středa 28. ledna 2015

Levný rozjasňovač z drogerie - Rival de Loop

Možná jste už postřehly, že se v některých prodejnách Rossmann koncem loňského roku objevily nové stojany s dekorativkou Rival de Loop. Dosud byla k dostání jen jejich pečující řada a i když jsem někde četla, že dříve se u nás prodávala i dekorativka, bohužel si to vůbec nepamatuju. Každopádně jakmile jsem stojan uviděla, musela jsem jít blíž. Rival de Loop je německá značka a je velice laciná. Cenově srovnatelná třeba s Essence. Chtěla jsem vyzkoušet vlastně jen jeden produkt, který jsem předtím viděla už několikrát a který mě zaujal. Jak jinak je to rozjasňovač :) Na rozjasňovače jsem už trochu rozmazlenej fouňa, protože mám převážně ty dražší a opravdu báječné, takže mě zajímalo, jak si povede tenhle kousek :)


Najít pudrový rozjasňovač v drogerii je trochu nadlidský výkon. Najít dobrý rozjasňovač v drogerii je téměř nemožné (podle mě samozřejmě). Rozhodně plus za to, že Rossmann obohatil nabídku o novou značku, která je navíc hodně levná a tím pádem může potěšit velkou spoustu lidí. Balení rozjasňovače je bohužel šeredné jak noc a není na něm hezkého prostě nic. Ale tak beru, že rozjasňovač stojí něco kolem 80 Kč a někde se ušetřit muselo. Obsah jako takový je klasicky zapečený, ale co je super, není zapečený až příliš, aby nešel nabrat štětcem. Pigmentace je totiž docela velká a spíš bych doporučila šetřit a mít lehkou ruku při nanášení. Textura je mírně prášivá, ale dá se to. Odstínově je to lehoučká narůžovělá barva se stříbrným odleskem, což sice není úplně moje nejoblíbenější (mám raději zlatavé rozjasňovače), ale když přivřu jedno oko ... Vzhledem k tomu, jak málo rozjasňovačů se dá v drogerii pořídit je to vlastně docela terno. Teda pokud nejste fouňa jako já a nevadí vám za rozjasňovač dát i čtyřmístnou částku. Pokud nejste náročné, nechcete investovat stovky či tisíce zrovna do rozjasňovače nebo se jich zatím trochu bojíte a chcete s nimi teprve začít, klidně tenhle zkuste. Vaší peněženku to tolik nezatíží a i kdyby vám nesedl, nebude to tragédie jako když vám nesedne třeba Chanel :)






V nabídce je ještě podobně zapečený bronzer, který začínám na blozích vidět víc a víc, takže se zdá, že je to taky hitovka. Podle mě bude právě tenhle rozjasňovač a bronzer často vyprodaný a nejoblíbenější z celé nabídky. Zbytek stojanu mě nechal tak nějak chladnou a zatím jsem nepřišla na jiný produkt, který bych chtěla vyzkoušet, takže jestli máte nějaké dobré tipy, sem s nimi :) Co se rozjasňovače týče, není špatný a i když to není produkt, na který bych se se zalíbením a toužebně dívala každé ráno, chápu, že ne každý to má stejně jako já. Pro někoho bude skvělý a bude mu bohatě stačit. Za ty peníze, které stojí za vyzkoušení stojí. I když nejsem úplně spokojená s odstínem a výdrží (celý den prostě nedá), tak ho nebudu hanit jenom protože nestál stovky korun :) Minimálně za vyzkoušení a váš pohled stojí rozhodně a samy uvidíte, jestli vás zaujme a budete ho chtít prubnout.

Pokud chcete zjistit, které pobočky Rossmanna tuto (a další) konkrétní značky dekorativky nabízejí, jděte do vyhledávače na jejich stránkách. Prodejny můžete filtrovat právě podle značek a zjistíte, kde ve vašem okolí se nachází nejbližší prodejna, která je nabízí.

Už jste byly omrknout nové stojany Rival de Loop? Máte některé produkty této značky vyzkoušené? :)

44 komentářů:

  1. Víc mě zaujal bronzer, ale i rozjasňovač vypadá povedeně :) Každopádně mi to může být teď stejně jedno, protože ani v jednom našem Rossmannu tuto značku zatím nevedou.

    OdpovědětVymazat
  2. Bohužiaľ na Slovensku som zatiaľ túto kozmetiku nevidela :/ Takže pri najbližšej návšteve Prahy sa určite po niečom poobzerám :)

    MORE THAN FASHION

    OdpovědětVymazat
  3. Odstín vypadá pěkně, já zas dávám přednost těm se strřbrným shimmerem. No není to špatný čoveče, asi na něj zajdu kouknout... obal je teda ale fakt otřes :D

    OdpovědětVymazat
  4. já do rossmana nechodím, takže vůbec o novince nevím, ale jak budu mít čas, tak zřejmě pujdu omrknout

    OdpovědětVymazat
  5. Všimla jsem si té značky, ale zatím jsem se u stojanu ani jednou nezastavila. Možná se na ten rozjasňovač podívám, ale kupovat asi nabudu. Mám docela hodně rozjasňovačů a přijde mi, že ani nejdou vypotřebovat :).

    OdpovědětVymazat
  6. Rival de Loop dekorativka u nás ve městě není a popravdě mě to ani neláká, je to spíš pro mladší ročníky.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Na ruke ten odtieň vyzerá veľmi pekne... Bohužiaľ u nás zrejme nezoženieme.
    saveonbeauty

    OdpovědětVymazat
  8. Rozjasňovač mě zaujal, ale chtěla bych vědět, jestli někdo zvládne takové množství produktu někdy vypotřebovat :)

    OdpovědětVymazat
  9. Zatím jsem nic nezkoušela. Podle ohlasů asi bude všude rozjasňovač vyprodaný : )

    OdpovědětVymazat
  10. Já na tuhle kosmetiku bohužel ještě nikde nenarazila, ale až někde narazím, tak na ten rozjasňovač určitě kouknu :) ChickFlickCherryBlog

    OdpovědětVymazat
  11. Byla jsem se podívat, ale nic mě nenadchlo. Na pohled mi přijde vše fórové.. Jednoduše mě tato značka vůbec neoslovila, ale možná bych se mohla podívat na tento rozjasňovač :)

    OdpovědětVymazat
  12. Na ruce vypadá podle mě moc pěkně.. Nejsem žádný rozjasňovačový odborník, takže se na něj možná podívám..

    OdpovědětVymazat
  13. Zatim jsem stojan jen tak obhledla ale nic me nejak nezaujalo. No mozna se podivam znova a trochu lip, tenhle rozjasnovac nevypada spatne :)

    OdpovědětVymazat
  14. Vypadá zajímavě, poohlédnu se po něm :)

    OdpovědětVymazat
  15. Mě odrazuje u téhle značky hlavně to balení.-Ale v Německu jsem si kupovala od RDL kosmetiku a byla v obalech naprosto jiných, tak nevím jestli ji jen u nás změnili na tuhle katastrofu :D

    OdpovědětVymazat
  16. Zrovna dneska jsem na to v Rossmannu koukala, a nezaujalo mne tedy vůbec nic.

    OdpovědětVymazat
  17. díky za typ, jak zjistit, ve kterých Rossmannech rozjasňovač bude. Za ty peníze se určitě vyplatí.

    OdpovědětVymazat
  18. Konkrétně na ten rozjasňovač jsem se dívala, ale pořád nevím, zapečené produkty mi moc nesedí..
    A jinak, to, že měli dekorativku už dřív je trochu silné slovo, co vím, tak měly pudry, korektory a možná makeupy. :)

    OdpovědětVymazat
  19. Mám rozjasňovač Sephora a TheBalm a s těmi si vystačím, přemýšlím ale nad tím bronzerem :).

    OdpovědětVymazat
  20. Než se do nějakého Rossmannu dostanu, tak už bude fuč :(

    OdpovědětVymazat
  21. Chodím spíš do DM, ale na tenhle kousek se zajdu podívat :) Už jsem o něm párkrát četla a všechny recenze byly vesměs pozitivní :)

    OdpovědětVymazat
  22. Ten rozjasňovač jsem mě zaujal asi před třemi týdny, ale pak jsem zaváhala a od té doby ho vždycky vidím vyprodaný...škoda.

    OdpovědětVymazat
  23. To balení teda není žádná hitparáda, ale určitě při příští návštěvě Rossmanna omrknu:-)

    OdpovědětVymazat
  24. Já jsem se tomu stojanu v Rossmanu zatím obloukem vyhnula, ale mrknu na něj příště...;)

    OdpovědětVymazat
  25. Ještě jsem tento stojan neomrkla :). Odstín rozjasňovače se mi líbí moc, mě by bohatě stačil
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  26. Asi na něj kouknu,sice jsem taky foufňa,ale rozjasňovačů není nikdy dost.Nedávno mě dost překvapilo Essence, ten jejich bronzer ve světlém odstínu je docela hezký rozjasňovač. :)

    OdpovědětVymazat
  27. Odstin vypada dobre a budu se muset po tom podivat, celkem me tohle zaujalo.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  28. Vypadá docela dobře, jen bych se bála, že ten obal brzy praskne. Ale budu se tam muset podívat, ani jsem nevěděla, že se u nás tahle dekorativka začala prodávat:).

    OdpovědětVymazat
  29. rozjasňovač vypadá skvěle a mám na něj zálusk :)) a jenom tě trošku poopravím, značka je RdL Young :) v Německu je totiž ještě klasická RdL, která má podle mě lepší sortiment :))

    OdpovědětVymazat
  30. Vyzerá že je fajn, no takými drogerkovými neznámimi značkami pleť radšej trápiť nebudem po tom všetkom čím si prešla :D ale má krásnu farbu, to musím uznať :)

    OdpovědětVymazat
  31. Na fotce má nádherný odlesk, ale ve skutečnosti má na můj vkus moc třpytek (nebo byl možná divný tester :D ) :)

    OdpovědětVymazat
  32. Mně od RdL vůbec nic nezaujalo a navíc mě naštvalo, že kvůli jejich stojanu zmizela půlka stojanu Maybelline :D

    OdpovědětVymazat
  33. Tak koukám, že u nás v Brně je Rival de Loop dekorativka jen ve dvou Rossmannech, které mám zrovna totálně z ruky. Ale tuším, že se bez toho obejdu. Rozjasňovač ale vypadá dobře, už jsem koukala u Petry i na ten bronzer, že to je teda parádní pigmentace. Obal bych nepomlouvala - za tu cenu to vypadá na super výrobek. A kdyby to mělo luxus obal a stálo to několikanásobek ceny, zas budou všichni mrmlat, že Rossmann neví, co by za to chtěl. :-D Od Rival de Loop jsem měla oční krém a pleťovou vodu a musím říct, že velká spokojenost!

    OdpovědětVymazat
  34. No, když už novou dekorativku do drogérek, raději bych brala LUMENE :-( I když není tak levná jako RdL

    OdpovědětVymazat
  35. Vyzerá zaujímavo- škoda, že táto značka sa nedá kúpiť na Slovensku :/

    OdpovědětVymazat
  36. Rozjasňovače moc nepoužívám, bronzer by se mi líbil :) Já jsem si pořídila od téhle značky lak na nehty - super, stíny a lesk na rty, kterému po dvou dnech upadl aplikátor :D

    OdpovědětVymazat
  37. Musím se na něj kouknout :)
    makeup-challenges.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  38. já doufám, že tahle značka bude brzy i v našem Rossmanu, protože se mi moc zamlouvá i ten bronzer, o kterém psala Péťa :)

    OdpovědětVymazat
  39. vypada skvele, myslim,ze ho musim mit

    OdpovědětVymazat
  40. wow to vypadá docela dobře! já si nedávno pořídila Mac rozjasňovač /můj první vůbec/ a jsem nadšená :)

    OdpovědětVymazat
  41. Slyším na něj ze všech stran jen samou chválu.. Škoda, že mám doma rozjasňovače 4 a ani ty nějak nemůžu pořádně vynosit.. Ale kdybych teď o nějakém přemýšlela, určitě se na něj podívám blíže.

    OdpovědětVymazat
  42. Ahoj o tomto rozjasňovači jsem uvažovala, ale už je u nás asi měsíc vyprodaný, takže mám smůlu :( :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)