úterý 13. ledna 2015

Kiehl´s nové balzámy na rty

Když jsem si tyto balzámky kupovala (respektive jeden kupovala a druhý dostala od přítele), tak se u nás ještě neprodávaly v tolika verzích. To se ale změnilo a voňavé Kiehl´s Lip balm #1 se dají sehnat i u nás! Od ledna přistanou v obchodech balzámy ve verzi Mango, Hruška, Brusinka a Máta. A protože jsem si oba svoje balzámy velice oblíbila, ráda bych se s vámi o to podělila :)





Kiehl´a Lip balm #1 (15 ml) - koupíte v prodejně Kiehl´s v centru Nový Smíchov za 260 Kč

Tyto balzámy patří podle mě za jedny z těch známějších produktů této značky a já jsem je strašně dlouho chtěla vyzkoušet. U nás se donedávna prodávaly tuším dvě nebo tři verze, ze kterých jsem si nevybrala a chtěla jsem zkusit ty voňavé. Kupovala jsem je na letišti při odletu z New Yorku a prodávali tam i celou takovou dárkovou sadu těchto balzámů, kterou jsem jinde neviděla, ale protože jsem neměla balzámy ještě sama vyzkoušené, chtěla jsem je jen po jednom. Vybrala jsem si hruškový a brusinkový mi dal přítel k Vánocům. Voní oba jemně a věrně podle svého druhu, řekla bych :) Láká mě ještě mango verze, takže tu si pořídím někdy v budoucnu. Někomu by možná mohlo vadit, že mají balzámy tubičkové balení, ale mě to nijak nevadí, protože z tubičky můžu dát balzám přímo na rty a nemusím ho dávat zvlášť na prsty a pak až na rty. Konzistence mi nejvíce připomíná vazelínu, ale balzám není hutný a velice snadno se nanáší. Díky mastnější konzistenci po rtech přímo klouže a na první pohled to vypadá, jako byste měly lesk na rty. Stačí ho jen pidi množství a na rtech je moc příjemný. Balzámy obsahují mandlový olej, aloe vera, vitamíny A a E, allantoin a skvalen. Pomáhá mi i když mám hodně suché rty a velice rychle jim dokáže ulevit. Teď během zimy jeden z nich nosím v kapse kabátu a druhý mám na pracovním stole a používám vždycky podle potřeby.













Jestli vám vyhovují balzámy, které připomínají vazelnínu svojí konzistencí, tak se na tenhle mrkněte. Pro mě je 100x lepší než všechny tyčinkové balzámy z drogerie, které mám teď v zimě na stole spíš na ozdobu a případ poslední nouze. Tenhle balzám mi dokáže rty hydratovat okamžitě po použití a navíc příjemně voní a líbí se mi i jeho trochu retro balení :)

Znáte tyto balzámy? Líbí/nelíbí se vám jejich balení? Lákají vás k vyzkoušení? :)

19 komentářů:

  1. O těchto balzámcích jsem se dozvěděla až od Tebe. Vypadají pěkně, ale asi by mi moc nevyhovovala konzistence.

    OdpovědětVymazat
  2. bohužel nemám rádu tuto konzistenci :/

    OdpovědětVymazat
  3. Samozrejme určite lákajú ;) Bohužiaľ momentálne mám také zásoby, že mi pomaly začínajú prerastať moje balzamy cez hlavu :D Ale tie vazelínkové konzistencie tiež uprednostňujem...
    saveonbeauty

    OdpovědětVymazat
  4. O těchto balzámech jsem už slyšela. Ráda bych vyzkoušela, ale nejdřív chci otestovat balzám od Nuxe, o kterém spousta blogerek básní.

    OdpovědětVymazat
  5. No, na prvním místě ve složení petrolatum - ona to je vazelína... Takové balzámy nemám ráda, vazelínová konzistence mi na rty není příjemná. Mně se nejvíc osvědčil balzám s bambuckým máslem od Yves Rocher. A to mám opravdu extra suché rty a bez kvalitních balzámů bych nepřežila den. Teď mám na cestě objednávku různých balzámů z biooo.cz, tak se těším. :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Ešte som o nich nepočula. Ja musím mať všetky balzamy čo vidím takže časom sa po nich určite poobrezám :)

    OdpovědětVymazat
  7. mě teda balzámy lákají moc a taká konzistence mi nevadí, hlavně, že splňují svůj účel :) retro obal vypadá dobře, jenom to nanášení není moc praktické, já mám raději, když je to seřízlé

    OdpovědětVymazat
  8. Balzámky neznám a balení se mi líbí :). Já mám takový podobný z Manufaktury
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  9. Wikira: ten mě strašně zklamal :( Psala jsem o něm, kdyby tě to zajímalo, ale ta jeho konzistence mi strašně nevyhovovalo a používám ho jen na kůžičky nehtů a na rty vůbec :(

    Jana C- taková lepší vazelína (teda pro mě), tu klasickou obyčejnou na rtech nesnesu bohužel :/ Od YR jsem měla před nějakou dobou takový zelený a byl fajn ze začátku, ale pak mi přestal stačit a na vysušené rty mi vůbec nepomáhal, tak nevím, co se stalo špatně :)

    OdpovědětVymazat
  10. balzám podobné konzistence jsem měla kdysi z LB od Anatomicals, ta lesklost mi na tom právě vadila... a přiznám se, že za 260 bych nečekala petrolatum na prvním místě, to je dost škoda. balzámy už kupuju jenom přírodní, hodně mi vyhovuje třeba Burt's Bees

    OdpovědětVymazat
  11. Tuhle konzistenci mám nejradši, táta mi vozí z ameriky vazelínu v tubičce a na tu nedám dopustit. Ten hruškový bych chtěla vyzkoušet. :)
    www.sarkazelena.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  12. vypadají skvěle! a jestli i pomáhají... mně teď pusa osychá strašně :( a mango by mě teda docela zajímalo :)

    OdpovědětVymazat
  13. To víš, že lákají! :) Ale něž já je někde omrknu...škoda že jsou jen v Praze.

    OdpovědětVymazat
  14. jéé, tak to vyzkouším brusinku...pokud bude ještě k mání :-)
    Zima si žádá vyšší level péče o rty ( a nejen o ně)
    Děkuji za tip, Rendy :-)

    OdpovědětVymazat
  15. Jeden lesks takovou konzistencí mám, ale od jiné značky a musím říct, že mi i celkem vyhovuje, než ty normální lesky.))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  16. Zní to super, ale mě děsně nebaví tenhle aplikátor.. I když u carmexu jsem to nakonec taky překousla, protože u těch ostatních verzí mi přišlo, že nejsou taková "bomba" :)

    OdpovědětVymazat
  17. O této značce přemýšlím už dlouho, třeba to bude první produkt, který od ní nakoupím.
    staywithkaterina.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Nevyhovoval mi. Přišlo mi, že ta vazelína udělala na rtech mastný film, pod kterým ale byly rty pořád suché, popraskané a pak i podrážděné. Mnohem lepší je Burt's Bees. Brousím si zuby na medový od Nuxe.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)