středa 14. ledna 2015

Eye Luminizer - nový rozjasňující korektor od Max Factor


Max Factor je tu s další novinkou, tentokrát s malým bratříčkem k make-upu Skin Luminizer (psala jsem vám o něm ZDE). Rozjasňovač očního okolí Eye Luminizer Brightener vypadá přesně jako zmenšenina zmiňovaného make-upu a byla jsem velice zvědavá, jak moc zamaskuje kruhy pod očima a projasní oční okolí. Složení by mělo neutralizovat fialové tóny (kruhy pod očima), hydratovat oční okolí a minimalizovat viditelnost jemných linek. Je to víc krycí korektor nebo jen projasňovač očního okolí? Dozvíte se, když budete číst dál :)



Eye Luminizer Brightener - odstín fair (15 ml) - koupíte v drogeriích za 269 Kč

Tento drobeček je dostupný ve dvou odstínech - FAIR (pro růžový podtón pleti) a FAIR/LIGHT (pro žlutý odstín pleti). Já jsem si záměrně vybrala ten první, protože mi pod oči nevadí používat spíše narůžovělé odstíny korektorů. Balení je téměř totožné jako u make-upu Skin Luminizer a rozhodně musím pochválit způsob dávkování, protože je obsah balení vytlačován zespoda a tím pádem máte jistotu, že spotřebujete většinu produktu. Tohle bych povinně zavedla u všech make-upů a korektorů. Jen si dejte pozor při dávkování, na celé pumpnutí vyleze z lahvičky zbytečně moc produktu, takže pumpujte zlehoučka, protože stačí malé množství produktu. Textura je jako našlehaný krém, lehoučká ale na první dojem krémová zároveň (umíte si to představit doufám :) Po rozetření je vážně hodně lehoučký a krytí je jen slabé. Odstín bych snesla klidně i světlejší, nicméně i tento se poměrně dost dobře přizpůsobí. Hned po prvním nanesení jsem věděla, že tohle je víc než korektor vážně jen projasňovač očního okolí. On totiž úplně moc nedokáže zakrýt větší kruhy pod očima. Zvlášť pokud je máte prohloubené a vážně tmavé. Efektem mi připomíná spíš takové ty rozjasňující pera ala Touche Eclat od YSL. Projasní oční okolí, trochu otevře pohled, ale jestli hledáte zakrývač kruhů pod očima, tohle není pro vás. Pokud naopak nepotřebujete nic zakrývat, ale hledáte pouze projasnění, určitě na něj mrkněte. Už jen kvůli velkému obsahu se i cenově vyplatí, protože většina rozjasňujících per má pidi obsah a cenu i mnohem vyšší. Konzistence je příjemně hydratační, takže i pro vysušené sušenky by tohle mohl být fajn produkt. Navíc i strašně příjemně voní, což se mi líbí.







Produkt jako takový je fajn, ale já zjevně nejsem jeho cílová skupina. Na moje kruhy pod očima má příliš malé krytí a zároveň na mě nevydrží celý den, a já příliš o prosvítající kruhy pod očima nestojím. Je ale spousta těch, které nepotřebují něco kamuflovat a stačí jím právě takové produkty. Takže pokud do této skupiny patříte (gratuluji a závidím zároveň), pište si ho na seznam a v drogerii vyzkoušejte. Uvidíte, jestli je to právě to pravé ořechové pro vás. Stejně jako u make-upu tedy nemám jednoznačné doporučení. Já dávám přednost dobře krycímu korektoru, který dokáže zároveň zakrýt i rozjasnit a nemám potřebu dávat make-up, korektor a ještě na to všechno rozjasňovač. To je na mě prostě už zbytečně moc vrstev.

Jak vás tato novinka zaujala? Vyhledáváte podobné typy produktů nebo potřebujete kruhy pod očima pořádně zamaskovat? :)


PS: děkuji zastoupení Max Factor za poskytnutí produktu k recenzi

20 komentářů:

  1. Veľmi pekná recenzia, rozmýšľam nad kúpou :) presne hľadám niečo na prejasnenie, lebo mám korektor od NYXu a s tým som pomerne spokojná. A keď píšeš, že má jemnú textúru tak sa naň určite pôjdem mrknúť :)
    .BeautyMissfits.

    OdpovědětVymazat
  2. Dík za recenzi a inspiraci :) Nemám doma nic podobného, protože mě kruhy pod očima netrápí, ale nějaké to projasnění by se hodilo :) Ale podle fotky by byl odstín na mě poměrně tmavý...uvidím, stejně bych nejspíš vybrala ten se žlutým podtónem :)

    OdpovědětVymazat
  3. Mě to zaujalo dost, kruhy nevedu, takže by mi to mohlo stačit, pokud pěkně projasňuje :)

    OdpovědětVymazat
  4. tak to pro mě bohužel nic :( ale vypadá fakt krásně!

    OdpovědětVymazat
  5. Vypadá celkem fajně :) Obal má pěkný :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. pro mně bohužel také nic. Rozjasňovač na oční okolí jsem si koupila nedávno. Na kruhy hledám pořádné krytí

    OdpovědětVymazat
  7. já naštěstí na kruhy pod očima nijak netrpím, takže mě určitě produkt díky recenzi zaujal :)

    OdpovědětVymazat
  8. takže pre mňa žial tiež nič.. taktiež mám veľmi veľké kruhy pod očami

    OdpovědětVymazat
  9. Taky nejsem zrovna cílová skupina tohoto produktu..;)

    OdpovědětVymazat
  10. Moc se mi líbí balení, ale jak čtu, pro mně taky nic.. Bez krytí se u korektoru pod oči neobjedu, zvlášt od porodu, ty noci u ns stále dávají dost zabrat :))

    OdpovědětVymazat
  11. Děkuji za recenzi,
    to by mohl být super produkt pro mé oči :-) kruhy moc nemívám (naštěstí)...spíš potřebuji jen trochu projasnit...a zároveń hydratovat...mám celkově hodně suchou pleť.....
    Snad bude dostatečně světloučkej i pro mě bledulínu... :-)
    Přeji pěkný večer, Rendy

    OdpovědětVymazat
  12. A který korektor na kruhy pod očima by jsi doporučila?

    OdpovědětVymazat
  13. Balení je super, ale asi by pro mě nebyl. Taky dávám přednost krytí a rozjasnění nejlépe v jednom produktu :)
    www.sarkazelena.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Zrovna ho mají v Tetě v akci, tak jsem chvíli u toho stojanu stála, ale nakonec jsem ho tam nechala...asi jsem udělala spíš dobře:)

    OdpovědětVymazat
  15. asi nic pro mě :) na kruhy potřebuji spíše krytí.

    OdpovědětVymazat
  16. Jana R: můj největší favorit je NARS Radiant creamy concealer :)

    OdpovědětVymazat
  17. zajímavý produkt, ale když už si dávám něco pod oči tak proto, abych zakryla to, co jsem nestihla naspat :D takže pro mě by to asi byla trochu zbytečnost..

    OdpovědětVymazat
  18. Tak by mě zajímalo, jaký by byl ve spojení s tím make-upem, jestli by to dohromady bylo lepší :-)

    OdpovědětVymazat
  19. Já se dočetla v reklamě v časopisu na tento výrobek, že se má používat před nanesením korektoru, že má lépe připravit kůžičku okolo očí a že výsledek je mnohem lepší. Nejlépe s jejich CC žlutým korektorem (v tužce). Tak až to někdo zkusí, ať napíše;)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)