středa 17. prosince 2014

Tohle chcete -Clarins True Radiance make-up

Tohoto krasavce zkouším už od konce léta a dala jsem si teda trochu načas se sepsáním dojmů o něm, ale o to víc můžu potvrdit svoje zkušenosti s ním. True Radiance make-up je podzimní novinkou v nabídce Clarins a podle toho, jaké na něj čtu ohlasy, tak se nestal jenom mým miláčkem :)


Balení je opravdu krásné a luxusní. Líbí se mi, že je jednoduché a takové čisté a také, že má make-up pumpičkové dávkování. To já moc ráda pokaždé :) Plus je rozhodně i SPF 15 a také široký výběr odstínů. U Clarins nemám problém vybrat i úplně světlý odstín, který by mi vyhovoval i během zimy. 108 není zdaleka nejsvětlejší odstín a i přesto mi výborně barevně sedí. Co je na make-upu asi to nejlepší je, že má rozjasňující efekt, aniž by obsahoval nějaké třpytivé částečky a zároveň je středně krycí. Doteď jsem se většinou potkávala s rovnicí - rozjasňující make-up = příliš tekutý a většinou málo krycí. Víte, že na málo krycí make-upy nejsem a i když si nemyslím, že bych potřebovala kamuflovat nějaké výrazné nedokonalosti, přesto od make-upu určité krytí očekávám. A True Radiance v tomto ohledu moje očekávání splňuje, protože pleť přirozeně rozzáří, nevytvoří na tváři efekt masky a je tak lehký, že ani nevím, že nějaký make-up mám. Textura je lehce krémová, ale velice lehká a snadno roztíratelná. Make-up má navíc velice příjemnou parfemaci, která mi přijde tak trochu typická pro značku Clarins. Jelikož jsem make-up měla možnost testovat už od konce léta, vyzkoušela jsem si ho v různých teplotních podmínkách a musím říct, že mi vyhovuje spíše v chladnějších dnech. Minimálně na mé tváři má v těchto dnech o něco lepší výdrž, než během teplejšího období, kdy jsem ho musela během dne trochu častěji přepudrovat. Momentálně mi sedí skvěle a přepudrovat stačí maximálně jednou za den. Večer ho kompletní odličuju, takže k výdrži nemám jedinou výtku. Finiš make-upu je velice přirozený, pleť se trochu leskne a já osobně ho ještě přepudrovávám sypkým bezbarvým pudrem. Obecně se ale snažím s pudrem šetřit, protože zbytečně kazí ten pěkný rozzářený efekt na tváři. Pokud trváte na bezvadně matné pleti, tenhle make-up vás nejspíš nebude sedět.



V laboratořích Clarins se zaměřili na nejnovější pokroky v oblasti rostlinného výzkumu a vědy a chtěli změnit jeden z velkých problémů většiny žen - nedostatečné rozzáření pleti. Tento make-up oživuje v pleti její přirozené prozáření a nová textura s nižším obsahem pudrových částic napravuje nedokonalosti bez pocitu silného nánosu make-upu. Za zmínku ještě stojí, že díky extraktu ze semen Moringa, má make-up schopnost pleť čistit a odstraňovat částice znečištění.



K dostání je 10 odstínů  (30ml) - cena 1050 Kč

103/105/107/108/109/110/110,5/112/112,5/113



Tomuto make-upu nemám co vytknout. Získal si mé srdce a i když mám teď víc oblíbenců, co se týče výdrže, je ze všech nejvýkonnější. Když to shrnu, make-up má skvěle padnoucí odstín, celodenní výdrž, krásný finiš a pleť sjednotí velice přirozeným způsobem. Je úžasně lehký a přesto dostatečně krycí a během dne nemá tendenci zalézat do pórů nebo tvořit mapy. Tentokrát nemám nic, co bych vytkla. Jestli hledáte nový make-up, který odpovídá popisu tohoto, rozhodně vřele doporučuji vyzkoušet nebo si jít do parfumerie pro vzoreček :)


Zaznamenaly jste tento nový make-up? Máte s ním osobní zkušenost nebo s některým jiným make-upem této značky? :)



PS: děkuji zastoupení Clarins za poskytnutí make-upu k recenzi

29 komentářů:

  1. Teda, tak tenhle make-up jsem vůbec nezaznamenala a podle tvého popisu vypadá hodně dobře.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. ďakujem za tip :) asi vyskúšam :) inak malá rada, mohla by si v texte vyznačovať nejaké záchytné body, ako trvácnosť, odtieň atď, pre ľahšiu orientáciu :)

    OdpovědětVymazat
  3. Rozjasnujici by se mi libil a pokud kryje, tak super. Take pozaduji kryti, i kdyz plet mam ok.
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
  4. S touto značkou zatiaľ nulové skúsenosti, ale vyzerá veľmi dobre, aj odtieňovo... Mám taký dojem za tie "roky", čo Ťa čítam, že máme veľmi podobný odtieň pleti, takže zrejme by sadol aj tento...
    saveonbeauty

    OdpovědětVymazat
  5. Clarins vážně nikdy nezklame. Skoro bych i řekla, že je to nejoblíbenější značka kosmetiky, málokterý výrobek je vyloženě na prd a jeste ty krásné obaly. Tento makeup zatím neznam, ale az budu mít šanci, musim ho vyzkoušet!

    OdpovědětVymazat
  6. Takže pro smíšenou až mastnou pleť tento make-up příliš není? :/
    LadyKerstyn blog
    INSTAGRAM

    OdpovědětVymazat
  7. vypadá krásne, ale isto si vystačím s mojim rimmelom za cca 7€ :)

    OdpovědětVymazat
  8. Proč mám vždy po přečtení skoro každého článku dojem, že tohle NUTNĚ potřebuju???ááááá....:D

    OdpovědětVymazat
  9. Ty odstíny jsou skvělé !

    yokophuonganh@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  10. Mám ho v hledáčku a rozhoduji se mezi ním Chanel Vitalumiere Aqua :) Možná bych dala přednost Clarins, když říkáš, že je poměrně krycí.
    snesek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. ahoj, chcela by som sa ta opytat , ci by si mi nahodou nevedela poradit ci sa mi viac oplati si kupit drahsi make up rovno v sephore v kamennom obchode v EU , alebo si radsej objednat make up priamo na ich oficialnej stranke, s tym, ze by mi prisiel do nemecka kde som a platila by som postovne 10eur(ako je to s clom, pisu ze ziadne poplatky nie su ale neviem)
    plus to iste o MACu :)

    OdpovědětVymazat
  12. Ty jo, hodně světlý mi přijde... ale jinak je to sympaťák :)

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj Ren, mluvíš mi z duše - taky mám zafixované, že rozjasňující make-up je zároveň málo krycí. Jsem zvědavá na tento. Používáš ho s fixačním pudrem od Glazel? Díky. Katka

    OdpovědětVymazat
  14. Vypadá skvěle,škoda že je tak drahý :D :)

    OdpovědětVymazat
  15. Tak ten mě hodně láká :-)

    OdpovědětVymazat
  16. Nalákala jsi mě, krásná lahvička a celkově když i kryje asi vyzkouším,díky za tip

    OdpovědětVymazat
  17. Domi: někdy to tak dělám, ale primárně samozřejmě chci, aby si čtenářky četly celý text :) pokud chce někdo koukat na fotky a číst dvě věty, měl by se zaměřit spíš na módní časopisy :) Tím to nemyslím nijak zle proti tobě, ale obecně na všechny :)

    Anetátor Anetátorový: musím souhlasit, Clarins má u mě dost dobré skóre a je jen málo věcí, které by mě vyloženě nesedly :)

    Kristýna H.:na vyloženě mastnou pleť bych ho asi nedoporučila, ale smíšenou pleť já sama mám a moc mi vyhovuje. Je to ale samozřejmě strašně individuální :)

    Kateřina Trnovská: to mě moc TĚŠÍÍÍÍÍÍ :)

    OdpovědětVymazat
  18. Terka Svobodová: Chanel jsem taky chtěla, ale vždycky když si ho vyzkouším, nezdá se mi dostatečně krycí :(

    OnlineShop: tak ono záleží, kde si danou věc koupíš. M.A.C v Německu stojí jinak než M.A.C v USA :) A navíc ne všechny značky lze nakupovat přes internet. Samozřejmě každá značka je nejlevnější v zemi svého původu, takže třeba Bioderma ve Francii, Inglot v Polsku a třeba Clinique v Americe. V rámci EU by se žádné clo platit nemělo. Ceny se prostě v každé zemi liší :)

    Kate Es: přesně tak, mometálně používám pudr Glazel na všechno :) Skoro i na vanilkové rohlíčky :)

    Whatever: na to je ideální počkat na nějakou příhodnou slevu :)

    OdpovědětVymazat
  19. Taky jsem ho zkoušela, jen ale nemůžu najít vhodný odstín. Co se mi zdálo na ruce dobré, na obličeji byla katastrofa. Buď tmavé nebo oranžové nebo moc růžové. A přitom ta textura a finiš jsou opravdu skvělé. Zkusím ještě jeden nájezd do parfumerie, ale nevím... Jinak je moc příjemný a skvěle vydrží. Je to o hodně lepší produkt než makeup s Perfectionist sérem od Estée Lauder, který je teď nový.

    OdpovědětVymazat
  20. Chtěla jsem se jen zeptat, proč Ti přijde SPF jako plus? Já mám naopak pocit, že to pleť zbytečně zatěžuje...

    OdpovědětVymazat
  21. Vypadá skvěle, cena je ale bohužel vyšší :(. Tak třeba někdy! :D

    OdpovědětVymazat
  22. Tak tohle vypadá jako super kousek.. Ještě že jsem momentálně make-upy nadzásobená, jinak bych po něm musela stoprocentně zatoužit.. :)

    OdpovědětVymazat
  23. chtěla bych si konečně koupit nějaký drahý makeup, tak si ho napíšu na seznam a omrknu :)

    OdpovědětVymazat
  24. Teda, kdyby jsi dala recenzi tak o 2 týdny dříve, tak by jsi mi asi hrozně zamotala hlavu, Rendy :D Zrovna jsem si koupila Lancôme Teint Idole, který mi sedí (omlouvám se za výraz) jako hrnec na pr*el a naprosto ho zbožňuji, ale ten rozzářený efekt mě u Clarins teda velmi zaujal a Lancôme jej tedy nepřidává.. Tak holt příště, no:D

    OdpovědětVymazat
  25. vypadá skvěle, ale pro mojí mastnou pleť bohužel nevyhovující :(
    no.vakova.ppetra@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  26. Mě zatím zalézá do pórů zcela všechny makeupy :(

    OdpovědětVymazat
  27. Vypadá dost dobře, ale asi zůstanu věrná MACu

    OdpovědětVymazat
  28. zaujal mě ten extrakt ze semen Moringa a jeho účinky :) cena make-upu je hodně vysoká, takže bych se asi chvíli rozmýšlela, zda do něj investovat nebo ne. je ale fakt, že občas mám pocit jako by moje pleť byla šedá, bez života :/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)