pátek 30. ledna 2015

Jarní kosmetické novinky + můj úlovek


Slibovala jsem další náhled jarních kosmetických mlsek, tak jsou tu! Většinu už seženete v parfumériích a jestli chcete, aby se na vás dostalo a stihly jste si pro sebe ulovit ten nejhezčí kousek, tak neváhejte a běžte pro něj co nejdříve!



French Innocence je jarní make-up kolekce z dílny Lancome. Pro mě osobně je nejvýraznější částí kolekce paletka My French palette, která obsahuje 3 matné, 3 lesklé a další 3 pronikavé modro-zelené stíny pro večerní líčení, které jsou v paletce trochu schované. Cena paletky je 1395 Kč a už jsem jí viděla v parfumerii Marionnaud :)

V kolekci najdete i několik odstínů laků Vernis in Love (480 Kč), klikací lesky Lip Lover (510 Kč) a tužky na oči Khol (550 Kč).



Jarní kolekce není jediná novinka, kterou Lancome představil. Shine Lover je komfortní rtěnko-balzám, který slibuje 8 hodin hydratace a zářivé barvy. Vybírat můžete od růžové přes třešňovou po fuchsiovou a každá barva je intenzivně zářivá. K dostání bude od března za 700 Kč.



Chanel se svojí jarní kolekcí Reverie Parisienne zasáhl mé kosmetické srdce přímo do středu! Kytičková tvářenka pro mě byla must-have a zároveň taková milá odměna za poslední nemocné období :) Je tak krásná, sladká a úžasně voňavá. V obchodech se po nich jen zapráší, takže neváhejte ani sekundu. Celkem se mi líbily i laky na nehty a paletka stínů (jiná, než je tato na obrázku), ale na ty mám nákupní stopku, takže mám smůlu :)


(web)



YSL také nezahálí a do oběhu vypouští kolekci Désir de jour. Dominantní kousek je pro mě opět paletka stínů Couture Palette Collector (1570Kč), kde neutrální paletu stínů osvěžuje zářivá růžová barva. Musím říct, že balení je opravdu nádherné a v kosmetické sbírce se bude vyjímat jako drahý šperk. Nově je představený i první pigmentovaný olej na rty Volupté Tint- In-Oil (960Kč). Složení je poněkud hybridní, protože pigment s olejem se za normálních okolností odpuzují, takže kosmetické hranice se zase o něco pusunuly. V kolekci dále najdete i světle růžovou rozjasňující tvářenku Palette Collector Face (1650Kč) nebo nové odstíny rtěnek Rouge Volupte Shine (930Kč).




Jarní kolekce Guerlain Les Tendres je sladká a něžná zároveň. Můj pohled upoutala rozhodně tvářenka ve formě legendárních kuliček (1290Kč)ve vintage balení. Novinkou je i fluidní make-up Metéorites Baby Glow s efektem baby-glow (dětsky prozářená pleť) za 1330 Kč. Ikonický rozjasňují pudr v kompaktní verzi do kabelky (1460Kč) určitě zaujme všechny milovnice, které ujíždějí na klasické kuličkové vlně. Co vám budu povídat, koupila bych si opět celou kolekci bez mrknutí oka, škoda, že člověk není milionář :) Baby make-up jsem si zkoušela na ruku a poměrně dost mě zaujal, takže tipuju, že kolem něj ještě párkrát projdu a budu ho muset vyzkoušet i na obličej :)





Jarní kolekce patří asi mezi moje nejoblíbenější a vždycky se na ně strašně těším. Letos se mi líbí extrémně hodně věcí a kdybych neměla pud sebezáchovy a limit na kartě, mám doma asi polovinu z těchto kolekcí :)

Jak se kolekce líbí vám? Máte svého favorita nebo jste si už některé produkty stihly koupit? :)

40 komentářů:

  1. Všechno vypadá moc hezky, hlavně ta paletka od Lancome. A tvářenka je krásná, klidně bych si ji také koupila :)

    OdpovědětVymazat
  2. Libi se mi ta kolekce od Lancome ;)
    Giveaway

    OdpovědětVymazat
  3. Líbí se mi vše od Lancome a ta tvářenka, co sis koupila, je perfektní, to by mi snad i bylo líto ji používat a porušit vzor :D

    OdpovědětVymazat
  4. Mě se moc líbí ta Chanel tvářenka!
    Šárka

    OdpovědětVymazat
  5. jarní kolekce jsou nádherné, brala bych všechno :-D

    OdpovědětVymazat
  6. Ta Chanel tvarenka je opravdu nadherna :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Tak Chanel zase vyhrál :) I když ta Lancome paletka je taky moc pěkná, taková vážně jarní :)

    OdpovědětVymazat
  8. Všechno má tak krásný odstíny :)

    OdpovědětVymazat
  9. Uff... je tam toľko vecí, že ani neviem, ktoré by som si vybrala. Tie laky od Chanel ma stále lákali. Uvidíme ... :)
    Stronger2gether

    OdpovědětVymazat
  10. ta tvářenka Chanel mi rozbušila mé kosmetické srdce :)

    OdpovědětVymazat
  11. Ten obal Lancome paletky je nádherný. Působí opravdu jarně. Rtěnky taky vypadají slibně, jistě to bude o něčem jiném než včerejší Avon. ;-) Ovšem ta fotka s kousky rtěnek napíchaných na špejlích - co tím chtěl jako básník říct? Jakože jednohubky? Vůbec na mě ta fotka teda nepůsobí psychicky dobře. :-D Na makeup od Guerlain se budu muset podívat. Mít tak pleť jako moje děti - ach. :-) Heboučká, svěží, barevně jednotná pleť, absolutně žádné póry... Kde je nějaká spravedlnost, že zrovna když člověku na své pleti začne záležet, je ta miminkovská kůžička už ta tam? :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Všechno je krásné, naprosto skvělý je ten vizuál s Lancome rtěnkami a párátky:-)
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Všetko je to tak nádherné :) A ta tvárenka od Chanel je úžasná :)

    OdpovědětVymazat
  14. To jsou samé skvosty.....:-)
    Paletka Lancome je božská a ta tvářenka....úplně ňuňu roztomilá.
    YSL se s barevnou škálou paletky přesně trefil do mého vkusu....
    Škoda, že nemám "sponzora"....to by se nakupovalo o stošest :-)
    Pěkný den přeji

    OdpovědětVymazat
  15. Chanel laky a Lancome rtěnky vypadají krásně:)

    OdpovědětVymazat
  16. Ta hnedofialova paletka Lancome vypada krasne! Jinak muj nejvetsi favorit je YSL :)
    Travel notes

    OdpovědětVymazat
  17. tá lancome paletka je brutálna :)

    OdpovědětVymazat
  18. noo, vybrala bych si :) Chanel tvářenka je nádherná, ale na mě moc světlá. pak se mi hodně líbí ty nové rtěnky Lancome a samozřejmě meteoritky... ale šetřím si na NARS tvářenku, takže se jenom kochám :)

    OdpovědětVymazat
  19. Chanel opět zabodoval - tvářenka je úžasná :)

    OdpovědětVymazat
  20. Toužím po paletce od Lancome, ačkoliv jí ani trochu nepotřebuju. Možná mě víc než obsah dostal ten obal :D. A ten baby glow od Guerlainu mě taky dost zaujal. Vzhledem k tomu, že je to ale nad můj rozpočet, tak si stejně nic takového nepořídím. Ale povedené je to skoro všechno :).

    OdpovědětVymazat
  21. Všechno se mi líbí, především laky od Chanelu :)

    http://life-by-mrsjagr.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  22. mmm to vypadá dobře :3 a všechno... škoda, že mám kosmetiky a šminek pořád dost :/

    http://gagenka.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  23. Božíčku, ta tvářenka je dokonalá! :)

    OdpovědětVymazat
  24. Nejvíc mě baví Lancome a pak ta Chanel tvářenka :)

    OdpovědětVymazat
  25. Líbí se mi paletka od Lancome, jen nechápu, proč jsou ty stíny schovaný :) A tvářenka Chanel, o tý neni potřeba mluvit, to je láska :))

    OdpovědětVymazat
  26. hmm, tak to s tebou s tou tvářenkou naprosto souhlasím, je parádní :)
    Ono je všechno parádní, člověk by si to i všechno pořídil, ale to bych si pak asi musela otevřít vlastní beauty institut, já teď nevím, co s tím vším, co mám, budu dělat :D

    OdpovědětVymazat
  27. Chanel tvářenka je úžasná, u Lancome bych asi moc nevyužila barvičky, takže pro mne ne, ale jinak balení vypadá krásně :-)

    OdpovědětVymazat
  28. spíš se podívám po nějaké jarní vůni

    OdpovědětVymazat
  29. Nádherné :) Kdybych si měla vybrat jedno z toho, asi bych hodně dlouho přemýšlela, které jedno to bude. Ano, také lituji, proč nemám miliony na účtě :)))

    OdpovědětVymazat
  30. Jarné kolekcie sú skvelé! Ja som zvažovala túto kvetinkovú lícenku Chanel, ale v mojom prípade vyzerá byť nevyužiteľná, lebo mi príde príliš svetlá. Ďalej som mala zálusk na paletku tieňov od Clarins, no keď som ju už mala v ruke, zaváhala som, keď som uvidela ich novú lícenku. Ak sa však podarí, najradšej zo všetkého by som momentálne chcela paletku Tartelette od Tarte. Tú musím mať stoj čo stoj :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)