úterý 6. ledna 2015

Lancome L´Absolu Rouge rtěnka inspirovaná květy růží

Když jsme se nedávno vraceli z New Yorku a čekali na náš spoj v Miláně, měli jsme spoustu času a jelikož jsem letěla úplně bez make-upu, potřebovala jsem se trochu zkulturnit. Zaplula jsem tedy do největšího duty free shopu a zkoušela jsem všechnu kosmetiku, která mě zajímala. Kdy jindy se člověku povede, že jde do parfumerie úplně jako čisté plátno, tak jsem toho využila :) Jedním z produktů, který jsem vyzkoušela byla právě i tato rtěnka. Měla úplně nový tester, který tam na mě asi čekal. Takže jsem jí vyzkoušela a šla dál. Po nějaké době jsem se podívala do zrcátka a rtěnka tam pořád byla. Takhle jsem se podívala ještě několikrát a před odletem jsem šla rtěnku ještě jednou vyzkoušet a když jsem se vrátila do Prahy, byla jsem přesvědčená, že jí chci. Při následné cestě do Maroka jsem pak hned zašla do prvního duty free a okamžitě zamířila ke stojanu Lancome :) Od té doby je tahle kráska moje a když jsem si o ní zjišťovala nějaké informace, dozvěděla jsem se i tohle ...




Lancôme tyto rtěnky uvedl na trh již v říjnu a zajímavostí je, že jsou odstíny rtěnek inspirované skutečnými odrůdami růží. Každý okvětní lístek prochází chromatickou analýzou, která reprodukuje jeho přesný odstín pomocí spektrofotometru, kde jsou fotosenzitivní buňky spárované s počítačem. Je zde také snímáno světlo odrážející se od okvětních lístků růže. Následně jsou tyto vlastnosti převedeny do kolorimetrických hodnot, a tato data jsou pak použita k tomu, aby reprodukovala skutečné barvy růží. Tak a teď jste zase o něco chytřejší :)


Lancome L´Absolu Rouge - 244 Rose Amnesia - koupíte v parfumeriích za cca 890 Kč


Jelikož jsem rtěnku kupovala v duty free shopu, vyšla o dost cenově lépe, než v parfumerii (myslím, že to bylo něco kolem 20 eur). Rtěnka určitě patří do kategorie těch luxusnějších a dražších, nicméně cena podle mě není u rtěnek rozhodující faktor a skvělé rtěnky koupíte i za dost menší obnos. Obal rtěnky je klasicky černý, mírně zkosený a má magnetické zavírání, což je super a u rtěnek se mi moc líbí. To zkosení vyvolávají jistou asymetrii sice není úplně podle mého gusta a mám spoustu jiných rtěnek, které se mi svým balením líbí více, nicméně provedení balení je kvalitní a bytelné, takže je to čistě můj subjektivní "problém". Úžasný je samozřejmě i vyrytý detail růžičky, která je pro Lancome typická. Odstín rtěnky absolutně miluju, protože je prostě jako moje hezčí rty, bez jakýchkoliv třpytek nebo shimmeru. Pokud stejně jako já žijete nude ostíny, jistě mě pochopíte :) Rtěnka je příjemně a akorát krémová, takže se velice pohodlně nanáší a rty nijak nevysušuje. Má i výbornou pigmentaci a velice solidní výdrž, nicméně je třeba počítat s tím, že je to pořád relativně krémová rtěnka a nelze čekat několikahodinovou výdrž. Líbí se mi i její retro pudrová vůně a celkově nemám, co bych jí vytkla :) 







K dostání je 9 nových, unikátních, růžemi inspirovaných odstínů:

n°368 – odstín Rose Lancôme
n°160 – odstín Rose Amour
n°246 – odstín Rose Comtesse
n°244 – odstín Rose Amnesia
n°349 – odstín Rose Carrousel
n°342 – odstín Rose Damascena
n°165 – odstín Rose Grand Cœur
n°156 – odstín Rose Bengal
n°257 – odstín Rose Bourbon



Jestli si potrpíte na dražší značky rtěnek a jste fanynky značky Lancome, tuhle krásku si běžte určitě vyzkoušet. Miluju její odstín i příjemnou konzistenci a byla to vážně láska na první vyzkoušení. Prostě jsem po ní sáhla, vyzkoušela a chtěla jí :) Joo, kéž by všechno v životě bylo tak snadné a krásné....

Máte rády rtěnky Lancome? Vyzkoušely jste některou z těchto? :)

37 komentářů:

  1. Je krásny, ale brala by som ho o niečo výraznejší:)

    OdpovědětVymazat
  2. Jééé, přesně tuto jsem si koupila před vánoci, když byla v Marionnaud akce 30% sleva na Lancome. Váhala jsem mezi touto a o něco výraznější Rose Comtesse, nakonec vyhrála tato. A nelituji. Je fantastická. Jsem z ní stejně nadšená jako ty, odstín perfektní. Ani ne přímo nude, ani ne moc výrazná, krása :*

    OdpovědětVymazat
  3. Tuhle rtěnku, jen v jiném odstínu, má moje babička, takže jsem hned musela ozkoušet :D Můžu potvrdit, je na rtech moc příjemná, krásně jemně voní a mně osobně se líbí i ten minimalistický obal :)
    lucyneckaaa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Proč mi to děláš...víš jak Lancome miluju.)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak ta je nádherná, líbí se mi moc. Na ty se budu muset podívat. Nejsem sice zvyklá zrovna za rtěnku vydat takový obnos, ale když bych si po vyzkoušení byla jistá, že to je ta "ona", kterou maximálně využiji, neváhala bych. :-) Dobrá volba a díky za tip. :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Ta je opravdu krásná:) Já jiné než nude odstíny nenosím, takže tahle se mi opravdu líbí:)

    OdpovědětVymazat
  7. Vau tak táto je naozaj skvelá :) Ja som od Lancomu mala zatiaľ iba lak na nechty a riasenku ale tento rúž vypadá naozaj sľubne :) Lovely Beauty Book

    OdpovědětVymazat
  8. Tak ta je opravdu krásná a podobný odstín ještě nemám :) Sice na můj vkus je hodně drahá, ale asi se na ní zajdu aspoň podívat :)

    OdpovědětVymazat
  9. Od Lancome mě právě tahle řada zaujala v poslední době nejvíc a ještě tenhle odstín ti tak krásně sedí, že by snad i mě mohl padnout. Asi si ji půjdu do parfumerky prohlédnout a možná áchat, když už nic jiného :D (po Vánocích totiž moje peněženka ještě stále pláče)

    OdpovědětVymazat
  10. Odstín se mi moc nelíbí, podobné nenosím. V poslednní době dávám ale přednost spíše matným rtěnkám :)

    OdpovědětVymazat
  11. Krásný odstín! Rtěnku Lancome nemám zatím žádnou...

    OdpovědětVymazat
  12. Nevím proč, dekorativka Lancome mě moc neláká.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. wau tak toto je absolutne bozie , ach a to som chcela tento mesiac co to posetrit

    OdpovědětVymazat
  14. Lancome rtěnky jsou super. Já mám také jednu, ale spíš do oranžova :)

    OdpovědětVymazat
  15. Ruz vyzera uzasne. Nadherny odtien.

    OdpovědětVymazat
  16. Ahoj :) barva co mas na rtech, mi pripomina Kate Moss pro Rimmel odstin cislo 07. Ten odstin je perfektni, takove mam rada.

    staywithkaterina.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  17. tak to je krásná rtěnka, já tak drahé rtěnky zatím nepoužívám, protože mě jako nepracující studentce přijde škoda za ně tolik utratit :/ ale až dostuduju a budu mít to vysněné povolání, to budou teprve nákupy :D

    OdpovědětVymazat
  18. Ten odstín je fakt nadhernej a moc ti sluší 😊

    OdpovědětVymazat
  19. Ten odstín je perfektní! Chci! :3

    http://gagenka.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  20. krásna ake luxusné balenie, aj ta farba.....krásna!!!ten odtien je skvelý,

    OdpovědětVymazat
  21. Nadherny odstin.
    Www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  22. waw, tak nádherná barva....úplně láká k vyzkoušení:-)
    Jen ta cena....chjoooo.

    OdpovědětVymazat
  23. Je nádherná! Obal i odstín ;) Opravdu mě zaujalo to o odstínech a inspiraci růžemi, musím je někde okouknout :)

    OdpovědětVymazat
  24. Ovšem tahle barva je fakt dokonalá, nemá chybu!

    OdpovědětVymazat
  25. Nádhera. Musí ti dokonale sedět :-).

    OdpovědětVymazat
  26. Ma perfektni odstin a krasny obal :)

    OdpovědětVymazat
  27. Krásná barvička :)
    Od Lancome jsem rtěnku nezkoušela, ale mám ráda jejich řasenky.
    www.sarkazelena.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  28. Vyzerá vážne nádherne, ale toľko peňazí by som zaň nedala.

    OdpovědětVymazat
  29. Krásný odstín,nějaký takový hledám,ale bohužel jen v rovinách drogerie :)
    janeckovabarca@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  30. Je krásny, ale na môj vkus pôsobí predsa len trochu "ružovo"...
    saveonbeauty

    OdpovědětVymazat
  31. Lancome rteenky miluju a nedam dopustit na nakupy v Duty Free, nebo v Sephore s 20 procent slevou. Za plnou cenu se mi uz nechce ani nic kupovat....

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)