čtvrtek 22. ledna 2015

Dám ti dárek + co si letos přeji

Letos jsem si dala jedno takové malé kosmetické předsevzetí - celý rok si poctivě zapisovat všechna přání na jedno místo a neukvapovat se nákupem blbostí. Jasně, kdo by si něco podobného nepřál taky, že? Takže se svého slibu držím a jakmile se mi někde líbí nějaká věc, hned si jí dám na svůj wishlist na dejmidarek.cz. Už jsem vám o této stránce několikrát říkala a jestli o ní slyšíte poprvé, tak dávejte dobrý pozor :) Můžete si tam vytvářet svoje seznamy přání, sdílet je s kamarády nebo rodinou nebo tam jenom můžete brouzdat a čerpat inspiraci. Nejen tu beauty ale třeba i tu designovou nebo módní. Díky těmto stránkám jsem narazila na spoustu úžasných e-shopů, na které bych jen tak nenarazila. U konkrétních dárků si totiž kromě dalších poznámek můžete přišpendlit i adresu na konkrétní e-shop, kde si ho vy nebo někdo váš blízký, může pořídit. A to je pro mě velice praktické, protože to není jen info pro mě, kde si případně budu chtít koupit nějaký make-up či rtěnku, ale i pro někoho dalšího, kdo třeba tu samou věc sháněl a nevěděl, kde jí hledat. Možná si pamatujete i na kolekci dárků, kterou jsem ve spolupráci s dejmidarek.cz vytvářela - KLIK. A vy jí teď můžete podpořit a za svojí podporu získat dárky :)


Všichni registrovaní uživatelé můžou podpořit svým komentářem libovolnou kolekci (ale pouze 1x). A za svůj komentář pak můžete získat dárek. Hodnotí se vtip, originalita i postřeh a vyhrát můžete 500 Kč na nákup v Nordic day250 Kč do eshopu Zoot a k tomu pár tetovaček Tatuu dle vlastního výběru. A ti co nevyhrají poukázky se můžou těšit na 15% slevu v Nordic day a Tatuu :)

Soutěž začíná dnes a končí 15.2.2015.

Samozřejmě budu moc ráda, když si mě přidáte i do přátel a budeme moci navzájem sdílet naše wishlisty a vzájemně se tak inspirovat :) Snažím se svůj seznam přání aktualizovat docela často, protože je tolik krásných věcí, které bych si chtěla pořídit :)





Malá ukázka z mého současného wishlistu - KLIK








A nejhezčí ze všeho je, když si položky z vašeho wishlistu můžete odškrtnout a postupně tak sledovat, která přání se vám už splnila a třeba na konci roku zabilancovat. Když máte svůj seznam přání stále na očích, je dost možné, že vám odpadnou zbytečné impulzivní nákupy blbostí. Protože pár (ač levnějších) blbostí z drogerie = jedna dražší věc, kterou jste si už dlouho přály a pořád si stěžovaly, že je těžké na ní našetřit. Není, jen si musíte srovnat priority a na větší přání nezapomínat :)

Moc děkuju předem za vaší případnou podporu mé kolekce dárků svým komentářem a třeba si díky vám splním nějaké další krásné přání :)

PS: pochlubte se nám i vy se svým wishlistem. Máme nějaká přání společná? :)

26 komentářů:

  1. Díky tvému neustálému připomínání těchto stránek jsem se rozhodla, že si do neděle taky založím účet :D A pak snad i podpořím tvůj povedený wishlist.
    snesek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Já si letos udělala taky svůj wish list, ale doma na nástěnce ať ho mám každý den na očích;D no a shodujeme se ve štětcích od Zoevy:) dále si přeji paletku od Urban Decay Vice3, fialovou rtěnku od Milani atd...

    OdpovědětVymazat
  3. Na dejmidarek jsem se zaregistrovala právě kvůli Tobě, takže děkuji :) ta soutěž vypadá skvěle, Nordic Day je přesně můj styl! a máme společnou řasenku Better than sex :)

    OdpovědětVymazat
  4. Hm další zmínka o egyptském balzámu/masti :) spousta sfér mi naznačuje, že ho musím vyzkoušet.

    OdpovědětVymazat
  5. Docela se bojím zaregistrovat, protože nejenže tam budu mít svůj wishlist, ale uvidím i ty ostatní a budu přidávat a přidávat:-)
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Dej mi dárek znám jen kvůli tobě a samozřejmě už svůj wishlist mám.. :-) Jen zatím skoro zeje prázdnotou..

    OdpovědětVymazat
  7. Hm, ja som si minule takisto dávala dokopy svoj wishlist http://extraordinaire.sk/wishlist-for-2015-beauty/. Dejmidárek poznám, zatiaľ si v ňom wishlisty nevediem, no možno tomu dám ďalšiu šancu :)

    OdpovědětVymazat
  8. Skvělá stránka na inspiraci :)
    vlachova.te@gamil.com

    OdpovědětVymazat
  9. ty stránky jsou dobrý nápad, ale zatím zaregistrovaná nejsem. Co se týče společného přání, tak mě mimo jiné láká lancome make-up

    OdpovědětVymazat
  10. Dobrý nápad, asi do toho taky půjdu :)

    OdpovědětVymazat
  11. Tak už jsem tam taky, dík za tip ^_^
    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovědětVymazat
  12. Ten hrnek s ocáskem! Ach! :D A ty Zoeva a Real T. štětce..!!!!

    OdpovědětVymazat
  13. Zrovna včera jsem si také začala vytvářet svůj wishlist :))

    OdpovědětVymazat
  14. O téhle stránce jsem už slyšela, ale zatím žádný vlastní wishlist nemám :) No, snad to co nejdřív napravím :)

    OdpovědětVymazat
  15. Musím říct, že jakmile jsem poprvé uviděla nové štětce od RT, hned jsem je měla na wishlistu taky! Teď mě ale malinko odrazuje to jak jsou velké - na cestování absolutně nepraktické...

    OdpovědětVymazat
  16. Hédonická adaptace je strašná mrcha...všechno nás jednou omrzí, nebo začne tešit o dost míň, a co se nákupu spotřebních věcí týče, platí to skoro o všech: http://cs.wikipedia.org/wiki/H%C3%A9donick%C3%A1_adaptace

    philosoraptorka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  17. tie stetce od Zoeva........ja tiež po nich pokukávam dlhuu dobu

    OdpovědětVymazat
  18. Já pořád přemýšlím, jestli jsem divná, když mě tohle šílenství okolo těchto stránek nechává úplně chladnou. Ale třeba taky podlehnu, nebylo by to poprvé :D

    OdpovědětVymazat
  19. Super nápad takto si spraviť wishlist :)

    OdpovědětVymazat
  20. Obvykle moc materiálních přání nemám a trochu se obávám, že kdybych nějaký takový wishlist založila, najednou by se nová a nová přání začala vynořovat...takže zůstanu u spoléhání se na svůj vlastní mozek, že těch pár mých přání udrží v paměti :-)

    OdpovědětVymazat
  21. Líbí se mi ta myšlenka stránek :) Ale taky mne děsí, co zase objevím a budu to nutně potřebovat :D :D

    OdpovědětVymazat
  22. Tyhle stránky nepoužívám, i když fajn nápad to určitě je. Ale svůj wishlist jsem si uložila aspoň do emailu, protože opravdu se chci letos držet zlatého pravidla, jak sama říkáš - pár blbostí z drogerie (které se pak opravdu ukážou být blbostmi a stejně je nakonec tolik nepoužívám) = jedna dražší věc (ano, kterou jsem chtěla a myslela si, že je na mě moc drahá, a pak jsem si uvědomila, že jsem za levnější "radosti" stejně rozfrcala ještě víc... a když jsem si pak nějakou dražší a kvalitnější věc koupila, zjiistila jsem, že se to opravdu vyplatí, protože ji maximálně a s maximální radostí a potěšením využiju). Zatím jsem letos v drogeriích nic nekoupila a musím říct, že jsem se ani nemusela moc přemáhat, nic mě ani nelákalo. Nějak jsem se na to prostě začala dívat jinýma očima a jsem za to moc ráda. :-)

    OdpovědětVymazat
  23. "Profil" na téhle stránce si už chci založit nějaký ten pátek..tak třeba se k tomu teď konečně dostanu :D

    OdpovědětVymazat
  24. Ahoj, stejně jako ty, tak já bych chtěla tu řasenku od Too Faced :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)