pondělí 26. ledna 2015

30 Beauty Questions TAG


Po nějaké době mě zase zaujal nějaký TAG, který jsem jako první viděla u Mii. S dovolením bych se ho ráda zúčastnila a doufám, že se ho chytne co nejvíce blogerek, protože mě fakt strašně baví. 

Pokud jste se tagu také zúčastnily, hoďte mi určitě dolů odkaz nebo v komentářích dejte vědět, jestli máme některé body společné :)



1. Vzpomínáš si na svůj první kosmetický produkt?

To byla nejspíš řasenka Miss Sporty a takovém tom electric blue odstínu

2. Specifikuj perfektní řasenku. Už jsi takovou objevila?

Skvělá řasenka musí moje řasy pěkně pročesat, zvýraznit a ideálně i lehce prodloužit. Během dne nesmí opadávat a držet na svém místě. Níže jsou některé mé oblíbené :)







3. Jaké krytí preferuješ u make-upu?

Ideální je střední až vyšší střední krytí, které ale vypadá přirozeně a na obličeji nevypadá jako maska.




4. Oblíbená high-end značka?

Nars, Benefit, Urban Decay, M.A.C, Hourglass, Chanel




5. Jakou kosmetickou značku jsi chtěla vždycky vyzkoušet, ale stále jsi se k ní nedostala?

Když to vezmu z těch, které jsou u nás dostupné, tak je to určitě Armani. Slyšela jsem tolik chvály na X jeho produktů a stejně pořád žádný nemám. Možná tím, že je dostupný jen v Douglasu, do kterého tolik nechodím (nebo spíš jich v Praze není tolik), tak se k nabídce málokdy dostanu. Musím to napravit :) A taky toužím po štětcích od Zoevy!



6. Oblíbená značka z drogerie?

Určitě L´Oreal, Rimmel a Bourjois

7. Nosíš umělé řasy?

Jen občas, když je chuť a příležitost



8. Je některý druh kosmetiky, bez kterého nevyjdeš ven z domova?

Nemám problém vyjít třeba i do centra Prahy úplně nenamalovaná. Nicméně kdybych si měla vybrat jen jeden produkt, tak si vyberu řasenku. A pokud bych jí mohla doplnit ještě make-upem, tak jsem v pohodě :)

9. Jakého produktu si nejvíce ceníš a opatruješ ho jako oko v hlavě?

Často si "šetřím" produkty s nějakým zajímavým a krásným povrchem (např. Chanel rozjasňovače nebo třeba různé pěkné tvářenky z limitovaných kolekcí). Jinak se snažím všechno používat, protože kdybych se na pěkné věci jen dívala, jednoho dne bych se dívala na zkažené věci a to by už nebyl pěkný pohled :)



10. Jak často nakupuješ kosmetiku? Líbí se ti nakupovat make-up po jednom nebo jít na nákup jen jednou za čas a nakoupit produktů víc?

Těžká otázka :) Moje nákupy jsou občas neplánované a někdy si koupím jen jednu věc a někdy víc (pokud probíhá třeba nějaká zajímavá akce). Potěší mě jedna věc i pět věcí najednou, je to úplně jedno :)

11. Máš "kosmetický rozpočet" nebo utrácíš jak se ti zachce?

Nemám vyloženě rozpočet, kterého bych se držela, ale samozřejmě vím, kolik mě stojí bydlení, telefon i další účty a dokud nemám tohle všechno zaplacené, žádný rozpočet na kosmetiku není :)



12. Používáš při nákupu kosmetiky kupóny, slevy a věrnostní karty? Ovlivňují tě různé akce k nákupu kosmetiky, kterou vlastně nepotřebuješ?

Rozhodně! Věrnostní karty mám a používám, sleduji i různé akce třeba na poštovné zdarma u zahraničních eshopů nebo akce v našich drogeriích. Ale nejdu přes mrtvoly a když něco opravdu chci, tak na akce nebo slevy nečekám.

13. Jaký typ kosmetiky nakupuješ asi nejčastěji?

Zajímavé se nad tím tak zamyslet. Tak úplně nejvíc nakupuji tu kosmetiku, kterou i rychle spotřebuji, takže odličovače očí, sprchové gely nebo micelárky, pleťové krémy atd. Kdyby se to týkalo dekorativky, nejvíc jsou to asi oční stíny nebo tvářenky a rozjasňovače.

14. Upřímně, existuje značka, kterou nemůžeš absolutně vystát?

Těch značek je určitě víc - např. Eisenberg nebo Crabtree Evelyn!

15. Snažíš se vyhnout určitým složkám ve složení (olovo, sulfáty, parabeny...)

Složení nerozumím a nebudu si hrát na odborníka, když nejsem. Vyhýbám se jen silikonům v šamponech na vlasy kvůli mé dermatitidě, ale jinak se řídím tím, jestli mi produkt nezpůsobuje nějaké problémy nebo alergické reakce a pokud ne, tak ho používám.

16. Máš oblíbené místo, kde nakupuješ kosmetiku?

Americkou Sephoru :) Tam jsem byla rozhodně pokaždé jako v sedmém nebi a byla jsem ve svém živlu. Líbí se mi i úžasný obchod Space NK v Londýně a německé DMko. U nás je to klasika - všechny drogerie a Sephora. A úžasně voňavý obchůdek Lush.

17. Péče o pleť : zkoušíš ráda nové značky a výrobky, nebo si ráda uchováváš svou rutinu?

Zkouším ráda samozřejmě i nové produkty, ale mám své oblíbence, ke kterým se stále vracím. 

18. Oblíbená "bath and body" značka?

Lush, L´Occitane a Body Shop



19. Kdybys mohla od teď používat a nakupovat už jen jednu značku, která by to byla?

Mě by nebavilo používat jen jednu značku a žádná značka na světě nemá všechny produkty skvělé a úžasné. Takže chci i nadále používat spoustu různých značek a jejich produkty, které mám ráda.

20. Jaká značka má dle tvého názoru nejpovedenější obaly?

Líbí se mi klasika od Chanel, minimalismus podle NARS,  limitky M.A.C i rozkošné obaly Benefitu.


21. Jaká celebrita má vždy dokonalý make-up?

Já ty celebrity nějak extra nesleduju a jsou mi celkem ukradené. Dokonalý make-up by měly mít asi všechny, jestli jsou to opravdové celebrity a mají na to si zaplatit dobrého vizážistu :)



22. Na jakém e-shopu nejčastěji nakupuješ kosmetiku?

Těžko říct, že by byl jen jeden, na kterém bych nakupovala nejčastěji. Ze zahraničních se mi nejvíce líbí asi Space NK, Beautybay nebo Feel Unique a u nás asi parfums.cz

23. Pět tvých oblíbených youtube beauty gurus?

Nemám svoje guru, jen oblíbené blogerky/vlogerky - např. Essie Button, Fleur DeForce, Dulce Candy nebo Lily Pebbles



24. Máš ráda multifunkční produkty jako stainy, lips and cheeks, shimmer bricks atd?

Nijak extra ne. Mám pocit, že čím víc se nějaký produt snaží tvářit univerzálně a je 10 v 1, tak tím méně toho ve skutečnosti dokáže.

25. Jsi v nějaké fázi líčení nemotora?

Jsem totální dřevo na perfektní oční linky a taky nechápu, jak si blogerky ve svých tutorialech lepí umělé řasy skoro poslepu, to bych fakt nedokázala :)

26. Používáš primer pod oční stíny?

MUSÍM ho používat jinak bych měla stíny až za ušima! Nejlepší ze všech je od Too Faced!



27. Kolik vlasových produktů použiješ během jednoho obyčejného dne?

V případě, že mám čerstvě umyté vlasy a nepotřebuji suchý šampon na zvadlou ofinu, tak použivám večer jen olejíček na konečky vlasů. Snažím se vlasy zbytečně nezatěžovat stylingovými přípravky.

28. Co používáš jako první - korektor nebo make-up?

Make-up a na něj dávám až korektor

29. Zvažovala jsi někdy navštívit make-up kurz?

Přemýšlela jsem o tom mnohokrát, ale momentálně na to není čas.

30. Co na make-upu miluješ obecně?

Jak se říká "Každá žena je krásná, některé se jen neumí správně namalovat", což myslím vystihuje mnohé :)




34 komentářů:

  1. Tento tag je super, moc ráda si ho přečtu na každém blogu.... sama jsem ho taky dělala :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tag je super, taky mě moc baví! A americká Sephora je ráj, nejradši bych brala všechno :).

    OdpovědětVymazat
  3. Taky jsem hrozná nešika na oční linky, tak si je radši vůbec nedělám :)

    OdpovědětVymazat
  4. tento TAG mě moc baví, jsem ráda, že jsem si ho mohla přečíst i tady :)

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkný článek :)

    http://gagenka.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. To je super, to si taky vypůjčím :)

    OdpovědětVymazat
  7. Hezký tag, časem si ho taky půjčím :)

    OdpovědětVymazat
  8. Určitě se shodneme v tom, že taky neumím dokonalé linky.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. S těmahle YTberkama jsem začínala, ale teď jsou již na můj vkus moc umělé. Hrozně teď ujíždím na coffeebreakwith dani, zkus se na ní mrknout, je strašně super:)

    OdpovědětVymazat
  10. tieto Tagy milujem ... :) Vo veľa odpovediach sme sa aj zhodili :)

    www.korytna.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  11. Hezké počtení, takovéto tagy mě baví :)
    snesek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Tenhle tag se mi moc líbí, také ho udělám :)

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj Rendy, nevis kdy bude u nás v prodeji řasenka Maybelline lash sensational? Četla jsem, že v lednu, ale pořád ji nikde nevidim a chci ji strasne zkusit :(

    OdpovědětVymazat
  14. Tenhle tag me taky bavi, četla jsem ho uz na několika blozich a vzdycky ho s radostí otviram :-D

    OdpovědětVymazat
  15. Krásné čtení, v mnohem bych se s tebou i shodla.. :))

    OdpovědětVymazat
  16. Hezký tag, chtěla bych vyzkoušet umělé řasy :-)

    Skills of Art

    OdpovědětVymazat
  17. Tenhle TAG mi bavu. Cetla jsem ho uz na vicero blozich a v leccems se shodneme.

    OdpovědětVymazat
  18. Super TAG! Chtěla bych reinkarnovat svůj blog, tak bych ho mohla zkusit taky :) V některých odpovědích se docela shodneme :)

    OdpovědětVymazat
  19. Tagy jsou většinou zábavné sami od sebe:) Moc krásný:)
    http://www.letsspeakwithchrisdoke.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  20. Kačka Masopustová: bohužel nevím přesný termín, v tiskovce je jen leden a bohužel dost záleží, v jakém městě a v jaké drogerii hledáš, protože se to někde dost liší :) Určitě se brzy objeví :)

    OdpovědětVymazat
  21. To je super tag :) Mozna vyzkousim dat nekdy korektor az na make-up, zatim jsem to delala vzdy naopak :D

    OdpovědětVymazat
  22. Takovéto tagy mě vždycky baví. :-) Ty jo, moje první řasenka byla myslím taky Miss Sporty, nebo že by Rimmel? S těmito dvěma značkami jsem začínala. A taky si hodně pamatuju Manhattan, který byl před 15 lety ještě v ČR v dm, ten jsem měla ráda... Ráda bych od Manhattanu zase něco vyzkoušela, je to pro mě taková nostalgie. Na co bych ale nejradši zapomněla, je můj první pudr - jakýsi no name ze zapadlé drogerie, naprosto otřesný a oranžový.... A já ho v klidu používala. :-D No jo, měly jsme to krušné, bez kosmetických blogů a youtubu... Taky si pamatuju, jak jsem si pak s velkou slávou koupila make-up od Max Factor, ale ten byl zas děsně světlý. :-D

    OdpovědětVymazat
  23. Ten tag je skvělej, díky za odpovědi a v nich i tipy :-)

    OdpovědětVymazat
  24. Taky jsem se inspirovala a na otázky odpověděla u mě na blogu. Můžeš se podívat pokud chceš: http://pusavusa.blogspot.cz/2015/01/tag-30-kosmetickych-otazek.html

    OdpovědětVymazat
  25. tohle je pěkná tagovka :) líbí se mi, že u každého vždy narazím na něco nového.

    OdpovědětVymazat
  26. Překvapila mě ta značka Eisenberg, o které jsem v životě neslyšela. Předpokládám, že asi něco německého...?

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)