středa 31. prosince 2014

Velká novoroční soutěž

Krásné dobré ráno všem! Začíná nám poslední den tohoto roku a je těžké psát něco, co by něznělo pateticky. Asi nemá cenu opakovat, jak moc ten rok rychle uběhl, protože to víme všichni :) Možná by se hodilo i trochu zabilancovat, jak moc byl rok 2014 úspěšný. Musím říct, že byl skvělý a zejména na listopad budu vzpomínat asi navždycky. Kromě jedné velké osobní události byl tento měsíc výjimečný i díky vám. Nebýt blogu a vaší celoroční podpory, nikdy bych asi neměla možnost potkat tolik skvělých lidí, zažít skvělé akce a vyzkoušet tolik kosmetiky :) Děkuji za vaší podporu, vzkazy i vaše názory a zkušenosti, které sdílíte se mnou i dalšími čtenáři. 

Ráda bych vám poděkovala a odměnila 3 z vás krásným balíčkem od DM Drogerie. Každý bude obsahovat tělové máslo a sprchový gel Alverde, balzám na rty Balea a novinku - čistič štětců Ebelin. Doufám, že vás dárky potěší a slibuju, že se budu snažit i v novém roce připravovat co nejvíce soutěží :)

Ať už budete dnešní příchod nového roku slavit jakkoliv, prostě si to užijte. Budu se tu na vás těšit v roce 2015 :)

A sama doufám, že ten nadcházející rok, bude ještě lepší, než byl ten letošní!



Pravidla soutěže:

1) Buďte pravidelným čtenářem blogu přes GFC (pokud nevíte, co to znamená, ZDE je nápověda)

2) Přidejte komentář pod články zde na blogu ve dnech 31.12.2014- 11.1.2015. Do komentáře nemusíte psát nic speciálního, pokud budete vylosovány, budete přes facebook vyzvány, abyste se mi ozvaly na mail (pokud připíšete do komentáře váš mail, budu vás moci kontaktovat ihned, nechám to na vás). 


Možná to zní trochu složitě, ale ráda bych odměnila čtenářky, které pravidelně komentují a zapojují se do diskuzí pod články (podle všech reakcí se vám tento systém líbí, takže v něm chci i nadále pokračovat). V neděli 11.1.2015 ve 20h. vylosuje random číslo dne (31.12 je 1, 1.1 je 2 atd.) a všechny komentáře pod článkem, který se ten den objevily, budou soutěžit. Druhé losování vybere konkrétní komentář. Vítězku uveřejním jako vždy na facebooku. Pokud by dotyčná o výhru neměla zájem, budu losovat náhradnici :) Pokud máte jakékoliv dotazy, pište a ptejte se :) Počet komentářů je omezený (co článek to jeden komentář) a nemusíte psát nic speciálního o soutěži :) 

144 komentářů:

  1. Ten čistič na štětce vypadá hrozně dobře a asi si ho budu muset pořídit :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ten cistic na stetce je super! :)

    ZuzanaMasopustova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Čištič na štětce bych moc ráda vyzkoušela:)
    sleduji přes GFC jako Luci

    OdpovědětVymazat
  4. O tom čističi na štětce jsem už slyšela a vypadá dost dobře. Asi si pro něj budu muset do DM brzo skočit :)
    gizy(zavináč)seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. už by se konečně mohlo poštěstit vyhrát :-D balíček je suprový :)
    MikulkovaVendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Moc pěkná soutěž, dneska se mi zdálo o tom, že si zrovna vybírám čistič na štětce :D
    VeruKru@seznam.cz

    PS: Do nového roku přeju taky vše nejlepší, ať se daří :)

    OdpovědětVymazat
  7. ten čistič na štetce je už v prodeji? v jakých drogeškách ho můžu najít? jinak velice sympatická soutěž :)
    Přeju Ti, ať Tě blogování stále tak baví a hlavně zdraví :)

    lentila@post.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Jé, ten balzám na rty jsem si zrovna minulý týden koupila a naprosto nádherně voní! Ale ráda bych vyzkoušela i ostatní produkty! :)

    Jinak přeju všechno nejlepší do nového roku a ještě více spokojených čtenářů! ☺

    email: a.zichova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Dívala jsem se v DMku po tom čističi na štětce a nikde jsem ho nenašla :D Chtěla bych ho zkusit, tak snad ho příště objevím...

    OdpovědětVymazat
  10. Ten čistič vypadá dobře, jsem na něj zvědavá :-)
    l.jerlingova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Krásné ceny. :) Čistič štětců už mám, tak uvidím. :)
    E-mail: Te-ri-nka@seznam.cz

    Hodně štěsté, zdraví, lásky a úspěchů do nového roku! :-*

    OdpovědětVymazat
  12. Přeji hodně úspěchů v osobním životě i v blogování v roce 2015. :)
    beprettybym.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  13. ulalááá další dárečky, letošní vánoce se teda zadařily :))

    OdpovědětVymazat
  14. Ten čistič na štětce už mi stojí na stolku a je fakt dobrý a pod odpaření alkoholového odéru nechává mé štětce krásně voňavé :)
    snesek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Nějaký čistič na štětce bych zrovna potřebovala, moc hezké ceny! :-)

    OdpovědětVymazat
  16. Na čistič jsem zatím slyšela jen chválu, ráda bych ho zkusila.
    Lucie.Hrani@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  17. Mně docela zaujal ten čistič :-)
    Tak ať je rok 2015 ještě lepší ;-)

    OdpovědětVymazat
  18. Krasna soutez!
    Do noveho roku jen vse dobre preji!
    vyroubalovab@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Všade čítam o tom čističi na štetce. Trebalo by :D

    lilianka007@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  20. valna.daniela@gmail.com

    Zapojuji se do každé soutěže a ještě jsem nic nevyhrála, tak třeba to už vyjde O:-)

    OdpovědětVymazat
  21. mlateckm@gmail.com
    hodně štěstí do nového roku! :)

    OdpovědětVymazat
  22. Ahoj, sleduji jako Erika Uchytilová. Děkuji za možnost si zasoutěžit. Přeji krásný silvestrovský večer a těším se na nové články a zajímavé tipy.
    eriuchytilova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  23. Hodně sil při blogování v novém roce :) těším se na další články

    OdpovědětVymazat
  24. Alice ma včera navnadila tým, že zapájať sa do súťaží sa oplatí, tak idem na to aj ja:D alliknowaboutcosmetics@gmail.com, adresu mám v ČR...Pekného Silvestra a všetko dobré v novom roku(snáď predovšetkým čo najmenej stresov pri príprave svadby)! Krásny deň!

    OdpovědětVymazat
  25. Hodně štěstí do noveho roku! Já bych chtěla vyzkoušet ten čistič na štětce :)
    nikol1.novakova@seznam.cz
    Sleduji jako Nikol Nováková- nikol1.novakova@gmail.com
    nikol-n.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  26. Tak k tomu maslu a sprcháču si pričuchnem, aj keby som hneď nevyhrala! ;) A vlastne k čističu asi tiež... :)
    Mail na blogu.
    saveonbeauty

    OdpovědětVymazat
  27. janulka.9@seznam.cz
    čistič na štětce bych ráda vyzkoušela :)

    OdpovědětVymazat
  28. Jů, tu je super GA ,děkujeme :)

    Všem přeji jen to nejlepší do nového roku.

    OdpovědětVymazat
  29. Sleduji už dlouho :) Zajímá mě ten čistič na štětce a alverde mám ráda, tak zkusím štěstí :)
    imagine.prodigy@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  30. ne že by se mi nelíbilo vše, ale sprcháč je naprosto moje kombinace vůně...

    OdpovědětVymazat
  31. Ten čistič na štětce mě hodně zajímá.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  32. Mě teda obvykle moc takové kombinace zlatavé a hnědé neberou, ale zrovna takhle je celkem pěkná ...

    OdpovědětVymazat
  33. Čistič na štětce by byl fajn. Vzhledem k blogovému šílenství, které se kolem nich nedávno strhlo, jsem totiž u nás v DM nenašla už ani jeden. :D
    inken@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  34. Mne sa veľmi páči to alverde maslo a balzam na pery
    Prajem do nového roku všetko dobré :)
    denisa.slobodova@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  35. Alverde mám ráda a i ten zbytek by se hodil. :)
    stonava(zavináč)seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  36. Úspěšné vkročení do roku 2015 :)
    katerina.sochor@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  37. Jé, super GA :)
    Šťastný Nový rok :)
    asmallmiracleCZ@seznam.cz
    .. a small miracle CZ

    OdpovědětVymazat
  38. Hezká soutěž :) Ten čistič chci vyzkoušet už dlouho, jak o něm pořád nějaká blogerka básní, tak třeba se poštěstí ho vyhrát :)

    OdpovědětVymazat
  39. fajn soutěž :)
    vondryskoval@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  40. GFC: Cecílie Kročová
    juliekrocova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  41. Uzij si dnesni den, ale I cely novy rok.
    misa.pavlikova15@gmail.com

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  42. Jak jinak, Tvoje soutěže jsou prostě parádní! :))) Je fajn že tak můžeme vyzkoušet novinky! Děkujeme za Tvoje soutěže a děkujeme za Tvůj blog! :))) Vše nej do nového roku!



    blog.jana-mei.cz
    www.instagram.com/randomm_beauty

    OdpovědětVymazat
  43. Ten čistič se chystám také vyzkoušet.. tak třeba se konečně poštěstí... :)
    ladykerstyn(zavinac)seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  44. Tvůj blog sleduju už celkem dlouho a musím pochválit, moc se mi líbí :-)
    schr.lenka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  45. Pěkné věcičky :)
    Krásný Nový rok 2015! :)
    zuzajda001@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  46. Opět krásná soutěž, jako vždy.... Mně se nejvíc líbí to máslíčko a balzámek na rty.... toho není nikdy dost (Y)
    kavia81@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  47. Krásné :-)

    len.horakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  48. Všechno nejlepší do nového roku! :)
    Lolle2311@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  49. Jééé, díky Rendy :-)
    Bodybutter od Alverde bych moooc ráda vyzkoušela.
    Přeji pohodový rok 2015.
    mishaoriflame@post.cz

    OdpovědětVymazat
  50. Hezká soutěž Rendy, ostatně jako vždy :)

    whatever.kenzi@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  51. Pri tom množstve kozmetiky v drogériách je dobré natrafiť na blogy ako tento. Ten ospevovaný čistič na štetce a asi aj to telové maslo v dohľadnej dobe vyskúšam :-)

    Prajem všetko dobré v novom roku 2015!

    OdpovědětVymazat
  52. Vše nejlepší do Nového Roku 2015 :-)
    GFC Anna Vágnerová
    anna.vagnerova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  53. Produkty od Alverde by som rada vyhrala :) Ale ani ten čistiť na štetce by nezavadzal :P Chcem ho už dlhšie vyskúšať :) Máš super blog ináč ! :) komova.m@gmai.com Lovely Beauty Book

    OdpovědětVymazat
  54. Ráda bych vyzkoušela ten čistič na štětce.

    OdpovědětVymazat
  55. K tělovému máslu mám sprcháč a nádherně voní:)
    Moc ráda bych vyzkoušela i balzám.
    karolin.uhrova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  56. Děkuji za pěkné články, které jsi pro nás sepsala tento rok. Do nového roku přeji mnoho úspěchů v blogování i osobním životě.
    l.mokra@email.cz

    OdpovědětVymazat
  57. Jsem moc zvědavá na čistič štětců, rádá bych ho vyzkoušela :)
    katalokvencova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  58. Ahojky,
    Do NOVÉHO ROKU 2015, všechno nejlepší co by si člověk mohl přát. Hodně takových vlogů, recenzí jako děláš Ty.
    Nebylo by marný v novém roce 2015 kdyby se na mě usmálo štěstí.
    Ten čistič vypadá vážně skvěle a tělové máslo a sprchový gel by také stál za hřích.
    spryslik@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  59. krasny novy rok ps koukala jsem na getthelouk a moc hezky o tobe mluvi jak jsi ji neco super poslala ;)

    OdpovědětVymazat
  60. Přeji vše nejlepší do roku 2015 :)
    hhribalova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  61. Ten čistič štětců by se mi hodil! Balzámy na rty, no, těch není nikdy dost a tělových krémů a másel mám taky velkou spotřebu. Hodil by se mi vlastně celý balíček :-D.
    tomkmo@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  62. čistič už je doma:)spravedlivá soutěž:)až se ti na blogu daří i v roce 2015:)

    terinkav,7@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  63. Měj krásný rok 2015<3 Hlemyzdka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  64. Čistič na štětce mám v plánu zkusit :-)
    stryjova.veronika@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  65. Všechno nejlepší do nového roku!
    Wendymela@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  66. Vzhledem k tomu,že miluju vanilku,jsou tyhle novinky přesně pro mě :) Krásný nový rok 2015 :)
    janeckovabarca@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  67. tecernare_ seznam. cz
    Mam jeden jediny stetec ktery je dobry a pouzivam jej, tudiz ten cistic na stetce by prisel vhod:)

    OdpovědětVymazat
  68. Miluji DM, takže radost by mi udělalo vše. Jen tedy zatím snad všechny balzámy na rty od Balea nejsou zrovna žádná hitparáda.
    hanka.nesty@seznam.cz, GFC+FB: Hana Svobodová

    OdpovědětVymazat
  69. tak to je super! :)
    JVernerova2@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  70. Ten čistič na štětce bych ráda zkusila slyšela jsem na něj kladné ohlasy :)
    jinak krásný Nový rok :) 2015
    lucy0077@seznam.cz
    a sleduji GFC Lucy0077

    OdpovědětVymazat
  71. Ahoj Rendy, pred dvěma týdny jsem byla v DM pro ten čistič na štětce, ale ještě je neměly..každopádně určitě ho chci vyzkoušet,
    lucciak@seznam.cz
    Krásný a uspěšný Nový rok!!!

    OdpovědětVymazat
  72. Krásný nový rok!
    O tom čističi uvažuji už od prvního článku, který se v blogosféře na něj objevil :)
    Šárka

    OdpovědětVymazat
  73. Na ten čistič jsem teda zvědavá, asi si ještě počkám a recenze a pak pro něj poběžím :)

    OdpovědětVymazat
  74. Alverde mám ráda, jinak přeju všechno dobrý do nového roku :)
    petunak@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  75. miluju tvoje clanky a recenze jen tak dal ! :)

    luckybaby115@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  76. Od Ježíška jsem dostala štětce, takže čistič na ně by se hodil :-) GFC fransi u
    fanny.u @ seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  77. Ten cistic vypada zajimave :) jsem zvedava jak voni ten balea lojicek :)
    petkahave@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  78. Skvělá soutěž, ten balzám vypadá dobře :))
    zakov77@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  79. Šťastný nový rok!
    paja.hudeckova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  80. Ten čistič vyzerá lákavo, rada by som ho vyskúšala
    katinka.slezakova2@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  81. DMko mě poslední dobou svými výrobky příjemně překvapuje. :)
    Od čistících prostředků po jídlo.

    ivet1624@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  82. šťastný nový rok! všetko na fotke vyzerá veľmi dobre! :-)

    OdpovědětVymazat
  83. Rendy, já bych ti hlavně chtěla popřát všechno nejlepší do nového roku a ať je tvůj blog i nadále tak úspěšný a plný kosmetických novinek :)

    OdpovědětVymazat
  84. Krásny, šťastný a najmä zdravý Nový rok !
    lenka.brestenska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  85. DMko mám ráda, tak taky zkusím štěstí :)

    bara-ch@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  86. Stastny cely rok 2015 prajem :)

    OdpovědětVymazat
  87. I mě se líbí ten čistič, zrovna nedávno jsem čistila štětce s pravou srstí mýdlem a vodou, a bylo to úmorné /ale nakonec to stálo za to/. philosoraptorka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  88. Od Ježíška jsem dostala novou sadu štětců, takže rovnou i čistič by se hodil :D
    lucyneckaaa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  89. Páni, moc krásný balíček Rendy :)
    lucie.martinakova@email.cz
    P.S. Chti ti popřát vše nejlepší do nového roku, ať se ti v něm daří minimálně stejně dobře jako v tom letošním, ale raději i o pořádný kus lépe :)

    Yankee Candle a jiné vůně domova :)

    OdpovědětVymazat
  90. Je super, že vyhrajou tři holky. Lepší než jedna. :)

    email: stefkova.ma@email.cz

    OdpovědětVymazat
  91. Čistič na štětce bych měla moc ráda doma! :)
    janiereinde@seznam.cz :)

    OdpovědětVymazat
  92. Čistič už mám a je fajn, něco takového mi v drogeriích opravdu chybělo :) nikolik.v@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  93. Vypadá to suprově, hlavně ten čistič bych ráda vyzkoušela :)

    OdpovědětVymazat
  94. Už jen kvůli tomu čističi, který chci vyzkoušet:))

    Jurcikova14@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  95. Úspěšný rok 2015 :) Čistič štětců bych ráda vyzkoušela :)

    OdpovědětVymazat
  96. Tělová másla od Alverde miluju :3
    Jinak doufám, že sis užila Silvestra a přeji krásný nový rok :)

    OdpovědětVymazat
  97. Já bych ráda zkusila ten balzám na rty. Možná, že bude trošku evokovat štrůdl. :)
    Hezký nový rok!

    isolda97@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  98. čistič na štětce si nejspíš koupím na zkoušku i když nevyhraju :D zbytek bych áda vyzkoušela :) holcova.vendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  99. Alverde je skvělá značka a pokud je to ještě s vanilkovou vůní ;)) Tak je to úplně to nej co může být

    Vše nej do nového roku!

    VanickovaMichaela@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  100. Ahoj Rendy,
    asi jako všichni jsem nejvíc zvědavá na čistič na štětce. Zatím používám ten od MACu, který mi celkem vyhovuje ale proč neuvítat levnější variantu, že? :)
    sharkazelena@seznam.cz
    www.sarkazelena.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  101. Šťastný nový rok! :)
    kali.petra@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  102. zdá se, že čistič zas bude blogová kultovka :)

    OdpovědětVymazat
  103. Doufám, že čistič bude stát za to! Sephorácký čistič mi přijde předražený..

    a.radvanovska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  104. Bylas asi první z českých beuty blogerek, kterou jsem začala sledovat :)
    zuzana.rainkeova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  105. Ten čistič štetcou by sa mi zišieel! :D
    paula.kulichova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  106. Skvělá soutěž :)
    wr55@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  107. Sledujem ako Sima na GFC:) super súťaž! konečne niekto dal do súťaže aj alverde ^^ sima.bellova@gmail.com a na čistiš som maximalne zvedava :D

    OdpovědětVymazat
  108. Ten sprcháč s kardamonem je skvělej - běžela jsem si i pro další balení do zásoby :)

    OdpovědětVymazat
  109. Ahoj i tobě ať se v novém roce jenom daří :-) Soutěž je super tak třeba mi nový rok přinese trochu štěstíčka...
    kaisa.b()centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  110. Kosmetiku z DM mám ráda a tyto produkty by mě hodně zajímali. Přeji šťastný nový rok:) denisazobalova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  111. at se ti jen dari Rendy a hlavne zdravi:) mej se krasne
    prochazka.linda@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  112. Čistič na štětce od Alverde chci už dlouho vyzkoušet :)
    email: Denymusilova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  113. O tom cistici slyslim jen chvalu, tak bych ho moc rada zkusila, ale i ty ostatni produkty vypadaji fajn :) kolarikova.t@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  114. Strašně se těším, až ten čistič na štětce vyzkouším :-). Jinak ti přeji krásný a úspěšný rok, jak na blogu, tak v osobním životě :-)
    marsalkovatana@outlook.com

    OdpovědětVymazat
  115. na ten čistč štětců jsem zvědavá jak blázen, zatím jsem se pro něj do DM pořád nedostala :))
    vše nejlepší do nového roku a kupu úspěchů! :)

    OdpovědětVymazat
  116. slavný čistič štětců z DM, kdo by ho nechtěl vyzkoušet ;) Krásný nový rok, Rendy! Ať je ještě lepší než ten uplynulý ;)

    OdpovědětVymazat
  117. Zajímá mě strašně ten čistič na štětce, tak uvidíme třeba se mi poštěstí :)
    sigisramkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  118. přidávám se k většině, nutně potřebuju čistič! :D bohužel u nás ho ještě nemají :(

    OdpovědětVymazat
  119. Super krasne darceky, sledujem ako Simona Parisian ( mail: simona.parisian@gmail.com)
    Prajem pekny zvysok dna ;-)

    OdpovědětVymazat
  120. Rendy, taky přeju šťastný nový rok a v blogovém i osobním životě jen to dobré :) čistič na mě kouká ze všech stran, sama bych si ho asi nekoupila, tak třeba budu mít štěstí :)

    OdpovědětVymazat
  121. Jéé, super soutěž! Stejná probíhala i u Mii, ale nemohla jsem se zúčastnit, jelikož u ní probíhala tato soutěž jen na instagramu. :-) kostkova.pavla@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  122. Ten čistič na štětce vypadá dobře, a ten balzám musí úžasně vonět.
    duli.f@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  123. Krásný celý rok 2015. Výhra by se mi moc hodila, Alverde mám ráda.

    OdpovědětVymazat
  124. čistič štetcov vyzerá super! a šťastný nový rok prajem :)
    didus.xd@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  125. Přeji hlavně super rok 2015 a to nejen tady na blogu. :) olga.ryparova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  126. Kosmetiku Alverde mám moc ráda a na čistič na stětce mám zákusk od te doby co jsem ho videla, moc rada vyzkousim :)
    jaroslava.jelinek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  127. Ty jsi na nás tak hodná! :-) Mně se nejvíc líbí tělové máslo, Alverde je faajn :-)
    f.karizkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  128. Tak já jsem začala číst a vše pročítat až teprve nedávno, ale i tak jsem se dozvěděla spoustu novinek a hlavně jsou tu krásné věci:-) Jinak ten čistič na štětce vypadá opravdu skvěle. :-)
    carmchris@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  129. Oh, ďalšia úžasná súťaž! Asi sa zapojím. :D
    GFC: Lenka Ďurčeková
    Email: lenka.durcekova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  130. máš super blog :) a super články :) luckaber@email.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)