pondělí 8. prosince 2014

Soutěž o balíčky Lactacyd Pharma

Jak jsem slíbila, do Vánoc bych ještě moc ráda obdarovala několik z vás a tak tu dneska máme další soutěž (ta předchozí samozřejmě ale ještě stále trvá) :) Tentokrát je to ryze dámská záležitost, protože se soutěží o balíčky Lactacyd Pharma, což jsou speciální přípravky na intimní hygienu, které jsou určené pro citlivou a snadno podrážděnou sliznici. Je docela zajímavé, že podobné přípravky používá stále jen 30% žen, což je podle mě pořád dost málo. Lactacyd Pharma nabízí několik řad přípravků, které byly vyvinuté pro ženy v různých životních momentech (např. pro těhotné ženy nebo pro ženy po menopauze atd.). I když intimní hygiena není pro někoho možná téma na kosmetický blog, podle mě by měla být součástí každodenní očisty, stejně jako třeba čištění zubů nebo česání vlasů. A to už s krásou rozhodně souvisí :)

Každopádně tři z vás budou moci tuto novou řadu intimních gelů vyzkoušet a jako malý bonus navíc dostanete v balíčku i růžové tričko :)


Pravidla soutěže:

1) Buďte pravidelným čtenářem blogu přes GFC (pokud nevíte, co to znamená, ZDE je nápověda)

2) Přidejte komentář pod články zde na blogu ve dnech 8.12.- 14.12.2014. Do komentáře nemusíte psát nic speciálního, pokud budete vylosovány, budete přes facebook vyzvány, abyste se mi ozvaly na mail (pokud připíšete do komentáře váš mail, budu vás moci kontaktovat ihned, nechám to na vás). 


Možná to zní trochu složitě, ale ráda bych odměnila čtenářky, které pravidelně komentují a zapojují se do diskuzí pod články (podle všech reakcí se vám tento systém líbí, takže v něm chci i nadále pokračovat). V neděli 14.12.2014 ve 20h. vylosuje random číslo dne (8.12 je 1, 9.12 je 2 atd.) a všechny komentáře pod článkem, který se ten den objevily, budou soutěžit. Druhé losování vybere konkrétní komentář. Vítězku uveřejním jako vždy na facebooku. Pokud by dotyčná o výhru neměla zájem, budu losovat náhradnici :) Pokud máte jakékoliv dotazy, pište a ptejte se :) Počet komentářů je omezený (co článek to jeden komentář) a nemusíte psát nic speciálního o soutěži :) 




Děkuji PR zastoupení Lactacyd Pharma za poskytnutí dárků do soutěže

53 komentářů:

  1. Ja si myslim, ze to sem patri :) pouzivanie takychto pripravkov by mala byt samozrejmosť :)
    A.holkova1991@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  2. Lactacyd znám, ale přiznám se, že o této nové řadě jsem ještě neslyšela.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. To by se mi hodilo, zrovna nedávno mi gel došel a po pár umytí s obyč. sprcháčem mám asi "problém" :/
    sherbatsky@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. To by sa nám všetkým hodilo si myslím :)

    OdpovědětVymazat
  5. To je zajímavé, že to používá tak málo žen, kolem mě to snad používají všechny.

    OdpovědětVymazat
  6. Super ;) tomanova.katerina@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Bezva, určitě bych to sem zařadila :) snesek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Od Lactacyd jsem zatím měla jednorázové, kusově balené ubrousky :-) Gely používám hlavně od Chilli ;-)

    OdpovědětVymazat
  9. mam rada baleni s pumpickou, ve sprse to se hodi
    solodilova.luda@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  10. Super, zrovna uvažuju nad koupí nějakého nového přípravku na intimní hygienu, tak bych novinku ráda vyzkoušela.
    bubblebrown@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  11. Lactacyd je moje koupelnová stálice, tak na tenhle jsem zvědavá :)

    OdpovědětVymazat
  12. Pumpičkové balení mám nejradši;) k.trnovska@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj, tak to me velmi prekvapilo, ze tak malo zen pouziva intom gely.
    aknelka777@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  14. to je velmi praktická výhra, která se hodí snad každé :)
    MikulkovaVendula@seznam.cz
    já se zase nad tím číslem, kolik žen používá intimní gely nepozastavuji. Některé k intimní hygieně používají jen vodu, někomu zase nevadí se i na těhle partiích umývat sprchovým gelem, když to nedělá potíže, tak proč ne

    OdpovědětVymazat
  15. GFC: Terka Černá
    E-mail: Te-ri-nka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Praktická výhra :-) michaela.cahlova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  17. Mně zatim každej gynekolog řek že na intimní místa nepatří žádná kosmetika, nic parfémovaného, jen čistá voda. Že všechny tyhle gely jsou jen reklama. Možná když jste nikdy neměly žádnej problém.. já bych si to netroufla :-)
    Nesoutěžím, jen komentuju :-)

    OdpovědětVymazat
  18. vondryskoval@seznam.cz
    hezká soutěž :)

    OdpovědětVymazat
  19. Urcite výhra potesi kazdu jednu zenu :-)
    pa0linka0@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  20. Tohle se vždycky hodí. Posledně mi vůbec nesedlo intimko od Dove..
    wr55@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Souhlasím, že tyto přípravky by měly být samozřejmostí každé ženy :)
    GFC: Whatever
    zakov77@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Tyhle jsem jeste nezkousela.
    Misa.pavlikova15@gmail.com

    Www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  23. sleduji přes GFC jako Dagmar Horáková, e-mail je d-horakova@seznam.cz
    skvělý dárek, který nemůže snad žádnou ženu urazit :)

    OdpovědětVymazat
  24. Tak túto radu od lactacyd by nebolo zle vyskusat.
    d.keleceniova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  25. Pripravky od Lactacyd mam moc rada a myslim si, ze to sem urcite patri.
    petkahave@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  26. to je opravdu dobrá výhra, tuto značku používám :)

    OdpovědětVymazat
  27. Určitě více žen by mělo používat tyto přípravky.

    OdpovědětVymazat
  28. Přiznám se, že jsem se nejdřív trochu zarazila, jestli to není nějaký "fake" Lactacydu. :-D Nikdy dřív jsem neslyšela spojení "Lactacyd Pharma", vždycky to byl prostě Lactacyd, a taky ta změna vzhledu a loga... A nedalo mi to, koukala jsem teď na web Lactacydu a po výrobku tohoto vzhledu a názvu tam není ani stopa... Zajímavé. Taky mě vždycky pobaví tyhle statistiky, kolik procent lidí co používá nebo nepoužívá. Mě se nikdo neptal. :-D Já mám ráda pro tyto účely Jessu z dm nebo Facelle z Rossmanna. Za malý peníz kvalitní výrobek dobrého složení.

    OdpovědětVymazat
  29. :) ráda vyzkouším!

    bararhv@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  30. GFC: aleachim15
    michaelaloffler@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  31. Tak takový gel by se mi rozhodně hodil! :)
    GFC: Janie Reinde
    jeanne999@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  32. určite sa takáto vec hodí každemu :) tričko má krásnu farbu :) nikolaorechovska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  33. sledujem lajkujem :)
    ružovú milujem :) a ten gel by sa mi teiž zišiel :/

    OdpovědětVymazat
  34. Sleduji :) Poslední dost dobrý gel jsem měla z Lidlu Cien. Byl lepší než kdejaký dražší. Bohužel teď je nedostupný a doufám že zase brzy bude :)
    barabasovajana@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  35. Já si myslím že by je určitě měla používat každá, mě už vyřešil hodně problémů, takže výhra určitě potěší :-)
    stryjova.veronika@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  36. Já používám Lactacyd, který je momentálně dostupný a celkem mi vyhovuje, ale na novinku jsem určitě zvědavá :) Tak třeba se štěstí usměje :)
    vytiskova.iveta@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  37. Lactacyd je fajn, taky jsem na něj přešla! A myslím, že není faux pass psát o tom na blogu ;-)) aprincesna@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  38. Na Lactacyd dlouhodobě nedám dopustit, zejména ten citlivou/podrážděnou pokožku je doslova zázrak! NIcméně tuhle řadu jsem ještě nikde nepotkala....
    jaroslavadankova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)