pondělí 5. ledna 2015

Astor Perfect Stay - další super make-up z drogerie

Nastal ten pravý čas se zmínit o nejnovějším make-upu od Astoru, který jste si před pár dny mohly prohlédnout i v přehledu mé Kosmetiky roku 2014. Perfect Stay řada obsahuje kromě make-upů ještě i korektor a je zabalená do mojí oblíbené fialové barvy. Tato řada je zajímá tím, že produkty obsahují i podkladovou bázi, takže by jejich výdrž měla být lepší a dlouhodobější.



Perfect Stay make-up bych vám ráda popsala v několika bodech

Jako plusy bych označila určitě:

+ pumpičkové balení
+ SPF 20
+ přirozené střední krytí
+ nádherné sjednocení pleti 
+ pleť působí svěže, krásně až sametově
+ make-up nemá tendence se otírat během dne
+ má příjemnou texturu a i když je trochu tekutější, pohodlně se nanáší
+ během dne neoxiduje, neslévá se do vrásek ani netvoří mapy
+ vyhovuje mé smíšené až mastné pleti
+ příjemná parfemace, která mi evokuje pleťové krémy
+ teď v zimě má dobrou výdrž, nechci tvrdit, že naprosto celodenní, ale řekněme, že tu hlavní pracovní část dne dá se mnou v pohodě a večer je určitě ještě co odličovat

Jako mínus mi přijde:

- rozhodně odstín, protože ani ten nejsvětlejší, který je u nás dostupný, není dostatečně světlý (výběr je pouze ze 4 odstínů)

- za začátku se pleť poměrně dost leskne, což může někoho možná trochu vyděsit nebo odradit od nákupu, ale po chvíli si na pleti sedne a vytvoří krásný přirozený téměř matný finiš

- nepociťuji, že by obsah podkladové báze v make-up byl nějak extra "viditelný", třeba při nanášení make-upu. Pod make-up stejně dávám ještě klasicky bázi, kterou běžně používám



Problém s odstíny make-upů je v drogerii obecný nešvar. Některé značky už to pochopily a snaží se nabízet i ty nejsvětlejší odstíny a budu doufat, že i Astor se k tomu uchýlí. Nechápu, když korektor je extrémně světlý, proč ani make-up takový nemůže být? Barva se sice poměrně dobře přizpůsobuje a není to taková tragédie, jako u jiných make-upů, ale není to prostě ono. V létě to bude přesně to pravé, ale teď se budu snažit uhnat někoho, kdo mi ho v zahraničí koupí v nejsvětlejším odstínu. Protože pak budu potřebovat několik balení a neodtrhnu se od něj :)



Ještě jedna věc, možná trochu paradox, ale když se na obě lahvičky dívám, přijde mi o chlup světlejší právě ten tmavší odstín, který mám. Když se na lahvičky dívám, zdá se mi prostě, že 200 je světlejší než 102. i když na tváři téměř žádný rozdíl nevidím :)





Korektor Perfect Stay concealer stejně jako make-up obsahuje podkladovou bázi a co mě osobně překvapilo, že odstín 002 je pořád hodně světlý. Níže máte odstínově porovnání mého milovaného Nars korektoru a tohoto. Někde jsem dokonce četla, že pro někoho je 001 až moc světlá, což se o spoustě korektorů z drogerie říct nedá. Za to rozhodně plus. Upřímně jestli obsahuje podkladovou bázi nebo ne je mi celkem jedno, protože beztak používám svou obvyklou bázi, takže pro mě tohle není žádné plus. Aplikátor je klasický houbičkový a není mu co vytknout. Oficiální popis slibuje otěru-odolné složení a tím pádem celodenní krytí, ale s tím bohužel nemůžu souhlasit. Já vím, že je těžké porovnávat tenhle korektor s Narsem, který miluju až do nebe, ale nemůžu jinak. Korektor má spíše slabší krytí, vrstvení mi příliš nepomohlo a bohužel celodenní výdrž na mě nemá. Je to samozřejmě značně individuální, ale na moje kruhy pod očima je tohle prostě málo. Pro mě je to takové příjemné projasnění očního okolí, na pupínky mi svou maličko tekutější konzistencí nevyhovuje a používám ho jen pod oči. Z drogerie sice patří mezi ty lepší korektory, které jsem kdy vyzkoušela, ale já zůstávám věrná dál svému Narsu :)





Vlevo Nars Radiant Creamy concealer (Vanilla) a vedle je Astor (002)



Myslím, že to, že se make-up dostal do mého přehledu Kosmetiky roku svědčí o tom, že mi vyhovuje. Z drogerie určitě patří mezi nejoblíbenější a podle mě i jeden z nejlepších. Kámen úrazu jsou tedy bohužel odstíny, ale já jsem ochotná si ho třeba v Německu koupit v tom nejsvětlejším. Dělá opravdu krásný finiš a pleť působí skoro jako z Photoshopu. Jestli si tedy sežente dostatečně světlý odstín nebo se spokojíte s některým z našich drogérií, vřele doporučuji vyzkoušet. Korektor mě až tak neuchválil, ale nutno dodat, že ho porovnávám se silným soupeřem, se kterým prohrávají i mnohem dražší a vyhlášenější konkurenti :)

Máte zkušenost s touto novou řadou make-upů a korektorů? Jak se vám líbí/nelíbí?


PS: Děkuji zastoupení Astor za poskytnutí produktů k recenzi

35 komentářů:

  1. Make-up zní slibně, kdybych neměla teď železnou zásobu, tak bych do něho asi šla na zkoušku :) Takhle mě spíš zaujal korektor, ale jak to čtu, nejspíš dál zůstanu věrná svým ověřeným :/ Je fakt, že na tom swatchi na ruce vypadá dost vodově.
    lucyneckaaa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, Rendy! Make up vypadá opravdu dobře a podle fotek to s těmi odstíny opravdu vypadá, že ten mavší je vlastně světlejší. Já si nedám sáhnout na můj Benefití makeup a cc od Bourjois, až mi dojsou, tak se chystám, i díky tvým doporučením, na healthy mix taky od B, tak uvidíme! Salad by Leni

    OdpovědětVymazat
  3. Tak na ten se musím podívat, už jsem na něj četla hodně chvály a zrovna mi makeup dochází.

    OdpovědětVymazat
  4. Tak mě v drogerce zaujal spíš ten korektor, ale teď jsi mě nalákala spíš na make-up.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Tak korektor mě docela zaujal. Moc krytí nepotřebuju, nemám nějak výrazně problematickou pleť a nějakou dobu už spokojeně používám korektor v peru právě od Astoru. Koupila jsem si ho tehdy na doporučení blogu freshlili, kde se jeden článek zabýval opravdu světlými korektory z drogerie. A musím říct, že v tomhle směru Astor docela boduje, myslí i na nás Sněhurky. :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Slyšela jsem na tento makeup samou chválu, ale musím říct, že s těmi odstíny je to problém. Měla jej i PetraLovelyHair v jednom videu a ziňovala, že si jej musela nechat objednat tušm ? z Německa ? ,že pro bledulku jako ona to vůbec není ono ty naše odstíny!
    Korektor jsem viděla už i na zahraničním blogu a chválu sklízel též, ale příjde mi, že těch je opravdu velké množství dá se z čeho vybírat :) moc pěká recenze :))
    PinkPomegranate

    OdpovědětVymazat
  7. já mám ten světlejší korektor a je fakt bílý. možná by v těch firmách mohli začít přemýšlet...
    jinak vydrží mi pár hodin a pak začnou kruhy prosvítat, což tím, jak je světlý, působí divně. dodělám ho, znova rozhodně nekoupím

    OdpovědětVymazat
  8. Tenhle makeup nebo o ten rimelácký bude můj příští makeup, jen budu muset porovnat ty odstíny. Taky nechápu, když ten korektor je tak světlý, proč takovou barvu nemá i makeup, který se dostane na český trh?....

    OdpovědětVymazat
  9. Lenka Stránská: Heathy Mix je další láska, ten mě nezklamal ani odstínem a dá se u nás sehnat i ten nejsvětlejší :)

    Merin: jéé, jsem trubka, nedala jsem tam proklik zvlášť :) Opravím, chtěla jsem tam dát další názor na tuhle řadu :)

    Natálka - Little Gem: mám to podobné, jsem zvyklá od Narsu, že celý den žádné kruhy nevidím a drží na svém místě a u tohodle to jaksi stejně nefunguje :)

    OdpovědětVymazat
  10. No už len podľa názvu by mal byť nude majkap bledší než golden beige mejkap ;)
    Svojho času som mala Astor mejkapy celkom rada a aj keď momentálne mám iný, určite sa k nim niekedy vrátim.
    NARS korektor len tak niečo neprekoná, a by som sa že fest divila, keby ho prekonal korektor z drogérky! :)))
    saveonbeauty

    OdpovědětVymazat
  11. tenhle korektor vypada skvele. Libi se mi i ty odstiny :)

    luckybaby115@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Aj ja som sa dívala na fľaštičky, že 200 vyzerá bledšie ako 102 a následne som si prečítala tvoj článok, kde to píšeš....veľká škoda tých odtieňov....ako som písala už aj u Skoulky, mala som naň zálusk, ale kvôli odtieňu si asi nechám zájsť chuť....

    OdpovědětVymazat
  13. těch odstínů je škoda, ale jinak make-up vypadá dobře. Kosmetiku od astor mám ráda

    OdpovědětVymazat
  14. Teda na ruce vypadá make-up dosti tmavě, škoda, že tady nejsou světlejší :/, jinak bych pro něj hned letěla!

    OdpovědětVymazat
  15. Ten korektor vypadá suprově, musím na něj v drogerce kouknout x)

    OdpovědětVymazat
  16. Nad makeupem už hodně dlouho uvažuji, ale bojím se právě, aby se na mě moc neleskl, protože mám právě mastnější pleť. Po tvém článku nad ním začínám hodně uvažovat. Hodně mi vyhovuje teď od Rimmelu 25h lasting finish, dalo by se to s ním třeba nějak srovnat? :)

    Kate's diary

    OdpovědětVymazat
  17. No, já mívám s Astor produkty docela problém. Hodil by se mi vzoreček, abych věděla, zda mi sedí nebo ne :-) bára.kára blog

    OdpovědětVymazat
  18. ja som si ho chcela kúpiť, ale tie odtiene ma fakt odradili kedže v tomto období vyzerám ako biely jogurt a v lete makeupy nepoužívam

    OdpovědětVymazat
  19. Musím říct, že ten korektor mě docela zaujal, líbí se mi hlavně ten klasický aplikátor namísto korektorů v tužce a to, že má dostatečně světlý odstín :-) jen škoda, že ty makeupy jsou tmavé

    OdpovědětVymazat
  20. S makeupem zkušenost nemám, ale korektor jsem si koupila někdy před Vánoci a jiný už nepoužívám. S krytím i výdrží jsem spokojená a stal se mým velkým oblíbencem.

    OdpovědětVymazat
  21. Musím se na ten make-up podívat, i když stojan Astoru v drogérkách tak nějak přehlížím...

    OdpovědětVymazat
  22. Škoda, že není více odstínů toho makeupu no... Jinak bych o něm i uvažovala, když ho tolik blogerek chválí :) Za korektor jsem ale neskutečně ráda - právě kvůli odstínu :) Tak aspoň něco :D

    OdpovědětVymazat
  23. No diky za tip mrknu po nem, jsem zvedava jake odstiny tady v Uk maji.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  24. Make-up vypada dobre, skoda ze nemaji svetlejsi odstiny u nas. Ja pouzivam aktualne Rimmel a jsem spokojena :)

    OdpovědětVymazat
  25. Momentálně mám make-upů nadbytek, takže musím nejdřív něco spotřebovat, ale pak ho mám určitě v hledáčku, zdá se mi, že u většiny blogerek prošel nad očekávání dobře.. Od astoru jsem myslím ještě žádný neměla, tak jsem zvědavá, jak u mně obstojí :)

    OdpovědětVymazat
  26. Mám korektor v odstínu 002 a spokojená jsem moc. V obchodě jsem nejdřív automaticky sáhla po světlejším odstínu, ale po vyzkoušení jsem ho dala rychle zpátky do regálu - překvapilo mě, jak moc je světlý, ten může sedět fakt jen úplně bělostným bledulkám. Předtím jsem měla korektor Fit Me od Maybelline, který je krycí asi o něco víc, ale co oceňuji u Astoru, je to že mnohem méně zalézá do linek. A na ten Nars si budu muset letos našetřit, bezpodmínečně. :-) Dala jsem si předsevzetí, že nebudu kupovat hromady blbostí z drogérek a koupím si něco méně často, ale zato dražší a kvalitnější věci.

    OdpovědětVymazat
  27. Korektor som skusala a vyzeral celkom nadejne.

    OdpovědětVymazat
  28. Make up vypadá celkem dobře. Jak půjdu do drogerky, určitě na něj mrknu, ale když vidím ty odstíny, asi si ho domů neodnesu :/

    OdpovědětVymazat
  29. ty odstíny jsou furt docela bída, ale korektor může být fajn :)

    OdpovědětVymazat
  30. Děkuji za tip, musím mrknout v drogerce.
    Make-up asi nebude nic pro mne...jako správná "bledule"...potřebuji hoodně světlé tóny.
    Ale korektor bych vyzkoušela....jako projasnění pod očima by mohl být fajn.
    Na pupínky a nedokonalosti mám zatím Catrice- a ten mi sedí jako zadnice na hrnec :-)

    OdpovědětVymazat
  31. Ten korektor vypadá skvěle,ale na ten makeup jsem koukala a nejsvětlejší odstín je strašně tmavý a do oranžova :/
    janeckovabarca@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  32. Korektor je skvělý, make-up moc nepoužívám, ale štve mě, že nejsou ve stejných odstínech, jinak bych si ho možná i koupila. :) Ale jak jsem říkala, korektor dělá co může, kromě krytí proti němu nic nemám, prostě od drogérkových korektorů nemůžu čekat krytí jako od highend značek, ale co se dá dělat, i tak je můj neoblíbenější, a že jsem jich vyzkoušela už hodně. :)

    http://fewdaysaweek.blogspot.cz/2015/02/astor-perfect-stay-24h-perfect-skin.html

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)