neděle 14. prosince 2014

Tvářenky Coralista & Rockateur od Benefitu + bonus

Pokud mě sledujete delší dobu, možná jste už poznaly, že mám obecně velkou slabost pro tvářenky a rozjasňovače. Mám několik oblíbených značek, od kterých mám většinou tvářenky ve více odstínech a mezi jednu z nejoblíbenějších patří i Benefit. Asi nebudu jediná, komu se líbí jeho hravé a krásné obaly a u tvářenek mě to baví dvakrát tolik. Někomu možná kartonové balení tolik nevyhovuje nebo se mu nelíbí, ale to není můj případ. Balení je dost pevné se zavíráním na magnet a všechno drží, jak má. Uvnitř je i zrcátko a aplikátor ve formě plochého štětečku s dřevěnou rukojetí. Pro plnohodnotné použití na každý den to pro mě není, ale jako nouzovka celkem ujde. A které odstíny tvářenek mi přibyly do sbírky? Čtěte až do konce, protože jich je více, než vidíte na úvodní fotce :)


Rockateur je nejnovější ze všech pudrových tvářenek a já ho hodně dlouho považovala spíše za rozjasňovač. Ne, že by se vyloženě třpytil nebo lesknul do dálky, ale když jsem ho několikrát vyzkoušela v parfumerii, umělé osvětlení z něj udělalo spíš rozjasňovač. Barva matná sice úplně není, ale odlesk je velice přirozený a decentní. Odstín tvářenky je spíše nenápadný, skoro takový tělový či starorůžový a ideální k doplnění spíše výrazného líčení. Pro dodání takového zdravého a svěžího vzhledu, který ale nebude rušit třeba výrazné kouřové líčení apod. Pigmentace je dobrá, řekla bych, že srovnatelná s ostatními Benefit tvářenkami a líbí se mi na nich, že jde barva postupně vrstvit a přidávat tak na intenzitě. Na tvář nedáte rovnou výrazný nános, který se potom špatně ztrácí. Tvářenka maličko práší, ale tak nějak v normě a nic, co by mi vadilo. Díky hlubší krabičce se neztratí ani gram obsahu pryč. Tvářenka mi v pohodě vydrží celý den a nikam nemizí, což od tvářenek vyžaduju, protože není nic horšího, než podivné fleky na tváři, které naznačují, kde dříve tvářenka bývala :) Pro mě jediné menší mínus je průměr krabičky, protože pokud používáte hodně huňaté a velké štětce, bude se vám dovnitř asi trochu hůře dostávat.






Coralista má takovou lososovou barvu s lehoučkým shimmerem, kterého si ale na první pohled skoro nevšimnete. Těším se na léto, protože jestli se opálím, tohle bude tvářenka přesně pro tohle období. Na opálenější tváři totiž vypadá skvěle (soudím podle fotek, u sebe jsem to zatím nemohla posoudit), ale dá se nosit samozřejmě i teď během zimy. Líbí se mi i její balení, které mi evokuje exotickou dovolenou :) Jinak platí všechno jako u předchozí verze a ještě dodám, že obě tvářenky velice příjemně voní.

Těžko se jim cokoliv vytýká, mám je prostě obě moc ráda :)





Každý den bojuji se světlem a mám pocit, že fotit swatche čehokoliv nemá příliš význam. Ani během dne není dostatek světla a všechno mi přijde takové mdlé a nepěkné. I u tvářenek mi přijde, že jsou jinak mnohem hezčí, tak berte jejich ukázku tentokrát spíš jen s nadsázkou a pokud o nich uvažujete, běžte si je vyzkoušet na vlastní kůži :)


O tom, že mám benefití tvářenky opravdu ráda myslím svědčí i to, že jsem si koupila tenhle úžasný vánoční set, ve kterém jsou i odstíny, které jsem chtěla vyzkoušet (třeba Hoolam nebo Sugarbomb) ale nepotřebuju je nutně samostatně v krabičce. Jestli máte možnost si tenhle set někde opatřit, vřele doporučuju :)



S těmito tvářenkami je to jako s jinými produkty této značky - buď je milujete, chcete je a nebo vás nechávají úplně v klidu a ani pěkné balení vás neukecá. Já mám Benefit tvářenky prostě moc ráda a patří mezi moje nejoblíbenější :) A doufám, že se brzy jejich řady třeba rozšíří, abych měla zase co zkoušet! A za sebe samozřejmě vřele doporučuji minimálně jednu vlastnit :)

Jak to s nimi máte vy? Líbí/nelíbí se vám? Který odstín je váš oblíbený nebo který třeba samy máte? :)



PS: děkuji českému zastoupení Benefitu za poskytnutí tvářenek k recenzi, vánoční set je můj vlastní

40 komentářů:

  1. Ahoj Rendy, Coralistu nemám, tak nemůžu soudit, ale Rockateur miluju. Od B mám ještě Bella Bambu a to je úžasná barvičky, řekla bych, že je i více pigmentovaná, ale ta je spíš na léto:). Salad by Leni

    OdpovědětVymazat
  2. Ty obaly ♥ Nádherný i ty barvy, více se mi líbí Coralista. A ten vánoční set je naprosto božskej
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  3. Mají úžasné obaly, člověk by je chtěl už jen kvůli nim :D

    OdpovědětVymazat
  4. Od Benefitu mám nejraději bronzer Hoola, ten používám každý den!

    OdpovědětVymazat
  5. Od téhle značky jsem ještě nic neměla, ale ten set bych brala okamžitě :)

    OdpovědětVymazat
  6. Tyhle dvě mě zrovna moc neberou, protože nemám ráda tvářenky se shimmerem. Ale na mém wishlistu už je delší dobu Dallas a Hoola

    OdpovědětVymazat
  7. Mám Coralistu, je to moje první (a zatím poslední) drahá tvářenka, používám ji hlavně na jaře a v létě, nebo když se nechci prdět s rozjasňovačem a tvářenkou jakože odděleně. Plánuju si koupit ještě Bella Bamba nebo Dandelion (pořád se nemůžu rozhodnout kterou, chvili vyhrává ta, pak zase druhá...), protože prostě Benefit no, co ti budu povídat. :-) Ty obaly! Vánoční set je prostě božskej, závidím, to se klidně přiznám.

    OdpovědětVymazat
  8. Já jsem si pořídila kouzelnou, plechovou krabičku Cutie cravings, kde je bronzer Hoola a jsem absolutně nadšená. Strašně se mi líbí Majorette, ale je na muj vkus moc drahá, tak uvidíme...:)

    OdpovědětVymazat
  9. Moc se mi libi Rockateur, to je přesně barva pro me. Jinak tvarenku od Benefiti jeste nemam, trosku me porad desi ty obaly (s kosmetikou hodne cestuji), ale jine výrobky mi vyhovuji a jsrm s nimi spokojena.

    OdpovědětVymazat
  10. zrovna mi dochazi tvarenka ..diky za tipy!

    Check my blog YOKO NGUYEN BLOG

    OdpovědětVymazat
  11. Benefití tvářenka byla moje první high-endová. Začaal jsem s bella bambou, pak postupně přibyly coralista, hervana, sugarbomb a rocateur.. :D miluju je všechny

    OdpovědětVymazat
  12. Achám a ochám nad benefitími tvářenkami už hodně dlouho.. Tak doufám, že Ježíšek mě vyslyší :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Nad Coralista slintám už dost dlouho, ale jako studentce se mi za tvářenku tolik dávat nechce. Přeci jen to není úplně jedinečný odstín, který by se u jiných značek nenašel :) Ale nezlobila bych se ani za jednu...

    OdpovědětVymazat
  14. Coralista je na mém wishlistu už mega dlouho, tak snad se někdy dočkám a pořídím si jí! :)

    OdpovědětVymazat
  15. Ja mam Majorette a hoci je v krabicke ako mandarinka, na tvari sa krasne ruzovie :) Keby ta nahodou zaujimalo, recenzovala som ju TU
    Inak ma tvarenky od Benefitu vseobecne dost lakaju a az miniem Nars, mozno skusim prave Benefit ^^

    OdpovědětVymazat
  16. No, já mám alesoň Blush me od MeMeMe, Benefit to sice není, ale jak koukám na fotky, je to skoro dupe Coralisty

    OdpovědětVymazat
  17. ten set je tak skvělej, bože, já si pro něj snad někam dojedu!

    OdpovědětVymazat
  18. Ach ta paletka tvářenek, tu bych brala hned :)

    OdpovědětVymazat
  19. Líbí se mi obě dvě, nejradši bych však ten vánoční set! :) To papírové balení mi nevadí, jen ten potisk bych zvolila jiný, tento mě nechává, u obou tvářenek , chladný..;)

    OdpovědětVymazat
  20. Od Benefitu jsem ještě nikdy nic nevyzkoušela, ale nejspíš to brzo změním! :)
    .. a small miracle CZ

    OdpovědětVymazat
  21. Mám ten set tvářenek, a mám ještě Coralistu zvlášť, už dlouho. A jsem docela překvapená, že Coralista v sadě je o něco světlejší než ta původní co ji mám. Nevím, jestli ji dřív dělali o chlup tmavší, každopádně koupená byla v Sephoře :) Ale set je úžasnej.

    OdpovědětVymazat
  22. Ty obaly jsou nádherné! :) Nejvíce se mi líbí asi Coralista :) Jinak já tvářenky nepoužívám ale už jsem nějaké okukovala v drogerii :)

    OdpovědětVymazat
  23. Ten vánoční set vypadá úžasně :)) tvářenky se mi líbí svými obaly, barvy bych určitě ale pro sebe zvolila jiné :)

    OdpovědětVymazat
  24. Nejvíc se mi od Benefitu líbí asi Dandelion, ale krásné jsou samozřejmě všechny :-)

    OdpovědětVymazat
  25. Bohužel je Vánoční set vyprodaný minimálně v Anglii :/

    OdpovědětVymazat
  26. Zatím žádnou Benefití tvářenku nevlastním, co mne odrazuje jsou právě papírové obaly....tvářenku nosím s sebou vždy celý den a papárový obal na mne zkrátka nepůsobí důvěryhodně....

    OdpovědětVymazat
  27. Ty sady mám omylem tři, takže budu dvě z nich prodávat. Když by měl někdo zájem:)

    vav.ran@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  28. Coralista vypadá moc hezky! já bych z nich asi nejvíc chtěla Dandelion, ale nikde ho nemůžu sehnat, teď jenom v setu, kde jsou další věci, které nevyužiju, samostatně prostě nikde není (kde jsem já :D)

    OdpovědětVymazat
  29. Ten vánoční set vypadá fakt krásně :)

    OdpovědětVymazat
  30. Náádhernéééééé, prijala by som všetky :) Tie obaly sú tak rozkošné...
    saveonbeauty

    OdpovědětVymazat
  31. krásné tvářenky, hlavně ten vánoční set vypadá báječně

    OdpovědětVymazat
  32. Zatím žádnou tvářenku od Benefitu nemám, ale jsou krásné, už jen ty obaly.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  33. škoda, že ten vánoční set nejde sehnat v ČR, jinak jsou všechny úžasné ;)

    OdpovědětVymazat
  34. tvářenky jsou božské, ale pro mě finančně nedostupné, škoda

    OdpovědětVymazat
  35. Achjo, ta paletka, to je sen.. Ježíšku, slyšíš mě? :D

    OdpovědětVymazat
  36. Nad setom líceniek som aj uvažovala, vlastne by sa mi stále páčilo ho mať, ale nakoniec som si to rozmyslela, veď ich mám doma dosť. :D

    OdpovědětVymazat
  37. Nad setom líceniek som aj uvažovala, vlastne by sa mi stále páčilo ho mať, ale nakoniec som si to rozmyslela, veď ich mám doma dosť. :D

    OdpovědětVymazat
  38. Přidávám se do party milovníků Benefitích tvářenek. Mám Coralistu a Dandelion (a tuším, že bych někde vynašla i Hoola, ale ta je na mě hrozně tmavá, takže leží někde v temnu skříně a čeká, nejspíš až ji někomu podaruji) :).

    Ten vánoční set chcíííí!!!! :)

    http://pragueinstyle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  39. Ja si včera pořídila benefitic rockataur :) nejdříve jsem šla pro dandalion, ale neměli ji,takže rockataurka to vyhrala

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)