neděle 7. prosince 2014

Tipy na obchody a vánoční dárky na poslední chvíli

Jak jsem slibovala, v předvánočním čase jsem pro vás chtěla připravit několik článků s tématikou vánočních dárků a tipů na ně. Návštěvy obchodů, pohled na vánoční kolekce a tipy na konkrétní dárky. Podívaly jsme se už do prodejny Lush i Body Shop, na kolekci M.A.C a Inglot, na luxusní vánoční balíčky i na ty z drogerie a dneska mám pro vás konkrétní tipy na dárky, které já sama dávám (nebo obvykle kupuji), případně které bych si já sama přála. Snažila jsem se vybírat od úplně nejlevnějších i po pár dražších, aby se mohl inspirovat úplně každý :)




Yves Rocher tyto Vánoce vsadil na vůni ostružin, lesního ovoce a kakaa s pomerančem. Mě osobně se kolekce moc líbí (více než ta loňská) a je mi sympatická jak po stránce vzhledové, tak i po té čichové. Na všechny produkty z této kolekce se podívejte ZDE, ceny jsou od 89 Kč a sehnat můžete krémy na ruce, sprchové gely, balzámy na rty, tekutá mýdla na ruce nebo tělová mléka.




Kdy jindy v roce používat blýskavé a třpytivé laky na nehty, než právě okolo Vánoc nebo v zimě. Rimmel má teď v nabídce tyto laky Glitter bomb a nevím jak vám, ale mě ten vlevo úplně dokonale evokuje vánoční barvy. Poměrně zajímavé laky nabízí i NYC, kde seženete několik podobných efektových laků. Jako malý dárek je lak myslím takový dobrý výběr :)




O kolekci Body shopu jsem vám psala už v samostatném článku. Vybrala jsem pro vás jako tip pár drobností, které můžete někomu koupit i s omezeným rozpočtem. Např. miniatury sprchových gelů nebo úžasných tělových másel, případě balzám na rty nebo voňavý olejíček do aromalampičky (který voní jako šťavnatá jablíčka).



I Marks & Spencer je místo, kam každoročně vyrážím pro něco vánočního. Pokud to nejsou sušenky zabalené v krásných kovových dózách, které dávám babičkám, často tam kupuji i dekorace na balení dárků nebo nějaké maličkosti. Cestou jsem vám na mobil vyfotila pár fotek pro inspiraci :)








Tyto dvě fotky jsou pro mě skoro každoroční nutnost :) Jsou to pro mě takové tradiční dárky pro taťku, kterému každý rok dávám něco na holení a zároveň nějaký balíček jeho oblíbeného Old Spice. No řekněte, který tatínek to nemá podobně? :)

Mimochodem o balíčky Old Spice si stále ještě můžete zasoutěžit, takže pokud stále nemáte dárek pro toho svého "muže", máte skvělou příležitost to změnit :)


Sadu na domácí gel-lak od Sally Hansen jsem si velice oblíbila nejen já, ale i kamarádky v mém okolí, které pravidelně chodí na manikúru. Všechny jsme se jednoznačně shodly na tom, že by nás takový dárek k Vánocům rozhodně potěšil! Pokud stále váháte nad jeho vyzkoušením, máte teď skvělou záminku si ho buď samy k Vánocům přát nebo ho takticky darovat třeba mamince a potom si k ní taky chodit na manikúru :)




Krém na ruce je pro někoho možná klišé, ale já jich během zimy vymazám hodně a každý další vítám. Nikdy mě krém na ruce jako dárek neurazí a pokud sama nevím, které kosmetické přípravky někdo používá, u krému na ruce je to většinou sázka na jistotu. Takovou klasikou je každoroční nákup krémů Essence, pro které je ale lepší si pospíšit, protože jsou většinou rychle pryč :)



Když už nevíte co, dárkové balíčky z drogerie to jistí :) Každoročně jich je k sehnání opravdu neuvěřitelné množství a je jen na vás, který si vybere. Jeden z mých tipů je tento balíček Dove, který obsahuje deodorant Invisible dry (který je mimochodem super a neobarvuje oblečení), sprchový gel a tělové mléko s pistácií a magnólií. Tato řada má velice příjemnou a jemnou parfemaci a po té "klasické", je moje druhá nejoblíbenější. Jako bonus jsou produkty zabalené v pěkné taštičce a na ty já jsem docela ujetá :)


Některé další verze Dove balíčků:
 Cena 285 Kč
 cena 345

Kiehl´s zabalil několik svých produktů do krásných barevných obalů z dílny designerského dua Craig & Carl (více jsem vám o tom psala ZDE). Pro někoho to možná není úplně typicky vánoční, ale mě se design líbí strašně moc. Pokud si nevyberete některý z produktů, který má tento speciální obal, můžete si nechat dárkově zabalit kterýkoliv jiný produkt z nabídky.






Vánoční kolekce Sephory je každoročně taková sázka na jistotu a člověk v ní pokaždé nějakou maličkost pro své blízké najde. Mě se letos moc líbí sada krémů na ruce (3), zlatý olej na tělo (4) a sada balistik do koupele (8).

1) Barevné mini perličky do koupele - 190 Kč
2) Vonící mýdlové vločky do koupele - 130 Kč
3) Sada krémů na ruce - 290 Kč
4) Zlatý tělový olej se třpytkama - 290 Kč
5) Sada olejových srdíček do koupele - 150 Kč
6) Bath party sada přípravků do koupele v krabičce - 650 Kč
7) Sada jednorázových kapslí se sprchovým gelem - 390 Kč
8) Sada vonících šumivých koulí do koupele - 290 Kč
9) Bath party tekuté mýdlo na ruce - 160 Kč
10) Bath party tělový peeling - 210 Kč
11) Bath party tělové mléko - 210 Kč
12) Bath party pěna do koupele - 220 Kč
13) Bath party sada přípravků do koupele - 450 Kč



F&F je pro mě taky celkem klasika, kam vyrazit pro barevné ponožky, hřejivé bačkůrky nebo další vychytávky, které mám spojené se zimou a vánočním časem. Teplé barevné ponožky nebo bačkůrky vaší sestru nebo kamarádku určitě neurazí a pro mě to rozhodně vánoční klišé není. Sama podobné dárky ráda dostávám, takže sem s nimi :)




Opravdu vtipné jsou dětské oblečky! Jestli budu mít jednou nějaké děti, hádejte, v čem na Vánoce budou oblečené :) Sobíkové prostě jedou :)




Když už budete v F&F, mrkněte určitě i do home decor sekce. Rámečky na fotky, stojánky na svíčky, krásné polštáře nebo stylový dřevěný jezevčík potěší určitě nejednoho milovníka dekorací!






Pokud ve vaší rodině nebo okolí nikdo neocení kosmetiku, teplé ponožky nebo stylový doplněk do bytu, je na to třeba jít z jiné strany. Jídlo a pití jsou podle mě též oblíbené a vděčné dárky a když sama nevím co koupit, snažím se na to jít touto cestou :) Doporučit můžu dárkové balíčky a koše z obchodu Formaggeria, kde si balíček 5 dní předem objednáte a poté na prodejně vyzvednete a zaplatíte. Já jsem vybírala v nové prodejně ve Florentinu, kde jsme s přítelem strávili strašně dlouhou dobu, než jsme konečně vyrabrali :) Pokud naopak upřednostňujete tekutější dárky, kamarádka mi nedávno dala tip na "tekuté předplatné". Nezjišťovala jsem o tom extra podrobnosti, ale na webu se všechno potřebné dozvíte. Ve zkratce je to o tom, že někomu dáte takovéto předplatné a jemu pak každý měsíc chodí lahev (nebo i dvě) vybraných vín, které jsou vybírané i s ohledem na roční dobu atd. Podle mě je to super dárek pro někoho, kdo vína miluje a rád ochutnává nové.





Čím jsem starší, tím víc tíhnu ke čtení knížek. Nejvíce mě baví severské krimi a já sama doufám, že mi Ježíšek nadělí třeba novou knížku Marco od Jussi Adler Olsena. Pro babičku jsem letos vybrala knížku Stoletý stařík, který vylezl z okna a zmizel od Jonase Jonassona, protože se jí moc líbila předchozí knížka Analfabetka, která uměla počítat :)


Můj další tip je na prodejnu a výdejní místo webu parfums.cz, která se nachází ve Florentinu. Narazila jsem na ní nedávno a vlastně jsem nevěděla, že tam vůbec je :) Když jsem šla jednou vyzvednout svou objednávku, tohle pěkné místo jsem objevila. Na prodejně můžete samozřejmě vyzkoušet část sortimentu, který web nabízí a můžete tu očichat třeba voňavou řadu Victoria´s secret.



Dneska to bylo asi trochu dlouhé, ale budu moc ráda, pokud ve článku někdo z vás najde inspiraci na vánoční dárky pro sebe nebo své blízké či rodinu. Foťák s sebou v tašce teď nosím skoro pořád a když jdu dárky vybírat, nebo procházím své oblíbené obchody, hned pro vás všechno dokumentuju :) Můj úplně poslední tip jsou ještě dvě místa, kde sama ráda nakupuji (nejen o Vánocích) a to je web Bonami.cz, prodejně NAOKO v Revoluční ulici a obchod Butlers (po Praze je více poboček). Tam rozhodně pokaždé něco pěkného vyberu a sama sobě tam dělám radost docela často :)

Budu moc ráda za vaše tipy na dárky, které obvykle dáváte nebo na oblíbené obchody, kam rády chodíte nebo kde dárky nakupujete :)



PS: všechny tipy jsou doporučené z mého nejlepšího vědomí a svědomí :)

43 komentářů:

  1. tvé tipy na dárky jsou super, kosmetikou nebo knihou si myslím, že nejde nikdy nic zkazit :)

    OdpovědětVymazat
  2. Inspirativní, už vím, jakou drobnost dám kamarádkám - ty lak na nehty, ty jsou skvělé. Díky za inspiraci! j.olehlova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám takovej blbej zvyk, že když jdu nakupovat dárky, koupím hlavně sobě :D Ten svetr se sobem je super!

    OdpovědětVymazat
  4. Super tipy na dárky, určitě mi poslouží:)

    OdpovědětVymazat
  5. Nadílka v Mark&Spencer vypadá opravdu úžasně, škoda že se tam pravděpodobně nedostanu. Kiehl's mají nádherné balení, asi si od nich něco na tajno dopíšu do vánoční listu přání. A to oblečení v F&F jen naprosto nejkouzelnější. Ale ty sobí overaly by mohli dělat i v normálních dospěláckých velikostech :)

    OdpovědětVymazat
  6. Dobré tipy, děkuju! Ty balíčky Dove nevypadají vůbec špatně! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Také doporučuji tu sadu od Sally Hansen, jen by mě zajímalo, kde české vedení přišlo na tu cenu 3 tisíce korun. To měli zatmění mozku ne? Všude v cizině je sada pod 1 tisíc korun a u nás je 3x dražší?

    OdpovědětVymazat
  8. Supr tipy na dárky, co neomrzí...koukám že Stoletý stařík letos jede..! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Většinou kosmetiku nekupuju, protože mám nasysleno a z mých zásob jede i mamka :D parfémy, to už je jiná, pro bráchu i mamku celkem jistota. S taťkou je to horší, vubec nevím, co se mu líbí :D A kamarádkám kosmetiku taky nekupuju, protože popravdě moc nevím, co používají a nerada bych se netrefila. Troufnu si max na nějaký lesk na rty.

    OdpovědětVymazat
  10. Velmi pekne tipy, to ja jsem tady v Anglii poridila pritelovi old spice jinaci verzi nez se o neco soutezi a pro sebe od Dove taky jinaci verzi dva sprchace a houbicka na umyvani se.
    Www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Skvělé tipy, laky a krémy většinou nezklamou u kamarádek :).

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj, já u nás nedávno objevila obchod TIGER a ten je super na takovéty drobné veselé dárky, pořád se ho nemůžu nabažit:)

    OdpovědětVymazat
  13. Ja by som si priala niečo od the Body Shop, škoda že u nás nieje :( Lush si aspoň viem objednať zato som rada. :) Vistorias Secret je tiež super :) Super článok

    OdpovědětVymazat
  14. Perfektný prehľad vianočnej ponuky v rôznych obchodoch :)

    OdpovědětVymazat
  15. Čekám na výplatu, takže určitě budu nakupovat na poslední chvíli, navíc v obchodech, které mají otevřeno po práci, takže alespoň do 9.

    ivet1624@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Teda, ty si si dala námahu! Páči sa mi veľa vecí, ale ja už mám darčeky dávno nakúpené a zabalené...
    Nedá mi však nepochváliť tú nádhernú kozmetickú taštičku Dove na prvom Dove obrázku. Tá by ma veľmi potešila.

    OdpovědětVymazat
  17. tenhle článek je fakt super Rendy! :)

    OdpovědětVymazat
  18. podľa mňa určite super nápady, ktoré takto na poslednú chvíľu pomôžu a inšpirujú :) ja určite využijem niečo z toho kedže ešte ani pre priateľa ani pre kamarátku nemám darček :)

    OdpovědětVymazat
  19. já už mám dárky nakoupené xD ale jsou to super tipy x)

    OdpovědětVymazat
  20. Nnad nabídkami některých obchodů mi zůstává rozum stát. Když si koupím výrobek ve vánočním obalu, tak mi jiný nevánoční výrobek dárkově zabalí? Tak tomu říkám kauf roku...

    OdpovědětVymazat
  21. Taky můžu doporučit Marks and Spencer nebo F and F, tam se dá vždy něco vybrat.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Kosmetické balíčky dle mého nikdy nezklamou :)) Super článek

    OdpovědětVymazat
  23. Opravdu vyčerpávající tipy, ale hodí se! :) U Dove balíčků je krásná taštička :)

    OdpovědětVymazat
  24. Velký výběr a zajímavé tipy :) Já se na nakupování teprve chystám, ale nějaké nápady už mám, tak snad to půjde lehce :)

    Ráda bych vás všechny pozvala ke mě na blog na adventní giveaway o náhrdelník z Lindexu (třeba ho pak můžete darovat, když tu máme ty typy na dárky :))
    odkaz tady: Pieces of FRECKLED style GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  25. Pěkné shrnutí, já jsem si letos s dárky pospíšila a tipy uveřejnila na mém vidětbára.kára blogu, sama jsem příteli koupila voňavku s deodorantem ve stejné parfemaci a trenýrky, mamce předplatné Apetitu, sestře nějakou tu bijoux a Tangle Teezer a taťkovi, milovníkovi pálivého, omáčky na ostro.cz ;-)

    OdpovědětVymazat
  26. Kolem M&S jsem dnes šla a koukala jsem na ty krásné zdobící sady a bonbony :-) Objednávky z parfums vyuvedavam jedině na Florentinu, mám to kousek ;-) Jinak opravdu hezké typy na dárky, třeba ze Sephory bych určo něco brala ;-)
    Alena.hodonska@email.cz

    OdpovědětVymazat
  27. Parádní tipy :) Sama už jsem některé viděla na živo a hned bych je pokoupila. Na produkty od YR si dělám zálusk určitě
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  28. Yves Rocher mě už dlouho těmi vánočními produkty láká, asi si budu muset něco pořídit :) A na ten roztomilý svetr se sobem toužebně koukám pokaždé, když jdu do Tesca :D Skvělé tipy :)

    OdpovědětVymazat
  29. ty věci z F&F jsou strašně fajn, zatím jsem si nakoupila ponožky a i jsem nějaké dostala :) a mají to za skvělé ceny

    OdpovědětVymazat
  30. Jako obvykle i letos jsem nechala dárky na poslední chvíli,takže mi tenhle článek přišel opravdu vhod :) doufám, že vše stihnu pořídit :)

    OdpovědětVymazat
  31. Ta taštička od Dove je moc hezká.

    OdpovědětVymazat
  32. ach, christmas crackers! Po těch se mi bude hodně stýskat, protože v M&S si je určitě kupovat nebudu...dávaz za ně nějakých 375, za ty větší přes 500, když v Anglii jsem je kupovala i za 4 libry, to bych musela být blázen.

    OdpovědětVymazat
  33. Ahoj, sice už mám vánoční dárky nakoupené, ale nejradši bych šla nakupovat zase (a nejspíš bych koupila hodně věcí pro sebe :-D ). Můj tip na obchod, kde můžete koupit dárek pro někoho, kdo si rád vychutná čaj nebo kávu, je obchod Whittard of Chelsea v Olympii v Brně.
    Katka
    passion.for.cosmetics@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  34. Brala bych všechno :-) Je fakt, že ponožky očekávám, takže si přes rok skoro žádné nekupuju - akorát loni mi ježíšek udělal čáru přes rozpočet a nic... snad to letos bude lepší :-)

    OdpovědětVymazat
  35. Kiehl's má tak roztomilý obaly, že bych si to koupila už jen kvůli nim :) A u mě na poslední chvíli jednoznačně vede M&S, hlaně to jejich jídlo :)

    OdpovědětVymazat
  36. super tipy, byla bych spokojená se vším :D

    OdpovědětVymazat
  37. Zajímavé tipy :-) já bych pro sebe brala snad všechno, s těmi ostatními je to horší :D

    OdpovědětVymazat
  38. Asi se půjdu podívat na ty teplé ponožky z Tesca, to by mohl být fajn dárek pro moji ségru, která je furt zmrzlá. Ještě pro ni sháním nějaké pěkné teplé pyžamo, ovšem za slušný peníz... Občas mívají pěkná pyžama v Lidlu, odtam dostal pyžamo vloni můj muž a je s ním moc spokojený, kvalitou se vyrovná třeba Tchibu a je za třetinu ceny. Letos už pro něj jedno taky mám. :-) Zrovna dnes jsem byla v Marks&Spencer, koukali jsme chirstmas crackers - líbilo by se mi na Vánoce je pořídit, jelikož můj muž je Angličan a tam je to tradice. Ale zhrozilli jsme se nad těmi cenami - v UK se dají pořídit za pár korun. Líbí se mi balíčky Old Spice - když už chlap dostane kosmetický balíček, tak aspoň ve vtipném obalu. :-) Jinak já vloni pořídila super dárky na zoot.cz, vše odtam mělo velký úspěch.

    OdpovědětVymazat
  39. oooo....všechny balící serepetičky ke mně :-)a Kiehl's má nádherné obaly....

    OdpovědětVymazat
  40. Hmmm spousta z toho by se mi k vánocům velmi hodila

    Martina
    Psychologie13@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  41. ta vánoční kolekce od Yves Rocher u mě sklidila úspěch - nááádherně voní :) zato v Body Shopu mě ta kolekce moc nenadchla :/ nějaký dáreček od Kiehl´s bych pod stromečkem s radostí našla :)

    OdpovědětVymazat
  42. No, tipy jsou fajn, já však většinou nakupuji všechny dárky hezky v předstihu. Takže internet hraje svoji roli. Nedávno jsem si říkala, že bych chtěla nějaké netradiční dárky. Koukněte na tyhle stránky: http://www.originalnidarky.cz/103-darky-k-vinu. Dá se tam vybrat podle toho, co koho zajímá :).

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)