úterý 27. ledna 2015

M.A.C haul

Pamatujete si ještě, jak jsem byla vyzkoušet expresní 30 minutové líčení v M.A.C? Jestli ne, tak si to můžete připomenout v tomto článku :) Vizážistka Tereza mi vybrala produkty přímo na míru a několik jsem si jich odnesla rovnou domů, abych je mohla zkoušet delší dobu. Myslím, že nastal ten správný čas vám o nich trochu více povědět :)


Líčení, které mi Tereza doporučila mi i vypsala na face chart, který jsem si doma schovala. Na její doporučení jsem si koupila i rtěnku Modesty, která je jak jinak krásná nude barvička, ale protože jsem jí nestihla ještě vyfotit, ukážu vám jí někdy jindy :)


Začanu mono očními stíny, to je taková klasika. Každá správná blogerka by minimálně jeden M.A.C stín doma mít měla, v ideálním případě pak jistě máte celou magnetickou paletku plnou těchto stínů již na svém stolku :) Parfait Amour je přesně odstín fialové, který mi ve sbírce chyběl. Fialové se na očích nebojím a troufám si tvrdit, že k hnědým očím jde dobře a pěkně podtrhne barvu duhovky. Mám ráda třeba kombinaci zlaté a fialové, jen tak mimochodem :) S kvalitou stínů nemám problém, pigmentace je super, výdrž s bází je celodenní. Stíny nemají sice vyloženě máslovou konzistenci, kterou já osobně mám asi nejraději, ale nejsou ani křídově suché nebo extrémně prášivé. Prostě tak akorát od všeho a všechno se odvíjí hlavně od konkrétního odstínu. Jejich nabídka je  taky široká a pokud si najdete v nabídce ten svůj odstín nebo vsadíte na některý z těch provařených, určitě nebudete zklamané.






Fix+ Brume Fixante je něco mezi "osvěžovačem" líčení a fixátorem. Je skvělý na osvěžení make-upu během dne, když máte pocit, že váš obličej už trochu ztrácí šťávu. Nezdá se mi, že by nějak extra zahýbal s výdrží make-upu, ale v létě bych možná mluvila jinak. Teď během chladnější části roku se to špatně posuzuje a hodnotí, protože s výdží make-upu nemám problém a nehrozí jeho rozptyl do blízkého okolí :) Na osvěžení je moc fajn, třeba když se večer chystáte na nějakou akci a nemáte čas jít z práce (školy) ještě domů, abyste se znovu nalíčily, tak tímhle se přestříknete a líčení jen trochu poupravíte a rázem to vypadá mnohem lépe :) Pokud si nejste jisté, jestli potřebujete rovnou velké balení, můžete vyzkoušet tuto menší cestovní verzi.




M.A.C Paints - odstín Untitled (6,5g)

Tahle rozkošná tubička, která mi nostalgicky připomíná hodiny výtvarné výchovy, nemá chybu. Můžete jí použít jako klasickou bázi pod oční stíny (tato má velice nenápadný a neutrální odstín) nebo si můžete koupit klidně výraznější odstín a používat ho jako krémový stín. Jakmile tahle temperka zaschne, nic s ní nehne, což je báječný. Aplikace sice není možná pro každého úplně pohodlná, ale mě to ani nevadí. Malinké množství si vždycky dám na paletku, ze které nabírám make-up a buď prstem nebo plochým štětcem nanesu na celé víčko. Jakmile zaschne, je hotovo a celý den se o líčení nemusím starat :)




M.A.C Řasenka Zoom Lash 

Tohle je moje první řasenka od M.A.C, což je vlastně trochu ostuda :) Přiznám se, že v jejich nabídce řasenek se příliš neorientuji a netuším, která je nejlepší nebo nejznámější. U M.A.C se většinou zaměřuju na jiné produkty a řasenky jsem doteď trochu přecházela. Vizážistka mi vybrala tuto hnědvou verzi, která se mi ale moc líbí, protože to není klasická hnědá, ale spíš taková hnědo-šedá a pořád relativně tmavá (mám ráda dost zvýrazněné řasy). Kartáček sice na první pohled vypadá docela normálně a obyčejně, takže jsem si říkala, že budeme docela kamarádi, ale bohužel mi vadí jedna věc. Katáček je hrozně tvrdý, pevný a neohebný. Zní to možná trochu divně, ale mě se s ním nepracuje prostě pohodlně. Mám pocit, že se s ním nedostanu dobře na všechny řasy a často se mi stane, že si řasenku obtisknu na oční víčko, když se s ní marně snažím dostat do koutku oka. Sem tam mi některé řasy slepí, ale jinak na řasách drží dobře, neopadává ani se během dne nemaže. Takže škoda, že mi nesedí kartáček a znovu bych do ní nešla jen kvůli manipulaci s ní.




Stíny - řasenka - Paints


Ze všech produktů u mě bodují rozhodně oční stíny a "tempera" alias Paints :) Fixátor je fajn, ale must-have to pro mě není a řasenka je sice barevně fajn a je super, že na očích dobře drží, ale manipulace s ní pro mě není pohodlná a snadná a proto bych si jí znovu nevybrala.

Jaké jsou vaše oblíbené M.A.C produkty? Jaký oční stín byste doporučily vyzkoušet (hledám nějaký nový a zajímavý)? Máte zkušenost s některým z těchto produktů?

45 komentářů:

  1. Líbí se mi ty stíny, nádhernej odstín :)
    Giveaway

    OdpovědětVymazat
  2. Asi nejsem správná blogerka, protože mě M.A.C vůbec neláká. :D Ale barva očního stínu, co sis vybrala je pěkná, to jo.
    Já když už kupuju mono stíny, tak jedině sypké indies. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Zajímala by mě cena toho M.A.C. paints, ten mě totiž nejvíc dostal. No a těším se i na recenzi rtěnky.
    snesek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Ten stin je nadhernej, docela bych se koukla na to zlatofialovy liceni :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Mac Modesty mám taky, ale zase tak často ji nenosím. Dávám raději přednost výraznějším rtům. Jinak já od MAC zbožnuju matné rtěnky, Pro Longwear Concealer korektor a pudr :). Super jsou i tužky na oči nebo tvářenky, a ráda bych zkusila třeba i stíny nebo rozjasňovač.

    OdpovědětVymazat
  6. Tu temperu musím vyzkoušet :)

    OdpovědětVymazat
  7. Nejvíc se mi líbí, že v MACu vždy dobře poradí. Mám od nich 3 oční stíny do magnetické paletky a až příště půjdu kolem, chci si nechat poradit nějakou krásnou rtěnku.

    OdpovědětVymazat
  8. Mac mě extra neláká, možná to bude i tím, že jsem se v jejich prodejně vždy setkala s nepříjemnými prodavačkami

    OdpovědětVymazat
  9. Vyzerá to skvelo, zaujala ma hlavne tá farbička v tube a samozrejme fixátor, ktorý by sa mi zišiel, keďže mám problém s mastnou pleťou.
    http://bynicka.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  10. Zaujala mě ta temperka, to zní hodně dobře. Ocenila bych ještě připsané ceny, ale tak zagoogluju si, no ;)

    OdpovědětVymazat
  11. paints vypadá na to, že ho jednou budu muset mít..

    OdpovědětVymazat
  12. Hodně mě zaujaly Paints, vůbec jsem o tomto produktu u Macu neměla tušení.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Ty jo, ta "temperka" vypadá dost dobře, ta by mě lákala. Já mám od MAC akorát jeden skinfinish a spokojená jsem moc. Teď se chystám na jednu tvářenku. A zlatofialový líčení zní dobře, to musí vypadat pěkně.

    OdpovědětVymazat
  14. Od téhle značky nic nemám a ani mě moc neláká. Něco sice nevypadá špatně, ale rozhodně to není tak, že bych to za tu cenu musela mít :)

    OdpovědětVymazat
  15. Ty stíny vypadají hodně dobře :)

    OdpovědětVymazat
  16. Ta tuba fakt vyzerá ako temperová farba. Kebyže si neprečítam čo to je, tak by som ani na to neprišla :)

    OdpovědětVymazat
  17. Moc pěkné :)
    Mně se od MAC líbí limitky a tvářenky :)

    OdpovědětVymazat
  18. Mně neustále od nákupu odrazují nepříjemně prodavačky..Ale na Fix+ si brousím zuby už dlouho :)! neznám nějakou levnější variantu?

    OdpovědětVymazat
  19. Ta temperka je tak roztomilá! Vůbec jsem nevěděla, že něco takovýho MAC dělá..

    OdpovědětVymazat
  20. Krásne vecičky :) hlavne tá riasenka vyzerá zaujímavo :)

    OdpovědětVymazat
  21. Já od MACu nic nemám a v dohledné době ani neplánuji, nějak mě tahle značka vůbec neláká. Ale moc se mi líbí obaly, jsou jednoduché, čisté a elegantní :) A temperka vypadá vtipně :)

    OdpovědětVymazat
  22. Teda obdivuju jak se ti krásně povedl nafotit ten zlatý odlesk ve stínu :) Já od MAC zatím vyzkoušela tvářenku, která byla vcelku normální a rtěnku, která byla šílenej propadák, což ale přikládám tomu, že to byl finish Amplified. Momentálně toužím po Rusian red rtěnce, tak snad nebudu opět zklamaná.

    Travel notes

    OdpovědětVymazat
  23. Zatím od Mac kosmetiky nic nemám :) ale láká mě to čím dál tím více :)

    OdpovědětVymazat
  24. Ten Paints vypadá dobře :)

    OdpovědětVymazat
  25. Stiny fakt vypadaji dobre.
    Www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  26. moc pěkné věci, zaujala mě ta "temperka". jinak já teď zrovna od MAC zbožňuju rtěnku Velvet Teddy:)
    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
  27. ty stíny mají moc hezký odstín a ta "temperka" je zajímavá :)

    OdpovědětVymazat
  28. O tom paints slyším poprvé, to by mě i lákalo zkusit!
    Šárka

    OdpovědětVymazat
  29. M.A.C. je zrovna značka, která mě osobně nikterak nepřitahuje a když jsem v Praze, tak nmám potřebu ji chodit okukovat.

    OdpovědětVymazat
  30. Stíny vypadají úúúžasně :-) To se bude muset vyzkoušet:-)

    OdpovědětVymazat
  31. Já MILUJU makeup pro long wear... Moje srdcovka a budu ho používat do smrti, slibuju =o)
    Jinak klasika stíny =o) nic víc mi ani neláká...

    OdpovědětVymazat
  32. Přiznám se, že mě M.A.C. nikdy moc nebral a když vidím tvou recenzi na jejich produkty, tak ani nelituji, že žádný produkt od nich doma ve sbírce nemám. :) bára.kára blog

    OdpovědětVymazat
  33. Od MAC nic nemam, ale moc se mi libi jejich produkty a maji super design :) Ten mono stin ma opravdu krasnou barvicku :)

    OdpovědětVymazat
  34. Stíny mají pěknou barvu :) Mě tato značka nějak neláká
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  35. Holky, moc se omlouvám, ale přesné ceny nemám :( Kdybych se dostala někdy teď do obchodu, tak je tam doplním, ale na ceny nemám bohužel hlavu :(

    OdpovědětVymazat
  36. Stín mi připadá z fotek spíš modrý než fialový.

    OdpovědětVymazat
  37. So značkou M.A.C nemám žiadne skúsennsoti, ale mňa osobne zaujala tá riasenka. :) Všetky produkty vyzerajú ale úžasne. :)

    OdpovědětVymazat
  38. ten paint se mi líbí! od MACu mám v hledáčku rtěnku Ruby Woo a korektor.

    OdpovědětVymazat
  39. Ten Paint má strašně roztomilou tubičku

    OdpovědětVymazat
  40. Ja som sa tiež stavilav M.A.C.u na líčenie a odchádzala som o stovku ľahšia :) Chcela som úplne všetko čo na mna použila. Ja som si kúpila maskaru in extreme dimension 3d black lash, vraj najpredávanejša špirála a som mooc spokojná

    Ajush

    OdpovědětVymazat
  41. Fialkový tieň je krásny, ale viac ma zaujala tubička Paints. Budem sa po nej musieť porozhliadať, lebo ak tak dobre drží, chcem ju ako podkladovú bázu. Teda, hľadám niečo svetlejšie ako je Color Tattoo Permanent Taupe.

    OdpovědětVymazat
  42. Od M.A.C mam make-up, řasenku a tvařenku.
    Make-up je super a tvařenka taky, ale řasenka,tak tu už nikdy nekoupim.

    OdpovědětVymazat
  43. Ahoj, taky se mi líbí ten stín, dobře si koupila :D

    OdpovědětVymazat
  44. zoom lash za mě taky nic moc :( první řasenka od MAC a asi poslední! Všeobecně tuto značku miluju :) až na ty ceny teda... :-D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)