středa 3. prosince 2014

Soutěž o vánoční balíčky Old Spice

Do Vánoc bych vás ráda ještě párkrát odměnila a i když je dnešní soutěž sice trochu pánská záležitost, věřím, že vás potěší. Ideálně pokud stále ještě nemáte dárek pro svého přítele, tatínka nebo bratra. Old Spice si letos připravil několik vtipných vánočních balíčků a vy si dneska zasoutěžíte hned o 7 z nich! Omlouvám se za fotky, které nebyly pořízené za zrovna optimálních světelných podmínek, ale chytit pro mě denní světlo je teď trochu utopie :) Ono vlastně ani přes den není příliš mnoho světla a už teď mám pocit, že nastala doba temna...

Každopádně věřím, že vám soutěž udělá radost, během posledních mrazivých a šedých dní :) Soutěžit můžete o následující balíčky:


Balíček č.1 - 3 výherkyně

- After shave spray Bearglove
- deodorant Bearglove
- sprchový gel Bearglove



Balíček č.2 - 4 výherkyně

- deodorant Original
- sprchový gel Original


Pravidla soutěže:

1) Dejte like facebooku Old Spice - KLIK

2) Přidejte komentář pod články zde na blogu ve dnech 1.12.- 10.12.2014. Do komentáře nemusíte psát nic speciálního, pokud budete vylosovány, budete přes facebook vyzvány, abyste se mi ozvaly na mail (pokud připíšete do komentáře váš mail, budu vás moci kontaktovat ihned, nechám to na vás). 


Možná to zní trochu složitě, ale ráda bych odměnila čtenářky, které pravidelně komentují a zapojují se do diskuzí pod články (podle všech reakcí se vám tento systém líbí, takže v něm chci i nadále pokračovat). Ve středu 10.12.2014 ve 20h. vylosuje random číslo dne (1.12 je 1, 2.12 je 2 atd.) a všechny komentáře pod článkem, který se ten den objevily, budou soutěžit. Druhé losování vybere konkrétní komentář. Vítězku uveřejním jako vždy na facebooku. Pokud by dotyčná o výhru neměla zájem, budu losovat náhradnici :) Pokud máte jakékoliv dotazy, pište a ptejte se :) Počet komentářů je omezený (co článek to jeden komentář) a nemusíte psát nic speciálního o soutěži :) 

77 komentářů:

  1. Přítel ani jiné antiperspiranty než tuhé od Old Spice nepoužívá, tak by to byl fajn dárek.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Tak tohle se teď na Vánoce rozhodně hodí! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Můj přítel kupuje jedině Old Spice, většinou teda ten s vlkem, ale medvěda ještě nezkoušel :)

    OdpovědětVymazat
  4. Můj přítel má Oldu ze špajzu hrozně rád :D mě se moc líbí ty zvířecí obaly :) nikolik.v@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Uricte by sa mi to zislo kedze este nemam darcek re priatela :-)
    Nikolaorechovska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  6. Hodilo by se, nemám ještě nic nic nic :)))
    sherbatsky@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Jé, každý rok kupuju Old Spice taťkovi k Vánocům, má o moc rád :)
    adriana.martinovicova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  8. Krásný balíček, včera jsem na něj koukala v Tescu a líbil se mi :)

    OdpovědětVymazat
  9. Můj táta si jede jedině na Old Spice:-) Krabičky jsou vychytané, zrovna teď kreslím do animace motorku se sidekárou!:-) j.olehlova@google.com

    OdpovědětVymazat
  10. Tak to jsou krásné dárky. Přítel nic jiného ani nekupuje.
    zdena008@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Vůni přípravků Old Spice na svém příteli přímo zbožňuji, tak by to byl dárek spíš pro mě :D
    snesek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Úžasné!!! Akurát dnes som v obchode pozerala na nejaké kazety pre môjho chlapa. :)

    lilianka007@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  13. Bezva soutěž! Příteli plánuji nějakou kazetu od Old Spice koupit, tak třeba se zadaří tady... :-) klara.elgartova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Pěkná soutěž, manžel má Old Spice rád :-)
    Katka

    passion.for.cosmetics@gmail.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Ten už jsme neměli doma hodně dlouho:)

    OdpovědětVymazat
  16. tak to by sa fakt hodilo! :)
    beautybyevka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  17. přítel používá jako deodorant jen tento, prý mu ostatní prostě nefungují a musím říct, že mají velký výběr parfemací a to se mi líbí :)

    OdpovědětVymazat
  18. Jé, to je manželova oblíbená značka, mám v plánu mu nějaký balíček koupit, tak ještě chvíli počkám, jestli ho náhodou nevyhraju :)
    bubblebrown@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  19. Hned bych měla jeden dárek z krku pro přítele :D
    wr55@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Jelikož nad Vánočními dárky stále důmu, tahle sadička by se mi hodila buď pro tátu nebo pro bráchu :) Aby byli pěkně "mužní"! :D
    kattydiamondcz@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  21. takový dárek by se u mě neztratil :)
    vaculik.veronika@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Krásné balíčky :)
    asmallmiracleCZ@seznam.cz
    .. a small miracle CZ

    OdpovědětVymazat
  23. jé, to by se mi hodilo jako dárek, ať už pro přítele, taťku, dědu či strýce :-D
    MikulkovaVendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  24. Všechno od Old Spice mi (a samozřejmě i příteli :D) voní skvěle, takže bych měla parádní dárek k Vánocům. ;)
    elie.krios@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  25. pro meho "medu" by to byl krasny vonavy darek:))
    prochazka.linda@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  26. :D Super obaly..:) k.trnovska@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  27. I kdyby to smrdelo, ty obaly jsou zuzo. :-D A u tatky s darkama trochu pokulhavam...
    Remiwk@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  28. To by bol super darček pre ocka. :)
    lenka.durcekova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  29. Já mám sice dárky vesměs nakoupené, ale stejně jich nikdy není dost a tento by nějakého muže v mém okolí určitě moc potěšil :)
    lucie,martinakova@email.cz

    Victoria´s Secret - Giveaway

    OdpovědětVymazat
  30. Dárek pro pány se vždycky hodí :D a tyhle obaly jsou vážně super:D

    OdpovědětVymazat
  31. Určitě by se mi hodila jedna sada pro brášku, letos vážně nevím, co mu vybrat a tohle by bylo super. :)

    OdpovědětVymazat
  32. Vypadají skvěle :) Denisa.Smela@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  33. juuu, to by se mi hodilo :-)
    anna.vagnerova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  34. Fajn obaly a supr soutěž! ivca939@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  35. Skvělý dárek pro mužské pohlaví:) ty obaly jsou skvělý:))
    Deniska.halfarova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  36. To je super, brácha je uplně na old spice ujetej a tohle by se mu určitě děsně líbilo, takže bych ho dala bráchovi :)
    annasglamour@volny.cz

    OdpovědětVymazat
  37. Můj přítel používá jedině Old Spice :) takže by to byl super dárek!
    kali.petra@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  38. děkujeme za další soutěž, přítel by byl jistě rád, kdybych náhodou vyhrála :D :)

    OdpovědětVymazat
  39. FB: Teruš Černá
    E-mail: Te-ri-nka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  40. Pekna soutez :) old spice mi na priteli voni, takze by to byl darek vlastne pro oba ;)
    petkahave@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  41. To by byl super dáreček :)
    greenmagritte@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  42. Zrovna sháním nějaký pěkný kosmetický balíček pro přítele k Vánocům, no tenhle by byl skvělý! :)
    FB: Žaneta Kovářová
    zakov77@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  43. pekné balicky, old spice su podla mna jedny z naj veci pre muža, mne osobne tá vona neskutocne vonia!!
    natalia.kalusova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  44. Tyhlety ma pritel velice rad.
    Misa.pavlikova15@gmail.com

    Www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  45. Alespoň bych měla nějaký hezký dárek pro přítele. Zatím se mi totiž nic sehnat nepodařilo. :D
    jeanne999@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  46. Old Spice je vůně, která má kouzelnou moc.
    Když se s ní můj chlap navoní jsem rozpálena celou noc ;-).
    lenboda@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  47. juch, to je super soutěž, to balení je paráda :-)

    simackova.m@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  48. Old spice s medvědem používám sama-voní mi jako pečené jablíčko :) januh@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  49. jeeej tak presne take niečo by mi vyriešilo problém s darčekom pre ocka:))
    Danylovelife@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  50. to je fajn výhra, takový balíček se vždycky hodí :)

    OdpovědětVymazat
  51. kdyby náhodou tak jsem k zastižení na xropeznikt@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  52. Super obaly a krásné vůně a úžasná soutěž ;) janaostrizkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  53. Skvěle by to vyřešilo můj problém s dárkem pro taťku!
    Sovicka.Terda@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  54. Jééé tak to by se mi hodilo pro ženicha:-). Old Spice je nejlepší!
    aknelka777@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  55. To by se mi na Vánoce hodilo:)

    vav.ran@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  56. Na Vanoce jako delane!:)

    Nikola.jindrichova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  57. Přítel má moc rád od této značky tuhé deodoranty pod podpaží a mě také moc voní:D
    Facebook lajkuji jako Deni Rožanská:)
    rozanska.d@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  58. Old spice deodoranty a kosmetiku prostě umí a moc krásně voní :)
    eldaklinerova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  59. bajissek@seznam.cz

    Super dárek pro ty naše druhé polovičky :)

    OdpovědětVymazat
  60. Paráda, tento dárek je pro Vánoce přímo skvělý. Aspoň bych měla vyřešený problém s tím co dát taťkovi, deodoranty old spice má moc rád.
    FB: Světlana Strnádková
    svetlastrnadkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  61. To by byl super doplňující dárek pro taťku.:)
    simcaotypkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  62. Toto by sa hodilo mojmu chlapovi :)
    d.keleceniova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  63. Ttoto by sa mi zišlo :) pre ocina :)
    denisa.slobodova@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  64. Moc pěkné obaly. :)

    ivet1624@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  65. Hezkýýý!

    len.horakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  66. Jů, to by se bráškovi líbilo :)))

    barborarihova@hotmail.com

    OdpovědětVymazat
  67. Ooo ze bych mela prvni darek pro tátu? :D
    tecernare_seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  68. toto by bol super darček pre ocina , ktorý old spice miluje :)
    n.princess@azet.sk

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)