sobota 20. prosince 2014

MUST HAVE - Kiko Supreme oční stíny dupe Chanel

Tento článek jsem na začátku plánovala koncipovat úplně jinak. Měla to být taková ukázka mini nákupu z KIKO, do kterého jsem se dostala na letišti v Miláně. Měli zrovna nějaké super akce na spoustu věcí a třeba tužka i rtěnka stály asi jen dvě eura. No, bohužel mi jak tužka, tak rtěnka přijdou tak těžce (pod)průměrné, že se mi ani nechce vás "obtěžovat" s jejich představováním. Zato oční stíny jsou jiná liga a o těch vám prostě musím říct! Zvlášť teď před Vánoci jezdí spousta z vás např. na vánoční trhy do Drážďan a dalších měst, kde obchody Kiko jsou, takže jestli se tam dostanete, tyhle stíny vážně prostě vyzkoušejte :)



KIKO Supreme eyeshadow (3g) - odstín 01 - koupíte v prodejných Kiko za 11 eur - oficiální info zde

Můj první dojem ze stínů byl jediný - vypadají jako Chanel Illusion d´Ombre! Když se na ně podíváte bez víčka, možná by spousta z vás řekla, že je tohle také Chanel a jsou si vážně hodně podobné. Na svou cenu si myslím, že je balení poměrně luxusní a vážně moc pěkné. Součástí balení je i aplikátor, který se dá složit a můžete ho tak nosit v kosmetické taštičce, aniž by vám zaprasil všechno kolem. Je to sice klasický pěnový aplikátor, který jsem na pudrové stíny zamítla už na střední škole aka to největší kosmetické zlo, ale vzhledem k textuře stínů je to nejlepší možná volba. Stíny mají trochu netradiční konzistenci a jestli máte osahané ty od Chanelu, tak budete vědět, co myslím. Nejsou to totiž klasické krémové stíny, jako jsou třeba Color tattoo. Tyhle mají takovou gelovo-pěnovou konzistenci, která je úplně úžasná už na první dotek. Stíny jsou výborně pigmentované a já je na víčko postupně vrstvím. Osvědčilo se mi nabrat vždycky malý kus barvy, rovnoměrně jí po víčku rozprostřít a jakoby maličko připlácnout, aby na víčku dobře držela. Vážně to zní hrozně divně, když to takhle píšu, ale jak říkám, ta textura není úplně klasická. Stejně jako u Chanel stínů, které dělají na oku jedinečný efekt, i tyto jsou opravdu ultra krásné. Např. ty od Chanel používám vyloženě jako takový topcoat na jiné stíny a zbožňuju jejich efekt. Tyhle od Kiko používám klidně i samostatně ve dnech, když se s líčením očí nechci příliš zdržovat a přesto je chci mít namalované. Vypadají skvěle i samotné nebo je můžete pro takový lesklejší efekt dát přes klasické pudrové stíny nebo jen pro projasnění vnitřního koutku oka. Další skvělou věcí na nich je, že stejně jako Chanel vydrží na oku celý den. S bází nemám absolutně problém, třpytí se až do večera a nijak neblednou. Zvlášť teď na zimu mi přijdou naprosto boží.






Odstín se vážně špatně popisuje, protože v kelímku vypadá víc růžově a na oku je pak víc zlato-stříbrno-béžový, nebo jak lépe to nazvat :)


Tohle se Kiku vážně povedlo! Od balení, po pigmentaci, efekt a výdrž nemám co vytknout. Vlastně jedna věc mě štve - že Kiko zatím není v Praze! Fakt škoda a doufám, že se to jednoho dne změní. Jestli se do nějaké jejich pobočky dostanete, máte za domácí úkol tyhle stíny vyzkoušet. A třeba se taky zamilujete jako já! Upřímně říkám, že nevím, jestli to není jen limitka a jestli je, tak je to fakt škoda, protože bych si někdy pořídila klidně i jiný odstín. I když upřímně říkám, že 01 mi přijde nejpovedenější ze všech :) Doporučuju všema deseti!

Znáte značku Kiko? Máte vyzkoušené nějaké produkty nebo jste na tyto stíny už třeba narazily? :)

25 komentářů:

  1. Značku neznám, ale stíny vypadají krásně, máš moc hezký odstín.
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
  2. nééé, zrovna minulý víkend jsem nakupovala v KIKU v Drážďanech :(..koupila jsem si transparentní pudr, makeup, tvářenku, tužku na oči a rtěnku :)..zatím jsem zkoušela tvářenku (super) a rtěnku (nic moc)..stíny bych taky moc potřebovala, kdybych o nich věděla :D

    OdpovědětVymazat
  3. já značku kiko znám, ale ještě jsem od ní nic nezkoušela

    OdpovědětVymazat
  4. Ty stíny vypadají hodně lákavě, Kiko znám díky Get The Louk, škoda, když jsem byla letos v Itálii, jenom jsem jejich obchod rychle přelétla.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Jéé, to je krása, taková pěkná vánoční barva :)

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to je další položka na seznam, kterou asi nutně potřebuju :)

    OdpovědětVymazat
  7. Nalákala jsi mě ke koupi. Klasické stíny mě moc nebaví a pořád hledám krémové a gelové. Od Kika jsem zatím koupila jen štětec a je to průměr. Stíny vypadají skvěle

    OdpovědětVymazat
  8. Vypadají opravdu hodně dobře, ale v nejbližší době se nikam, kde je Kiko nechystám :( Nejsem si jistá, zda se dá někde objednat, ale myslím, že ne :( a přes internet se mi moc objednávat nechce. Jinak musím pochválit tvůj výběr odstínu, ten se opravdu povedl. Nejsem si jistá, ale že je podobný Maybelline Color Tattoo v odstínů Pink Gold? :)
    Cosmetics Is Our Life

    OdpovědětVymazat
  9. Kiko mám moc ráda, mám doma tvářenku a rtěnku a oboje je parádní.. Do těhle stínů bych šla :))

    OdpovědětVymazat
  10. Kiko je jedna z mých best značek. Na většinu produktů nedám dopustit :) a až příště budu poblíž kika, určitě kouknu i na tyto stíny! :D

    OdpovědětVymazat
  11. Nevíš, jestli jsou k sehnání i na nějakém českém e-shopu?

    OdpovědětVymazat
  12. Je krásný, určitě se po něm podívám! A líbí se mi i odstín rtěnky, škoda, že ti nesedla, taky jednu mám a miluju ji :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Tuhle značku znám, četla jsem na ni spousta chvály. Pokud se mi někdy dostane pod ruku, tak se na tyhle stíny určitě podívám :)

    OdpovědětVymazat
  14. Ahojda, no škoda, že už mám Drážďany za sebou :-( vypadají zajímavě! Jinak pokud se někdo do Drážďan chystá, tak vyzkoušejte povinně rtěnky a stíny od P2 :-)

    OdpovědětVymazat
  15. Vypadá vážně nádherně!:) Nevíš jestli se dá Kiko sehnat na nějakém českém e-shopu?:)

    OdpovědětVymazat
  16. Tie tiene vyzerajú skvelo, ako odtieň, tak aj balenie - ak sa niekde k tejto značke dopracujem, určite omrknem!
    saveonbeauty

    OdpovědětVymazat
  17. KIKO jsem si hodně kupovala, když jsem bydlela ve Francii a hodně mi tu chybí. Měli super věci, za přijatelné ceny - pravda, ne všechno mě úplně nadchlo, ale většinou jsem byla spíš příjemně překvapená. Až na rtěnky, ty se mi zdály příšerné všechny. Ale já je zase moc nepoužívám, jsem na ně asi až příliš náročná, hlavně na výdrž a odolnost protože v zimě pořád smrkám a nesnáším, když se snadno otírá (což se stává často, člověk se vysmrká a kapesníčkem omylem setře i půl rtěnky...) + od nich vyžaduji aby hydratovaly. A najít rtěnku co opravdu hydratuje, navíc má krásný odstín a ještě opravdu drží je víc než umění ☺

    můj blog www.inlovewithmycrazyworld.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  18. Stin vypada fantasticky.

    Www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Ajajaj... jde na wishlist. Teda fakt dik, Rendy! :)

    OdpovědětVymazat
  20. Tuto značku znám, ty stíny jsou nádherný! :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  21. Miluju od nich hlavně laky na nehty, ale všechny poslední limitky se mi taky neskutečně líbily a o stínech jsem taky uvažovala, a vlastně i o rtěnce, ale pak mi vyprodali odstín :D

    OdpovědětVymazat
  22. Vypadají hezky...ale od Kiko zatím nic nemám...možná, až se jednou dostane tato značka i k nám...(cca odhaduji tak za 10 let..:D)

    OdpovědětVymazat
  23. Mám pocit, že Kiko prechádza do luxusnejších sfér. Posledná limitka bola dokonalá, len škoda, že som sa k nej nedostala. Tento tieň vyzerá naozaj luxusne a okrem Chanel tieňov mi pripomína aj Diorshow Fusion Mono. Má podobnú textúru a neskutočné trblietavé efekty. Super kúsok.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)