pátek 23. ledna 2015

Jarní novinky Clarins

Pomalu a jistě se blíží jaro (jasně, troufám si to koncem ledna tvrdit :) a kosmetické firmy nám začínají servírovat své krásné, voňavé a hlavně zbrusu nové kosmetické kousky. Dneska jsem se zaměřila na některé novinky značky Clarins a je jich tolik, že nevím, kterou dřív. Než začnete číst dál, nezapomeňte nažhavit svoje wishlisty a poznámkové bločky, protože jen u jedné věci nebude chtít zůstat :)


Garden Escape je nová jarní kolekce, která bude v prodejnách dostupná od února. Jako první úžasný kousek mi do oka padla tato krásná paletka stínů. Clarins má svoje limitované kolekce prostě pokaždé nádherné a vymazlené. Tato paletka obsahuje 6 stínů - od perleťově bílé, přes růžové, šedo-hnědou a svěží zelené.

Cena 1190 Kč


V jarní kolekci najdete i nový odstín tvářenky Blush Prodige (08Sweet Rose), kajalové oční tužky (09 Intense Green), rtěnek Joli Rouge Brillant (22 a 23) nebo řasenky Wonder Perfect.



Nabídka make-upů se rozšiřuje o novinku Everlasting Foundation, která slibuje krytí, matný finiš i dlouhou výdrž za jakýchkoliv okolností. U nás bude dostupných 10 odstínů a vyberou si i úplné Sněhurky!


Cena 910 Kč

Instant Light Lip balm Perfector navazuje na úspěch známých lesků na rty Instant Light Natural Lip Perfector. Nové balzámy jsou dostupné v 6 odstínech a slibují návykovou texturu, která se rychle vstřebává, rtům dodá lehkou barvu a mokrý efekt. Výtažky z divokého manga a bambuckého másla vyživují a zjemňují rty po celý den. Můžete ho použít samostatně nebo přes vaší oblíbenou rtěnku.


Odstín My Pink! (třetí zleva) se přizpůsobí barvě vašich rtů a reaguje na jejich pH, takže na každém tak vytvoří trochu jiný odstín.

Cena 470 Kč



 Instant Light Lip Comfort Oil čerpá z 60 letých zkušeností odborníků Clarins, kteří vyvinuli první pleťové a tělové oleje této značky. Nyní si můžete pořídit i olej na rty, který obsahuje olej z lískových oříšků, mirabelek a organický jojobový olej. Olejíček voní lehce po medu a na rtech zanechá lesklý film bez pocitu přehnané mastnoty nebo lepivosti.

Verze 01 Honey bude ve stálé nabídce, 02 Raspberry je limitovaná verze k dostání pouze během jara a voní jak jinak než po malinách.


Cena 470 Kč





Daily Energizer Lovely Lip balm má hravé balení a bude se krásně vyjímat v každé kosmetické taštičce. Hlavní ingredience tvoří organické kakaové máslo a bambucký olej, které rty vyživují a zklidňují. Balzám obsahuje i chytrý pigment, který reaguje na pH vašich rtů a díky němu budete nosit jedinečný odstín růžové. Lahodná ovocně-květinová vůně s broskvovým nádechem zaručena!


Cena 390 Kč, dostupný od března 2015






Shaping Facial Lift slibuje vytvarování obličeje a jeho kontur a navazuje na úspěch předchozí verze. Toto sérum si zamilovaly i Asiatky (sérum v Asii získalo přes 40 kosmetických ocenění) a každou minutu se prodá jeden kus. A Asiatky jak víme, mají skvělý nos na skvělou kosmetiku! Toto sérum v sobě kombinuje sílu guarany, zázvoru širokolistého a kaki, které mají zajistit uvolňování nadbytečných tuků v obličeji, odvodnění přebytečných tekutin a zpevnění pleti.


Cena 1590 Kč (50ml)



Tak nevím jak vy, ale já mám vybráno! Na rty nový boží olej, který jsem měla už možnost vyzkoušet a je to vážně paráda! Péče o rty dostala nový rozměr :) Paletku půjdu omrknout, až se dostane do obchodů a její odstíny si ještě nechám projít hlavou. A sérum na hezčí kontury obličeje? Kdo by nechtěl mít na fotkách o jednu bradu méně, co? Jestli by to fungovalo, kupovala bych to po kýblech, to Clarins slibuju :) Novinek nás čeká ještě několik, ale vybrala jsem pro vás ty podle mě nejzajímavější a o těch dalších se dozvíte třeba někdy příště :)

Co zaujalo nejvíce vás? Chcete úžasnou péči o rty, hezčí a užší obličej nebo novou paletku stínů? :)

45 komentářů:

  1. Tezko rict, co se mi libi nejvic, zda balzam s puntikama, nebo maliny.
    Giveaway

    OdpovědětVymazat
  2. júúúúúúú, ten olejček na pery ma zaujal!!!!!!! Aj balzamíky sú krásne, ale olej, to už je niečo! :)
    saveonbeauty

    OdpovědětVymazat
  3. Ta paletka.. Ach! Nádherná a ještě k tomu bych ji i využila..

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné barvy stínů :)
    vlachova.te@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  5. Tak balzám s puntíkama u mě vede, je úplně rozkošnej a nevíc chytrej :))) A teda paletka je moc hezká designově, ale odstíny stínů pro mě nic moc :)

    OdpovědětVymazat
  6. Zaujala mě paletka, olejíček a nejvíc teda to poslední sérum, to bych dost potřebovala :D ale jestli to může fungovat, to nevím...

    OdpovědětVymazat
  7. Jj, tahle kolekce je pěkná, už jsem koukala i na ten novej odstín tvářenky a asi ho budu muset blíže omrknout :). Balzámy mě lákají, takže na ty taky naběhnu. Pokud si pořídíš to sérum, tak určitě dej vědět, jestli to stojí za ty kýble ;).

    OdpovědětVymazat
  8. Ta paletka je moc pěkná, teď se ještě rozhodnout, jestli ty odstíny mi sednou nebo ne. Čekala jsem nějaký zajímavý pudr nebo rozjasňovač jako limitku, po tom prahnu už delší dobu..

    OdpovědětVymazat
  9. Řekla bych, že mě paletka zasáhla do srdce! Ta mě tedy vzala ze všeho nejvíc. Těžko říct, zda je to spíš to balení nebo ty odstíny :D
    bára.kára blog

    OdpovědětVymazat
  10. Juj ta peletka je prenádherná :) A ten olej na pery vyzerá tiež zaujímavo- doteraz som sa s niečim takým nestretla :)

    OdpovědětVymazat
  11. Juj ta peletka je prenádherná :) A ten olej na pery vyzerá tiež zaujímavo- doteraz som sa s niečim takým nestretla :)

    OdpovědětVymazat
  12. Zaujala mě péče o rty, jak olejíček, tak balzámky.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. To je krása! Paletka je nádherná, ale barvy stínů nejsou nic pro mně :D Olej na rty zní super a na to sérum jsem mega zvědavá!

    OdpovědětVymazat
  14. Daily Energizer Lovely Lip balm ten balzám je úžasný :D líbí se mi to veselé balení! :3 chci! :D
    biky.bikju@seznam.cz

    http://gagenka.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  15. achjo, mít tak větší rozpočet to by se nakupovalo :) určitě bych zkusila olejíček na rty a ty rtěnky vypadají taky lákavě :)
    m.horinkova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Puntíkatý obaly jsou super veselý :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  17. Jedině snad ten puntíkatý balzám...ten bych si ale mohla vyrobit z nějakého jiného svého balzámu v jednobarevném obalu. Dobrý nápad ;-)

    OdpovědětVymazat
  18. jéééé, tak mít na to, koupím vše :-D opravdu povedené

    OdpovědětVymazat
  19. Ten olejíček vypadá super...a na ten makeup snad taky někdy konečně už dojde!

    OdpovědětVymazat
  20. Olejíček na rty? No to tu ještě nebylo. :-) A ještě k tomu malinový! Chci ho! Makeup od Clarins bych jednou taky ráda vyzkoušela. A ty "rtěnky" vypadají taky lákavě, ty by mě zajímaly.

    OdpovědětVymazat
  21. Zajimave produkty.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Ten olejíček vypadá zajímavě:))

    OdpovědětVymazat
  23. Tak přesně články tohoto typu mě děsí nejvíc...jsem po jejich přečtení chudá jak myš :D Tak za mě jednoznačně to sérum,jen se bojím zda to bude fungovat???? Dej vědět jestli ano stejně jako ty ho budu brát po litrech :)

    OdpovědětVymazat
  24. Tak ty balzámy jsou krásný. Těžko říct, kterej potřebuju víc :).

    OdpovědětVymazat
  25. Krasne novinky teda :) Moc se mi libi ten puntikaty balzamek :)

    OdpovědětVymazat
  26. LIP OIL, LIP OIL, LIP OIL!!! Ten dávám na wishlist...

    OdpovědětVymazat
  27. nádhera, brala bych vše :)..hlavně makeup a paletku stínů :)..povedlo se :)

    OdpovědětVymazat
  28. Ach, ano, ta paletka! Ale lip oil, na ten bych byla taky zvědavá...

    OdpovědětVymazat
  29. zaujal ma maximálne ten olej na pery, ale všetko mi to príde zbytočne predražené :)

    OdpovědětVymazat
  30. ruze a paletka su naozaj krasne :-):-)

    OdpovědětVymazat
  31. tie paletky a ruze su naozaj krasne :-)

    OdpovědětVymazat
  32. Za mě tahák č. 1 jsou pleťové oleje :-)
    Paletka z prvního obrázku ale vůbec nevypadá marně....
    ajaj...peněženka už se třese:-)

    OdpovědětVymazat
  33. Ta paletka stínů je nádherná!

    OdpovědětVymazat
  34. Ten olej na rty vypadá lákavě:)

    OdpovědětVymazat
  35. Co mě zaujalo? Já jsem rtěnková královna :D Takže za mě stopro rtěnky. Ale ta paletka vypadá taky moc krásně :)

    OdpovědětVymazat
  36. Já už pár dní slintám nad tím olejem na rty.. Nicméně pro mně akuálně na mateřské mimo finanční možnosti, abych to jen tak zkusila, jeslti mi to bude vyhovovat :))

    OdpovědětVymazat
  37. Väčšinu noviniek som odhalila minulý týždeň v predajni Müller a poviem vám, že vyzerajú ešte lepšie ako na obrázkoch. Pôvodne som si chcela kúpiť paletku, avšak zaváhala som, keďže som si v januári kúpila Balmsai i zoevácku Mixed Metals. Olejček na pery ma spočiatku nelákal, no naživo vyzeraj naozaj chutne. A to nehovorím o tej prekrásnej lícenke či balzamových rúžoch. Všetko sa mi tak páčilo, že som si nedokázala nič vybrať :( Teraz už len ľutujem...

    OdpovědětVymazat
  38. Nejvíc mě zaujala ta paletka jsou v ní krásné barvy :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)