pátek 19. prosince 2014

Moje cesta na P&G Vision House do Maroka + VIDEO

Je to několik týdnů, kdy mi zazvonil telefon a padl dotaz, jestli bych se chtěla jet podívat na beauty konferenci pořádající firmou Procter & Gamble v Marakéši. Já? Jako vážně? Není to nějaký drsný fór? Nemám slov a musím se usmívat po celý zbytek dne :) Kromě toho, že Maroko bylo na mém pomyslném cestovatelském seznamu a vždycky jsem se tam chtěla podívat, mě čekaly další pecky. Představení nových trendů, kosmetických novinek pro rok 2015 a rozhovory s ambasadory a vědci P&G! Když jsem se dozvěděla, že bych dělala rozhovor s Pat McGrath nebo Olgou Kurylenko, málem jsem omdlela. Tohle se mi určitě jenom zdá, to nemůže být pravda!

Ale pravda to byla a na konci listopadu jsem se z vydala spolu s novinářkou Cindy Kerberovou směr marocká Casablanca. Odtud nás pak čekala cesta přímo do Marakéše, kde se celá akce odehrávala. P&G Vision House hostil hotel Es Saadi Gardens & Resort a The Pearl a od první do poslední minuty celé akce jsem se neuvěřitelně bavila. Jeden článek na shrnutí všech dojmů by nestačil, takže dneska bych vám ráda ukázala spoustu fotek, které jsem během pobytu pořídila a v dalších článcích vám shrnu informace z workshopů jednotlivých značek P&G a rozhovory s ambasadory.





Už samotný příjezd do hotelu byl velkolepý a můj dojem z něj ještě větší. Ubytovaná jsem byla v paláci s obrovskou koupelnou, vlastní šatnou a postelí s nebesy :)



Můj výhled z balkónu





Už první večer nás čekal welcome drink a přivítání od organizátorů, představení makro trendů budoucnosti kosmetického průmyslu a následná večeře v restauraci Cour Des Lions. Každý den jsme měli opravdu od rána do večera nabytý program - prezentace jednotlivých značek, rozhovory, představení novinek a večerní program. Nenudila jsem se ani minutu a snažila jsem se všechno dokumentovat, abych se s vámi mohla o zajímavosti z kosmetického světa podělit :)




Při čekání na rozhovor s Pat McGrath



Díky téhle pěkné mašince mohl mít každý z nás pěkné vzpomínky na celou akci. Každá fotka na Instagramu označená #PGvisionhouse se automaticky vytiskla a připevnila na zeď. Každý si pak mohl na památku své fotky nechat :)



Rozhovory s Olgou Kurylenko, která je ambasadorka značky Pantene PRO-V a Pat McGrath, která je Vogue označována za nejvlivnější make-up artistku na světě, budou brzy následovat :)




Gala večeře, která se konala druhý den akce v Beldi Country Clubu byla neskutečná. Organizátoři nám připravili opravdu krásný zážitek. Cesta do klubu byla lemovaná desítkami osvětlených luceren, které jsou pro Maroko tak typické a celé místo mělo úžasnou atmosféru.





Během večera byly představené i vlasové a make-up trendy na příští rok v režii Pat McGrath a kadeřníka Duffyho (více o nich se také brzy dozvíte :)







I Max Factor připravil na příští rok několik kosmetických novinek :)




V nabytém programu se našlo i místo na návštěvu Mediny, tedy historické části Marakéše a typických trhů. Řeknu vám, že kdybych nešla s průvodcem, do některých uliček bych asi neměla odvahu sama zajít :) Je to taková divočina, která má ale kouzelný a pestrobarevný nádech :)



Trhy byly obrovské a rozlehlé. Na jejich případnou návštěvu si vyhraďte klidně celý den :)




Návštěva berberské lékárny



Je libo usmažit a zakousnout šnečka přímo na ulici? :)



Věřte nebo ne, ale vždycky byl můj sen vyfotit si tyhle barevné pyramidky koření! Přijde mi to úplně dokonalé :)



Dalším kouzelným místem, které jsme navštívili byly zahrady Jardin Majorelle, které jsou jako barevná oáza uprostřed města. Pokud budete někdy do Marakéše cestovat, rozhodně sem zajděte. Mě absolutně nadchnul ten kontrast zelené a zářivých barev, od kterého jsem nemohla odtrhnout oči. Zahrady najdete v ulici Yves Saint Laurent, který má v zahradách i svůj pomník.









Galerie LOVE, která je součástí zahrad a obsahuje koláže, které vytvářel sám YSL jako novoroční přání pro své přátele a klienty od 70.let.


Na závěr nějaké mé suvenýry z trhů. Pokud jako já milujete šátky, tak tady budete ve svém živlu! Chtěla jsem jich tak 20, ale uznala jsem, že tolik šátků nepotřebuju, ale některé kousky byly táááák pěkné! Další povinný suvenýr každé beauty milovnice je arganový olej. Kde jinde na světě, než právě v Maroku ho nakoupit? Jedna lahvička nestačí, chtějte jich víc :) Mají i různě parfemované a za sebe doporučuji ty s jasmínem. Čím jsem starší, tím víc si ráda z cest vozím suvenýry typu místní potraviny nebo třeba koření. I v tomhle ohledu vás Marakéš nezklame, protože koření i další suroviny tu můžete nakoupit po tunách. Oblíbené jsou i lucerny všeho druhu a tato byla součástí dárkového koše, kteří nám přichystali pořadatelé. 

Další kosmetická vychytávka, kterou si některé kosmetické redaktorky nakupovaly na kila byl savon noir nebo-li černé mýdlo, které je podle všeho zázrak na pleť :) Nevypadá sice lákavě, ale to není tak důležité.



Celou cestu jsem se snažila i dokumentovat na video, abych mohla tu úžasnou atmosféru a zážitky zprostředkovat i vám :) Pokud by vám video nešlo pustit přímo tady, otevřete si ho ZDE.





Nedokážu ani slovy popsat, jak neuvěřitelný zážitek a hlavně jaká čest pro mě byly se této akce zúčastnit. Exotické místo s úžasnými lokacemi, zajímavý program a spousta inspirujících lidí udělali z celé cesty skvělý zážitek. Před pár lety, když jsem blog zakládala, tak jsem netušila, jaké možnosti se mi díky tomu naskytnou. Máte na tom obrovský podíl i vy, moje úžasné čtenářky. Velký dík patří i Cindy za skvělou společnost po celou dobu akce a hlavně týmu, pracujícímu pro P&G, který mi tuto úžasnou cestu umožnil! Moc si toho vážím a doufám, že se vám budou další články z Vision Housu líbit a budou pro vás přínosem :)

33 komentářů:

  1. To muselo byt uzasny. V Maroku jsem byla loni, i Marakes jsem navstivila :)
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
  2. Tyy jo, tak to je perfektní zážitek! Moc ti to přeju, ty si takove zasloužis za tzasloužis kolik prace davas do blogu! Vypada to tam uzasne, jako ve snu..a ten pokoj :-)

    OdpovědětVymazat
  3. no páni taková příležitost, to je super! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jela bych tam hned, vypadá to nádherně :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tedy to muselo být!! Už jsem to sledovala na instagramu, ale takhle pohromadě to je ještě intenzivnější :) Těším se na další články z Maroka!!
    Šárka

    OdpovědětVymazat
  6. Je to krása, všechny ty barvy a atmosféra jako z orientální pohádky.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Rendy, jsem okouzlena. Jednak těma fotkama, jednak tím, jak jseš úspěšná a jaká to byla super příležitost.
    Přeji tak krásný svátky a hodně podobných akcí po celý příští rok:-).

    Luc.

    OdpovědětVymazat
  8. Na Instagramu to vypadalo krásně, takhle pohromadě je to ještě parádnější :) Vážně nádhera, přišla bych si tam jak v pohádce. A gratuluju k příležitostem, který ti blog přináší, zrovna ty si to vážně zasloužíš.

    OdpovědětVymazat
  9. Tak to muselo být opravdu úžasné! I fotky jsou moc krásné! :)

    OdpovědětVymazat
  10. To je uzasne, clovek ma z toho uplne radost za tebe :-) Jsem rada, ze i ceske blogerky maji stale nove a nove prilezitosti.

    OdpovědětVymazat
  11. Musel to byt opravdu zazitek! :)) Jen ja bych asi litovala toho, ze mi nekdo organizuje program radeji bych se rovnou vrhla na trhy a prohlidky pamatek :D ale pokud je pro nekoho kosmetika opravdu takovym konickem, musel byt v sedmem nebi, to je jasne :)

    OdpovědětVymazat
  12. YSL Jardin Majorelle jednu dobu dokonce vlastnil spolu se svým partnerem Pierrem Bergé a je tam rozprášený. Krásný výlet, krásné fotky a článek. Muselo to být jako sen.

    OdpovědětVymazat
  13. všechno vypadá tak nádherně :))

    http://gethealthyandfitwithus.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  14. wow, znie to ako splneny sen, prajem ti to :)

    OdpovědětVymazat
  15. Rendy, nádherně zdokumentováno, krásně zážitky, jsi super úspěšná, mnoho takových dalších cest, hezké svátky:-).

    OdpovědětVymazat
  16. Musel to být skvělý zážitek! Už se těším na ty rozhovory :)

    OdpovědětVymazat
  17. Teda abych byla upřímná, tak ti hrozně závidím :) ale ty suvenýry v podobě potravin si vozím vždycky, aspoň se to sní a nechytá se na to prach :)

    OdpovědětVymazat
  18. to musel byt úžasný výlet a zážitek! krásné fotky, úplně na mě to maroko dýchá :)

    OdpovědětVymazat
  19. Wau! Těším se na další články z této akce!:D Hned bych jela taky..:D

    OdpovědětVymazat
  20. Rendy to je nádhera!!!!! Je to jak z pohádek 1000 a jedné noci :D

    OdpovědětVymazat
  21. vyzerá to úplne úžasne!
    juliadreams@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  22. Nádehra, nádhera! Až mi běhal mráz po zádech :) Byla jsem tam před 2 roky, zejména v Marakéši, zahrady Majorelle jsem si taky zamilovala, suvenýry si vezla ty samé, arganové oleje, koření. V tom krásném orientálním prostředí jsem se cítila doslova jako princezna. Jejich jednoduchý a přitom nádherný styl jsem si užívala celé 3 týdny, každý den v jiném penzionu. Ale jet do Maroka pracovně jako ty, to je už mega super. Jsem ráda, že sis to tam uměla užít a vnímala ty krásy. :)
    Jestli chceš, mrkni i na můj článek o Maroku, i když tvému se nevyrovná. :) Mám na blogu i článek o nějakých mých nákupech tam.
    Cesta do Maroka na blogu Měj se ráda
    http://radkakaiserova.blogspot.cz/2014/05/maroko-zeme-krasy-uzasnych-nakupu.html

    OdpovědětVymazat
  23. No tak k tomuhle nejde říct nic víc než ÁÁCH, splněný sen snad každé ženy.. Nechci psát, že ávidím, ale je tomu tak :D Opravdu krásné místo..

    OdpovědětVymazat
  24. Wow :-), musela to být naprostá bomba, již fotografie jsou samy o sobě nádherné!
    Glamour and beauty

    OdpovědětVymazat
  25. Wow, takový výlet bych si také nechala líbit, na všech fotkách to vypadá skvěle ;-)
    Alena.hodonska@email.cz

    OdpovědětVymazat
  26. Woooow, závidím, ale rozhodně v dobrém! Blogerka jako ty si něco takového plně zaslouží! :-)

    OdpovědětVymazat
  27. Gratulujem, že si dostala takú možnosť, vyzeralo to tam svetovo a určite si si to patrične užila :) som zvedavá na ďalšie info
    theVanda’sDiary

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)