pátek 5. prosince 2014

Vánoce podle Inglot

Jako minulý rok tak i letos nabízí Inglot speciální vánoční balíčky a novou kolekci Fall in love, kterou jsem pro vás byla omrknout v prodejně na Chodově. Barevně sladěné odstíny laků, stínů a linek doplňují nové tvářenky i zbrusu nový make-up. Na všechno se můžete pěkně podívat, i když nemáte prodejnu Inglot zrovna za rohem, protože je možné všechny produkty objednat i přes nový e-shop. Tak čtěte dál a dozvíte se více :)




Oční stíny v 5 odstínech mají příjemně máslovou konzistenci a vážně bezvadnou pigmentaci. Mým favoritem se po prvním vyzkoušení stal hnědo-fialový lesklý stín (úplně vpravo), který perekně zapadá do palety barev, kterou teď používám nejraději. Cena refilu stínu je 170 Kč.



Jak vidíte na první pohled, ke stínům jsou barevně sladěné i laky na nehty a gelové oční linky, které můžete ale používat klidně na celé víčko jako stíny nebo jako podklad pro další barvy. Gelové linky patří mezi mé velice oblíbené produkty a doma mám další 4 nebo 5 odstínů určitě :) Je na nich super, že jakmile je nanesete a zaschnou, nehne s nima nic, jen olejový odličovač :)



Hádejte, který je opět můj barevný favorit? Ano správně, fialová je moje barva, ale musím uznat, že i ta modrá a zelená mají něco do sebe a na oku vypadají skvěle!



V nabídce je i nových 8 odstínů tvářenek


Jednou z novinek jsou i HD make-upy v 8 odstínech. Líbí se mi na nich, že je seženete i v opravdu světlých odstínech, jsou poměrně dost krycí a zároveň přirozeně vypadající a lehce rozjasňující. Další skvělá věc na nich je balení, protože pumpička vytlačuje postupně obsah make-upu nahoru a vy tak vypotřebujete make-up do poslední kapky :) Cena 890 Kč



Všimnout si můžete i několik nových kosmetických kufříků :)


Řada pudrů 3S je vhodná i pro líčení na focení a na pudrech je zajímavé to, že fixují make-up aniž by zbarvili tvář.


Vánoční sety jsou u zákaznic velice oblíbené, takže i letos seženete
několik verzí balíčků, které si můžete poskládat podle libosti. Můžete mixovat jak odstíny produktů, tak i jejich typy (např. pokud jsou v balíčku oční linky, můžete si vybrat buď ty v tužce nebo např. gelové či tekuté atd.) K nákupu setů jsou i dárky a pokud nakoupíte klidně i jiné libovolné produkty (ne zrovna jen vánoční sety) v hodnotě nad 2000 Kč, dostanete jako dárek plné balení fixátoru líčení :) Ceny setů jsou samozřejmě zvýhodněné, takže je to i super příležitost, pokud jste chtěly vyzkoušet více produktů.




Většina z vás už asi ví, že Inglot spustil i prodej přes svůj e-shop (KLIK) a pokud ve svém okolí nemáte žádnou z prodejen, můžete nakoupit z pohodlí vašeho domova. Přes e-hop můžete nakupovat i vánoční sety a využívat všech akcí jako v prodejnách. Možné je též nakoupit i dárkovou poukázku a obdarovaný si pak sám může vybrat, jaké produkty se mu líbí :)

Za sebe určitě doporučuji omrknout novou kolekci (která ale zůstává součástí stálé nabídky), zejména pak oční stíny a gelové linky, které jsou pro mě osobně favoriti už delší dobu :)

Byly jste se podívat na novou kolekci nebo jste už třeba využily sestavení vánočního setu? Líbí se vám odstíny z nové kolekce? :)

35 komentářů:

  1. Přiznávám, že tentokrát mě tyto barvy nijak nezaujaly, aspoň po nich nemusím toužit :D

    OdpovědětVymazat
  2. No, mít takovej kufříček... nezlobila bych se :D

    OdpovědětVymazat
  3. Ty gelové linky jsou krásné, moje favoritka je taky fialová :)

    OdpovědětVymazat
  4. Od Inglotu ještě nic nemám, ale ani mě z téhle kolekce nic extra nezaujalo. Ale kdybych si už měla vybrat, tak sáhnu po jedné z tvářenek :)

    OdpovědětVymazat
  5. Mně hodně zaujalo to dávkování make-upu, tyhle pumpičkové nemám ráda z toho důvodu, že se opravdu nedají vypotřebovat do konce, tenhle vypadá, že ano.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Zaujaly mě laky na nehty a make-up.

    OdpovědětVymazat
  7. Od Inglotu som ešte nič neskúšala, ale v Poľsku majú Inglot všade keďže je to poľská značka a u nás na Slovensku som ho zatiaľ nevidela.

    Beauty Diaries

    OdpovědětVymazat
  8. Zvu tě na mou giveaway o super skřipce do vlasů - http://talktomymoustache.blogspot.cz/2014/11/linziclip-giveaway.html :-) <3

    OdpovědětVymazat
  9. No tie laky na nechty nemajú chybičky!

    OdpovědětVymazat
  10. Krásne farby !! :)
    Fashion Passion by Erika - Pozývam aj na práve prebiehajúcu GA o mnoho produktov :)

    OdpovědětVymazat
  11. Všechno vypadá dobře, ale já nemám moc nikoho, koho bych mohla obdarovávat kosmetikou, takže asi budu doufat, že tím někdo obdaruje mě :)

    OdpovědětVymazat
  12. Ty barvy laků a stínů nejsou pro mě, nelíbí... Ale zaujal mě makeup, účinky i ta vychytaná pumpička :)

    OdpovědětVymazat
  13. Ještě jsem nebyla, ale asi se tam zajdu podívat :).

    OdpovědětVymazat
  14. Rozhodně jdu do fialových gelovek a tyrkys a oranžových stínů!

    OdpovědětVymazat
  15. Moc se mi líbí barvy laků a oceňuji, jak vymysleli ten make-up :)

    OdpovědětVymazat
  16. Moc se mi líbí ty zlaté stíny a k tomu i ten lak, jen mít ty finance:D

    OdpovědětVymazat
  17. Mně tedy zaujaly nejvíce ty odstíny makeupu..;)

    OdpovědětVymazat
  18. mě se velmi líbí ty laky, opravdu povedené barvy

    OdpovědětVymazat
  19. Ve středu jedu do Prahy, tak musím určitě omrknout! :)

    OdpovědětVymazat
  20. Pigmentace stinu je velice dobre.

    Www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Miluju Inglot, linky mám odstín 74 a 88 a drží prostě luxusně, hlavně mi vyhovuje konzistence, jsou prostě nejlepší ze všech <3!
    Stíny taky boží, těch mám mraky...
    Ale ty makeupy mi docela lákaj =o)

    OdpovědětVymazat
  22. Páni, gelové stíny vypadají opravdu peckově. :)

    OdpovědětVymazat
  23. Nejvíc mě zaujal make-up, musím ho omrknout a jsem zvědavá, jestli předčí můj oblíbený True Match.
    Katka
    passion.for.cosmetics@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  24. Tak mě úplně dostaly modré gelové linky, prostě ách to potřebuju.

    OdpovědětVymazat
  25. Mám strašně ráda gelové linky a tyhle odstíny vypadají krásně :) určitě je půjdu omrknout :)

    OdpovědětVymazat
  26. Nádherné farby. I keď typovo nie sú až tak pre mňa, ale vedela by som si vybrať a dokombinovať. Taktiež mejkapy majú super použiteľné odtiene. Chce to už len konečne od tejto značky niečo vyskúšať...

    OdpovědětVymazat
  27. Ty fialové mají krásnou barvu:)

    OdpovědětVymazat
  28. Hrozne rada si prohlizim stojany s inglot cosmetikou!
    petkahave@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  29. Jak mi Inglot celkově není moc sympatický (ačkoli jsem od nich nikdy nic nezkoušela), tohle se mi líbí. :-) Ten hnědo fialový stín vypadá nádherně. HD make-up mě taky zaujal. A pumpičky vytlačující obsah nahoru by měly být zavedeny povinně do všech produktů!

    OdpovědětVymazat
  30. Pěkný adventní čas přeje http://slavinda.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  31. Rendy prosím tě jaké číslo má ta fialová a zeleno-modrá linka na oči? Nemohu to nikde najít a chci si to objednat přes internet. :-) Děkuji předem za odpověď!

    OdpovědětVymazat
  32. Blue: dívala jsem se do eshopu a tyto odstíny tam nevidím. Nemám bohužel nikde napsaná jejich čísla, ale napiš jim mail a oni ti určitě dokážou říct, co je to za číslo :) Pošli jim třeba odkaz na tento článek a řekni, jaká je to fotka a určitě ti poradí :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)