čtvrtek 29. ledna 2015

Avon novinky - co stojí za vyzkoušení?

Dneska si dáme hned několik novinek od Avonu. Možná si ještě pamatujete na článek s videem, které se týkalo představení právě těchto produktů a ráda bych vám je dneska blíže představila. Máme tu některé fajn produkty a bohužel i totální propadák. Vsadíte si už teď, co se osvědčilo a co ne? :)




Paletka stínů Luxurious nudes z řady NUXE mě svým obsahem zaujala hned na první pohled. Sice musím uznat, že balení se mi až tak nelíbí a toho plastu mi tam přijde zbytečně moc, ale barevně mě několik stínů zaujalo. Nejvíce asi ten úplně spodní vodorovný, ten mi přijde nejzajímavější ze všech. Trochu jsem se obávala pigmentace, protože dosud všechny stíny této značky, co jsem měla možnost vyzkoušet, stály za starou bačkoru. Paletka mě mile překvapila, protože s tou pigmentací to není vůbec špatné. Na Avon bych skoro řekla, že skvělé :) Nebudu tvrdit, že jsou to nejlepší stíny na světě, to určitě ne, ale používat se v pohodě dají. Neutrálně laděná paletka obsahuje jak matné, tak i lesklé stíny, které trošku práší a jsou spíše trochu sušší konzistence, ale štětcem jdou v pohodě nabírat a dobře se mi s nimi pracuje. S bází nemám problém s výdrží a stíny se během dne neslévají, jen trochu mizí jejich intenzita. Pokud si potrpíte na máslové a intenzivní stíny dražších značek, tak vás tyto asi úplně neuspokojí, na druhou stranu je spousta těch, kterým bude tato paletka dostačovat a nebála bych se jí dát třeba i jako dárek některým kamarádkám, které líčení řeší spíše jen "povrchově" a nejsou zrovna beauty fajnšmekři :) Pokud paletku seženete řekněme v cenové relaci 200-250 Kč, tak bych do ní šla. Jedná se údajně o limitovanou kolekci, která není ve stálé nabídce napořád, nicméně nemám přesné info, kdy konkrétně bude končit. Pokud vás zaujala a přemýšlíte o ní, je asi nejvyšší čas se rozhodnout :)







Momentálně největší a nejžhavější novinkou je nová řada rtěnek Ultra Colour Indulgence. V nejnovějším katalogu jsou za zaváděcích 99 Kč, pokud by vás tato informace zajímala :) Rtěnka toho slibuje hodně, zejména láká na unikátní gelové složení, které neobsahuje vosk a má zajistit šťavnaté a sametové rty. Jasně, že jsem se těšila, až tyhle pěkné barvičky vyzkouším a pocítím na vlastní kůži to super gelové složení. Bohužel ale musím říct, že se konal spíš propadák roku, protože něco tak špatného bych čekala od nějaké no name značky ze zapadlé drogerie. Rtěnky mají poměrně mazlavou, lepivou a ne zrovna příjemnou konzistenci. Mě osobně přijde, že jsou víc voskové, než gelové a je skoro nemožné rtěnku souměrně na rty nanést. Jednak mizí nerovnoměrně, sráží se do cucků, nedrží na místě a co je nejhorší - rty strašně vysušuje. Tahle rtěnka mi je doslova oddělala a zadělala mi na víc šupin, než má na sobě kapr na vánočním stole. Rtěnka vypadala na rtech tak děsně, že jsem tu fotku sem ani nemohla dát, protože bych se za sebe styděla. Stáňa měla větší odvahu, tak se klidně podívejte k ní - KLIK. Plus navíc jako nepříjemný bonus mám po použití rtěnky v puse nepříjemnou pachuť, kterou nevím, jak popsat. Jako kdybych cucala něco hrozně chemického a nemohla se toho zbavit. Už se mi to kdysi u nějaké rtěnky stalo, ale bohužel si nepamatuju u které. Za mě jsou rtěnky bohužel velký propadák a rozhodně je nedoporučuji zkoušet.

A abych nebyla úplně negativní, tak rtěnky příjemně ovocně voní a balení je celkem bytelné a dobře drží zavřené.




Zleva odstíny: Daffodil Petal - Honey Flower - In Bloom



Na řadu LUXE jsem docela vsázela, protože by měla být řekněme "lepší" a kvalitnější, než běžná linie dekorativky. Rozhodně musím říct, že obal make-upu se mi líbí a působí celkem luxusně. Balení s pumpičkou je super, to já ráda vždycky. Výběr odstínu (Natural Glamour) jsem úplně nevychytala, ale to je moje chyba. Make-up je na mě momentálně tmavší a vyhovoval by mi spíš v létě. Každopádně i tak jsem na něj byla zvědavá a chtěla ho moc vyzkoušet. Make-up by měl dokonale splynout s pletí a její luxusní vzhled má zajistit obsah bílých safírů. Make-up má takové slušné střední krytí, je celkem fajn spíše na sjednocení pleti, ale na větší nedokonalosti to bude chtít rozhodně ještě korektor. Make-up se dá docela vrstvit a trochu tím krytí zvýšit, ale jelikož má trochu hutnější krémovou konzistenci, vsázím spíše na jednu vrstvu, aby to nebylo příliš. Na první dojem se mi celkem na pleti líbil a vypadal nadějně a docela přirozeně. Nevím, jestli je to mou mastnější pletí nebo čím, ale během dne se ta krása bohužel vytratila a usadila v mých pórech a lehce zflekatěla. Na suché pleti se samozřejmě může chovat úplně jinak a myslím, že je jasné, že make-upy by si měl člověk nejdříve vyzkoušet na sobě, než si koupí plné balení. Bohužel jsem od něj očekávala trochu víc. Zvlášť, když bez slevy stojí 399 Kč. Bohužel musím říct, že za méně peněz dokážu sehnat v drogerii lepší make-up, který mi sedne a vydrží na mě déle. Za mě bohužel tedy také ne.







Pískové laky Stardust seženete v 7 odstínech a musím říct, že se mi líbí většina z nich. Pískové laky jsem si velice oblíbila a tyto mi přijdou po nalakování hodně podobné, jako ty od Gabriella Salvete. S výdrží nemám problém a dají mi i 5 dní v pohodě. Zvlášťě fialový odstín Perfect Plum se stal mým favoritem a ze všech odstínů u mě vede. Katalogová cena je 159 Kč a pokud bych si je osobně chtěla pořizovat, počkala bych si na nějakou akci.




Červený Cherry Dazzler a fialový Perfect Plum



Nahoře je fotka před zaschnutím, dole je foto po zaschnutí laku




Tak kdybych začala tím pozitivnějším, tak za mě říkám ano pískovým lakům i paletce stínů. Není to pro mě sice vrchol kosmetického blaha, ale jsou to fajn věci. Make-up mi nesednul, ale může to být jen mým typem pleti a někomu dalšímu by mohl vyhovovat lépe. Rtěnky jsou pro mě bohužel totální propadák a radím vám se jim spíš vyhnout.

Tak a teď se pochlubte vy, jestli jste něco z toho stihly vyzkoušet nebo vás láká to vyzkoušet (a já jsem vás třeba odradila, sorry) :)


PS: produkty byly dárek

51 komentářů:

  1. Skoda tech rtenek, dalsi negativni recenze, co ctu. Paletka se mi libi.
    Giveaway

    OdpovědětVymazat
  2. Tak kromě toho make-upu a laků by se mi líbilo všechno :). ChickFlickCherryBlog

    OdpovědětVymazat
  3. Nic jsem neměla a ani neplánuju. Z Avonu jsem už neobjednávala několik let. Ta paletka se zdá být docela dobrá, ale podobných stínů mám hodně. O rtěnce jsem už četla, že je hrozná a jsem ráda, že jsi to i potvrdila. Mně by nevyhovoval ani ten kulatý tvar rtěnky, špatně se mi s tím vykreslují rty :).

    OdpovědětVymazat
  4. Vsadila jsem si správně...Nějakou dobu jsem nad touto kolekcí uvažovala, ale jsem ráda, že jsem počkala. Moje peněženka ti je už po několikáté vděčná :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Pískový laky vypadají hodně dobře :) jen škoda těch rtěnek, mají pěkné odstíny.

    OdpovědětVymazat
  6. ruze som dostala minuly tyzden na recenzovanie, ale este som sa nespamatala z toho soku, ktory som zazila pri prvom vyskusani :) Su naozaj strasne, ako mohli nieco take vypustit do sveta?

    OdpovědětVymazat
  7. Tak rtěnky vypadají krásně, ale podle těch recenzí asi fakt jen na obrázku.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Avon ani jiné katalogové značky mě teď úplně neberou. Když jsem byla mladší tak mi stačily, ale s věkem jsem ochotna si připlatit za kvalitu a pečlivěji vybírám za co vyhodím peníze :)

    OdpovědětVymazat
  9. Já jsem si koupila ten fialový lak a líbí se mi, možná si koupím další odstíny :). Ta lahvička je krásná a za tu cenu jsou myslím skvělý, protože ty pískový a třpytivý laky se většinou pohybujou tak kolem těch 90 Kč
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  10. Make up jsem zkoušela, ale nevyhovoval mi. Ani laky mě nezaujaly, nedrží tak dobře jako Rimmel nebo Gabriela.

    OdpovědětVymazat
  11. Ja si na ten make-up robím zálusk a ten lak stardust už jeden vlastním a je super- v tomto momente je mojím najobľúbenejším :)

    OdpovědětVymazat
  12. TY stíny vypadají opravdu super! A laky taky. Já mám s Avonem takový problémek, že se mi vždycky zalíbí obal, koupím to a pak to není úplně ončo. Ale občas se povede ulovit i dobrý kousek, takže ho nezavrhuju :)

    OdpovědětVymazat
  13. Avon a ostatní katalogová kosmetika jde absolutně mimo mě, ale některé věci vypadají dobře. Salad by Leni

    OdpovědětVymazat
  14. Ta rtěnka je evidentně velký propadák, pořizovat si ji nebudu. Paletku mám, sice v odstínech které nejsou limitka, ale stěžovat si na ni nemůžu. A pískový lak v červené barvičce mi zdobil nehty na Vánoce:-)

    OdpovědětVymazat
  15. U té paletky se mi hodně nelíbí ten obal. Mám z téhle kolekce ten bronzer ve stejném obalu a jsem z něj nešťastná (ne z produktu, ale z toho plastu) :)
    Make-up má balení naopak moc pěkný :)
    A teda nejvíc se mi líbí laky, to je krása! Tak snad budou brzo v akci :D

    OdpovědětVymazat
  16. Ty laky sice vypadají dobře, ale 150 korun za ně asi dávat nechci

    OdpovědětVymazat
  17. nene, Avon mě vůbec neláká :)

    OdpovědětVymazat
  18. škoda té rtěnky, v katalogu vypadá hodně dobře. Pískové laky bohužel nejsou nic pro mě, nemám ráda ten hrubý vysušený povrch (na fotce před zaschnutím se mi líbí prostě daleko víc).

    OdpovědětVymazat
  19. Me zaujala jen ta paletka.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  20. Tie laky sú fakt nádherné. Určite by som si ich kúpila. Hlavne ten fialový alebo akú to má farbu.... :D. Ten je fakt skvelý.
    Stronger2gether

    OdpovědětVymazat
  21. Super článok :) Pekná paletka :) úprimne, taktiež som mala podobné problémy s rúžom od Avonu... Síce nie z tejto rady ale taktiež to bolo sklamanie... Lovely Beauty Book

    OdpovědětVymazat
  22. tie tiene ma prekvapili pigmentáciou tiež :) s lakmi mám super skúsenosť, mám už dva odtiene a plánujem si ich kúpiť všetky časom :)

    OdpovědětVymazat
  23. Na Avonu je skvělá jedna věc - že si člověk před nákupem rtěnky i make-upu může pořídit vzorky. A vyzkoušet je v klidu doma, oproti tomu má Avon plusové body oproti drogerkovým značkám. Nová rtěnka se mi v katalogu líbila, ale říkala jsem si, že určitě nejdřív zkusím vzorek. Hlavně teda kvůli výběru odstínu. No, tak negativní ohlasy jsem nečekala a už nemám chuť pořizovat si ani ten vzorek. Make-up Luxe jsem zkoušela ze vzorku, ale oni těch Luxe make-upů mají víc druhů. Tak ani nevím, který to byl. Každopádně špatný nebyl, ale znám spoustu mnohem lepších... Ve stejném obalu jako stíny mám z řady Luxe bronzer a ta obrovská bytelná krabice je fakt otřesná. Ale produkt jako takový fajn.

    OdpovědětVymazat
  24. A to ty rtěnky na první pohled vypadají tak slibně, škoda no. Ale aspoň jsem ušetřila :)

    Zdravě krásná pleť s tónovacími krémy a nejen jimi...

    OdpovědětVymazat
  25. nevím proč, ale v podvědomí mám zaryto, že paletky očních stínů z Avonu stojí za prd. každopádně tahle mě docela mile překvapuje :) a ten tmavý lak na nehty se mi taky moc líbí!

    OdpovědětVymazat
  26. zaujala mě paletka, ale mám jich teď dost :(
    a samozřejmě o lacích ani nemusím psát, že vypadají úžasně :)

    OdpovědětVymazat
  27. Uf..ďakujem za recenziu, pretože nad kúpou toho rúžu som naozaj uvažovala :P Radšej investujem do niečoho iného teda :D

    OdpovědětVymazat
  28. od Avonu nic nemám :))

    http://gethealthyandfitwithus.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  29. U mňa určite vyhrávajú laky, len si ešte musím vybrať ktorý :D Ďalšia negatívna recenzia na rúž - myslím že sa to dalo čakať. A nad Luxe paletkou som uvažovala ale odolala som, len neviem dokedy :D

    Fairytale Tea♥

    OdpovědětVymazat
  30. Ten fialový lak vypadá božsky!

    OdpovědětVymazat
  31. laky vypadají dobře, jinak mě nic nezaujalo

    OdpovědětVymazat
  32. Tyyjo Rendy a mně zrovna ta rtěnka sedí, vůbec nevysušuje, ba právě naopak a textura se mi líbí. Asi mám nějaký lepší kousek :-)

    OdpovědětVymazat
  33. Skoda, ze ty rtenky jsou takovym propadakem protoze vypadaji opravdu moc hezky :-)

    OdpovědětVymazat
  34. Jedním slovem nádhera! Krásné produkty :)
    http://svetkossmetiky.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  35. Upsss...No, nepotěšilo mě to, jelikož rtěnka je objednaná :-( Pískové laky nemusím - ničí mi to nehty, ale je pravda, že vypadají dobře a z řady LUXE mě zatím nic neoslovilo, přijde mi, že to zabalili do rádoby luxusních balení a to je tak celé.Ale recenze parádní, upřímná - takže děkuji :-)

    OdpovědětVymazat
  36. Děkuji za zhodnocení, Rendy :-)
    zaujaly mě rtěnky a pískové laky...tak aspoň vím, co úplně nekupovat....(abych pak nebyla se rtěnkou jako šupinatec...hihi)....ale na akci u laků si počkám.....:-) ty barvičky vypadají hezky.
    Paletka mi nepadla do oka.....plastový obr..... nic pro mne :-)
    Pěkný den přeji:-)

    OdpovědětVymazat
  37. Já mám také ty rtěnky a úplně v pohodě. Už mám i recenzi. Mám teda jiné odstíny, ale naprosto jsem si je oblíbila. Hydratují, necuckovatí... zvláštní. . :)

    OdpovědětVymazat
  38. Těch rtěnek je škoda, barvy vypadají krásně :(..

    OdpovědětVymazat
  39. Škoda těch rtěnek,vypadají vážně krásně :)

    OdpovědětVymazat
  40. Já chtěla ty laky, ale asi je mít nebudu. Bože, ale ten červený je fakt krásnýýýý!! :)

    http://life-by-mrsjagr.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  41. Ty rtěnky se mi moc nelíbí, né kvůli barvám, ale proto, že nemám ráda tenhle typ, jak jsou rtěnky tak úzké. Ale ty laky?! Super! Asi bych si je v plné ceně nekoupila, ale jestli přijde nějaká zajímavá akce, tak za mě rozhodně ano. Pískáče jsou super, akorát místo nich často lakuju krémovky, protože mě děsí odlakování :D

    OdpovědětVymazat
  42. Stíny mám také a naprosto souhlasím s tebou, nejsou vůbec špatné, ale mám i lepší, takže spíš řadím k průměru, ale barvy jsou krásné. Rtěnky vypadají krásně, škoda té konzistence :-(

    OdpovědětVymazat
  43. Holky, mamka dělá AL a měla teď dost objednávek na tyhle rtěnky a všimla jsem si, že jsou dva druhy balení a bohužel každé má asi i jinou kvalitu, protože já jsem si ji vzala na zkoušku taky a jsem s ní spokojená-žádné vysušování a cuckatění.
    A pískáče se dají pořídit i za 59 Kč, tak vyčkejte na akci :)

    OdpovědětVymazat
  44. Na rtěnky jsem se docela těšila, ale po tolika negativních ohlasech už jsem ztratila chuť je vyzkoušet. Paletka se mi hodně líbí, barvy jsou krásně přirozené a balení luxusní :)

    OdpovědětVymazat
  45. Mne sa rúž páči a dobre mi sadol. Na perách mi príde ako balzám a pery mi vôbec nevysušuje. Pravda výdrž nie je naljepšia a sem tam sú nejaké "cucky" inak je fajn. Na fialový lak som si tiež robila zálusk vo flaštičke vyzerá fantasticky, ale keď zaschne tak už sa mi tolko nepáči. Uvidíme či sa ešte predsa len nechám zlákať.

    OdpovědětVymazat
  46. Tiene a ruže vypadaju fakt velmi pekne!!! asi si na tie tiene pobrusim zubky:) pigmentácia je celkom pekna..

    OdpovědětVymazat
  47. Já jsem si Avon hodně objednávala dřív, ale teď už vůbec. Každopádně předevčírem mi přišel mejl z Avonu že jsem vyhrála tuto rtěnku, ani nevím že jsem o ni soutěžila, takže super, co s ní budu dělat :D

    OdpovědětVymazat
  48. Ty laky mají hroozně hezký obal..

    OdpovědětVymazat
  49. Tak i po této recenzi zůstávám u názoru, že avon k životu opravdu nepotřebuju :) Celkem mě zaujaly laky, ale odradila cena.. Takže zase hurá do DM :)

    OdpovědětVymazat
  50. Já zase musím říct, že mě ty rtěnky vyhovují. Mám u nich naprosto opačné pocity, než ty. Hezky hydratují, mají příjemnou výdrž. Takže asi je to opravdu velmi individuální záležitost.. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)