úterý 23. prosince 2014

Vánoční TAG

Krásné (skoro)sváteční ráno :) Máte všechny dárky zabalené, misku s cukrovím na stole a stromeček nazdobený? Co děláte každé Vánoce, co posloucháte a co podle vás voní jako Vánoce? Jestli jste samy tvořily tento tag, určitě mi hoďte do komentářů odkaz a jestli ne, tak ho klidně můžete vytvořit nebo jen napsat, co jsou typické Vánoce pro vás :) 

Otázky z tagu je taková směska, kolují různé verze, takže si ho klidně sestavte podle sebe :)

1) Jaké je tvoje nejvíce a nejméně oblíbené cukroví?

Moje Vánoce nesmí být bez perníčků a vosích hnízd. Nevadí mi ani linecké nebo takové ty slepované ořechy (každý tomu říká jinak). Naopak nemám ráda kokosky a všechno máčené cukroví v čokoládě či cukru (třeba vanilkové rohlíčky).




2) Jaké barvy pro tebe představují Vánoce?

Tak klasicky zelená, červená a zlatá. V poslední době mi vánoční přijde i stříbrná :)


3) Kdybys měla letos koupit jen jeden dárek, co by to bylo?

Kdybych mohla koupit někomu zdraví, tak bych to hned udělala. Vím, že to zní jako klišé, ale všechno ostatní si každý může koupit nebo zařídit sám :)



4) Bez jakého filmu si neumíš Vánoce představit?

Bez Lásky nebeské, Sám doma, Veselé Vánoce přejí Chobotničky, Šíleně smutné princezny a samozřejmě Pelíšků!



5) Nakupuješ dárky včas nebo všechno necháváš na poslední chvíli?

Jsem z těch, co dárky nakupují v průběhu roku a v listopadu se snaží mít všechno hotové, zabalené, protože v prosinci chtějí mít klid a nekazit si vánoční atmosféru čekáním ve frontách :)



6) Upekla jsi někdy chaloupku z perníčků?

Bohužel ne, ale perníčky dělám každý rok :)

7) Jaké je tvé letošní vánoční přání?

Všechno co si přeji, si během roku sama koupím. Takže z materiálních věcí nic, jen bych ráda, aby byla moje rodina a přátelé zdraví, spokojení a šťastní.



8) Jaký dárek, který jsi na Vánoce dostala, se ti nejvíce vryl do paměti?

Rozhodně domeček pro panenky, který mi mamka vlastnoručně vyrobila, když jsem byla malá. Byl úžasný, opravdový a celý vybavený! Ne jako ty trapné domečky od Mattela, kde bylo všechno jen nakreslené a nic tam nebylo. Záviděly mi ho všechny moje kamarádky :)

9) Co jíš během Štědrého dne?

U nás se jí většinou losos s bramborovým salétem nebo nejlepší hedvábná kaše, kterou dělá náš děda. Je absolutně bezkonkurenční a těším se na ní každý rok :) Nevadí mi ani kuřecí řízky, na kapra mě moc neužije.




10) Jak se během Vánoc oblékáš?

Pohodlně a samozřejmě i svátečně, ale není to tak, že bych od rána byla v šatech s perlama na krku :)

11) Nosíš během Vánoce jiné make-up, než jaký nosíš po zbytek roku?

Neřekla bych, že se dramaticky liší. Spíš barevně mě baví experimentovat, protože kdy jindy vytáhnout ty super lesklé zlaté stíny, rudou rtěnku a glitrové laky na nehty,  že? :)




10) Jaká je tvá oblíbená vánoční vůně?

Jablka se skořicí, vůně perníčků, jehličí a samozřejmě vůně vánoční verzí svíček Yankee candle




12) Punč, grog, svařák nebo vaječňák?

Fuj, ani jedno :) Jsem asi totálně divná, ale nic z toho mi nechutná a nemám potřebu to konzumovat. Víno nemusím ani vychlazené a natož vařící a nedej bože třeba s hřebíčkem a podobnýma vychytávkama :) Ne, díky, čaj mi stačí :)

13) Jaké jsou tvé oblíbené vánoční koledy?

Teď možná asi někoho naštvu, ale já české koledy nesnáším. Nesnáším je od svého dětství, nikdy se mi nelíbily a nemám k nim vztah. Mám ráda americké "songy", klidně ty starší a klasické. České koledy ve mě nijak nevzbuzují vánoční atmosféru.


19 komentářů:

  1. Tak jak píšeš o tom domečku pro panenky, měla bych svůj článek na stejné téma změnit - mně jeden vyráběl taťka a je fakt, že jsem si s ním hrála neskutečně dlouho! Třípatrový, s balkonem, pěti pokoji a fungujícím osvětlením... Celý sousedství holčiček mi ho závidělo:)

    Přeji krásné a pohodové Vánoce, Rendy!:)

    OdpovědětVymazat
  2. Super tag, já si zas Vánoce nedovedu představit bez kapra a koledy také neposloucháme.
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
  3. mě také čaj stačí :-D já si nedokáži představit stědrovečerní večeři bez rybí polévky a kapra s bramborovým salátem
    kouzelné vánoce!

    OdpovědětVymazat
  4. ja som tiež dostala Barbi dom ale kúpený :) ale mala som k tomu aj bazén čo robil bublinky a kuchynku :D ostatné som si už sama povyrábala :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak ten domeček pro panenky musel být úžasnej :) Já mám nejradši marokánky a české koledy se mi líbí, jak které
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  6. Moc pěkný tag :). S těmi koledami s tebou naprosto souhlasím, ty anglické/americké jsou nejlepší :)
    Přeji krásné Vánoce! :)

    OdpovědětVymazat
  7. My místo koled posloucháme vánoční album Janka Ledeckého.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Krasny tag! Ja udelala jeden ale v anglictine

    OdpovědětVymazat
  9. Já se nejvíc těším na kapra a salát, jinak Vánoce moc neřeším... Ještě mě docela baví výzdoba, na tom se vyřádím, ale jinak dárky mě neberou, nejsem malá... koledy mě taky nikdy nebraly, pohádky už vůbec.

    OdpovědětVymazat
  10. U nás se kapr prostě musí, i když vlastně nikomu nijak extra nechutná, ale prostě je to tradice, takže se to musí :D

    OdpovědětVymazat
  11. perníčků a vosích hnízd bych se o Vánocích mohla užrat, hroznej mor! :D s těmi koledami to mám podobně, ty české mě moc neberou, ty americké/anglické jsou pro mě prostě klasiky.

    OdpovědětVymazat
  12. Moc hezký tag! Taky bych se jednou chtěla dopracovat k tomu, mít vše zabalené a hotové v listopadu.... snad příští rok. Krásné svátky, šťastný nový rok 2015 a hlavně zdraví pro tebe a celou tvou rodinu! Ps. a díky za skvělé články na tvém blogu po celý rok, jsi skvělá! <3

    OdpovědětVymazat
  13. Taky jsme se ségrou dostaly kdysi obří domeček pro panenky, vlastnoručně tátou vyrobený a mamkou vyzdobený....byl super!:)

    OdpovědětVymazat
  14. No jo, ohledně toho zdraví to sice je klišé....ale víš jak :) zdraví, toho máme každý málo. Nikdy ho není dost :( já bych si přála kdyby všechny nemoci zmizely :)

    blog.jana-mei.cz
    www.instagram.com/randomm_beauty

    OdpovědětVymazat
  15. To zdraví klišé není, spíš je to velká pravda.

    OdpovědětVymazat
  16. Skvělý tag Rendy!!! Já nejsem moc vánoční nadšenec, ale mnoho věcí máme společných :) A svíčky Yankee candle naprosto zbožňuji :) Přeji klidné svátky a úspěšný rok 2015 :) klara.dlouha888@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  17. Cranberry ice je moje letos nejoblíbenější vůně :)) zrovna pálím ve vosku..

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)