sobota 10. ledna 2015

Jak v zimě pečuji o pleť, tělo a vlasy

Letošní zima je zatím trochu zmatená a zdá se, že sama zatím neví, co chce. Počasí se mění ze dne na den a jednou napadne sníh a mrzne a druhý den to vypadá, že přichází jaro. S mojí pletí to tedy trochu cloumá a hýbe a občas mě ty výkyvy ráno v zrcadle trochu vyděsí :) Hlavně mě trochu fascinuje, jak mráz dokáže proměnit mou obvykle spíše mastnou pleť ve vysušenou tresku, která má sklony se loupat :) Každopádně jsem si pro vás připravila pár tipů na produkty, které momentálně k péči o pleť, tělo i vlasy používám a které mi sedí.


Na noc střídám dva osvědčené olejíčky na pleť - Clarins Huile Lotus a Kiehl´s Midnight recovery concentrate. Ten mám tedy jen v deluxe vzorečku (i s kapátkem), na druhou stranu jsem jich měla už tolik, že by to vydalo pomalu na celé balení (které si chci rozhodně někdy koupit, ale musím nejdřív vypotřebovat nějaké jiné produkty). Clarins olejíček už mám tuším druhou sezónu a je taky úžasný a pomáhá hlavně v mrazech, kdy se i moje jinak mastnější pleť mění v sušenku a začíná se loupat :) Pokud máte také mastnější pleť, pleťových olejů se vůbec nebojte (existují i speciální verze právě pro mastnou pleť). Na den pod make-up dávám krém Total Moisture od Benefitu, který je hutnější než krém Triple performing, který jsem si schovala zase na teplejší část roku. Péči od Benefitu mám strašně ráda a zatím mě nic z toho nezklamalo a pravidelně se k ní vracím a vřele doporučuji. Na oči mám osvědčený avokádový krém Creamy eye treatment od Kiehl´s, který skvěle hydratuje oční okolí, které mě pak nijak nepne ani nepálí. Momentálně mi všechny tyto produkty maximálně vyhovují a dostaly stav mojí pleti (téměř) pod kontrolu, takže dávám ruku do ohně za všechny :)


Péče o tělo je pro mě v zimě hlavně kombinace olejů a tělových mlék.
Osvědčilo se mi do trošky tělového mléka nastříkat pár kapek olejíčku, protože to vytvoří super výživný mix. Někdo nemá rád natírání olejů na tělo a pro někoho můžou být tělová mléka nedostatečně hydratační, takže pro mě je tohle takový ideální způsob, jak oba problémy vyřešit. Olejíček používám momentálně arganový, který jsem si přivezla z Maroka, ale můžete použít jakýkoliv jiný podle libosti. Tělové mléko používám momentálně od Dove s vůní pistácií a střídám ho s tělovým máslem od Body Shopu ve verzi Moringa (což jak možná víte, je moje srdeční záležitost a tuhle vůni bezbezně miluju :) Během zimy mi vyhovují i krémové sprchové gely a samozřejmě nechybí ani tělová mléka do sprchy od Nivei.



Péče o zbytek těla pro mě zahrnuje vlasy, rty a nehty. Na nehty mám ráda olejíček Alverde Hand Pflege-Ol, protože jestli mě v zimě něco trápí, tak jsou to suchá místa okolo nehtů. Někdy si dávám olejíček i na noc spolu s pořádnou vrstvou krému a ruce zabalím do rukavic, což ráno zajistí dokonale hebké ruce. Na rty používám sice spoustu balzámů, ale jejich králem je tento Baume de Rose od by Terry. Ať jsou rty sebevíc suché, popraskané nebo jinak v háji, tohle je zatím pokaždé dostalo do kondice. Na vlasy teď nejvíce používám legendární suchý olejíček Huile Prodigieuse od NUXE, který se mi nesmírně osvědčil. Vlasy jsou po něm krásně hebké, lesklé a vůbec nijak mastné. Brzy budu potřebovat zjevně další balení :)



Všechny tyto produkty se osvědčily a spolu s teplými ponožkami z F&F teď patří mezi moje každodenní radosti :) Budu moc ráda za vaše osvědčené tipy na produkty, bez kterých se v zimě neobejdete a které jsou podle vás skvělé a hlavně funkční :)

28 komentářů:

  1. Nic z toho jsem zatím nezkoušela. Já jsem si zamilovala sérum s vitamínem C od Laidbare. Používám ho sice jen 14 dnů, ale už vidím, že mám obličej mnohem lepší než dřív :)

    OdpovědětVymazat
  2. Take jsem nic nezkousela ale ty olejicky vypadaji dobre :)

    OdpovědětVymazat
  3. Áno o pokožku sa treba starať, hlavne teraz v zime keď je náchylná na podráždenie a vysušenie z počasia.. Super článok :) Lovely Beauty Book

    OdpovědětVymazat
  4. Ten krém od benefitu má tak roztomilé balení! :) Já teď zkouším řadu s kozím mlékem od Ziaji na suchou pleť a je fajn, jediné, co mi trochu vadí je na mě silnější (taková ta klasická krémová) parfemace, kterou ještě dost dlouho u nočního krému cítím....

    OdpovědětVymazat
  5. Nic z tvého výběru jsem nevyzkoušela, ale už delší dobu si brousím zuby na péči od Benefitu a avokádový oční krém od Kiehl's

    OdpovědětVymazat
  6. já příliš nemám rozdělenou péči na zimní a letní, momentálně používám výrobky od biodermy z řady atoderm a hydrabio a na rty nedám dopustit na tyčinku od dr. hauschky

    OdpovědětVymazat
  7. Za me na rty rozhodne medovy balzam od Nuxe. Na to ze sem na loji zavyslak, tak toto vydrzi hodiny :-) olej mam Orofluido a Mänoi... oba krasne voni a vyhovuji mi vice nez Nuxe :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Nuxe olej mám také, ale zatím jsem se nedostala k vyzkoušeni, budu muset napravit.

    OdpovědětVymazat
  9. Ten avokádový oční krém chci už delší dobu vyzkoušet :).

    OdpovědětVymazat
  10. Kromě tělového mléka Dove jsem nic nezkoušela, ale ten olejíček od Nuxe mně hodně láká:-)

    OdpovědětVymazat
  11. Měla jsem to tělové mléko od Dove a nádherně mi vyživovalo a provoňovalo tělo :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  12. Dost mě láká ten olejíček Clarins... Jinak pár věcí máme společných (Nuxe, arganový olej) a to mléko Dove perfektně voní! Měla jsem ho v DM boxu a nemůžu se ho nabažit :)

    OdpovědětVymazat
  13. Moje pleť je v zimě taky sušší(normálně mám mastnou).momentálně používám krém od La Roche Posay a jsem moc spokojená,také se mi osvědčilo pleťové mléko od Vichi Thermale nebo tak nějak :) Na tělo používám tělová másla od Cien,ty v piksličkách.No a na rty můj favorit-rakytníkový balzám od Saloosu :)

    janeckovabarca@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Krém od Benefitu jsem měla, ale koupila jsem si ho v létě a to mi moc nevyhovoval. Já si ted zamilovala to modré sérum od Vichy, po kterém mám vždycky ráno hezky vyživenou pleť a vypadá tak hezky rozzářeně :). Na ruce mi přijde super bambucké máslo a nějaký hutnější krém, momentálně mám jeden od Loccitane.

    OdpovědětVymazat
  15. Tělové mléko od Dove mám taky a jsem s ním nadmíru spokojená. Nádherné voní a moje pokožka je po něm tak heboučká. Vždycky se těším, jak se s ním po sprchování celá namažu. :)

    OdpovědětVymazat
  16. hezký článek.. víte prosím někdo, kolik stojí ten oční krém? zkoušela jsem hledat na internetu, ale nepodařilo se mi...

    OdpovědětVymazat
  17. To tělové máslo a oční krém musím mít! :D Díky za tipy :-))

    OdpovědětVymazat
  18. Můj favorit je určitě arganový olej. Používám ho na pleť, ale přidat pár kapek i do tělového mléka je super nápad. Vzhledem k tomu, že kůži na těle mám opravdu šíleně vysušenou, tak to nejspíš vyzkouším :) a snad to zabere, už jsem celkem zoufalá :/
    lucyneckaaa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Nezkoušela jsem ani jednu věc, ale krém od Benefitu mě láká už dýl, tak snad budu mít možnost ho vyzkoušet. :) Tvoje články jsou super!
    www.sarkazelena.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  20. To mléko od Dove mám a jsem s ním hrozně spokojená :-). Na suchou pleť ideální.
    Zvu vás všechny na mou Giveaway o voňavé ceny :-)

    OdpovědětVymazat
  21. Skvelý nápad dať do telového mlieka pár kvapiek oleja, najbližšie to vyskúšam :)
    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  22. V zimě se neobejdu bez krému na ruce, vystačím si s Essence zimní limitkou, pak bez výživy na nehtovou kůžičku (olejíček nebo zázračný kelímek Oriflame) a bez sprchových olejů Salloos.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  23. Ja sa vzdy v zime natieram telovym maslom Alverde, na ruky pouzivam krem zo zimnej limitky Essence a na pery balzam Alverde na den a Nuxe na noc.

    OdpovědětVymazat
  24. Myslela som si, že Benefit dokáže skvelo pracovať len s dekoratívkou. Až do času, kým som neskúsila ich krém na pleť a oči. Masaker! :)

    OdpovědětVymazat
  25. Pleťovk od Benefitu mě láká neskutečně.. Já jsem momnetálně ve fázi, kdy toho mám rozdělaného strašně moc, takže pořád střídám, co mi padne pod ruku.. Pleť mám normální a netrápí mě téměř nic, ani horko, ani zima.. Takže sahám po tom, na co mám zrovna náladu :)

    OdpovědětVymazat
  26. Olejíčky nade vše :-)
    Na zimu musím vždycky přitvrdit v péči...přidávám z lékárky Lipobase krém...hezky dá ple´d do pořádku- na extra suchá místa a svědění je úplně super. A Excipial u Lipolotio, to je další velký kámoš do mrazivého počasí.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)