pátek 2. ledna 2015

Kosmetika roku 2014 - dekorativní kosmetika

Rok se s rokem sešel a je tu další přehled té nejlepší kosmetiky roku 2014, kterou jsem mohla vyzkoušet, ovonět a zamilovat se do ní. Některé produkty jste na blogu mohly vídat velice často, protože když si něco oblíbím, musím o tom pořád mluvit, ukazovat to a používat :) Už tradičně jsem přehled rozdělila na dvě části - na dekorativku a péči o pleť. Začneme dekorativní kosmetikou a jednotlivýma kategoriema, do kterých jsem kosmetiku rozdělila. Snažila jsem se v každé kategorii vybrat jak levnější, tak i dražší oblíbence, ale uznávám, že ne všude se to podařilo. Některé kousky jsem si zamilovala tak, že jsem v dané kategorii přestala úplně experimentovat a nezkouším příliš nových produktů. Od některých kousků jsem si pořídila třeba i více odstínů nebo další balení a za všechny dávám roku do ohně.

Pokud se o daném produktu objevila zmínka na blogu či samostatný článek, prokliknete na ní přes název produktu.

Dámy a pánové, přivítejte na pódiu ty nejlepší z nejlepších v těchto kategoriích...


Make-up

Clarins True Radiance - pro mě v letošním roce asi absolutní vítěz této kategorie a i když mám moc ráda i všechny níže zmiňované, tento si mé srdce získal zcela. Ze všech zmiňovaných má též nejlepší odstín.

Bourjois Healthy Mix - druhým v pořadí je tenhle kousek od Bourjois. Nemá cenu opakovat proč ho mám ráda, podle mě je obecně velice populární. Umí krásně projasnit pleť a ve střední cenové kategorii je můj favorit.

Rimmel Lasting Finish 25h - trochu inovovaná verze tohoto make-upu, nicméně pořád dobrá. Na drogerii i překvapivě světlý odstín.

Astor Perfect Stay - make-up z drogerie, který dělá krásný a přirozený finiš. Pokud najdete vyhovující odstín, určitě vyzkoušejte.









Korektor

NARS Radiant Creamy concealer - co dodat, tohle je přesně kategorie produktů, ve které nemám příliš potřebu experimentovat a zkoušet nové kousky. Tenhle korektor miluju a pochybuju, že ho v dohledné době nějaký překoná.





Pudr

Glazel fixační voděodolný pudr - letošní král mezi fixačními pudry. Překonal i mého dlouholetého oblíbence od Dermacolu. Jednoznačný must-have!

Inglot HD Illuminizing Loose Powder - nenechte se zmýlit těmi mikro třpytečkami, které pudr obsahuje. Na tváři to není nijak viditelné a pleť naopak působí velice projasněně a odpočatě. 

Chanel Les Beiges - trochu už legenda mezi pudry, ale ne každý mu přijde na chuť. Na tváři dělá moc pěkný efekt a člověk s ním vypadá tak nějak lépe a zdravěji.


Physicians Formula BB powder - u nás bohužel trochu hůře dostupný, nicméně skvělý rozjasňující pudr za pár korun. Pokud máte možnost ho někde koupit, určitě doporučuji vyzkoušet






Tvářenka


NARS tvářenky - tyto tvářenky patří mezi moje nejoblíbenější a hojně zastoupené v mé sbírce. Můj absolutní favorit je odstín Deep Throat, u kterého už dřu dno a nový si koupím určitě znovu!

Benefit tvářenky - další oblíbená značka tvářenek, které mě baví jak obaly, tak svým obsahem. Nešlápnete s nimi vedle.

M.A.C tvářenky - do třetice další oblíbená značka tvářenek. Podle mě s nima taky nešlápnete vedle. Já mám slabost zejména pro jejich limitované edice.

the Balm Hot mama - tvářenky the Balm mě baví svými obaly i jejich kompaktností a skladností. Hot mama je velice povedený kousek, trochu 2v1, protože rozjasňovač už používat s touto tvářenkou nemusíte. Výborná výdrž se jí též nedá upřít a pokud hledáte tvářenku ve střední cenové kategorii, vřele doporučuji.

Marc Jacobs - u nás v obchodech se zatím tato řada dekorativky neprodává, ale jestli máte možnost někdy tuto značku vyzkoušet, vřele doporučuji. Tvářenka má neskutečnou výdrž, je pigmentovaná tak akorát a líbí se mi i její maličké balení.





Rozjasňovač

Hourglass Ambient Lighting powder - co dodat, je to velká láska, která asi jen tak neskončí, protože po roce používání není skoro poznat, že z něj něco ubylo! Pro mě osobně jeden z nejvíce přirozených rozjasňovačů vůbec. Trochu dražší kousek, ale nelituju ani jediného dolaru, který stál.

the Balm Mary Lou manizer - tahle zlobivá holka má nádherný odstín a vzhledem k tomu, jak často jí vidím ve wishlistech nebo v nákupech jiných slečen, o její popularitě není vůbec pochyb. Ve střední cenové kategorii jasná favoritka :)

Chanel - dělá rozjasňovače jen v limitovaných kolekcích a většinou vždycky stojí za hřích! Mám momentálně dva a vím, že další nemají smysl kupovat, ale když oni pokaždé přijdou s něčím tak nádherným, že se tomu těžko odolává. S pudrovým rozjasňovačem Chanel nešlápnete nikdy vedle.

Revolution Vivid baked highlighter - tohle bude jediný zástupce levnějších značek, protože co se rozjasňovačů týče, nikdy na nich nešetřím. Tento mě poměrně dost překvapil a pokud zrovna nejste z těch, které jsou ochotné dát za rozjasňovač stovky korun, tohle je podle mě velice dobrá volba a kompromis.




Úprava obočí 

Tužka na obočí Benefit Instant Brow pencil - mám už asi třetí a pořád mě mezi tužkami stále baví. Je trochu vosková, takže fixuje tvar obočí a velice snadno se používá.

Paletka na úpravu obočí Oriflame - vyhovují mi odstíny v paletce a líbí se mi malé kompaktní s balení, které obsahuje šuplíček s aplikátory.

Fixační gel na obočí L´Oreal Brow Artist Plumper - nevěřila bych, že si tak oblíbím zrovna takový produkt, ale skvěle a hlavně dlouho fixuje obočí a během dne není potřeba provádět jakékoliv další úpravy tvaru obočí.

Paletka Brow Fix Milani - někdo stíny z paletky používá i na klasické líčení očí a nejsvětlejší odstín je krásný pro projasnění očního okolí. Výhodou je určitě i sada aplikátorů včetně mini pinzety, které set obsahuje.




Podkladové báze na tvář a oči

Too Faced Shadow insurance - toto je pro mě prostě absolutně nejlepší báze pod oční stíny, které se zatím nic nevyrovnalo. Ani Urban Decay nebo Nars báze nebyly tak dobré a oční stíny mi na víčku neudržely tak dlouho. Další z kategorií, ve které nemám potřebu zkoušet jiné produkty, protože tohle je prostě TOP! 

Clarins Instant Smooth - kelímkové balení se mi ze začátku sice nepozdávalo, nicméně báze je skvělá a výrazně mi prodloužila výdrž make-upu a krásně zahladila nerovnosti pleti.

L´Oreal Nude Magique Blur cream - z drogerie byla letos asi nejoblíbenější a nejvíce používaná právě tato báze. Sice jsem se "blur efektu" příliš nedočkala, nicméně se mi líbí, že je báze na tváři po nanesení matná a pleť nepůsobí umaštěně, jako po použití jiných silikonových bází.






Oční stíny / paletky očních stínů

KIKO Supreme eyeshadow - jeden z letošních objevů a must-have zároveň. Stíny se hodně podobají svým kolegům Chanel Illusion d´Ombre a za málo peněz máte hodně muziky.

Make Up For Ever mono stín - úžasně pigmentovaný stín, který báječně drží a hlavně jeho třpytečky skoro neopadávají pod oči.

Clarins Ombre Matte - další must-have s netradiční pudrovo-krémovou texturou a skvělou výdrží. 5 odstínů ze 6 nabízených je navíc naprosto matných.

Clinique Chubby stick oční stíny - neočekávaně skvělý produkt na oči. Ideální pro super rychlé nalíčení. Celodenní výdrž zaručená.

M.A.C Paints - malá rozkošná tubička, evokující temperu obsahuje krémovou barvu, která se dá použít i jako super podklad pod další stíny. Jakmile zaschne, nic s ní nehne!

Inglot gelové linky - jeden z mých bestsellerů, co se gelových linek týče. Mám doma asi tak 5 nebo 6 různých odstínů a některé používám i jako oční stín na celé víčko.

NARS Dual-Intensity eyeshadow - Nars se se svými novinkami letos vytáhnul a řada těchto stínů nemá chybu. Úžasně pigmentovaná textura a vysoký lesk některých odstínů mě uhranuly :)

Catrice Velvet Matt - jestli se letos hojně propíraly některé stíny z drogerie, tak právě tyto. Mě se líbí jejich sametový efekt i pěkná pigmentace. Na drogerii podle mě velice slušný výkon.

Make up Revolution paletky - na náš trh vtrhly v druhé polovině roku a hned si získaly spoustu fanynek. Za málo peněz máte hodně muziky a velký výběr odstínů.

Rouge Bunny Rouge Fire Drops - spíše než klasické stíny jsou to sypké pigmenty s netradičním aplikátorem. Mají nádhernou pigmentaci a mojí láskou se stal odstín 030.



Urban Decay Naked 3 paletka - co dodat, byla to láska na první pohled. Paletka narůžovělých odstínů mi chyběla a stala se jednou z nejpoužívanějších v uplynulém roce. Jednu z Naked paletek je skoro povinnost doma mít :)

Sleek Garden of Eden paletka - jedna z mých nejoblíbenějších Sleek paletek vůbec. Se Sleek také nikdy nešlápnete vedle a pokud si vyberete z nabízených kombinací odstínů, minimálně jednu si určitě kupte.






Řasenka

Lancome Grandiose - rozhodně nejprapodivnější kartáček řasenky roku, nicméně má něco do sebe a jeho tvar má smysl. Řasenky Lancome mám obecně moc ráda a z dražších značek patří mezi moje nejoblíbenější.

Oriflame Wonder lash - patří už taky trochu mezi řasenkové legendy a mnoho z vás mi jí doporučovalo, až jsem jí taky vyzkoušela a oblíbila si jí.

Inglot Secret Volume Mascara - úžasně skladné balení, které ale není miniatura, protože obsahuje to, co jiné "velké" řasenky. Kartáček pěkně rozčeše a lehce prodlouží řasy a řasenka drží na svém místě celý den.

Maybelline Great Lash - strašně mě štve, že se tato průhledná verze jedné z nejprodávanějších řasenek ever neprodává i u nás. Pokaždé si jí vozím ze zahraničí a dělám si pro jistotu zásoby. Používám jí vždy před nanesením klasické řasenky, pro lepší rozčesání řas a snadnější nanášení. Nedám bez ní ani ránu a je to už takový můj svatý grál!








Tužka na oči / oční linky

Astor Perfect stay - letošní favorit z drogerie. Geniální starorůžová barva a hlavně perfektní výdrž a rychlá aplikace. V drogerii nemá konkurenci.

Make Up For Ever Aqua Matic - hodně povedená novinka letošního roku, která po zaschnutí na očích vydrží všechno a je voděodlná! Plánuji sbírku rozšířit o další odstíny.

Sephora Contour eye pencil 12H waterproof - skvěle pigmentované, syté barvy a široká škála odstínů. V akci se dají sehnat za pár korun a jsou voděodolné. Jasný must-have!

Urban Decay 24/7 Glide-on - UD neumí dobře jen oční stíny, má skvělé i tužky na oči. Černo-černý odstín Perversion patří mezi moje nejoblíbenější černé tužky vůbec. Skvěle drží, nerozmazává se a klouže po očním víčku jak po másle.

Kat von D Tattoo liner - legenda mezi světovými blogerkami! Musím říct, že tohle je absolutně nejlepší fix na oční linky a nemá konkurenci. Jako jediný na světě se mi na víčka absolutně vůbec neobtiskává a celý den drží na svém místě. Na cestě z Ameriky mám další do zásoby, protože tohle je MUST-HAVE roku 2014!





Rtěnky

NARS Audacious - rtěnkám sice trochu trvalo, než se u nás objevily, ale o to víc to čekání na ně stálo. Neuvěřitelně pěkný obal a více než příjemný obsah způsobil, že mám už dvě.

Bourjois Rouge Edition - do kosmetiky roku se probojovaly až ke konci roku, ale rozhodně sem patří. Nová řada rtěnek má ultra příjemnou texturu, která na rtech neuvěřitelně dlouho drží a nijak je nevysušuje. Jen jeden odstín vám nebude stačit.

Inglot Gel lipstick - mám celkem 3 nebo 4 odstíny určitě a pokud hledáte dobře držící a nevysušující rtěnku v nižší až střední cenové kategorii, vřele doporučuji.

L´Oreal kolekce rtěnek - L´Orealu se letos více než povedly dvě kolekce rtěnek - Nudes i Pure reds. Rtěnky mají na drogerii i poměrně luxusní balení a jejich obsah je také skvělý.






Lesk na rty / pastelka na rty

Clarins Lip balm crayon - toto je moje jednoznačně nejoblíbenější a podle mě i nejlepší pastelka na rty ze všech. Jediná nevýhoda je, že to byla letní limitka a teď už se nedá sehnat. Tajně doufám, že se v prodeji třeba ještě někde objeví, protože jestli ano, jednu musíte mít!

Astor Lipcolor butter - tohle je podle mě zase nejlepší pastelka na rty z drogerie. Pokud si vyberete z barevné škály, věřím, že budete spokojené a vrátíte se časem pro další.

YSL Gloss Volupté - kromě úžasného obalu má lesk i příjemnou sladkou vůni, stylový aplikátor a na rtech je velice příjemný a nelepivý.

Too Faced Melted - je to vlastně rtěnka, co vypadá jako klasický lesk v tubičce, ale nemá chybu. Je úžasně pigmentovaná a dobře drží. Další kousek, který by si zasloužil ve vaší kosmetické sbírce zastoupení několika odstínů.

Lancome Lip lover - další úžasně voňavý a nelepivý lesk s dokonalým klikacím zavírám. Má malé balení a vejde se do každé kabelky.

NYX Butter Gloss - je zástupce levnějších značek a prakticky z levnější cenové kategorie už jiné značky ani nepoužívám. Pokud je vám líto platit za lesk na rty stovky korun, tenhle lesk je skvělá volba.




Lak na nehty

Flormar top coat Quick dry Extra shine - och bože, kdybych jen spočítala, kolikrát jsem tento lak zmínila, musel by mi Flormar zaplatit balík za propagaci :) Absolutně tenhle top coat miluju a nemůžu bez něj být! Pokud ho někdy zruší, přestávám si lakovat nehty a přecházím na gelovky, protože lakování tak ztratí smysl. S ničím jiným mi lak (jakékoliv značky) nevydrží týden v perfektním stavu bez olupování. Bůh ti žehnej Flormare!

Bourjois 1 seconde - miluju jejich malé ploché štětečky a krásné pastelové barvy. Tyrkysový je jasný volba na jaro, korálové a růžové zase na léto. Plus skvěle kryjí už v první vrstvě.

L´Oreal Collection exclusive - k povedeným kolekcím rtěnek vyšla i kolekce neméně krásných laků na nehty. Obecně mám laky L´Oreal moc ráda, protože mají ploché štětečky a balení není příliš velké a zatím jsem vždycky všechny stihla vypotřebovat. Můžu doporučit i jejich bílý lak, který je krásný (v drogerii aby člověk čistě bílé laky pohledal).

Rimmel laky na nehty by Rita Ora - stačí jedna barevná samolepka na víčku laku a hned mě celá kolekce baví o něco víc. Baví mě jak odstíny, tak i plochým štětečkem, který u laků preferuji.

Gabriella Salvete Stars Enamel - pískové laky jsem si totálně zamilovala a baví mě používat hlavně během léta. GS má podle mě nejlepší pískové laky z drogerie.

Sada na gel-lak Sally Hansen - jestli v loňském roce něco otřáslo úpravou mých nehtů, tak právě tato novinka. Mít dva týdny krásné a upravené nehty je sen asi spousty žen. Když je navíc jejich aplikace snadná a stejně časově náročná, jako klasické lakování nehtů, není důvod se tomu bránit a gelovky nevyzkoušet v pohodlí domova.

Chanel Le Vernis Nail colour - patří mezi nejdražší značky v mojí sbírce a naprosto miluju jejich odstíny i balení. Fracas patří asi moje nejoblíbenější odstíny vůbec a často mi ho někdo chválí a ptá se, co je to za lak.

Dermacol Express odlakovač na nehty - nevěřila bych, že někdy budu dávat do kosmetiky roku i odlakovač, ale tenhle fialovej kousek si to prostě zaslouží. Jasně nejlepší odlakovač, který jsem kdy vyzkoušela a snadno a hlavně velice rychle odstraní z nehtu cokoliv :)










Uff, jestli jste to poctivě dočetly až sem, tak vám velice děkuji. Když jsem se dívala na přehledy kosmetiky roku na jiných blozích, tak jsem si říkala, že toho mám nějak sakra hodně. Ale v tom množství kosmetiky, co za rok vyzkouším a co mi projde rukama, nelze mít jen jednu oblíbenou rtěnku, lak a make-up, to určitě chápete :) Takže o to víc si cením času, který nad tímto článkem strávíte, protože i já nad ním trávila několik volných večerů :) 

Budu strašně moc ráda, pokud mi pošlete odkaz na vaše oblíbence roku nebo se s námi podělíte v komentářích, co je podle vás nejlepší a zaslouží si pozornost ostatních :) Určitě mě taky zajímá, jestli máme nějaké oblíbence společné :)

76 komentářů:

  1. Tuzka na oci Astor je fakt skvela. Oblibence teprve chystam:)
    Giveaway

    OdpovědětVymazat
  2. To je dobře že toho máš hodně, čím víc tím líp, alespoň se můžeme inspirovat :) Nejvíce se s tebou shodnu na rtěnkách, pak mám taky ráda laky GS, top coat od Flormaru..

    OdpovědětVymazat
  3. Wow, tak to je obsáhlý článek :) Na spoustu věcí, co v něm zmiňuješ, si už brousím zuby, ale minimálně nějaká Nars tvářenka a Bourjois makeup prostě budou :)
    gizy(zavináč)seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Taky oblíbence teprve chystám, ale už teď vím, že společné máme určitě věci od Benefitu :)

    OdpovědětVymazat
  5. Pro tebe jsou toto svaté grály, pro některé z nás je celý tvůj článek wishlistem:) Alespoň pro mě, já bych hrozně ráda vyzkoušela alespo%n půlku ze zmiňovaných věcí :D Tak snad se mi to jednou podaří:) Mohu naprosto souhlasit s Clarins stíny, jsou úplně božské a s L´Oréal rtěnkami.. ty mám také moc ráda, zatím mám dva odstíny, ale plánuji si pořídit ještě další:)

    OdpovědětVymazat
  6. Moc bych si přála ten pudr Glazel a UD paletku. Bohužel jsem zatím nenašla žádnou řasenku, která by se mi nesnažila vypálit oči, nevíš o nějaké? Zkoušela jsem L'oreal, Miss Sporty, Lancome, Reginu a Dermacol a všechny pálily.

    OdpovědětVymazat
  7. Tu Orilame řasenku miluju, zkoušela jsem i pár jiných, ale stejně jsem se pokaždé vrátila k téhle. Od této značky, ale každému doporučuji hlavně jejich "zázračné kelímky" Tender Care. Jestli jsi je ještě nezkoušela, určitě vyzkoušej. Nic nehydratuje a nehojí líp :)
    http://elliesdailyideas.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. nevedela som, že loreal má niečo také na obočie,.. to rozhodne musím vyskúšať, moje obočie si stojí, ako sa mu zachce

    OdpovědětVymazat
  9. Ve spoustě věcí souhlasím, díky za tipy na to ostatní :)

    OdpovědětVymazat
  10. mikado: mě teda zatím žádná řasenka v očích nepálila. Mě vadí odličovače, ty si musím hodně pečlivě vybírat, ale u řasenek jsem problém nikdy neměla. Možná nějaká značka z lékárny, třeba jako je La Roche-Posay, ty by měli být extra citlivé a nedráždivé :)

    Veronika Halalová: zázračné kelímky jsem zkoušela několikrát, ale zas takový zázrak mi to nepřišlo. V druhé části článku, kde bude péče, se objeví produkt, který je pro mě "zázračný kelímek" :)

    nina: je to novinka :) Brzy o něm chystám samostatný článek :)

    OdpovědětVymazat
  11. Na jednu stranu parádní článek, na druhou se mi jeho čtení asi dost prodraží, protože jsem si za těch patnáct minut v duchu sestavila dost obsáhlý wishlist :D
    lucyneckaaa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Na ten fixační gel na obočí od L´Oreal jsem docela zvědavá. Zatím každý produkt na obočí, který jsem vyzkoušela, mi nesedl. Co se týče Lipcolor butter od Astoru, tak s tím souhlasím. Koupila jsem si jeden, taky Hug me, a pak se vrátila pro další dva.

    machova.klara@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Ty jo, to je dlouhý článek, musel dát spoustu práce :) Spoustu výrobků mám taky a miluju, no taky je pravda, že většinu jsem pořídila na základě tvé recenze :D

    OdpovědětVymazat
  14. Je to skvělé :) Taky mám své favority a ty tvoje ráda vyzkouším taky :)

    OdpovědětVymazat
  15. Na tenhle článek se každoročně těším snad úplně nejvíc! :-) Díky za něj. Luci to napsala naprosto přesně, pro tebe svaté grály, pro mnoho z nás wishlist! :-) Přiznám se, že ne ve všech kategoriích mám alespoň jednu věc, ale když už ano, používám ji nejčastěji. Pro mě osobně hodně inspirativní článek! Rozhodně musím vyzkoušet Boujois rtěnky, konečně taky Too Faced bázi pod oční stíny a opěvovanej Lou manizer.

    OdpovědětVymazat
  16. tento článek je super inspirace :) já si hodně oblíbila ty máslíčka od astoru a řasenky od oriflamu také ráda používám

    OdpovědětVymazat
  17. Super článek, na ten top coat budu muset v drogérce mrknout :).

    OdpovědětVymazat
  18. Moc pekne pocteni! Spoustu z tech veci bych chtela vyzkouset, viz komentar vyse o wishlistu.. :-)

    OdpovědětVymazat
  19. Ty stíny od Cartice! To bude můj mor....už 3 měsíce kolem těch matných chodím a pořád si říká že je nepotřebuju :D ale....mam pocit že budu muset podlehnout!!!!!!!!!!!! :D :D sakra!!!


    www.instagram.com/randomm_beauty
    blog.jana-mei.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Tak jedinný s čím mám zkušenost je: Rimmel Lasting Finish 25h a Gabriella Salvete Stars Enamel - mám přesně ten modrý a úplně ho miluji, je prostě nejlepší ze všech laků! :3 Jinak zbytek věcí jsem zatím nevyužila, to možná někdy v budoucnu ;)... A můj oblíbenec roku je all-in-one BB krém od esence, kryje lépe než všechny makeupy, co jsem kdy měla. :)

    gagenka.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  21. Rasenka oriflame je uzasna, asror maslo na rty to same.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  22. miluju tyto články, takže i tento jsem hltala až do konce jedním dechem :)..moc bych chtěla vyzkoušet Clarins makeup, Glazel pudr, KIKO stíny a rozjasňovač od Chanelu ♥ :)..také se mi moc líbí sada od Sally Hansen, tak snad si na ni brzy našetřím :)..za mě letos TOP produkty : Nars tvářenka Sin, rozjasňovač The Balm, řasenka Gabriella Salvete Diamond, Flormar řasenka Spider lashes :)

    OdpovědětVymazat
  23. Za tento článek jsem moc ráda, pěkně jsi to všechno shrnula a dala mi nové tipy :). S laky od Rimmelu a odlakovačem od Dermacolu jsem taky moc spokojená

    OdpovědětVymazat
  24. Super článek a inspirace pro další nákupy! :)
    Jeden z mých oblíbených make-upů je Healthy mix od Bourjois.
    A ty stíny od Nars jsou absolutně dokonalý!!
    www.sarkazelena.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  25. Ahoj Rendy, zasadne nesouhlasim s nazorem, ze je klikaci zavirani u Lancome lesku prakticke... Mne se v kabelce rozkliknul lip volumizer Gloss in Love a pulka se ho v kabelce roztekla... Fakt k nas**ni :-D nastesti mi pak klikaci cudlik upadl a ted uz se nebojim nosit ho v kabelce :-D

    OdpovědětVymazat
  26. Vidím, že mám skvělé tipy, co si pořídit :-)

    OdpovědětVymazat
  27. ten flormar top coat podla mna uz zrusili, aspon ja som ho hladala uz v dvoch Tetach a nenasla :)

    OdpovědětVymazat
  28. Vidím, že některé oblíbence máme stejné, taky nedám dopustit na make-up Rimmel Lasting! Neuvěřitelná pecka :) Ted se chystám vyzkoušet Astor Perfect Stay, tak jsem zvědavá, jestli bude stejně dobrý nebo ještě lepší. Nalákala si mě ale na vyzkoušení fixačního gelu na obočí od Loreal, už dlouho nějaký scháním, všude čtu jaký by byl nejlepší a pořád jsem se nemohla rozhodnout, tak ted už mám jasno! :) Jinak laky na nehty od Rimmelu snad nesmí nikdy v kosmetické taštičce chybět :) Za tu cenu super laky :)

    denymusilova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  29. Krásny článoček, vždy sa u teba rada inšpirujem ;)
    http://bynicka.blogspot.sk/2015/01/the-best-of-2014najlepsie-z-roku-2014.html

    OdpovědětVymazat
  30. Takže ten makeup musím mít, na ten odlakovač dermacol se třesu už dlouho, pro Lip butter od Astoru už jsem se taky do drogerky pro další vrátila...:D

    OdpovědětVymazat
  31. Moc jsem se na tento článek těšila :) četla jsem si tento článek i loni a s hodně věcmi jsem souhlasila, tak jsem byla zvědavá, jak se shodneme letos. Samozřejmě jsme se opět v hodně věcech shodly. Jen jsem na tebe te´d naštavaná, protože si budu muset pořídit asi určitě ten Hourglass Ambient Lighting powder :D :D takže Renatko opět moc děkuji za díru v peněžence :D ;)

    OdpovědětVymazat
  32. Skvělý článek! Já si letos moc oblíbila růžové Color tattoo a nové gelové tužky od Essence,jsou skvělé :) Jinak mám zálusk na nějakou Sleek paletku,nejvíce se mi líbí Storm :) Přeju všechno nejlepší do nového roku :)

    OdpovědětVymazat
  33. Krásná inspirace....Rendy..vše nej v roce 2015..mám moc ráda tyhle články.

    OdpovědětVymazat
  34. Hezký nový rok. Společným oblíbencem jsou laky GS, já teda miluju nejen ty pískové, ale i Glitter, ten mám ještě dnes ze silvestrovské oslavy na nehtech. Řasenku Wonderlash od Oriflame jsem milovala, ale teď zkouším i drogerkové. Jinak ti chci poděkovat, že díky tvému blogu jsem objevila Essie Button, naprosto jsem si ji zamilovala a koukám na každé video :D

    OdpovědětVymazat
  35. Skvělý článek, zase mám nějaké nové tipy. A souhlasím s tím, že ten Nars korektor je nejlepší!
    thrillofme.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  36. Děkuji, teď potřebuji ještě víc věcí :D :)
    krizovamichalka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  37. V lacích se s tebou 100% shoduju :-) A makeupy určitě vyzkouším. V drogérii mi snad žádný ještě nevyhovoval...

    OdpovědětVymazat
  38. Pastelku na rty jsem si koupila na Tvé doporučení a je nejlepší, a taky se objevila v mých oblíbencích (http://therainbower.blogspot.cz/2015/01/top-14-beauty-products-of-2014.html :). Nude rtěnky z limitky od Loreal jsou také skvělé a jejich laky mám rovněž ráda. Too Faced bázi miluji a asi si žádnou jinou už nekoupím :). Mám v plánu si pořídit i Aqua Matic od MUFE, Bourjois makeup a hodně uvažuju o tvářence Nars v odstínu Seduction.

    OdpovědětVymazat
  39. Make-up od Rimmel jsem si taky strašně oblíbila :) Odlakovač od Dermacol určitě vyzkouším a strašně mě láká Mary-Lou Manizer od The Balm :) Moc pěkný článek :)
    ChickFlickCherryBlog

    OdpovědětVymazat
  40. Skvělý článek, úplný příval inspirace. Je fakt, že kosmetika šla u mě teď trošku stranou, ale mám takové dva nesplněné sny - vlastnit rtěnku v odstínu Blake z Pure reds od L´orealu a tvářenku od Nars nebo benefitu ;) Joo a mít tak taky jeden z těch naprosto božských rozjasňovačů od Chanelu.. ale ten bych snad ani nemohla používat :D

    OdpovědětVymazat
  41. V poslednej dobe uz kvoli pracovnemu nasadeniu nemam cas pravidelne sledovat blogy, takze na tuto vyberovku som sa naozaj velmi tesila.
    Spolocne mame tvarenky a korektor Nars, ktory som si kupila po precitani Tvojho clanku. Velka spokojnost. Vdaka.
    Mojim top produktom tento rok je podkladova baza na tvar pod make-up od Clinique: Superprimer colour correct redness- mam po nej na dotyk tvar hebulinku ako hodvab...prve dni som sa v uzase kazdu chvilu dotykala tvare, ci sa mi to nesniva....mam ten zlty odtien. Povodne som si chcela kupit fialovy, ale predavacka v Sephore ma presvedcila a som spokojna.
    http://www.clinique.com/product/11265/26922/Makeup/Primers/Superprimer-Face-Primers

    OdpovědětVymazat
  42. uff, takovou porci čtení ted musím náležitě vstřebat :)
    hned mám několik favoritů do wishlistu na rok 2015 :))

    OdpovědětVymazat
  43. Skvelý článok :) Pekne zhrnuté :) A si spokojná s tým Chanel lakom? Pretože ja ho mám tiež len v inom odtieni a mala som naňho dosť negatívnu recenziu kvôli pigmentácii... Zdajú sa mi dosť vodové... Lovely Beauty Book

    OdpovědětVymazat
  44. Já jsem měla poměrně dlouho averzi ke značce Inglot, ale loni jsem si nakoupila pár věcí a moc velká spokojenost, takže i letos možná nějaký kousek asi přibude:) Určitě si koupím nějaký rozjasňovač od The Balm, mám už to dlouho v plánu, ale stále jsem se nedokopala:)

    OdpovědětVymazat
  45. Souhlasím v mnohém! :) Řasenka Grandiose je naprosto skvělá, rtěnky Loreal jsou skvělé, Catrice Matt Velvet stíny jsou nádherné... na laky na nehty a rtěnky Bourjoise se taky chystám. :)
    LadyKerstyn blog
    instagram

    OdpovědětVymazat
  46. tý jo tak už vím co vyzkouším :) super článek

    OdpovědětVymazat
  47. Akurát dnes som si hovorila, že už by stačilo nakupovania dekoratívky, že už mám dosť. A teraz neviem, toľko pokušenia :-)

    OdpovědětVymazat
  48. Spoustu jsem toho vyzkoušela, ale třeba na Catrice Matt Velvet nemám štěstí v Praze je to hrozně přebrané, stejně jako ty rtěnky od Bourjois :-)

    (jamun@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  49. Super tipy, díky za ně. Ten odlakovač od Dermacol musí asi fakt stát za to, už jsem ho viděla v oblíbencích u více blogerek.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  50. Co se týče make-upů, tak Bourjois a zmiňovaný inovovaný Rimmel u mě rozhodně vedou. Tvářenka Rockateur od Benefitu je božská a na paletky od Makeup Revolution nedám dopustit. Jinak spousta věcí mě zaujala a rozhodně je chci vyzkoušet :)

    Yankee Candle a jiné vůně domova :)

    OdpovědětVymazat
  51. Děkuji moc za tento článek, už mám pár vyhlídnutých favoritů, po které si poběžím hned, jak to bude možné. Můj letošní oblíbenec je řasenka Astor Big & Beautiful Butterfly Look, dělá mi neskutečně hezké řasy :)
    Jinak Top coat od Flormanu jsem si koupila díky tvým článkům, a bez něj lakování už u mě neexistuje :)

    OdpovědětVymazat
  52. Na ten rimmel makeup lasting finish se už chystám :)
    Šárka
    sabera@hotmail.cz

    OdpovědětVymazat
  53. Ja už prvých obľúbencov mám za sebou, dekoratívka ešte len čaká na publikovanie :). Určite sa zhodneme v korektore :).
    saveonbeauty

    OdpovědětVymazat
  54. Ty jo, takových věcí :). Ale nedivím se, jsi prostě kosmetické guru, tak není divu, že máš takový přehled a hojné zkušenosti. Ten make-up od Clarins bych také ráda vyzkoušela, ale teď mám oblíbený make-up od YSL (článek teprve na něj chystám, ale v oblíbencích jsem ho zmínila, tak se klidně mrkni, pokud tě zajímá ;) ). Jinak samozřejmě korektor od Nars je na mém seznamu přání už delší dobu, ale u nás bohužel jen v odstínu Vanilla a já bych právě snesla ten nejsvětlejší :(. Tvářenky máš všechny krásné, ale naprosto mě uchvátila ta od Marca Jacobse. Na ty rtěnky od Bourjois jsem byla taky zvědavá, ale po dnešní návštěvě v DM, kdy měli v sortimentu poslední dvě a ještě použité, jsem bohužel odešla zklamaná a s prázdnou. Jinak s bází od Too Faced musím také souhlasit, ta je naprosto skvělá.

    OdpovědětVymazat
  55. Ach, naprosto uchvatny clanek! Diky ti za nej :-)

    OdpovědětVymazat
  56. všechno to jsou super věci! společné máne tvářenky:) laky na nehty jsem si zamilovala holografy od color club

    OdpovědětVymazat
  57. Waw, to je úžasný přehled...klobouk dolů nad tou poctivou prací, Rendy:-)
    Lip butter od Astoru mám také moc ráda, stejně jako černou řasenku od Oriflamu a stejně tak laky GS a Rimmel :-)
    Děkujiza doporučení, určo budu zkoušet a více zapátrám v drogérkách:-)
    Pěkný večer
    mishaoriflame@post.cz

    OdpovědětVymazat
  58. líbí se mi ta Oriflame sada na obočí, na to teď docela ujíždím... jinak doporučuju zkusit něco od Inglotu, mají zajímavé odstíny, které sednou asi přece jenom líp než různé paletky

    OdpovědětVymazat
  59. Výborný článek na který jsem se těšila už před rokem po přečtení toho předešlého. Vidím, že pro mě je toho ještě tolik, co rozhodně stojí za vyzkoušení. Moje must have je už dlouho hlavně Naked 3, mám jedničku a jednoznačně to jsou pro mě nejlepší a nejpoužívanější stíny... Při nejbližší příležitosti si asi skočím pro rtěnku a makeupod Bourjois :-))

    OdpovědětVymazat
  60. Zamilovala jsem si Naked 3, Dermacol truffle makeup a korektor od Astoru 25 hours. Pokud by se sem daly pocitat i stetce, tak jsem si velmi oblibila master radu od PLH :-)
    petkahave@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  61. Super článek :) Moji oblíbenci např. rtěnky LOreal nebo laky Gs..samo že pískové :)

    OdpovědětVymazat
  62. Ty tvářenky vypadají všechny tak skvěle, že si fakt budu muset asi nějakou pořídit a naučit se s ní zacházet :) Jinak NARS, Chanel a Mac jsou na mém wishlistu (snad cokoli, ale hlavně rtěnky) a u všech tří miluju už jenom jejich design :)) Myslím, že je dobře, že jsi toho do oblíbenců dala tolik, aspoň se máme čím inspirovat :)

    OdpovědětVymazat
  63. Uf, rozsáhlý článek, ale skvěle se na něho kouká, máš skvělé fotky! Dělám si zálush na ten korektor, vypadá super. :-)

    OdpovědětVymazat
  64. Krasně napsaný článek :) Astor lipcolor butter je best :) planuji si zakoupit dalšího člena mé sbírky :D a planuji i pořídit rozjasňovač od makeup revolution :D

    OdpovědětVymazat
  65. Teda páni, než jsem došla na konec, zapomněla jsem, co jsem chtěla napsat :D Takže jenom tak, hodně jsem toho nezkoušela, v lecčem se shodneme a třeba u Dermacolího odlakovače vysloveně nesouhlasím :)

    OdpovědětVymazat
  66. Krásně zpracovaný článek:)
    Taky mám moc ráda laky od Rimmelu. Odlakovač od Dermaclu jsem ještě nezkoušela, mám ale nový z Hemy a ten je super. Stačí 1x přejet nehet a všechen lak je dole.:)
    karolin.uhrova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  67. Na tenhle typ článků se vždycky moc těším, je pro mě inspirací, co nového vyzkoušet. Ještě jsem zvědavá na péči 😊
    j.kastylova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  68. Super clanok :) Moj najvacsi objav roku 2014 je Lipbutter od Astoru.

    OdpovědětVymazat
  69. páni, krásny článok ! :) tiež milujem tie laky od boujois - to je asi jediný lak pri ktorom mi fakt stačí jedna vrstva :)

    OdpovědětVymazat
  70. Pěkný článek. Shodneme se vesměs na tvářenkách. Tu od Marka Jacobse, stejně jako zbytek sortimentu této značky, bych ráda vyzkoušela, snad se Sephora umoudří, když už nabízí Korse. A na Temptalii jsem viděla paletku stínů Dual Intensity od NARS. Ještě že jsem si počkala.
    darknesssodeep@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  71. Myslím, že za pomoci tvojho blogu som sa naučila milovať a "zbierať" lícenky a zachvíľu ma "donútiš" robiť to isté aj s rozjasňovačmi:)) Tie už nejaké mám, samozrejme používam...ale keď vidím tie tvoje.....ach.....len v dobrom závidím....a ten...Chanel až zatajujem dych....no a niekoľko vecí máme spoločných..väčšinou tie drogériové....Astor masielka, Astor ceruzka, Dermacol odlíčovač...

    OdpovědětVymazat
  72. Pekný članok pekne zhodnotenie. Pravda paletky od MUR su dokonalé za tak lacný peniaz tolko muziky,,,, su skvele..som velmi rada ze som si zaobstarala . Ruž moj top ruž su ruze od Kate Moss, velmi rada mám aj ruže od lidlu cien, lacne ale fakt mi vydrzia velmi dlho.. a essence tiez skor to povazujem za taky balzám ale neurazí.. čo sa týka špiraly, moja top spirala bude prekvapivo od She, ulovila som ju vo výpredaji bola taka cierna xxl, mali rozne farby nápisov, tá spirala je uzasna zahusti predlzí, neopadáva vydrží fakt 24 hodín v povodnom stave na oku....ked si pomyslim ze som ju kupila za 2e necelé vo vypredaji, musim sa smiať........lebo je fakt skvela, to ja si na špirále potrpim koli mojim ,,nesikovnym" mihalniciam!:)

    OdpovědětVymazat
  73. Mohla bych se zeptat, bude i pečující kosmetika za rok 2014 ? :))

    OdpovědětVymazat
  74. Veľmi ma tento článok inšpiroval a vôbec mi neprekážalo,že bol trochu dlhý. Je tu veľa super produktov na ktoré som tiež pozerala!:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)