pondělí 12. ledna 2015

Novinky Rimmel - až příliš světlý make-up z drogerie?

Občas se mi stane, že si myslím, že jsem o některých produktech článek již publikovala a když se pak podívám do svého plánu, zjistím, že mám sakra zpoždění a že článek stále "leží na skladě" :) No, tak alespoň trochu pominula vlna článků o těchto novinkách od Rimmelu a třeba si i se zpožděním budete chtít o nich něco přečíst :)



Rimmel Wonder´full mascara

Co se řasenky týče, mile mě potěšil její zlato-bronzový obal, protože mi přijde celkem elegantní a líbivý. Oproti předchozím řasenkám v neonových obalech je tohle pro mě příjemná změna a moc se mi líbí. Řasenka je obohacená o arganový olej, což je sice moc fajn, ale jak poznat, že to má na řasy nějaké speciální účinky, že? Bohužel za dobu jejího používání jsem si nevšimla něčeho neobvyklého nebo blahodárného na řasy, takže v tomhle ohledu žádné plus navíc. Kartáček je umělý a velice pružný, jak vidíte na fotce. Na jeho konci je ještě takové zakulacení, kterým se celkem dobře dostanu i k řasám ve vnějším koutku. Výstupky kartáčku jsou ale na můj vkus příliš daleko od sebe a i když řasy pěkně rozčešou, nanášejí strašně málo barvy. Přijde mi, že je hrozná makačka se s touhle řasenkou nalíčit, aby to bylo vidět a na řasách byla nějaká barva. Pokud se vám líbí hodně nenápadné líčení a velice přirozené řasy, tohle je řasenka přesně pro vás. Já chci ale trochu víc - víc objemu i délky a zvýraznění, protože moje přírodní řasy nejsou nic moc. Jinak řasenka drží dobře, nedělá šmouhy ani se neobtiskává, takže za to palec nahoru. Znovu bych si jí ale nekoupila, protože mi její efekt prostě nestačí a chci něco výraznějšího.






Mezi další novinky (ehm podzimní novinky) patří tyto dva make-upy:



Rimmel Lasting Finish 25h NUDE make-up - odstín 010 Light Porcelain

Teď budu znít možná trochu nevděčně, ale i když si cením toho, že alespoň některé drogerkové značky se snaží konečně nabízet i nejsvětlejší odstíny make-upů, tenhle je prostě až moc světlý. Respektive na mě je příliš růžový a po jeho použití vypadám jako porcelánová panenka bez života. Totální sněhurky, co používají make-upy do růžova asi zaplesají, ale na mě bohužel odstín vypadá strašně nepřirozeně. Střední krytí mě mile potěšilo, protože jsem díky tekutější konzistenci očekávala něco méně krycího. Bohužel během dne na mě make-up příliš dlouho nevydrží, snadno se otře, takže zejména kolem nosu a pusy se vytratil brzy. Na zbytku obličeje pak bohužel tvořil nepěknou masku a zvýrazňoval póry. Jsem asi celá špatná, protože jsem na něj četla tolik pěkných a pochvalných recenzí a mě bohužel nesednul ani trochu. Což ale neznamená, že vám nemůže sedět víc, jen bych si ho předem dobře proklepla :) Znovu bych si ho bohužel nekoupila.




Rimmel Lasting finish 25h make-up

To nejlepší jsem si tentokrát nechala nakonec, protože tohle je naopak můj velký oblíbenec. Opět jeden z kandidátů z Kosmetiky roku 2014, který nezklamal ani v trochu inovované verzi a novém obalu. Tento make-up jsem zkoušela už před pár lety (článek byl na blogu) a je pořád stejně super. Odstínově mi vyhovuje mnohem více, než jeho NUDE kolega a hlavně mi na pleti vydrží většinu dne, pěkně jí sjednotí a uhladí. Pro mě je hodně podobný a srovnatelný s novým Astor make-upem Perfect Stay. Tento má příjemnou krémovou texturu, střední krytí a moc pěkný a přirozený finiš. Jediné menší mínus má za to, že nemá úplně celodenní výdrž, ale pracovní část dne se mnou dá v pohodě a večer je určitě ještě co odličovat. Je poměrně dobře držící a hned se tak neotře, což je rozhodně plus. Pro mě je toto jeden z nejlepších make-upů z drogerie a kdybych si měla dělat nějaké osobní žebříčky, patří rozhodně do TOP 5! A jako vždy mě těší pumpičkové balení :)



Ze všech produktů rozhodně doporučuji make-up Lasting Finish 25h. Řasenky jsou velice individuální záležitost a nikdy je nejde hromadně doporučovat nebo před nimi varovat. Mě úplně nesedla a nejsem spokojená s tím, jaké dělá řasy, ale někdo další by z ní byl třrba nadšený. A NUDE verze Lasting finish make-upu je na mě až moc světlá (ach jo, tohle je asi na dlouho, co tohle o nějakém make-upu můžu prohlásit :) 

Novinky jsou v drogeriích už nějakou dobu, takže předpokládám, že je spousta z vás už vyzkoušela, tak se pochlubte, jak se vám líbí/nelíbí a co říkáte na ty super světlé odstíny? :)


PS: děkuji značce Rimmel za poskytnutí produktů k recenzi

35 komentářů:

  1. wau ze moc svetly make up hmm to musim ist obkuknut ci to je skutocne pre bledule :D

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem je zatím nezkoušela, teď mám doma makeupů víc než dost. Ale zaujal mě ten Lasting Finish, určitě se na něj v drogerii podívam :)! A řasenku si asi nepořídím,'podobné kartáčky bohužel nejsou nic pro mě.

    OdpovědětVymazat
  3. Ten světlej makeup má vážně příšernej odstín, haha :D takovou barvu snad nikdo nemůže mít...

    OdpovědětVymazat
  4. Fajn článek pro čtenářky ^_^
    Přeji prima pondělí,
    Michael
    www.ontheleaf.net with --$100 Giveaway--

    OdpovědětVymazat
  5. mám řasenku a vyhovuje mi, že nemusím dvěstěkrát otírat, ale je pravda, že řasy dělá spíš přirozený.. obal se mi taky hrozně líbí :)

    OdpovědětVymazat
  6. ta maskara je jeden velky nepodarok. Nielen, ze potrebujem aspon 3 vrstvy, aby bol vidiet nejaky efekt, ale pocas dna zo spodnych rias opadava.

    OdpovědětVymazat
  7. Na mě je ta 010 úplně akorát, 100 úplně šíleně tmavá.

    OdpovědětVymazat
  8. No vidíš, a já jsem myslela, že jsem ty Rimmel make-upy u Tebe už viděla. Asi jsem si to spletla, když se o ně soutěžilo (teda pokud si to dobře pamatuju). Zkušenost s nimi nemám, ale ten dlouhotrvající mě láká vyzkoušet. Řasenka mě neoslovila, já právě potřebuju co nejdramatičtější výsledek. :-D Momentálně jsem moc spokojená s řasenkou Volume Million Lashes Noir Excess od L'Orealu. Jo a ten světlounký odstín make-upu by na mě taky byl až moc světlý. Stejně jako ten korektor od Astoru. Ale tak máme co jsme chtěly, ne? :-D

    OdpovědětVymazat
  9. Já mám od Rimmel make up Perfect Match Perfection s modrým uzávěrem, ale na ten červený jsi mě nalákala, tak si jej asi pořídím až tento dodělám. Obecně mám MU od Rimmel moc ráda. Řasenku jsem si nekoupila, nevyhovují mi takové kartáčky, takže jsem ji ani nezkoušela, i když arganový olej mě lákal. :)
    bára.kára blog

    OdpovědětVymazat
  10. A já bych přísahala, že už jsi o těchto Rimmel produktech psala:-) Ten více krycí make-up vypadá hodně dobře.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Som rada, že som odolala, tej maskare, vlastne aj preto som odolala, lebo Rimemlácke maskary mi nikdy nesadli :) Umelé kefky mám rada, ale táto robí čudný efekt - ja mám radšej väčšie zvýraznenie a objem rias, tiež tie moje sú nič moc ;)

    Ale makeup Lasting Finish, ten sklenený je super, mierne zalieza do pórov, ale finiš a výdrž je dobrá. Vyzerá prirodzene a pekne na pleti.

    krasavnutri.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  12. já jsem si vzala ten MU v tubě radši ve 100, protože tenhle je fakt brutálně mrtvolný... ale nadšená z něj rozhodně nejsem, strašně se otírá, nulová výdrž a zhoršil mi pleť. takže po 14 dnech jsem ho dala do krabice a od té doby čeká na negativní recenzi :D

    OdpovědětVymazat
  13. Nad řasenkou jsem váhala, teď jsem ráda, že se mi podařilo odolat a nekoupit:-) Ale make-up Lasting Finish si chci určitě pořídit:-)

    OdpovědětVymazat
  14. Zkoušela jsem ten Lasting finish, ségra si ho koupila a dělá moc hezký a příjemný finiš! :)

    OdpovědětVymazat
  15. Mě celkem potěšilo, že je ten Rimmel Lasting Finish tak světlý. :) Minule jsem pro něj vyrazila do DM, bohužel byl ale vyprodaný. :)

    OdpovědětVymazat
  16. Mám verzi nude, právě v tom nejsvětlejším provedení a jsem celkem spokojená, hlavně díky tomu odstínu. Úplný hit co se týče výdrže to není, ale my světlí si holt nemůžeme moc vybírat, protože ten výběr odstínů v našich drogériích je hodně mizerný :D.

    OdpovědětVymazat
  17. kúpila som si ten lasting finish nude makeup na základe recenzií z blogov a neviem si ho vynachváliť :)

    OdpovědětVymazat
  18. Souhlasím s tím, že Rimmel Lasting finish 25h je naprosto super, totálně jsem si jej zamilovala :)

    Spotřebováno - Prosinec 2014

    OdpovědětVymazat
  19. Tenhle make-up jsem ještě nezkoušela, ale vypadá fajn a řasenka je super!! :)
    www.sarkazelena.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Tak snad to příště vyjde :D Kouknu po něm!

    OdpovědětVymazat
  21. ooo, tak to vypadá velmi podařeně....:-)
    Mám pocit, že už jsem vybledla do stádia "bílájakostěna"...takže extra bledukový make-up bude první na co tento týden v drogerce mrknu:-) Děkuji za doporučení. Tmavší pumpičková verze bude asi kámošem na jro a léto...kdy dostanu do pleti "barvu" ..... trošku :-)
    Máš naprostou pravdu a musím jen a jen souhlasit, že pumpičková balení beru jako nejpraktičtější, co do dávkování i hygieničnosti výrobku:-)

    OdpovědětVymazat
  22. Ta řasnka mi přijde strašná, ale první makeup používám moc ráda.:)

    OdpovědětVymazat
  23. na túto špirálu pozerám už dlhšiu dobu a asi ju vyskúšam :)
    janesworldblog

    OdpovědětVymazat
  24. Nude jsem si koupila v druhém nejsvětlejším odstínu, a myslím, že na léto je to pro mě odstín fajn, ale taky mi moc nevydrží. A tne druhý je nejlepší! Lepší make-up jsem snad ještě nezkoušela :) ChickFlickCherryBlog

    OdpovědětVymazat
  25. Nude makeup sem mela ve vzorku, tmavsi odstin a take mi nevyhovoval, delal hrozny mapy a jakoby se drolil. Zato ten v lahvicce mam doma uz nejaky cas a vyhovuje mi moc mooc. A rasenka me nezaujala jako ostatne vsechny od Rimmel.

    OdpovědětVymazat
  26. já jsem s řasenkou spokojená, myslím, že na všední nošení uplně splňuje účel, jen teda nějaký zázrak od arganového oleje nepozoruji

    OdpovědětVymazat
  27. Ta 010 není moc světlá ... ani, v tubě i na ruce ano, ale jakmile na obličeji zoxiduje (což fakt udělá!) tak je to naprosto v pohodě ;) Větší průser je, když zoxiduje 100ka :D

    OdpovědětVymazat
  28. Tak ja mam s rasenkou uplne jinou zkusenost. Mam rasy uz taknhuste a vetsina ostatnich rasenek mi je slepi a moc obali... tato rasy neslepuje a presto jsou mnohem vyraznejsi... takze asi jen pro holky s hustyma rasama :-)

    OdpovědětVymazat
  29. Ten v lahvičce bych ráda vyzkoušela :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  30. Až moc světlý make-up - hurá, běžím pro něj :D

    OdpovědětVymazat
  31. mám řasenku i make-up (ten ve skle) a s oběma produkty jsem docela spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  32. Ja mám praveže ten NUDE makeup v odtieni ivory, mám mastnú pleť ale celkom mi vyhovuje :) robí pekný efekt, sice po par hodinkachs a hned lesknem ale papierova vreckovka a idem dalej :) možno by som skusila aj ten vo flastičke ked sa tu tak chvali :D

    OdpovědětVymazat
  33. ahoj,ktory makeup sa ti zda lepsi,tento Rimmel alebo ten novy od Maybelline Better Skin?dakujem Neviem sa rozhodnut,ze ktory si mam kupit

    OdpovědětVymazat
  34. Ten makeup je zazrak! Jsem mu verna uz dlouhataaansky dlouho))) ted jsem chtela vyzkouset od Astoru skin match? Nemas s nim zkusenost? Pro porovnani :) Dekuji! Btw. Opet mi v kosiku skoncil prave Rimmel, tak abych se pro priste rozhodla zda ten Astor stoji za vyzkouseni.
    Krasny den :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)