čtvrtek 11. prosince 2014

(Ne)vánoční wishlist

S vánočními wishlisty se teď doslova roztrhnul pytel a je to takové oblíbené téma :) Kdo by si občas nějaký ten seznam přání nesepsal? Na papír, do mobilu nebo v počítači. Ale jak svoje přání dostat trochu na povrch, pokud nemáte zrovna svůj web nebo blog? Existuje totiž stránka, o které ode mě možná už víte - dejmidarek.cz, kde si můžete vytvářet seznamy svých přání a pak je sdílet mezi svými přáteli nebo rodinou. Vaši kamarádi tak přesně vědí, čím vám udělají k narozeninám, vánocům nebo třeba i svatbě radost :) Líbí se mi, že můžete přidat i link na to, kde dárek koupit a usnadnit tak jeho nákup. Pokud vás vytváření seznamů dárků tolik nebere, mrkněte se alespoň na tipy na dárky, protože vám garantuju, že do pěti minut si nějaký seznam přání budete chtít vytvořit taky :) Inspirovat vás můžou i vytvořené kolekce od různých blogerek, skrz celé zájmové spektrum, tedy jak beauty, tak fashion, food nebo lifestyle.

Víte, že mě na seznamy přání dost užije, takže jsem si jeden takový taky založila. A neberu to ani jako vyloženě vánoční seznam, spíš věci, kterými bych si mohla dělat radost během celého následujícího roku. Nebo jimi mohl někdo dělat radost mě, to se uvidí :)






Z knížek by mě rozhodně potěšil Marco od Jussi Adler Olsena, kuchařka Kitchenette nebo novinka Sladké bary, ve které bych se inspirovala, abych na svojí svatbu vybrala ten nejhezčí a nejsladší ze všech. A nakonec bych chtěla novou knížku Stalker od Larse Keplera, na kterou tak nedočkavě už čekám :)

Do domácnosti by se mi líbil stojan s poklopem, stylový hrneček s ocáskem nebo třeba sada rámečků na zeď. Mám spoustu vyvolaných fotek, které bych ráda zarámovala a mohla si tak připomínat pěkné chvíle. Ikea zase po nějaké době začala prodávat povlečení Malin Rund, které chci už tak strašně dlouho a když už se bavíme o té Ikee, hodilo by se i větší zrcadlo (protože doma máme jedno jediné :)

Z kosmetiky by mě určitě potěšila paletka Chocolate bar od Too Faced, parfém Love od Chloé nebo legendární štětec Nars kabuki artisan brush yachiyo.

Nezlobila bych se ani za růžovo-zlaté špunty od Happy Plugs, termo hrneček Keepcup nebo další svíčky Yankee Candle (těch totiž NIKDY není dost :)

Tak by mě zajímalo, jestli si taky píšete seznam přání, co si vlastně všechno přejete a jestli znáte dejmidarek.cz? :)

23 komentářů:

  1. Jéé tohle povlečení z Ikea přesně máme:) Je krásné. Když jsme tam ale byli v listopadu, koukala jsem, že nebylo, tak jsem myslela, že už je zrušené. My dostaneme k Vánocům taky jedno povlečení z Ikea, bílé s šedými jakoby plody a květy:) Mají tam samé krásné vzory! A čokoládovou paletku budu mít pod stromečkem od manžela:)

    OdpovědětVymazat
  2. Takový termohrneček jsem teď na Vánoce už taky objednávala a nad ocáskovým hrnkem dlouho přemýšlím... Jinak už vím, že pod stromečkem najdu paletku a už sleduju na youtube co všechno s ní budu páchat.
    snesek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Jééé, takovou nějakou stránku jsem hledala, musím vyzkoušet :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Moc pěkná přání, já bych taky ráda dostala hrneček s ocáskem a ten s veverkou je hrozně roztomilý ;-) A kabuki štětec na mě možná bude čekat pod stromečkem, ale najisto to nevím, je to překvápko :-) bára.kára blog

    OdpovědětVymazat
  5. Já si píšu seznam přání do sešítku, protože když tam mám svátek/narozeniny nebo jsou Vánoce, tak mám problém najednou vymyslet, co bych vlastně chtěla :D Takhle se kouknu a vím :)

    OdpovědětVymazat
  6. O dejmidarek.cz jsem už slyšela. Tak letos jsem příteli svůj wishlist výjimečně sestavila, měl ale zhruba dvacet položek, od maličkostí až po taková ta snová přání, a i kdyby vybral jen jednu věc, tak budu ráda a pořád to bude překvapení.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Seznam nemám, ani nevím, co bych tam psala, u mě se to tak rychle mění :D a hlavně by se na to nikdo nedíval, protože u nás doma zastáváme názor, že dárek musí být překvapení, takže vůbec netuším, co dostanu. Nikdy se mě mamka neptala, co bych chtěla, prostě překvapení :)) A mně to tak vyhovuje. Co hodně chci, to si koupám sama.

    OdpovědětVymazat
  8. Pěkná přání :) dejmidarek.cz znám, ale nevyužívám.

    OdpovědětVymazat
  9. My s manželem řešíme vánoce psaním dopisu Ježíškovi. Pak ho dáme na okno a do rána ho ten druhý nenápadně stopí jako, že si ho Ježíšek vyzvedl. Strašně nám to připomíná dětství, asi nikdy nevyrosteme, protože nechceme a chceme si užívat přesně tuhle ježíškovskou část i když dávno už víme kdo nám nosí dárky.

    OdpovědětVymazat
  10. Mne celkom vyhovuje vytvárať si wishlisty v internetových obchodoch, aspoň potom menej premýšľam nad ďalšími vecami, ktoré by som chcela a nezabudnem na tie, ktoré chcem naozaj :)

    OdpovědětVymazat
  11. KeepCup by se líbil i mě, když jsem teď přišel o svůj SBCKS tumbler =/
    A mě na seznamy spotřebních věcí moc neužije, já si poctivě vedu jen seznam MUST VISIT PLACES/CITIES a to mi bohatě stačí =D
    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovědětVymazat
  12. O tom jsem ještě neslyšela, jdu to prozkoumat :)) Já si seznam nepíšu :)
    Šárka

    OdpovědětVymazat
  13. S dejmidarek se teď koukám roztrhl pytel..ale proč ne?:) Taky si píšu seznamy co chci, ale jen do diáře..:)

    OdpovědětVymazat
  14. O téhle stránce slyším poprvé, já si vždycky svůj list nosím v hlavě, protože pokud si to pořád pamatuju, znamená to, že to asi vážně hodně chci, a když něco zapomněla, tak jsem po tom asi zas tolik netoužila :)

    OdpovědětVymazat
  15. Tuhle stránku vůbec neznám, ale hned ji jdu prozkoumat! :) Takové zrcadlo jako máš na svém wishlistu si přeji k Vánocům :) Se spoustou věcí na tvém wishlistě bych se shodla...ten hrníček je boží! <3

    OdpovědětVymazat
  16. Jé, přejeme si spoustu stejných věcí :) No jo, jsme prostě ženské :) Tak snad se nám poštěstí a dostaneme co nejvíc věcí z toho od Ježíška nebo k jiné příležitosti a když ne, tak si je prostě koupíme a basta :D

    Makeup Revolution - Konečně u nás! + 2x Giveaway

    OdpovědětVymazat
  17. Mně by se také líbil nějaký termo hrnek :-)

    OdpovědětVymazat
  18. já si seznam přání nepíši, vždy když něco vidím, tak si říkám, to bych chtěla, to si musím zapamatovat a pak když na mě někdo vybafne, co by se mi hodilo a co mě má koupit, tak je ehhhhhmmmm, já si teď nemůžu vzpomenout, ale vím, že je toho hodně, co bych chtěla :-D takže seznam je určitě velmi praktický a asi si budu muset na něj pořídit nějaký pěkný sešitek a začít zapisovat :)

    OdpovědětVymazat
  19. Renčo, normálně jsi mě rozsekala, protože 95% věcí z tvého wl si přeju taky :D. Těch 5%, které neee, je parfém Love od Chloe, měla jsem ho a napřed nadšení, ale čím déle jsem ho používala, tím více mi vadil a k úplnému dopotřebování jsem se musela vysloveně "nutit" a kamarádka s ním měla to samý, tak jen "friendly warning" :D. Ale v Sephoře jsem dostala vzorek True Love a přestože to není úplně můj typ vůně, tak se mi fakt líbí moc.

    OdpovědětVymazat
  20. PS. ten portál jsem neznala a určitě se hned zaregistruju, vypadá fakt suprově! Díky za tip :-)

    OdpovědětVymazat
  21. Stránku dejmidarek.cz znám od kamarádky, která si právě tam dávala přání, co by chtěla ke svatbě.. většinou už lidé chtějí jen peníze, ale tohle mi přišlo super :) jinak si moc seznam přání nedělám upřímně, když vidím někde něco, co bych chtěla, hlasitě to demonstruji před okolík a když neslyší, koupím si to sama :-D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)