úterý 16. prosince 2014

VIDEO - předvánoční večeře a workshop s Avonem


Pěkné dobré ráno. Dneska mám pro vás foto i video report ze dvou akcí z předchozích dní, které byly spojené se značkou Avon. První akcí byla předvánoční večeře v karlínské restauraci MEZE, kde jsme se mohli setkat i s jednou z tváří značky Davidem Svobodou a kde nám příjemný večer ještě víc zpříjemňovali dva pohlední "uvaděči" se stylovým spodním prádlem :) Mimochodem ty sobí trenýrky (uvidíte je ve videu), které jsou z katalogu, se staly prodejním hitem, což se ani nedivím :)











Zazpívaly i Bára a Léňa aka mateřská.com (na youtube je najdete i pod odkazem laktační psychóza :)



Druhou akcí byl vánoční workshop s Pavlem Baurem v sídle společnosti Avon. Kromě toho, že mám značnou slabost pro kosmetiku, zjišťuju, že mám jistou slabost i pro pěkné administrativní budovy :) Po nějaké době byla zase možnost pokecat s ostatními blogerkami a hlavně se podívat a vyzkoušet spoustu nové kosmetiky.



Ukázka líčení od jednoho z předních českých vizážistů Pavla Bauera. V hlavní roli produkty z řady Luxe :)




Během večera byla představená i zbrusu nová řada rtěnek Ultra Colour Indulgence, která bude v prodeji od katalogu č.2/2015. V nabídce bude celkem 20 odstínů a zajímavostí je, že rtěnka má gelové složení, které rty hydratuje. 




Ukázka několika produktů z řady LUXE





Z novinek mě osobně nejvíce zaujala paletka stínů Luxurious Nudes z řady LUXE. Na první vyzkoušení vypadají stíny pěkně, i pigmentace se zdá velice slušná, tak uvidíme, jak se osvědčí i při každodenním líčení. Dám vám určitě vědět své dojmy :)








Nová kolekce laků Stardust s pískovým efektem




Rozjasňovač z Hollywood collection



Malé video z obou akcí. Pokud by vám video nešlo přehrát tady, klikněte ZDE.




Pokud patříte mezi pravidelné zákaznice Avonu a nikdy vám neuteče ani jeden katalog, máte se v příštím roce na co těšit :) Některé novinky budu poctivě zkoušet a po nějakém čase vám dám vědět, jak se osvědčily. Klidně dejte vědět, která z novinek by vás nejvíce zajímala a o které byste si chtěly přečíst něco víc :)


Nakupujete produkty od Avonu pravidelně? Která z novinek se vám líbí nejvíce nebo kterou byste rády vyzkoušely? A když se nám blíží ty Vánoce, máte už nakoupené všechny dárky? :)


PS: společnost na obou akcích mi dělal foťák Olympus Pen E-PL7, se kterým je točené i video :)

28 komentářů:

  1. Avon jsem dříve nakupovala hodně, teď už o jejich sortimentu moc přehled nemám, ale prostě mě odrazuje, že výrobek vidím před koupí jen v katalogu.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to líčenie modelky nie je teda bohviečo! :D To jedlo vyzerá podstatne lepšie! :D
    saveonbeauty

    OdpovědětVymazat
  3. ty rtěnky vypadají hodně zajímavě, už se na ně docela těším, měly by mi přijít :) snad se potkáme příště!

    OdpovědětVymazat
  4. Hrozně mě mrzí, že jsem Avon kvůli práci nestihla, určo to bylo úúúžasný.
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
  5. Novinky vypadají moc hezky, už se těším na recenze;) Líbí se mi rozjasňovač, ale už z fotky je vidět, že bude mít asi velké třpytky, škoda...

    OdpovědětVymazat
  6. Jana: myslím, že tohle se částečně můžou odbourat skrze blogy, kde se některé produkty můžou objevit blíže, včetně reálných fotek :)

    efCZa: píšu, že jsou vidět ve videu :)

    claire clairmont: já myslím, že v reálu to vypadalo mnohem lépe, ale já líčení prostě neumím vyfotit :) Jak na sobě, tak na jiných lidech, tak možná to tomu uškodilo :)

    Natálka - Little Gem: škoda, že jsi včera nemohla dorazit. Jsem zvědavá, co řekneš na rtěnky :)

    Katherine S: to se ti bohužel nezdá :( má opravdu velké třpytky, což je škoda a u rozjasňovačů to nemám ráda

    OdpovědětVymazat
  7. To jídlo vypadá fantasticky..mám hlad..ještě že už je čas oběda =D
    Michael
    www.ontheleaf.net / facebook

    OdpovědětVymazat
  8. Rendy, to poznám, ani ja nedokážem odfotiť líčenie... môj vrchol je asi odfotiť riasenku priamo v akcii, inak chrbát ruky to istí :)

    OdpovědětVymazat
  9. Musely to být super akce! :) Ty rtěnky vypadají dost dobře :)

    OdpovědětVymazat
  10. Tak já mám Avon moc ráda, jsem Avon Lady, nicméně některé výrobky jsou hrozné, jiné zase skvělé. Teď mne uchvátily pískové laky na nehty a pěnový make-up LUXE, ten je pro mne top.

    OdpovědětVymazat
  11. já mám teď čerstvě od Avonu právě tento třpytivý pudr a korekční šteteček LUXE + pár dalších kousků a super!

    OdpovědětVymazat
  12. Všechno to vypadá krásně, ale Avon je mi prostě nesympatický svým systémem prodeje, proto si od nich odmítám něco kupovat

    OdpovědětVymazat
  13. Avon mě tedy vůbec neláká. Možná jsem už zhýčkaná těma high end produktama. Ale přijde mi, že i spousta drogérkových věcí je kvalitnější a levnější než Avon.
    Kdysi dávno jsem Avon Lady dělala a jo, mají i dobré věci (krém na ruce, péče na nehty), ale třeba dekorativka k nim vůbec nepatří. Stíny mi přijdou že nejsou vůbec pigmentované, tužky nemalují.... Navíc, proč si v dnešní době objednávat něco nevyzkoušeného z katalogu, když je všude tak šíleně velká nabídka kosmetiky, kterou si můžu před koupí vyzkoušet. Naposledy, tak rok zpátky, co jsem si pár věcí objednala, tak jsem je pak stejně porozdávala nebo letěly do koše.... Takže za mě už asi ne....

    OdpovědětVymazat
  14. to musely byt super akce :) avon používám málo, sama od sebe jsem si tam dlouho nic nekoupila, spíš někdy něco z avonu od někoho dostanu :)

    OdpovědětVymazat
  15. Ta hnědá paletka, ta vypadá hodně povedeně! Už se těším na recenzi, jsou to mé oblíbené barvičky :-) bára.kára blog

    OdpovědětVymazat
  16. Jee to musela být super akce! V poslední době si ke mně produkty od Avonu nachází cestu a jsem docela spokojená. Jestli Ti můžu doporučit, tak určitě vyzkoušej řasenku Infinitize, ta je úžasná :)

    http://kiss-beauty.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  17. Dlouho jsem dělala AL, až mě to neuvěritelně otrávilo a jejich výrobky vůbec nevyhledávám. 90% toho, co jsem ještě měla doma jsem dala mamce. V drogerii najdu totožené a často lepší výrobky - hlavně dekorativku. ALE...! Zrovna paletku stínů Luxe jsem si nechala, ta je totiž nejpovedenějšími stíny, jaké Avon může mít (o ostatních škoda mluvit). Mají super pigmentaci, barvy jsou krásně syté, s bází dobře vydrží. Možná se v budoucnu ještě poohlédnu po nějakém produktu z řady Luxe, ale zatím si raději vyberu jiné značky... Jo a to jídlo vypadá uplně f-a-n-t-a-s-t-i-c-k-y! :)
    LadyKerstyn blog
    INSTAGRAM

    OdpovědětVymazat
  18. U nás víc jede Oriflame, ale od Avon jsem měla kdysi řasenku a byla jsem s ní moc spokojená :) Paletka vypadá vážně krásně, ale na nude odstíny jsem si pořídila Naked(ku)
    snesek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Jsem Avonlady, takže jo, produkty od Avonu znám už osm let celkem dobře. :D Jsem zvědavá na tvůj názor. Zrovna dnes mi přišel balík s objednávkou, bohužel Avon moc nezvládá předvánoční nápor objednávek a spousta věcí už byla doprodána nebo vyprodána a nepřišla. A takhle je to každý rok před Vánocemi. Chtěla jsem pro přítele právě ty super roztomilé sobí trenky pod stromeček a zdá se, že přijdou až v novém roce, až je Avon konečně naskladní. Holt, jeden dárek se opozdní a bude soba nosit až na Velikonoce asi!:D

    OdpovědětVymazat
  20. ty paletky vypadají zajímavě, budu se těšit na recenze :)

    OdpovědětVymazat
  21. wow to vypadá nádherně :))

    http://gethealthyandfitwithus.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  22. Já pravidelně prohlížím katalog Avonu i často objednávám :). Nejvíce mě z nové kolekce zaujaly určitě laky na nehty a rtěnky

    OdpovědětVymazat
  23. Avon jsem poslední roky míjela vcelku obloukem, aleco vídám poslední doobu, tak se dle mně začali hodně snažit.. Budu si muset nějaký katalog zase jednou zajistit :)

    OdpovědětVymazat
  24. Ty laky mají hrozně hezkou lahvičku..

    OdpovědětVymazat
  25. sem tam si z Avonu něco objednám, ale nějak zvlášť tuhle značku nevyhledávám. každopádně moc zajímavé odstíny rtěnek! :)

    OdpovědětVymazat
  26. Já z Avonu neobjednávám pravidelně, teď se mi ale podařilo nakoupit dvakrát po sobě a nejspíš budu v lednu objednávat znovu :-D Uvedené laky s pískovým efektem se mi v katalogu moc líbily, asi zkusím ten světlo růžový :-) Je velice podobný odstínem jako od Rommel London, který mi nedávno došel :-)
    Alena.hodonska@email.cz

    OdpovědětVymazat
  27. Dnes jsem na to koukla na net ... a oni se jako zbláznili ?! Jak si člověk má vybrat jen jeden odstín ?! Tolik fialových !

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)