čtvrtek 4. prosince 2014

Max Factor Masterpiece Transform řasenka

Letos jsem vyzkoušela už tolik řasenek s tolika různými kartáčky, že si někdy říkám, že mě tvarově už žádný nepřekvapí. A přece jen mě jeden překvapil. Nová řasenka Masterpiece transform od Max Factor, která by vám měla vykouzlit na řasách wow efekt má podle mě trochu netradiční kartáček. Sice není pokroucený nebo jinak deformovaný, ale tento tvar jsem dosud u žádné jiné řasenky neviděla.


Balení řasenky mi trochu evokuje předvánoční čas svou zlatou barvou a celkem se mi líbí. Letos se na mém kosmetickém stolku vystřídaly řasenky výrazných i neonových barev (myslím balení řasenek), ale já dávám přednost vzhledově spíše tmavým balením a jednoduchým tvarům. Řasenka je objemová a díky speciálnímu kartáčku by měla zachytit každou řasu a díky tomu vytvořit dramatický pohled. No, s tímto tvrzením souhlasím tam napůl, protože dramatický pohled vytvoří, ale s tím, že zachytí každou řasu už tolik ne. Mě upřímně rozložení štětinek na kartáčku nepřijde příliš dobré, protože jsou poměrně dost od sebe a mě třeba každou řasu určitě nerozčeše. Spíš naopak má tendence řasy slepovat do menších trsů. Tím samozřejmě dramatičtějšího vzhledu docílíte, řasy jsou rozhodně vidět i na dálku, ale otázkou je, jestli se vám takový efekt líbí a je pro vás žádoucí. Když se občas dívám na ulici po jiných ženách, není "trend" slepený řas nic neobvyklého a některé si v něm asi i libují, ale pokud upřednosňujete dokonale rozčesané a oddělené řasy, tohle asi není řasenka pro vás. Samozřejmě to berte jako vždy s rezervou, protože řasenky jsou strašně individuální věc. Řasenku používám nejčastěji tak, že ji nanesu v jedné vrstvě na řasy, které jsou tak dost zvýrazněné a pak si vezmu jinou řasenku, kterou řasy pročešu, abych se vyhnula slepeným trsům. Na řasence se mi tedy líbí, že dokáže řasy zvýraznit a je opravdu intenzivně černá, ale kartáček není úplně podle mých představ a proto musím jeho funkci suplovat ještě dalším kartáčkem. Každopádně ale řasenka skvěle drží a z očí se ani nehne. Vyzkoušeno i ve vlhku a dešti. To hodně oceňuji a dávám za to každopádně palec nahoru.


Kartáček se na konci rozšiřuje, což jsem úplně nepochopila a nevidím v tom žádný smysl. Možná kdyby se na konci spíše zužoval, tak bych to pochopila, aby se člověk lépe dostal i do vnějších koutků očí, ale takhle mi širší konec spíše překáží a řasy více slepuje. Výstupky na kartáčku nejsou po celém obvodu ale jen na 2 stranách a kartáček tak působí maličko placatým dojmem. Už jsem tu několikrát zmiňovala, že mi přijde, že se kosmetické firmy jen předhánější, kdo vymyslí více neobvyklý kartáček řasenky, aby se za každou cenu odlišoval od ostatních a málokdy má předimenzovaný kartáček větší význam a ulehčuje líčení řas. Ani v tomto případě tvar příliš nechápu a hlavně v něm nevidím nějaký extra přínos.






Když bych to měla shrnout, tak se mi rozhodně líbí balení i výdrž řasenky. Líbí se mi taky, že řasy dokáže opravdu zvýraznit už jedním tahem, ale kartáček mi až tak nesedí a potřebuji prostě použít ještě další, abych řasy více rozčesala a oddělila. Znovu bych si řasenku tedy asi nepořídila, ale není to proto, že by byla nekvalitní, jen mi nesedí její kartáček. Řasenky jsou opravdu taková speciální kategorie, kde se těžko cokoliv doporučuje obecně a všem.

Jak se vám řasenka líbí? Co říkáte na její kartáček? Vyhovují vám podobné kartáčky více, než ty klasické? :)



PS: děkuji zastoupení MF za poskytnutí řasenky k recenzi

28 komentářů:

  1. Kartáček je opravdu zvláštní, řasenka ale vypadá na řasách hezky. Líbí se mi balení.

    OdpovědětVymazat
  2. Baleni ma nadherny, ale efekt na Tvych rasach se mi tolik nelibi.
    Ja mam doma ted hromadu rasenek a temer zadna mi nevyhovuje :-/
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
  3. No, nic pro mě :D Mám u řasenek ráda husté plastové nebo přírodní štětinky a s touhle bych si asi moc nevěděla rady.

    OdpovědětVymazat
  4. Teda mně ten kartáček docela zaujal, ale asi bych si řasenku nekoupila, radši jdu na jistotu. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Mně se ten efekt na řasách docela líbí, není to sice mega objem, ale pěkne zvýrazní. A balení také vypadá moc hezky.

    OdpovědětVymazat
  6. No kartáček vypadá zajímavě, ale moc nevěřím, že by to s mýma řasama udělalo nějaký zázrak

    OdpovědětVymazat
  7. Taky nemám ráda takové kartáčky, mám ráda klasiku. Ale řasy ti udělala hezké :)

    OdpovědětVymazat
  8. Ten kartářek je zvláštní, já se těmto netypickým kartáčkům vyhýbám, většinou mi slepují řasy :(

    OdpovědětVymazat
  9. Ten kartáček je vážně zvláštní, každopádně já slepeným řasám moc nefandím, tak nevím jestli by mi úplně sedla :)

    LINZICLIP Giveaway

    OdpovědětVymazat
  10. Už od pohledu by mi tento kartáček nevyhovoval, s řasenkami Max Factor obecně nemám žádné zkušenosti.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. mě vyhovuje nejvíce klasický kartáček, tento se mi už od pohledu nelíbí

    OdpovědětVymazat
  12. vyzerá naozaj super :) Aj keď neviem či by mi tá kefka vyhovovala

    OdpovědětVymazat
  13. já tyhle divoké kartáčky ráda nemám, jsem na klasiku, ale teda ty větší. taky mi přijde, že už neví, co by vymysleli... i co se názvů týče, to aby člověk přepisoval hodinu všechny ty mega giga maxi xxxl volume :D

    OdpovědětVymazat
  14. Kartáček vypadá fakt zajímavě, teď jsem si spíše oblíbila kartáčky trochu "huňatější" a hustší, ale měla jsem od Avonu Super Shock, která má podobné umělé štětinky a ta byla hodně dobrá :)

    OdpovědětVymazat
  15. Mě vyhovují spíše klasické kartáčky, lépe se mi s nimi pracuje :)

    OdpovědětVymazat
  16. Všude o ní čtu, že slepuje...proto mě ani nenadchla a rozhodně si ji nebudu kupovat..;)

    OdpovědětVymazat
  17. Kartacek je opravdu zvlastni.

    Www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Vyzerá zaujímavo, ale mne by asi nevyhovoval, mám radšek, keď je to tam viac nahusto :D :)
    Pozývam na moju Vianočnú GIVEAWAY - množstvo produktov, čím viac Vás bude, tým viac toho vyhráte! :)

    OdpovědětVymazat
  19. nejprve mě hrozně zaujala designově, ale výsledek teda nic moc...

    Zvu tě na mou giveaway o super skřipce do vlasů - http://talktomymoustache.blogspot.cz/2014/11/linziclip-giveaway.html :-) <3

    OdpovědětVymazat
  20. Na pohled zajímavý kartáček, ale osobně dávám přednost klasickým :-)
    Katka
    passion.for.cosmetics@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  21. Řasenka má na první dojem skvělý kartáček ale finální výsledek mě už moc nezaujal .. :(
    Petra
    petranadrchalova24@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  22. Túto riasenku zďaleka obchádzam, lebo ten "štetček" pôsobí priam odstrašujúcu - ako nástroj na vytvorenie zlepencov. Napočudovanie, na tvojich riasach je ten efekt pekný, ale ja mám radšej klasickejšie a hustejšie hrebienky.

    OdpovědětVymazat
  23. Staršně se mi líbí, jak děláš fotky. Vypadají vždycky hrozně hezky:)

    OdpovědětVymazat
  24. Rasenka vypada zajimave :-)
    petkahave@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  25. Ta mě tedy nezaujala. Ale obal má pěkný a Ty to máš hezky nafocené, opravdu vánočně. :-) Já teď používám od L'Orealu Volume Million Lashes Noir Excess a je naprosto dokonalá.

    OdpovědětVymazat
  26. Ahoj, já jsem si ji ani nekoupila, protože mi kamarádka tvrdila, že horší řasenku neměla, prý vůbec ten efekt brutálních řas nedělá, slepuje, i se prý hrozně špatně odličuje, tady je zase otázka, jaký používá odličovat, ale snad nějaký od L´oreál. No prý je oplně nespokojená a stála jí 400Kč. No dřina.

    OdpovědětVymazat
  27. :D ja by som si hu nekúpila , štetček vyzerá zle

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)