za tip na ty gely od Rimmelu, mrknu i na ten od lorealu. Btw díky tvému tipu jsem před par měsíci vyzkoušela v Sephore Benefit bar a super! Jinak Tvůj blog a Tvé tipy jsou mi velkou inspiraci a rádcem! Díky.

    OdpovědětVymazat
  36. Na tu sadu od Rimmelu se podívám. jinak doma mám sadu od NYX, Essence a pak gel Alverde a nově i od Makeup Revolution.
    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
  37. tak to mě celkem zaujala barva těch pudrových, protože se jeví tmavě a já, jelikož mám tmvé obočí potřebuji právě něco tmavšího :-O
    pěkný článek :)) ale s tím gelem bych se n obočí bála, nemyslííš? :-O
    PinkPomegranate

    OdpovědětVymazat
  38. Osobně se v obočí ještě celkem hledám.. Zkoušela jsem různé tužky, ale to mi pořád nějak nejde od ruky a jen mi teď všechny stojí ve stojánku.. Mám doma i tři podobé pudro/voskové sady, ale taky to není úplně ono.. Momentálně . hlavně z důvodu spěchu, tedy většinou používám megarychlovku - zabarvený gel od alverde v blond odstínu. Není to úplně to, co hledám, ale momentálně dostačuje - než ho aplikuju, dcera mi nestihne zlikvidovat půl patra :))

    OdpovědětVymazat
  39. Já poslední dobou nepoužívám nic jinýho než stín a vosk od Inglotu, na ty asi nedám dopustit. Ale ta paletka od Rimmelu vypadá dobře, tak se určitě mrknu na odstíny 😊

    OdpovědětVymazat
  40. Na obočí mám oblíbené produkty od Anastasia BH, hlavně tužka je nejlepší, co jsem zkusila a dále mám ráda duo od Urban Decay, to už mám strašně dlouho a je moc fajn!

    OdpovědětVymazat
  41. Môj miláčik na obočie pochádza z dielne Dior, avsak bol v limitkovej paletke, tak sa k nemu uz nedostanem. Okrem neho teraz používam tieň z paletky na obočie Oriflame a tiež mi vyhovuje. Keď nestíham, použijem ceruzku, ale nie je to ono. Možno vyskúšam aj nejaký farebný gél, asi Loreal, tie priesvitné nemusím, neznášam pozerať sa,ako sa v nich usádza farba :)

    OdpovědětVymazat
  42. Jakékoli články s tématikou obočí čtu s velkým zájmem, protože obočí je u mě velké téma. :-D Ačkoli jsem bruneta, obočí mám nevýrazné, řídké, no příroda ke mně v tomto směru hodná nebyla. :-D "Bez obočí" bych nevyšla z domu. Dřív jsem používala jen tužky, nic jiného jsem neznala, ale v posledních letech (díky, kosmetické blogy! :-)) jsem objevila kouzlo různých paletek na obočí a neměnila bych. Už asi rok používám brow kit od MUA a jsem maximálně spokojená. Předtím jsem spotřebovala myslím 2 brow kity od elfu a taky fajn, mám paletku i od Essence a ani té bych snad neměla co vytknout... Časem bych ale ráda zalovila v dražších vodách, ať mám srovnání (a ať náhodou o něco nepřijdu, že ;-)).Gely jsem zatím nezkoušela, nevím jestli by to na mě nebyl slabý kalibr, když musím i dostd dokreslovat.

    OdpovědětVymazat
  43. Tak po těch studených Rimmel stínech se musím podívat! Potřebuju vyměnit svoje příliš teplé za víc odpovídající. Tužky nemusím, takže tohle vypadá jako jasná volba.

    OdpovědětVymazat
  44. Já sama mám obočí od přírody celkem husté,větší a tmavé,takže si ho neupravuji,ale koukala jsem na chystané novinky essence a mají tam několik produktů co mě zaujaly,tak uvidím :)
    janeckovabarca@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  45. Moc díky za tip! Já dřív používala sadu stínů na obočí od Essence, teď používám tužku na obočí od Catrice, která mi celkem vyhovuje. U tebe mě moc zaujal gel od L'orealu, tak ho nejspíš vyzkouším :-)

    Kate's diary

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)