středa 10. prosince 2014

Nejlepší fixační pudr všech dob - Glazel

Někdy se stává, že váš svatý grál, který používáte roky, prakticky od svých kosmetických začátků, nakope do zadku produkt, do kterého byste to nikdy neřekly. Občas se stane, že nevěřím, že můžu objevit ještě lepší rtěnku, řasenku nebo make-up, že prostě nic lepšího už být nemůže. Nebo může, ale to je zbytečně drahé, nedostupné nebo v nepěkném obalu. A ono se prostě něco lepšího našlo a je to prakticky ve stejné cenové kategorii :)


Voděodolný fixační pudr Glazel (20g) - koupíte zde za 467 Kč

Fixační pudr možná není pravidelný obyvatel všech kosmetických stolků. Já osobně si bez něj neumím své líčení představit a používám ho prakticky denně. Někdy díky němu vynechám i klasický pudr a stačí mi jen transparentní sypký pudr. Zvláště od doby, co mám tohoto krasavce, trochu na klasické kompakty "zapomínám" :) Tenhle sypký pudr je totiž bůh mezi fixačními pudry. Léta používám ten od Dermacolu, o kterém jsem si doteď myslela, že je nej a zkusila jsem i pověstný HD pudr od MUFE, který byl podle mě úplně k ničemu a šel do světa. Glazel pro mě byla donedávna no name značka, která mě až tak netankovala. Ale díkybohu, že jsem řekla ano tomuhle pokladu, protože bych do teď značně strádala (haha, vtip samozřejmě). Tenhle pudr nejen že dokáže mou mastnější pleť zmatnit až na 10 hodin, on vydrží i v každém počasí a vyretušuje pleť s jakýmkoliv make-upem! Ať se propadnu, jestli kecám, ale tenhle pudr vypadá tak skvěle i s make-upem z drogerie a udělá z vás hezčí bytost i po těžké propařené noci. Póry jakoby nebyly ani tolik vidět, nikde se nic neleskne, pleť vypadá taková vyhlazenější a hezčí. A hlavně ta výdrž, ta mě fascinuje! Zatím žádný jiný pudr nedokázal udržet můj obličej bez dalšího přepudrování tolik hodin. Když večer odcházím z práce domů, nepřipadám si jak lesknoucí se troska, co by měla jít spíš kanálem, než mezi lidma :) Nebála bych se tohodle drobečka použít i na profi focení, svatby, promoce a další parády, kde potřebujete perfektní look co nejdéle. Balení sice není nijak epesní, ba je přímo až obyčejné a nezajímavé, ale je funkční a obsahuje i labutěnku. Někdo si možná řekne, že není nejlevnější, ale když si spočítáte, že má 20g (což je dost) a třeba Dermacol 13g, tak cenově vyjde lépe Glazel. Doma ho mám už docela dlouho a zatím vůbec nevypadá, že by něco ubylo, takže po téhle stránce nemám co vytknout. Já mu vlastně nemůžu vůbec nic vytknout, protože je prostě boží. 

Možná jen úplně nevěřím, že je voděodolný, to už by bylo fakt moc dokonalé. Ono jak to vlastně dokázat, jestli je pudr voděodolný? Zůstala bych u toho, že je HODNĚ odolný a to myslím stačí. Proč do toho tahat ještě vodu, že?



Nevěřila bych, že Dermacol něco porazí, ale stalo se. Takže sorry Dermacole, ale tohle je teď moje jednička a rozhodně si příště pořídím další balení. Hodně dlouho mě nic tak nenadchlo, jako tenhle pudr. Podle mě je vážně skvělý, ale klidně si to ještě vygooglete, jestli mi to nevěříte. Uvidíte, že nás juchajících je víc. Takže milý pudře, díky za to, že ze mě děláš hezčího člověka a že vydržíš tak neuvěřitelně moc i na mé mastné tváři. Fakt si kámoš!

Netřeba dodávat nic víc :) Snad jen znáte tohoto sypkého cukrouše nebo s ním máte osobní zkušenost? :)


PS: děkuji eshopu bestmakeup.cz za poskytnutí pudru k recenzi

37 komentářů:

  1. Díky za tip, tuhle značku vůbec neznám, a pokud je fakt tak dobrý a tak velké balení, za tu cenu je to super.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Od Glazelu mam stiny a jsou fajn. Pudr vypada dobre, ale treba ten od Dermacolu tolik nemusim.
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
  3. Taktiež zbožnujem fixačný od Dermacolu a som s ním viac než spokojná, no po tejto recenzií mám chrobáka v hlave a som rozhodohnutá ho vyskúšať... moja penazenta ta neznasa :D

    Ajush

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to vypadá hodně dobře!!! Já moc pudry nepoužívám, ale nedávno mi jedna vizážistka řekla, že bych ten fixační pudr používat měla, když chci delší výdrž makeupu (což chci), takže jdu na něj hned mrknout :)

    OdpovědětVymazat
  5. Pudr používám jen občas, ale říkám si, že by to chtělo pravidelně. Delší trvanlivost make-upu by se mi hodila.

    OdpovědětVymazat
  6. tak to asi hoooodně potřebuji :), má mastná pleť mě deprimuje :D

    OdpovědětVymazat
  7. chmm... ta sypká konzistence mi přijde zvláštní... ještě jsem nic takového nezkoušela, tak nemůžu říct, ale asi bych si na zkoušku nekoupila něco za pětikilo... každopádně zajímavé :)

    OdpovědětVymazat
  8. Až budou peníze tak zaručeně objednávám. S mastnou pletí bojuji léta a rozhodně se to nelepší, jen v zimě se to trochu omezí, ale v létě je to peklo. Pokud mě něco může zachránit, tak do toho jdu.

    OdpovědětVymazat
  9. No, nejsem pudrovací typ, obzvláště přes zimu, kdy mám pleť ještě více suchou. Ale kdyby náhodou, tak díky za tip!

    OdpovědětVymazat
  10. Hm to vypada vazne vyborne

    Spirala.mk@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. s pudrem osobní zkušenost nemám, ale zaujal mě :)

    OdpovědětVymazat
  12. tys mi nalákala... já mám podobnou pleť a v Dermacolu jedu leta =o)

    Ježíšku!!!

    OdpovědětVymazat
  13. Tak to je super insiprace, děkuju :) mám pocit, že mám asi tak nejmastnější pleť na světě, takže se po něm určitě podívám :)

    OdpovědětVymazat
  14. Tak to mě zaujalo dost, zatím jedu v Dermacolu, ale tomuhle dám možná šanci :)

    OdpovědětVymazat
  15. Tak to je něco pro mou pleť v zimě, která se paradoxně jinak ani nemastí :D
    snesek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Díky za tip, budu nad ním uvažovat!

    OdpovědětVymazat
  17. Ten pudr vypadá vážně skvěle, taky sháním nějaký, který vydrží delší dobu bez toho, aby se mi za chvíli už lesklo čelo :)

    OdpovědětVymazat
  18. Glazel kosmetiku si přeji vyzkoušet už dlouho! Hlavně jejich stíny, ale tento pudr také nevypadá špatně.

    OdpovědětVymazat
  19. Rendy, ja mám matné tiene a tiež to bolo pre mňa maxi prekvapenie, sú skvelé....

    OdpovědětVymazat
  20. Vypada hodne lakave.

    Www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  21. presvedčila si ma o jeho kvalitách, takže...je možné, že sa u mňa objaví:)

    OdpovědětVymazat
  22. Mám od nich stín a tvářenku a bomba.Taky jsem to nečekala, ale válej. :D

    OdpovědětVymazat
  23. Zni to zajimave, ale na moji vysusenou pokozku to asi nebude to prave :)
    petkahave@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  24. Vypadá to jako opravdový zázrak :)

    OdpovědětVymazat
  25. a mě vůbec nesedl, divně na obličeji seděl, zvýrazňoval chloupky a šupinky... MUFE jsem měla taky a to bylo úplně stejné jako s tímhle, takže šly oba pryč a Dermacol zůstává neporažen

    OdpovědětVymazat
  26. Nalákala jsi mě tak, že jsem ho hned objednala :D + dvoje jejich single oční stíny! Už se těšíím :)

    OdpovědětVymazat
  27. Fixační pudry moc nepoužívám, ale možná tenhle zkusím :) Jinak mockrát děkuji za výhru v GA, právě jsem si vyzvedla na poště balíček :) Vůně Aussie je tak super, že jsem cítila žvýkačky i přes obal :D Už se moc těším na používání. Sice toho mám ještě hodně, ale asi to nevydržím a sprej načnu za chvilku :D

    OdpovědětVymazat
  28. Tuhle značku vůbec neznám... ale nalákala jsi mě! Dermacol také používám, další můj oblibený je Blot od MAC a před x měsíci jsi mě Rendy nalákala na pudr od Channelu, tak se musím ted trochu krotit:-)

    OdpovědětVymazat
  29. Voděodolný pudr, co v něm musí být, aby byl voděodolný :D
    petulahavlova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  30. tuhle značku vůbec neznám, ale dobrý pudr, to je základ! :)

    OdpovědětVymazat
  31. Zvláštní obal, nevím, jestli mě úplně láká...

    OdpovědětVymazat
  32. Tak a je doma a tesim se az ho prubnu. Dekuji za doporuceni.

    OdpovědětVymazat
  33. Tak, právě jsem si založila wishlist 2015 a tento pudr je první v pořadí. :-) Bez fixačních sypkých pudrů bych se neobešla, neumím si bez nich představit líčení. Zafixovat make-up sypkým pudrem je nezbytnost. Taky jsem používala Dermacol, pak jsem byla překvapivě spokojená s HD pudrem od elfu a teď miluju sypký Prime & Fine od Catrice, který jsem ale kupovala v nějakém výprodeji, takže v sortimentu už asi není. Což je velká škoda. A zrovna jsem si nedávno říkala, který zkusit jako další. Tak teď už vím. :-) O značce Glazel jsem slyšela, ale nevzbudila ve mně zájem. Tak díky za tip. :-) Kompaktní pudry používám na případné přepudrování během dne, ale kompaktní pudr, který by stačil na zafixování make-upu, jsem zatím neobjevila.

    OdpovědětVymazat
  34. Okamzite si ho jdu objednat !! :D strasne me trapi leskla plet a tohle je moje velka nadeje tak doufam ze bude vyhovovat i mne :D a cim ho nanasis? Klasickym stetcem na pudr?

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)