pondělí 29. prosince 2014

Kyslík prosím!

V drogeriích je už nějaký ten týden dostupná nová řada přípravků Oxygen Moisture od Dove. Jakmile někde vidím cokoliv, co slibuje příval kyslíku, chci to vyzkoušet :) Navíc se podle mě velice povedly i obaly šampónu a kondicionéru, které ve mě osobně evokují něco příjemně svěžího. Tajemství celé řady tkví v technologii oxyfusion. Vlasy jsou hydratované a získají svůj původní objem díky ošetřujícím složkám, které obsahují kyslík. Tato řada cílí na majitelky jemných a nepoddajných vlasů, které by produkty neměly zatížit. Jak si produkty vedly u mě v koupelně? Čtěte dál a dozvíte se více :)





Balení produktů jsem už pochválila v úvodu, takže už ho asi nemusím rozebírat. Další plus je rozhodně i tvar tubiček, protože se bude obsah dostávat ven dobře i ve chvílích, kdy bude uvnitř již minimum obsahu. Další plus je rozhodně velice příjemná a svěží vůně obou přípravků. Ze začátku používání šamponu jsem byla poměrně nadšená. Vlasy byly opravdu lehoučké a hebké, trochu objemu navíc by se taky našlo. Jenže problém přišel po několikátém umytí (cca po 2 týdnech). Vlasy byly sice pořád pěkné a lehoučké, ale začaly se velice rychle mastit už druhý den po umytí. Což nikdy nevěstí nic dobrého a tipuju, že ve složení je něco, co moje vlasy zatíží a ty poté rychle plihnou a mastí se. Kdybych tak tušila, která složka mi nevyhovuje (možná nějaký skrytý silikon, který jsem nedokázala identifikovat, nevím). Nicméně bohužel z dlouhodobého hlediska mi šampon nevyhovuje a potřebuji něco, co mé vlasy udrží bez mytí minimálně dva dny. Kondicionér je tak nějak průměr. Je sice trochu hutnější, což je určitě plus (možná víte, že já nesnáším příliš tekuté kondicionéry), ale v jeho používání příliš benefitů nevidím. Klasický "uhlazovač" vlasů, jak ráda takovým produktům říkám :) Prostě jen takový doplněk šamponu, ale nic, co by mi s vlasy něco zázračného udělalo. Obecně nemám s rozčesáváním vlasů problém, takže ani nedokážu posoudit, jestli mi tento kondicionér jejich česání usnadňuje nějak výrazně více, než kondicionéry jiných značek.




Složení šamponu:




Složení kondicionéru



Olejíčky na vlasy miluju. Tento má opravdu luxusní balení, obal je dokonce skleněný a pořádně bytelný. Olej božsky voní, skoro bych řekla, že vůní trumfne i můj oblíbený olejíček Nuxe. Tím ale to trumfování končí. Od Nuxe jsem zvyklá, že je to opravdu suchý olej, který mi vlasy nezamastí, ale jsou díky němu heboučké a jemné. Dove olejíček je poměrně dost hutný a má skoro takovou medovou texturu. Pocitově je o dost mastnější, což zní divně, když se bavíme o olejíčkách, které jsou logicky mastné. Mezi oleji je ale velký rozdíl a nejsou všechny prostě stejné. Tento mi bohužel vlasy neuvěřitelně zatěžuje a mastí. Strašně mě to mrzí, protože cítit jeho vůni z vlasů je vážně slast, ale pro mě je důležité, aby mi vlasy vydržely co nejdéle nemastné. Neříkám, že někdo se suchou slámou na hlavě by z něj neskákal radostí, ale na moje rychle se mastící vlasy to bohužel není. Navíc to dávkování mi přijde přehnané a 3-4 pumpičky mi přijdou fakt extrémně moc produktu na jedno použití. Plus mě trochu pohoršuje složení a to víte, že na složení se většinou moc nedívám a nerozumím mu, ale v tomhle případě mě trochu praštilo do očí (a to je fakt co říct).






Nakonec tu máme "sufflé" masku na vlasy. Voní stejně pěkně jako šampon s kondicionérem a strašně mě baví její textura. Je jako lehoučký našlehaný krém a po nanesení na vlasy drží a nemá tendenci utíkat pryč, což mám ráda. I z dlouhodobějšího hlediska mi maska vyhovuje, minimálně mi vlasi nijak nemastí ani nezatěžuje a baví mě její konzistence i vůně. Nedělá s vlasy sice nic zázračného, ale ani jim neškodí a vlasy jsou pak příjemně hebké a jemné. Z celé řady a všech produktů mi vyhovuje nejvíce a klidně bych si jí koupila znovu.






Na tuto řadu jsem zatím četla velice pozitivní odezvu a mrzí mě, že mým vlasům úplně nesedla. Je to samozřejmě velice individuální a když nebudou sedět produkty mě, vám můžou, ale to určitě dobře chápete :) U olejíčku mě to mrzí asi nejvíce, protože ta jeho vůně, ach! Jedinou masku na vlasy bych si koupila znovu a můžu jí doporučit.

Máte s touto řadou přípravků vy samy zkušenost? Láká vás jí vyzkoušet a také se vám tak líbí její obaly? :)


PS: Maska je má vlastní, za zbytek produktů děkuji zastoupení Dove

30 komentářů:

  1. Oleje na vlasy zbožňujem aj ja. A tento vyzerá fakt super. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to je škoda, balení vypadá moc pěkně :-). A Rendy, jaký šampon ti na vlasy nejvíce účinkoval ve smyslu, že si je nemusela tak často mýt? Pokud si o něm dělala už článek, tak promiň, nemůžu to najít :-D.

    OdpovědětVymazat
  3. Přípravky vypadají úžasně.
    Já osobně nikdy olej na vlasy nepoužívala, ale mohlo by to být fajn. :)

    http://clairestpink.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Zrovna na masku jsem si dělala zálusk :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  5. Mě vlasovka od Dove docela láká, zatím mám zkušenosti jsem s mléky a sprcháči.
    Giveaway

    OdpovědětVymazat
  6. Mě podle tvého popisu celá řada hodně zaujala, mám jiný typ vlasů a mohlo by mi to sednout, hlavně ten olejíček, musím dnes zkusit v DM tu vůni a podle toho se rozhodnu :D

    OdpovědětVymazat
  7. Koupila jsem si ten šampon, ale zatím jsem ho ještě nezkoušela, tak jsem zvědavá jak bude vyhovovat mně :). Ale ted použíávm kondicionér a masku Dove z nějaké jiné řady a oba výrobky jsou super!

    OdpovědětVymazat
  8. Magda Laleitr: určitě šampon od Paul Mitchell (článek tu byl nedávno) a jinak mi ještě vyhovuje třeba zelený šampon od Biodermy na dermatitidu (taky byl článek letos) a z těch levnějších Pantene Pro - V řada Aqua light - článek byl tuším minulý rok, ale podle štítků na konci stránky to určitě najdeš :)

    OdpovědětVymazat
  9. Musím říct, že jsem byla na recenzi zvědavá, protože se mi vlasy docela rychle mastí a zároveň jsou jemné, takže potřebují trochu povzbudit. Většinou se Dove v krámu vyhýbám, protože mi produkty od nich nesedí, ale říkala jsem si, co kdyby nastala změna. Z popisu jsem ale pochopila, že mám dost podobné vlasy jako ty a tyhle miláčci tedy nebudou nic pro mě. :-(
    bára.kára blog

    OdpovědětVymazat
  10. Tuhle řadu chci vyzkoušet :))) Tak jsem zvědavá jestli mým vlasům sedne :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  11. Já už necelé dva týdny používám šampon a jsem s ním moc spokojená :) Vlasy mi naštěstí nemastí a jsou po něm krásně jemné a vzdušené. Je vidět,že produkty na vlasy jsou jedny z těch hodně individuálních.. :)

    OdpovědětVymazat
  12. já myslím, že mým vlasům řada vyhovovat bude, ale zatím jsem ji nezkoušela. Od dove mám ráda tělové mléka a krémy na ruce

    OdpovědětVymazat
  13. Škoda, ten olej mě zaujal, ale podle tvého popisu by mi nesedl, navíc parafín si na vlasy patlat fakt nechci.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. No vždyť ten šampon obsahuje na šestém místě Dimethiconol. To je silikon.

    OdpovědětVymazat
  15. Olejíček mi moc vyhovuje a já testuji tu řadu s přidanými oleji, a mám ji moc ráda, je skvělá :-)

    OdpovědětVymazat
  16. Minimálně ten šampon s kondicionérem bych chtěla zkusit,:-) Ten olejíček vypadá parádně, ale pro moje jemné a snadno se mastící vlasy by asi nebyl úplně to pravé.

    OdpovědětVymazat
  17. Přesně, vyzkoušela jsem několik šamponů a i když prvních pár umytí super, při dlouhodobém používání se dostavil přesně ten efekt, který zmiňuješ, vlasy se rychleji mastily a plihly... Takže vlastně oblíbený šampon nemám, střídám dva, abych se vyhnula tomu efektu při dlouhodobějším používání. ;) Nenašla jsem nic, co by mi vyhovovalo dlouhodobě (jakože používat v kuse ten samý šampoň a být z něj pořád nadšená). Každopádně, z uvedených výrobků jsem nezkošela nic, ale docela jsi mě nalákala na tu masku. Tu možná zkusím.

    OdpovědětVymazat
  18. Já testují tu druhou radu s oleji a zatim musim říct, ze jsem nadšená ze šamponu, ten je fakt super :) a olejiček je spis průměrný, ale zatim ho zkouším jen chvíličku tak uvidíme potom ;)

    OdpovědětVymazat
  19. medvidatko: tak jsem si to myslela správně :) nechtěla jsem se o tom nahlas šířit, kdyby to náhodou silikon nebyl :) Tak už vím, proč mi nevyhovuje :)

    OdpovědětVymazat
  20. Určitě vyzkouším, hlavně ten olej mě láká :) Už dřív jsem zkoušela Dove šampony a byla jsem celkem spokojená :)
    http://chickflickcherry.blogspot.cz/2014/12/vanocni-opi-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  21. Dneska jsem si šampon a masku byla koupit tak jsem sama zvědavá jak mi budou vyhovovat :) Mě se vlasy mastí hodně po skoro všech šamponech :/
    Coffee with milk and two sugars

    OdpovědětVymazat
  22. Děkuji moc, určitě si to pročtu :-).

    OdpovědětVymazat
  23. Mně tento šampon bohužel také vůbec nevyhovuje :( první dvě umytí jsem z něj byla nadšená, ale po čase mi opravdu vlasy ještě víc zatížil. Navíc se mi s ním stala taková věc, a stejnou zkušenost s ním má i moje ségra... Tento šampon je za potřebí z vlasů opravdu důkladně vymýt, protože když si neoplachuji šampon dostatečně dlouho (dele než u ostatnich šamponu), tak u hlavy mi zůstanou vlasy mastnější než před umytím. Což zjistit až když si fenujete hlavu, je docela na nic...

    OdpovědětVymazat
  24. Tak na tento šampon mám zálusk už od chvíle, co ho nabízej v dm u pokladny... No, možná už vím, proč ho chtěji tak urputně udat :-D
    Hezký večer,
    Skills of Art

    OdpovědětVymazat
  25. já mám tu druhou řadu, a jsem z ní nadšená. i olejíček mi vyhovuje. vlasy mám také spíše se sklonem k maštění, ale jeho používání mi nedělá žádný problém, naopak :) a 3-4 pumpičky jsou na moje vlasy tak akorát :)

    OdpovědětVymazat
  26. super článek :))

    http://gethealthyandfitwithus.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  27. Ještě jsem tuhle řadu v drogérkách před Vánoci neviděla...ale až na masku docela zklamání, co...?

    OdpovědětVymazat
  28. Ta maska je fajn tip, ale já asi vyzkouším i ten olej. Moje vlasy toho zvládnou pojmout hodně a zajímá mě ta vůně:)

    OdpovědětVymazat
  29. Šampon jsem si taky koupila s velkým očekáváním, protože jsem už několikrát četla/slyšela, že je super.. no, pro mě ne. Vlasy mám po něm taky hned mastné a navíc mně po něm svědí pokožka hlavy.Škoda...

    OdpovědětVymazat
  30. pod stromečkem jsem našla šampon a kondicionér této řady, takže už se moc těším až je vyzkouším :)) snad mi budou vyhovovat více než Tobě.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)